משבר קריסת העסקים בישראל בשנת 2020 כבר החלה.מה עושים כדי שלא ליפול לסטטיסטיקה ומה לעשות אם כבר נפלנו לתוכה?!

זמן קריאה 1.5 דק׳

משבר קריסת העסקים בישראל בשנת 2020 כבר החלה.מה עושים כדי שלא ליפול לסטטיסטיקה ומה לעשות אם כבר נפלנו לתוכה?!

לפתוח עסק משלך ולצאת ממעגל השכירים, זהו צעד ראוי לשבח ומצביע ישירות על האופי שלך.הרי שלא כל אחד יכול לקחת על עצמו משימה שכזאת אבל אלה שכן מעזים לפסוע אל תוך עולם זה, צפויה להם חווית מסע מעורב ברגשות, על מסילה של רכבת הרים ושדים יחדיו. כמעט וכל בעל עסק שפותח את שעריו לכלל הציבור, עושה זאת על כנפי תקווה, מעל ארץ הדמיון. בעל העסק יכול רק לקוות להצלחה כי מבחן התוצאה, מתחיל כבר ביום הראשון, עם הלקוח הראשון. עסק מצליח, בבסיסו, הוא למעשה רעיון עסקי מוצלח, המנוהל ע”י בעלים עם יכולות ניהול מצליחות אבל האם זה די בכך?

כדי שהעסק שלכם לא ייפול לסטטיסטיקה העגומה של אלפי עסקים בישראל המוצאים את עצמם קורסים כלכלית יחד עם בית העסק שלהם, על כל בעל עסק להבין קודם כל באיזו תחנה הוא והעסק שלו נמצאים ולפעול בהקדם האפשרי ולענות על מספר שאלות קצרות וענייניות ואת החלק הקשה כבר עברתם.

בני כמה אתם?

90% מהעסקים נסגרים כבר בשנה הראשונה.
הטירונות הכלכלית שבה עוברים העסק ובעליו בשנה הראשונה היא מהקשות ביותר בעולם העסקי. השנה הראשונה היא הקשה ביותר שיחווה בעל העסק עם סיכויי הישרדות קטנים מדי כדי לאמוד.אם זאת, עדיין נמצא את אותם האמיצים שבינינו שיעזו לעשות זאת נגד כל הסיכויים ולצלוח את העולם העסקי ולשרוד
את הטירונות הכלכלית.

הכל טוב ויפה, עד שזה כבר לא!
ישנם המון משתנים כלכליים וסביבתיים וסיבות כאלה ואחרות מדוע עסקים נסגרים.  חלקם נוצרו מניהול כושל וחלקם אף משאננות ניהולית עקב פרץ הצלחה מסחררת, כבר ישר מתחילת הדרך ולפעמים…הנסיבות שאינם בשליטתנו, הן אלה שמביאות אותנו למצב בו העסק פשוט לא עובד. הסיבה אינה חשובה אלא התוצאה היא שחשובה כי התוצאה זהה לכולם. 

העסק קורס ולכן, אין זה משנה איך העסק שלכם הגיע למצב של קריסה, מה שחשוב זה להבין היכן אתם נמצאים בתוך המשבר ואיך להתמודד איתו.

שינוי זווית תקיפה.
המון עסקים בישראל, בשנים האחרונות, חוו מצוקה כלכלית עקב כניסתה הדורסנית של ה-“קנייה מקוונת”.
פתאום, חנויות הפכו לוירטואליות כשבעלי חנויות אלה אינם משלמים שכירות ומיסי ארנונה גבוהים בזמן שהם נהנים מהיקף מכירות כלל ארצי ואף עולמי וכל זאת…מבלי לצאת מהבית כשביד האחת מחשב וביד השניה חיבור לאינטרנט. בעלי עסקים שלא הצליחו להתקדם אל המאה ה–21 ולשווק את עצמם בצורה דיגיטלית, מהר מאוד מגלים שאבד עליהם ועל בית העסק שלהם הכלח.

שייווק דיגיטלי, כיום, הוא שווה ערך ל-‘דפי זהב’ בשנות ה-80 של המאה הקודמת ואם זוכרים את המשפט המפורסם של דפי זהב…“אם אתה לא שם,אתה לא קיים!”

