חוסר אונים ממלכתי!- תופעת ה-‘רשלנות הרפואית’, שרק הולכת וגוהה בישראל 2022.

דקלה ש.

כשרשלנות רפואית פוקדת את אחת המדינות המובילות בעולם הרפואה ומשאירה ציבור שלם חסר אונים, עתיר "צלקות מלחמה" בנפש ובגוף. איך מטפלים בתופעה, שנראת כי רק הולכת וגדלה מיום ליום?!

הרי שכולם בישראל ובעולם כולו יודעים זאת…ישראל נחשבת למדינה המובילה בעולם החדשנות הרפואית בצורה גורפת. אז איך חלוצה זו יכולה להרשות לעצמה מקרים כה רבים של רשלנות רפואית, הגדלה בממדי ענק, משנה לשנה ונראה כי אף אחד לא מוכן “להרים את הכפפה” ולעשות משהו בנדון ולפחות לנסות למגר תופעה מטרידה זו?!

קודם כל ולפני הכל…
אתר סלב אינו ממליץ על מוצר או שירות כלשהו שעשוי להופיע בכתבה.
אתר סלב אינו לוקח צד ו/או חלק מהכתוב בכתבה ואינו משמש כיועץ מוסמך לתכנים המופיעים בכתבה זו.
יתרה מכך- כל החלטה ו/או שימוש בכתוב בכתבה, כחלק מקבלת החלטות משפטיות מידיות ו/או עתידיות של קורא הכתבה, נמצאים באחריותו המלאה של הקורא ואתר סלב אינו נוטל אחריות, בצורה כזו או אחרת מהחלטות אלה.
לפני שנמשיך עם הכתבה, אתר סלב ממליץ בחום לקוראי הכתבה להיוועץ עם מומחה בתחום המשפטי/רפואי רלוונטי לתכנים ונושא הכתבה, לפני כל פעולה משפטית, אשר יכולה לגרור אחריה השלכות כלכליות גדולות.
עכשיו…לאחר שסיימנו עם כל הדיסקליימרים למיניהם…שנתחיל?

כנס של בכירים מהמערכת המשפטית בישראל תומכים בהקמת בית דין לענייני רשלנות רפואית!

במסגרת פורום “דאנס100” במלון רויאל ביץ’ דנו משפטנים בכירים על הקמת בית-דין לענייני רשלנות רפואית, כשבית הדין נעזר בחוות דעתם של מומחים מטעמו, עבור תהליכי גישור בנושא זה.

באותו בית מלון שבתל אביב, דנו בכירים מעולם המשפט הישראלי בהשפעת תקנות סדר הדין האזרחי בתיקי נזיקין והרשלנות הרפואית בישראל.

ניתן למצוא את כתבה המלאה, באתר DoctorsOnly, תוכלו לקרוא בצורה מקיפה את הכתבה המלאה בנושא זה. לכתבה המלאה>>

אם הגענו למצב בו בכירים מהמערכת המשפטית בישראל דנים בכנס ייעודי בנושא ‘רשלנות רפואית’, על הדרך היעילה ביותר והנכונה ביותר להתמודד בתופעת הרשלנות הרפואית שנראית כי לא מטופלת דיה בתוך מערכת הבריאות ולכן, כשזה מגיע למערכת בתי המשפט, עקב העלייה החדה של מקרי רשלנות רפואית, סוגיה זו עלתה בכנס… כי אין מנוס מלהקים בית דין לענייני רשלנות רפואית!

למרות העלייה החדה בתביעות בין רשלנות רפואית, בשנים האחרונות, עדיין כמות הזכאים לתביעה גדול הרבה יותר!

בישראל, בשנים האחרונות, ציבור שלם וגדול של זכאים לתביעות בגין רשלנות רפואית צף על פני השטח ואף בערוצי התקשורת.
מסתבר כי מתוך בך הזכאים לתביעות בעניין זה, רק קומץ מתוכם מחליט “ללכת עד הסוף” ולתבוע את אשר מגיע לו כחוק.