כיום- הזירה המקוונת היא ה- “דפי הזהב” של פעם וההוכחה לכך היא שאפילו דפי זהב בעצמם הפכו לדיגיטליים. לרוב, הבעיה העיקרית של בעל העסק טמונה בתזרים מזומנים. תזרים המזומנים של העסק
טמון בזרימת הלקוחות שלו. לכן, אם נפתור את בעיית ‘זרימת הלקוחות’ לעסק, נוכל לפתור גם את בעיית ‘תזרים המזומנים’ שלו.

לא צריך סוכנות שיווק כדי להשיג לקוחות.
עד לא מזמן, כדי שתוכלו לשווק את העסק שלכם, היה עליכם לעבוד מול סוכנות שיווק דיגיטלית, לשלם לה אלפי שקלים בכל חודש עבור השירות, לשלם על הקמת מערך שיווק (פאנל שיווקי) ובנוסף לכל ההוצאות הללו, היה עליכם אף לשלם על תקציב פרסום חודשי. לעסק שנמצא במצוקה כלכלית ועכשיו שעליו להוציא מכיסו, בחודש אחד למעלה מ-20,000 ש”ח רק בכדי שיוכל לקבל לקוחות פוטנציאלים (לידים)…פשוט הזוי!

למזלנו, כיום, ישנה שיטה זולה באופן משמעותי להשיג לידים (לקוחות פוטנציאלים) מבלי למכור יד ורגל ושיטה זו נקראת “שיווק מבוסס תוצאות”. בזכות שיטה זו, בעל העסק אינו מחוייב להשקיע הון במערך שיווק ולשם עוד משכורת חודשית ממוצעת לסוכנות שיווק עבור השירות ופשוט לקנות לידים של לקוחות פוטנציאלים שכבר מעוניינים שתחזור אליהם! כך- בעל העסק יודע על מה הוא משלם..כי הוא משלם על תוצאות! למידע נוסף בנושא שיווק מבוסס תוצאות“.

ומה קורה כשאין אפילו אגורה שחוקה מיותרת?
מתחילת השנה ועד היום, המון עסקים עסקים מוצאים את עצמם ללא אוויר לנשימה כלכלי. העסק לא עובד כבר מספר חודשים והחזרה לשגרה נראית קשה אף יותר מלפתוח עסק חדש. חוסר הפעילות העסקית גוררת איתה חובות נצברים ממיסים ונראה כי אין לבעל העסק כל אפשרות כלכלית לפתוח מחדש את דלתות העסק שלו. במקרים אלה, בעל העסק מתחיל לחשב מסלול מחדש רק שהמסלול החדש שניצב מולו עתה זה לסגור את הדלתות  ולתלות את מפתחות העסק על הקיר והכל בגלל היעדר מזומנים כדי לעשות “ג’אמפ סטארט’ לעסק שלו. אותם בעלי העסקים שנמצאים במצב זה או דומה לו, יכולים להירגע לרגע ולקחת אוויר לנשימה כי ישנם פתרונות פיננסים שיכול מאוד להיות שלא ידעו על קיומם או אף לא חשבו שהם זכאים עליהם.

הלוואות חוץ בנקאיות.
בימים אלה ממש, כמעט וכל בעל עסק חטף סטירת לחי מטאפורית מהבנקאי שלו כשביקש הלוואה  להצלת העסק שלו. זה נראה שאף בנק בישראל היום אינו מוכן לקחת סיכון עליכם ולמען העסק שלכם. החדשות הטובות, לעומת זאת, הן במספר הלוואות חוץ בנקאיות שיכולות לעזור באופן משמעותי לבעלי העסקים בישראל ובריביות מעולות ובמהירות אישור הלוואה חסר תקדים. ישנה הלוואה לכל מטרה שנעה בין 80,000 – 200,000 ש”ח כשכל שעליך להיות זה בעלים של כרטיס אשראי כדי להיות זכאי להלוואה
(למידע נוסף בנושא הלוואה לכל מטרה).

ישנה הלוואה חוץ בנקאית שנקראת “הלוואה לעסקים” והיא גם בערבות המדינה שיכולה לאשר הלוואה לעסקים, עד-2,000,000 ש”ח (למידע נוסף לגבי “הלוואה לעסקים”)!!!

לבעלי עסק כשדרישת ההלוואה גבוהה מ-200,000 ש”ח ישנה ‘הלוואה כנגד נכס. הלוואה זו, ניתן לקבל הלוואה בגובה שנע בין 1,000,000-7,000,000 ש”ח וגם כאן, בריבית מעולה ואישור הלוואה מהיר (למידע נוסף בנושא “הלוואה כנגד נכס”).

העסק קרס. הספינה שקעה. מה עושים כשחובות העסק הופכים ל-“סיוט משפטי”?
הגעתם למצב בו החזרתם את מפתחות העסק והשקעת חייכם נגוזה מול עיניכם והעיניים שלכם…לא מצליחות לראות את האור שבקצה המנהרה. אין די בכך כדי לזעזע את חייכם, עכשיו, הקירות הכלכליים של בית העסק שלכם מתחילים לסגור עליכם ולחלחל אל תוך ביתכם, להשפיע ולסכן את אורך חייכם ושל בני משפחתכם.
פתאום, אתם מוצאים את עצמכם מקבלים מכתבים מלשכת הוצל”פ לגבי תיקים שנפתחו נגדכם, מספקים, מהבנק וחברות האשראי…עקב אי תשלום.

הבנקאי שלכם כבר מזמן טרק את דלתות הבנק בפניכם וגם הוא, מתחיל לאיים בהליכים משפטיים. בשלב זה, מהירות התגובה שלכם היא עניין של “חיים ומוות” כלכלי! כשמציאות כזו נפרשת בפניכם, העניינים מתדרדרים בקצב מסחרר. ההגבלים המשפטיים מתחילים לצוץ מכל עבר, מעיקול על חשבון הבנק, עיקול כל הרכבים ועד עיקולי מטלטלין. החדשות הטובות מכל זה (תאמינו או לא, ישנן כאלה) זה שאפילו אם אתם בתחילת הדרך של “מערכת יחסים עקובת דם” מול לשכות הגביה והאכיפה וגם אם אתם חוויתם את כל מגוון ההגבלים שצויינו לעיל…יש אור בקצה המנהרה!

פש”ר. לא מילה גסה אלא אור בקצה המנהרה.
בשנת 2013 הליכי פשיטת רגל בישראל עברה מתיחת פנים רצינית. הרפורמה בהליכי פש”ר יצרו תקווה לכל בעלי העסקים, להתחלה חדשה בזמן קצר מאוד. במקום לבלות שנים תחת המטרייה של הכונס הנכסים(דבר שעלול לגרור 7 שנים ויותר), כיום, ניתן לקבל זכאות להפטר, ב-18 חודשים!!! בשנה וחצי בלבד, אפשר להגיע למצב בו אתם יכולים להתחיל בפרק חדש בחיים, נטולי חובות! למידע נוסף בנושא “הרפורמה בפש”ר”

בנוסף- ישנה אופציה נוספת, בה ניתן לסלק חובות גדולים, ברמת הוצל”פ ולחסוך את המעבר להליכי פשיטת הרגל ובכך, לחסוך זמן רב עוד יותר. הזכאות לסילוק חובות בהוצל”פ, עומדת לפי קריטריונים  מסוימים ולא כל אחד מתאים לסוג הליך משפטי זה ופועל יוצא, יהיה עליו לפנות להליכי פש”ר. למידע נוסף בנושא “סילוק חובות הוצל”פ”

לסיכום: כדי שהעסק שלכם לא ייפול לסטטיסטיקה העגומה של אלפי עסקים בישראל המוצאים את עצמם קורסים כלכלית יחד עם בית העסק שלהם, על כל בעל עסק להבין קודם כל באיזו תחנה הוא והעסק שלו נמצאים ולפעול בהקדם האפשרי והכל מתחיל בשאלה אחת פשוטה…:

בני כמה אתם?