נתון עצוב זה, נובע ממספר גורמים:

  • דגש על התמודדות במצב הרפואי- לאחר טיפול הרפואי הלוקה
  • חוסר ידיעת המשמעות של “רשלנות רפואית”- ציבור זכאים שפשוט אינו יודע כי חווה רשלנות רפואית
  • חומה משפטית מצד המטפל/מוסד רפואי- משאבים פיננסים גדולים ומחלקות משפטיות שלמות המותאמות להתמודדות במקרים אלה.
  • טיוח מקרים רפואיים רשלניים- מערכת תמיכה רפואית שמגנה על מטפלים ע”י “טיטוא מתחת לשטיח” של פרוצדורות רפואיות אשר נעשו ברשלנות.

עסוקים בהתמודדות עם הנזקים שנגרמו לנו ולא בגורם המזיק!

בישראל ישנו מספר לא מבוטל של אלפי מטופלים, המתמודדים עם הכאב והקושי המלווים מרשלנות רפואית.
לצד איכות חיים ירודה ומאבק יומיומי שבין התמודדות בכאב וההגבלות פיסיות בתנועה, ללא שום השקעה של מחשבה אחת בודדת וספונטנית המופנית  כלפי הנזק שנגרם להם.
נזק בריאותי שכזה גובה מחיר כבד על איכות חייהם של מטופלים אשר מרגישים על בשרם את נחת זרועו, חסרת רחם, של טיפול רפואי לקוי שמהר מאוד הפך ל-‘רשלנות רפואית’

הרי כל מי שחי את שגרת יומו לצד כאבים בלתי פוסקים למשך כל שעות היממה יכול להבין מדוע תביעות בגין רשלנות רפואית אינן בראש סדר עדיפויות שלו ושקודם כל, לפני הכל…על סדר היום שלהם נמצאת הדאגה והמלחמה בכאב שיפסק, או לכל הפחות שישכח קמעה. כל השאר…בצלילה חופשית צולל מטה בסדר העדיפויות.

ובכל זאת, חשוב לציין שבמידה ועברתם טיפול רפואי וכשיצאתם ממנו מצבכם הרע עוד יותר…כדאי לשקול כי יכול מאוד להיות שנפלתם קורבן ל-‘רשלנות רפואית’ ושעל המטפל שהעניק לכם טיפול רפואי שגרר אחריו נזקים בריאותיים שלא כצורך, יהיה עליו לשאת בתוצאות מעשה ידיו!

הסמכות הרפואית של רופא המטפל עלינו אינה חקוקה בסלע!

כטבע האדם אנו נוטים לתת אמון מלא וכמעט מוחלט ברופאים המטפלים בנו.
אנו לוקחים את דעתם המקצועית ללא עוררין וללא סייג. בגלל אמון זה מטפלים רפואיים, שב-רוב רשלנותם, מנצלים לרעה אמון זה כדי לחמוק מנטילת אחריות מקצועית עבור אותם טיפולים רפואיים לוקים ובכך לטאטא את את הנזק הבריאותי שגרמו לנו, פשוטו כמשמעו, מתחת לשטיח ולהצדיק את חפותם במילים גדולות ולצד טרמינולוגיה רפואית מקצועית, שלנו, אינה מובנת כלל וכלל.

כמה פעמים יצא לנו להרגיש קטנים וחסרי משמעות כשהרופא המטפל שלנו החליט לדבר עלינו “מגבוה”? לא פעם ולא פעמיים! עלינו להתעורר ולהבין שגם רופאים הם בני אדם ובני אדם כדרכם, חוטאים בטעויות אנוש. ההבדל הגדול כאן הוא שבמקצוע בו בחרו לעסוק, טעויות אנוש אלה יכולות לגבות מחיר גבוה ובמקרי קיצון, לגבות חיים. לכן, המחיר שיהיה על מטפלים/מוסדות רפואיים לשלם צריך יהיה לשקף את מידת הנזק שגרמו למטופל, בעת הטיפול ולאחריו (מציאות העכשווית/עתידית שעתה על המטופל לחיות) להיות גבוה גם כן!

חשוב לציין כי במידה ומצאתם לנכון לטעון כי עברתם טיפול רפואי רשלני אתם זכאים לפיצוי כספי שיכול להגיע לגובה סכום פיצויים העולה על ₪1,000,000!