בדיקת זכאות מהירה למשכנתא על הנכס בריבית אטרקטיבית

שלב ראשון 30%
מה הגיל שלך?
שלב שני 35%
מה גובה ההלוואה שברצונך לקבל?
שלב שני 55%
מה המצב התעסוקתי שלך?​​
שלב שני 74%
מה המצב בחשבון הבנק שלך?​
שלב שני 74%
איזה סוג נכס יש ברשותך?
שלב שלישי 82%
מה תאריך הלידה שלך?
שלב רביעי והאחרון 90%
פרטים אישיים

למידע נוסף והצטרפות למועדון ההשקעות של 20 משקיעים ב-PropTeck

שלב ראשון 30%

שלום שמי דיקלה 😀

 על-מנת שאוכל להוזיל את דמי הניהול בקרנות השתלמות וקופות הגמל שברשותכם, אני אצטרך לקבל מימך מספר פרטים והשאלה הראשונה היא:

מה הגיל שלך?
שלב שני 44%
באיזה בית השקעות ממוקמות קרנות ההתשלמות/קופות הגמל שברשותך?
שלב שלישי 55%
כמה כסף סה״כ חסכת בכל הקופות?
(קופת גמל, עוש, נזיל, קרן השתלמות, קרן פנסיה)
שלב רביעי 69%
מהו מקום המגורים שלך?
שלב חמישי ואחרון 90%
הכניסו שם וטלפון לקבלת תוצאות הבדיקה

למידע נוסף אודות הצטרפות למועדון ההשקעות של 20 משקיעים ב-PropTeck

שיפור תשואות ובדיקת דמי ניהול

שיפור תשואות ובדיקת דמי ניהול

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

בידקו אם גם אתם יכולים להיות זכאים למשכנתא הפוכה

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

להצטרפות לשידור ה-LIVE הקרוב בחינם השאירי פרטים כאן

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם ליפז אלזון השאירו פרטים כאן בטופס

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם ליפז אלזון השאירו פרטים כאן בטופס

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

מי אנחנו?


חברת בי פירסט בע”מ עוסקת בקישור בין צרכן לבין ספקי מוצרים ושירותים בעידן הדיגטלי. מטרת החברה להביא לך הצרכן את מיטב ההצעות למוצרים או לשירותים שאתה רוצה כדי שתבחר בחוכמה במוצר או בשירות המתאים עבורך.
אנו מכבדים את הפרטיות שלכם ומתחייבים להגן על הפרטיות של המתעניינים בשירותי החברה. מדיניות פרטיות זו מפרטת את הנהלים שלנו ביחס לאיסוף, שימוש וחשיפה של המידע שלכם באמצעות השימוש באתר שלנו ובאפליקציה שלנו (ביחד: “השירותים). מדיניות פרטיות זו היא חלק מהסכם הרישיון שימוש בדפי המידע ובאתר של החברה, אשר משולב במסמך זה. אנו ממליצים לכם לקרוא את מדיניות הפרטיות בעיון ולהשתמש בה בכדי לקבל החלטות מושכלות. על ידי השימוש בשירותים שלנו, אתם מסכימים לתנאים של מדיניות הפרטיות הזו, והמשך השימוש שלכם בשירותים מהווה את הסכמתכם המתמשכת למדיניות פרטיות זו כפי שתעודכן מפעם לפעם.
 

איזה מידע אנו אוספים עליכם?


אנחנו אוספים שני סוגים של מידע ונתונים מהמשתמשים שלנו:
סוג המידע הראשון – מידע בלתי מזוהה ושאינו ניתן לזיהוי המתייחס למשתמש(ים), אשר עשוי להיות ניתן להשגה או שנאסף על ידי השימוש של המשתמש בשירותים (“מידע שאינו איש”). אנחנו לא מודעים לזהות של המשתמש ממנו המידע הזה נאסף. מידע שאינו אישי כולל מידע על המכשיר שלכם, על תוכנה וחומרה מסוימות (לדוגמא, סוג הדפדפן ומערכת ההפעלה שהמכשיר שלכם משתמש בו, העדפת שפה, זמן גישה ושם הדומיין של אתר האינטרנט אשר ממנו קושרת לשירותים, וכו….
סוג שני של מידע  – הוא מידע המאפשר זיהוי אישי, דהיינו מידע שמזהה אדם פרטי, או אשר במאמץ סביר עשוי לזהות אדם פרטי (“המידע האישי”). המידע האישי אותו אנו אוספים באמצעות השירותים שלנו כולל מידע אשר מוגש ישירות על ידי המשתמש, כגון: מספר טלפון; שם מלא; כתובת דואר אלקטרוני; כתובת מגורים; מספר זהות; חתימה; ומידע כספי אחר שייתכן שנצטרך על מנת לספק את השירותים שלנו (לדוגמא, פרטים לגבי ההכנסה השנתית שלך, ניסיון בהשקעות, וכו
אנו עשויים גם לאסוף מידע אישי מהמכשיר שלך (לדוגמא, נתוני מיקום גאוגרפיים, כתובת IP כתובת) ומידע על הפעילות שלך בשירותים (לדוגמא, עמודים שנצפו, גלישה באינטרנט, קליקים, פעולות, וכו.. ;)

איך אנחנו משתמשים במידע שאנו אוספים

אנו משתמשים ומשתפים את המידע האישי בדרכים המתוארים במדיניות פרטיות זו. המידע האישי ייחשף לצד שלישי רק במידה הנדרשת לצורך המסוים שלכם לקבל הצעות למוצר או שירות לפי העדפות שציינתם, כפי שנקבע במדיניות פרטיות זו, ובמקרה כזה אנו דורשים מהצד השלישי הרלוונטי להסכים לעבד את המידע הזה בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו ולהציע לכם מוצרים ושירותים לפי העדפותיכם.
המידע האישי שלכם יועבר לצד שלישי רק במידה ותאשרו לנו להעבירו לידי צד שלישי.
עם מי אנחנו חולקים את המידע שאנו אוספים?
אנו עשויים להעביר או לחשוף את המידע האישי לקבלני משנה או לספקים או צדדים שלישיים אחרים שהם ספקי שירות אמינים או שותפים, אשר ממוקמים באזורים שונים ברחבי העולם, למטרת: (א) מתן הצעות למוצרים או שירותים לפי בקשתכם (ב)אחסון או עיבוד המידע הזה למעננו (למשל בשירותי מחשוב ענן) או כדי לסייע לנו עם הפעילות העסקית שלנו, כדי לאמת את הגישה שלכם ולספק ולשפר את השירותים שלנו; (ג) ביצוע מחקר, אבחון, ניתוח או מטרות סטטיסטיות; (ד) שיווק בדוא”ל, בהתאם למדיניות השיווק שלנו (ראה להלן תחת “שיווק”
כמו כן, אנו עשויים לחשוף למשתמשים הרשומים שלנו מידע אישי הנוגע למשתמשים אחרים, שמצטרפים לשירותים בעקבות המלצותיהם (למשל באמצעות מאפיין ה”שיתוף עם חבר” ;).
  המדיניות שלנו מתייחסת רק לשימוש ולחשיפה של המידע שאנו אוספים ממכם. במידה ותחשפו את הפרטים שלכם לצדדים אחרים באמצעות השירותים שלנו (למשל על ידי לחיצה על קישור לכל אתר אינטרנט אחר או מיקום אחר) או באמצעות אתרים אחרים ברחבי האינטרנט, כללים שונים עשויים לחול על השימוש או החשיפה של המידע שאתם תחשפו להם. חשוב לציין כי שירותי צד שלישי אלו עשויים להיות בעלי מדיניות פרטיות משל עצמם, ואנו ממליצים לכם לקרוא אותם בקפידה. הכללת קישור לאתר או שירות של צד שלישי אינה המלצה לגבי אותו אתר אינטרנט או שירות.
מבחינת האתר המידע האישי שלכם יועבר לצד שלישי רק במידה ותאשרו לנו להעבירו לידי צד שלישי, אולם לאחר העברתו השימוש במידע יעשה לפי תנאי השימוש של הצד השלישי.
  

שימוש  בעוגיות

הדף ו/או האתר שלנו משתמש בעוגיות. עוגייה היא קובץ המכיל מזהה (מחרוזת של אותיות ומספרים) שנשלח על ידי שרת אינטרנט לדפדפן אינטרנט ומאוחסן בדפדפן. אז, המזהה נשלח בחזרה לשרת בכל פעם שהדפדפן מבקש מהשרת להציג דף אינטרנט.
עוגיות יכולות להיות או עוגיות “עיקשות” או עוגיות “פעולה” (session): עוגייה עיקשת תאוחסן בדפדפן שלכם ותישאר בתוקף עד תאריך התפוגה שנקבע לה, אלא אם תימחק על ידי המשתמש לפני תאריך התפוגה; עוגיית פעולה, מאידך, תפוג בסוף זמן הגלישה הנוכחי שלכם, כשתסגרו את הדפדפן. השמות של העוגיות בהן אנחנו משתמשים באתר שלנו, והמטרות לשמן הן בשימוש, מפורטות מטה:
אנחנו משתמשים בשירותי Google Analytics ו-Adwords באתר שלנו כדי לזהות מחשב כשמשתמש {כללו את כל השימושים הקיימים לעוגיות באתר שלכם מבקר באתר / לעקוב אחרי משתמשים בזמן השימוש שלהם באתר / לאפשר לנו להשתמש בעגלת קניות באתר / לשפר את נוחות השימוש באתר / לנתח את השימוש באתר / לנהל את האתר / למנוע הונאה ולשפר את האבטחה של האתר / להתאים אישית את האתר לכל משתמש / להשתמש בפרסומות ממוקדות שעשויות לעניין במיוחד משתמשים מסוימים / תארו את המטרה/ות};