להשתמש בכלים שלהם כדי לשלול מקרה של רשלנות רפואית כלפינו

איד המודלים המקובלים במתן טיפול רפואי(מבלי להוזיל ולהקטין את עולם הרפואה כמובן) זה מודל של “שלילה”.
במידה וישנו חשד למחלה מסוימת, על הרופא/צוות הרפואי לשלול אותה. במידה והמטופל סובל מסימפטומים מסוימים אשר מעלים חשד למחלה מסוימת, על רופא המטפל, לפני מתן שרשרת של טיפולים רפואיים, להבטיח, מצד אחד כי אכן מדובר במחלה הדורשת הליך טיפול כזה או אחר ומצד שני, להימנע ממתן טיפול שלא כצורך ע”י שלילתה.

כך גם אנו צריכים לפעול, במידה ועלה החשד כי חלה עלינו רשלנות רפואית!

עלינו לעשות כל שיכולתנו כדי להבטיח לעצמנו כי לא חלה עלינו רשלנות רפואית, בזמן שאנו  מעניקים לרופא המטפל ו/או למוסד הרפואי בו חווינו על בשרנו לכאורה, טיפול רפואי רשלני, ליהנות מן הספק…עד שהוכח אחרת.

אז איך אנו יכולים להבחין ברשלנות רפואית?

הבה נלמד ונכיר את הגדרת המושג “רשלנות רפואית”:

“רשלנות רפואית פירושה ‘מתן שירותים רפואיים תוך סטייה מרמת הזהירות הסבירה, כאשר סטייה זו גרמה נזק למטופל שלא היה נגרם אלמלא סטייה זו’.
למשל: רישום תרופה שאינה מתאימה, בעוד כל רופא סביר לא היה רושם אותה בנסיבות המקרה, וגרימת נזק לחולה עקב נטילתה”.


חשוב לציין כי הוכחה של מקרה בו חלה רשלנות רפואית מחייבת ברוב המקרים, הוכחה של גרימת נזק כדי שנוכל לדרוש פיצוי כספי. כלומר אם הרשלנות הרפואית גרמה נזק במישרין, אז ניתן לדרוש פיצוי כספי התואם לחומרת הנזק הבריאותי שנגרם לנו.

לעיון נוסף בנושא תביעות בגין רשלנות רפואית >> פיצויים בגין רשלנות רפואית

קפיצה כלל עולמית אדירה בתביעות של רשלנות רפואית, שנראה כי פסחה על ישראל

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות עליה חדה על הגרף העולמי של תביעות בגין ‘רשלנות רפואית’ אך משום מה, בישראל, למרות מספר הרב של תביעות בגין רשלנות רפואית, ביחס לכמות המקרים בהם חלה רשלנות רפואית, אט אט מצטיירת לה תמונה כי מתחת לפני השטח ישנם עוד מקרים רבים של תביעות בגין רשלנות רפואית שפשוט נופלים בין הכיסאות.

זה לא ש-“הרופאים של היום” אינם מקצועיים כמו “הרופאים של פעם” אלא שאנחנו, המטופלים, הפכנו לחכמים יותר.
מקומו של “הרופא” על ‘הר אולימפוס’ ירד ירידה טלולה במרוצת השנים עד ל-“גובה העיניים” מסיבה פשוטה להחריד. עולם המטופלים הפך “מיודע” יותר או במילים אחרות חכם יותר וכוחן של אותן “המילים הגבוהות” והלא מובנות (לציינו לעיל) הפכו לחלק מ-ז’ארגון שכל מטופל יכול להבין ולהשתמש וכל זאת…בזכות העידן הטכנולוגי והעולם המקוון.

כיום- בשיאו של העידן הטכנולוגי, כמעט וכל אחד ואחת מאתנו שעתיד לעבור טיפול רפואי כזה או אחר, חוקר את הנושא בזירה המקוונת ויורד לעובי הקורה, בכל אחד ואחד משלבי הטיפול, מתחילתו ועד סופו והופך כל אבן אפשרית ומנתח כל תוצאה אפשרית מ-“היום שאחרי” של הטיפול, הרבה לפני מועד הטיפול.

אנחנו כבר יודעים אילו סוגים תופעות לוואי עלינו לצפות לאחר הטיפול כך שאי אפשר “לעבוד עלינו” יותר, לתת לנו מרשם תרופות ולסתום לנו את הפה.
כיום ניתן לראות לצד כל טיפול רפואי, חוות דעת ומקרים בהם המטפלים התנהלו תחת הקטגוריה של ‘רשלנות רפואית’ ואפילו ללמוד על הנזקים הצפויים מטיפול לקוי כך שלרופאים רשלנים, בימינו אין הרבה מקום להסתתר!