  • באינטרנט אקספלורר (גרסה 10) אתם יכולים לחסום עוגיות בעזרת הגדרות עקיפת הטיפול בעוגיות הזמינות באמצעות לחיצה על “כלים,” “אפשרויות אינטרנט,” “פרטיות,” ואז “מתקדם”;
  • בפיירפוקס (גרסה 24) אתם יכולים לחסום את כל העוגיות באמצעות לחיצה על “כלים,” “אפשרויות,” “פרטיות,” ובחירה של “השתמש בהגדרות מותאמות אישית עבור היסטוריה” מתוך התפריט הנפתח, ואז ביטול הזימון של “קבל עוגיות מאתרים”;
  • ובכרום (גרסה 29), אתם יכולים לחסום את כל העוגיות באמצעות כניסה לתפריט “התאמה אישית ובקרה,” ואז ללחוץ על “הגדרות,” “הצג הגדרות מתקדמות,” ו-“הגדרות תוכן,” ואז לבחור באפשרות “חסום אתרים מהגדרה של נתונים” תחת הכותרת “עוגיות.”

לחסימה של כל העוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים. אם תחסמו עוגיות, לא תוכלו להשתמש בכל האפשרויות שבאתר שלנו.
למחיקה של עוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים.

מדיניות שיפוי

הנך מתחייב לשפות את הנהלת החברה, עובדיה, מנהליה או מי מטעמה בגין כל נזק, הפסד, אבדן-רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו להם – ובכלל זה שכ”ט עו”ד והוצאות משפט – עקב הפרת ו/או התנערות מתנאי שימוש אלה.
מדיניות לגבי הרשמה לרשימת התפוצה של החברה
ההרשמה לרשימת תפוצה של החברה מהווה הסכמה במעשה שלך כמשתמש ברשימה לקבל ולנהוג לפי תקנון זה, היות והנך נרשם לקהילה שמנהלת החברה ומעוניין בידע ובכלים שמוצעים בקהילה.
הצדדים מסכימים כי מילוי פרטיו של המשתמש בטופס ההרשמה לרשימת התפוצה של החברה (להלן: “ההרשמה”) מהווה הסכמה לקבל הודעות וחומרים מסוגים שונים מהחברה ובניהם מידע בנושא שיווק מוצרים ושירותים וכן התפתחות אישית והשגת מטרות שונות.
היות והמשתמש מעוניין בקבלת מידע מסוגים שונים מן החברה והוספת המילים פרסומת בכותרת המייל תקשה על כך, בשל סינון אוטומטי במערכות הדואר, מוסכם על הצדדים כי לא יחולו על ההודעות הדרישות לפי חוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ”ב-1982 (להלן : “חוק התקשורת“) לגבי ציון סוג המסר כגון: “פרסומת” או “תעמולה” או “תרומה” בהודעה הנשלחת. לאור הסכמת הצדדים כאמור החברה יהא רשאי לשלוח למשתמש הודעות בלא ציון סוג המסר.
הצדדים מסכימים כי לאחר ההרשמה בדף נחיתה ו/או באתר החברה, לא תהא החברה חייבת לציין בהודעות את כל פרטי המידע לגבי החברה המפורטים בחוק התקשורת לאור ההכרות והקשר בין הצדדים.
הצדדים מסכימים כי הודעות הכוללות מידע בלבד, אינן פרסומת לפי הגדרתה של פרסומת בחוק התקשורת לעניין שליחת דיוור כמותי. בהתאם להגדרה זו לא יהא המשתמש זכאי לפיצוי כלשהו בגין הודעות מידע בלבד שנשלחו אליו.

דרך ההסרה מרשימת תפוצה

הצדדים מסכימים כי למרות האמור בחוק התקשורת, דרך הסרת המשתמש מרשימת התפוצה תהא על ידי שימוש בקישור ההסרה שמופיע בהודעה, או על ידי שליחת הודעה המבקשת הסרה לכתובת החברה ולא על ידי שליחת הודעה בפקס או בדרך אחרת.
הצדדים מסכימים כי בשל הסכמת הצדדים לגבי דרך ההסרה מרשימת התפוצה, החברה לא יידרש להוסיף להודעות דואר ו/או להודעות טקסט את אפשרויות ההסרה הנוספות לפי חוק התקשורת.

הגבלת סכומי הפיצוי בהתאם לתקנון

הצדדים מסכימים כי המשתמש אינו זכאי לפיצוי העונשי לפי חוק התקשורת עבור אגירת הודעות בלא ליתן הודעה על הוצאתו מרשימת התפוצה, ולכן יהא זכאי אך ורק לפיצוי בסכום כולל של עד 2000 ₪ לגבי כל ההודעות שאגר בטרם בקש את הסרתו מרשימת התפוצה. הצדדים מסכימים כי הרשמה מצד המשתמש תוך התחזות לאדם אחר ומתן פרטים כוזבים מהווה הפרת פרטיות של החברה , וכן עבירה פלילית של התחזות והחברה  יהא זכאי לפיצוי כספי לפי הדין בגין הפרת הפרטיות.
הצדדים מסכימים כי במקרה של הרשמה מצד המשתמש תוך התחזות לאדם אחר, המשתמש לא יהא זכאי לפיצוי כספי על פי חוק התקשורת ו/או לפי חוק הגנת הפרטיות.
הצדדים מסכימים כי רשימת התפוצה בכל אמצעי אלקטרוני שונה כגון מספר סלולרי, כתובת ברשת פייסבוק או ברשת חברתית דומה אחרת, קבוצת וואטס אפ וכו’ הינה רשימה נפרדת מרשימת הדיוור במייל. המשתמש רשאי להפסיק לקבל מסרים ברשימה אחת ולהמשיך בשנייה. בהתאם בקשת הסרה מרשימה אחת אינה חלה על הרשימה השנייה ובמידה וברצון המשתמש להפסיק לקבל מסרים מהחברה יש לבצע הסרה מכל אחת משתי הרשימות בנפרד.
הנך מאשר, כי אף אם הנך סבור שלא נרשמת בעבר לרשימת התפוצה של או חלה טעות ופרטיך השתרבבו לרשימת תפוצה כזו או אחרת, או קיבלת דואר פרסומי מכל סיבה אחרת שהיא, הרי שכל מייל שתקבל ושלא תישלח התראה לחברה כנגד שליחתו בתוך שבועיים מהיום שבו נשלח אליך, או כל מייל שלא נפתח על ידך, יחשב כמייל אשר הוסכם על קבלתו וחל ויתור על כל תביעה ו/או טענה לגביו ואינו מהווה טרדה ו/או כל עוולה אחרת מבחינתך.
  

הגבלת האחריות לגבי הפרת חוק הפרטיות

המשתמש מסיר כל אחריות מהחברה לגבי ביצוע תקנות הגנת הפרטיות, ומתחייב שלא לדרוש פיצוי מכל סוג מהחברה עקב ישום חלקי או תקלות בישום התקנות שאינן פגיעה בפרטיות בזדון מכוון.
המשתמש מבין כי כל המידע והתכנים המוצגים על ידי החברה בכל אמצעי התקשורת כולל מוצרים וקורסים אינטרנטיים, תכנים במסגרת ליווי אישי, סדנאות, קורסים פרונטליים או כל שירות ומוצר אחר הינם תכנים כלליים בלבד, ובהתאם על המשתמש לבחור את המידע והתכנים המתאימים לגביו, ולהפעיל שיקול דעת בשימוש שיעשה במידע.
המשתמש מקבל עליו את מלוא האחריות לבחירת דרך הפעולה לפי המידע ולתוצאות בחירות אלה לגביו ולגבי צדדים שלישיים, ובהתאם לא יעלה כל טענה כלפיי החברה בעניין התכנים.
המשתמש מסיר מן החברה כל אחריות לדרך השימוש שיעשה המשתמש במידע ובתכנים, וכן מסיר מן החברה כל האחריות לתוצאות שימוש זה הן כלפיי המשתמש והן כלפי צדדים שלישיים.
המידע המשפטי המוצג על ידי החברה הוא מידע כללי בלבד וכל שימוש או הסתמכות עליו נעשה על אחריות המשתמש בלבד. אין המידע המשפטי ו/או הניהולי הכללי שמציג החברה תחליף ליעוץ מקצועי על ידי אנשי מקצוע כגון עורכי דין ו/או רואי חשבון, בכדי להתאים את הנאמר לנסיבות המיוחדות של המשתמש.

מדיניות הצגת תכנים מסחריים

הנהלת החברה עשויה להציב באתר תכנים מסחריים, כגון פרסומות ומודעות, הנמסרים לפרסום מטעמם של מפרסמים שונים, המבקשים להציע למכירה נכסים או שירותים. תכנים כאמור יכול שיהיו בטקסט, בתמונות או בקול.
הנהלת החברה לא תשא בכל אחריות לתכנים המסחריים שיפורסמו באתר מטעם צדדים שלישיים.
הנהלת החברה אינה כותבת, בודקת, מוודאת או עורכת את תוכן הפרסומים הללו או אמיתותם. האחריות היחידה לתכנים המסחריים ולכל תוצאה שתיגרם משימוש בהם או מהסתמכות עליהם חלה על המפרסמים.
כל עסקה שתיעשה בעקבות תכנים מסחריים המתפרסמים באתר תסוכם ישירות בינך לבין המפרסם. הנהלת החברה איננה צד לכל עיסקה כזו, והיא לא תישא באחריות לשירותים וטובין שיוצעו בתכנים המסחריים באתר או ירכשו באמצעותן.

מדיניות לגבי הצגת קישורים בדף או באתר

הנהלת החברה עשויה להציב באתר קישורים (לינקים) לעמודים שונים ברשת האינטרנט. הקישורים מאפשרים לך למצוא תכנים המתפרסמים ברשת האינטרנט.
תכנים אלו אינם מתפרסמים על ידי הנהלת החברה, או מטעמה והנהלת החברה איננה שולטת או מפקחת עליהם. העובדה שיש קישור לתכנים אלה אינו מעיד על הסכמת הנהלת החברה לתוכנם ואינו מהווה ערובה לאמינותם, לעדכניותם, לחוקיותם. הנהלת החברה אינה אחראית לתכנים שאליהם מוליכים הקישורים ואינה אחראית לכל תוצאה שתיגרם מהשימוש בהם או מהסתמכות עליהם.
הנהלת החברה איננה מתחייבת כי הקישורים שימצאו באתר יהיו תקינים ויובילו אותך אל אתר אינטרנט פעיל. הנהלת החברה רשאית להסיר מהאתר קישורים שנכללו בו בעבר, או להימנע מהוספת קישורים חדשים – הכל, לפי שיקול דעתה המוחלט.
  

שינויים בדף או באתר

הנהלת החברה תוכל לשנות מעת לעת את מבנה הדף ו/או האתר, מראהו ועיצובו, את היקפם וזמינותם של השירותים והתכנים בו ותהיה רשאית לשנות כל היבט אחר הכרוך באתר – והכל, בלא צורך להודיע לך על כך מראש. שינויים כאלה יבוצעו, בין השאר, בהתחשב באופי הדינאמי של האינטרנט ובשינויים הטכנולוגיים והאחרים המתרחשים בה. מטבעם, שינויים מסוג זה עלולים להיות כרוכים בתקלות או לעורר בתחילה אי-נוחות וכיו”ב. לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי הנהלת החברה בגין ביצוע שינויים כאמור או תקלות שיתרחשו אגב ביצועם.
הנהלת החברה רשאית להשעות מדי פעם את פעילות הדף ו/או האתר לשם תחזוקה, תיקון, שדרוג ושיפור השירות. הנהלת החברה תפעל כמיטב יכולתה לצמצם את פרקי הזמן שבמהלכם לא יהיה הדף ו/או האתר פעיל.

רוצים לבדוק אם גם אתם יכולים לקבל הלוואה כנגד נכס?

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

רוצים לבדוק אם גם אתם יכולים לנייד לקופת IRA בעלות דמי ניהול נמוכים יותר?

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר
דילוג לתוכן