אולי יעניין אותך גם >> כשפיצויים בגין רשלנות רפואית יכולים להגיע ל-₪1,000,000 ויותר…

לסיכום: אם עברתם ב-7 שנים האחרונות טיפול רפואי שגרר אחריו נזקים פיסיולוגיים שאינם קשורים לבעיה הרפואית שלשמה הגעתם לקבלת טיפול רפואי והנכם חושדים כי עליכם חלה רשלנות רפואית, כדאי מאוד לבדוק את היתכנות לתביעה בגין רשלנות רפואית כי על רשלנות רפואית, מישהו צריך לשלם על כך ביוקר…ולא רק אתם, בבריאותכם.

עלו לאחרונה

בטומי – עיר פורצת דרך שבולטת במגוון יתרונות, והתפתחותה המהירה מובילה לקראת השקעה חפוזה בדירות..
הבינה המלאכותית שמכה גלים- מבוטים למסחר, בניית תוכניות עסקיות ועד לכתיבת תכנים מקצועיים…נראה שמצאנו לנו..
ארה”ב עושה ל-‘ריפל’ “חיים קשים” והשמועות מספרות כי ‘ריפל’ מתכוונת ‘לעבור דירה’ ולהגר לאירופה. אם..
בינאנס עושה זאת שוב- עננה של שחיתות מרחפת מעל פלטפורמת המסחר הגדולה בעולם למטבעות קריפטוגרפיים...
נראה כי שניות ספורות לאחר ההצהרה של אפל על מכונית הקונספט החשמלית שלה, אילון מאסק..
טוען כתבות נוספות

ניוזלטר

רוצים לקרוא עוד מהמאמרים שלנו?

הרשמו לניוזלטר שלנו והשארו מעודכנים בכל הנושאים החמים בשוק!

להצטרפות לשידור ה-LIVE הקרוב בחינם השאירי פרטים כאן

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם ליפז אלזון השאירו פרטים כאן בטופס

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם ליפז אלזון השאירו פרטים כאן בטופס

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

מי אנחנו?


חברת בי פירסט בע”מ עוסקת בקישור בין צרכן לבין ספקי מוצרים ושירותים בעידן הדיגטלי. מטרת החברה להביא לך הצרכן את מיטב ההצעות למוצרים או לשירותים שאתה רוצה כדי שתבחר בחוכמה במוצר או בשירות המתאים עבורך.
אנו מכבדים את הפרטיות שלכם ומתחייבים להגן על הפרטיות של המתעניינים בשירותי החברה. מדיניות פרטיות זו מפרטת את הנהלים שלנו ביחס לאיסוף, שימוש וחשיפה של המידע שלכם באמצעות השימוש באתר שלנו ובאפליקציה שלנו (ביחד: “השירותים). מדיניות פרטיות זו היא חלק מהסכם הרישיון שימוש בדפי המידע ובאתר של החברה, אשר משולב במסמך זה. אנו ממליצים לכם לקרוא את מדיניות הפרטיות בעיון ולהשתמש בה בכדי לקבל החלטות מושכלות. על ידי השימוש בשירותים שלנו, אתם מסכימים לתנאים של מדיניות הפרטיות הזו, והמשך השימוש שלכם בשירותים מהווה את הסכמתכם המתמשכת למדיניות פרטיות זו כפי שתעודכן מפעם לפעם.
 

איזה מידע אנו אוספים עליכם?


אנחנו אוספים שני סוגים של מידע ונתונים מהמשתמשים שלנו:
סוג המידע הראשון – מידע בלתי מזוהה ושאינו ניתן לזיהוי המתייחס למשתמש(ים), אשר עשוי להיות ניתן להשגה או שנאסף על ידי השימוש של המשתמש בשירותים (“מידע שאינו איש”). אנחנו לא מודעים לזהות של המשתמש ממנו המידע הזה נאסף. מידע שאינו אישי כולל מידע על המכשיר שלכם, על תוכנה וחומרה מסוימות (לדוגמא, סוג הדפדפן ומערכת ההפעלה שהמכשיר שלכם משתמש בו, העדפת שפה, זמן גישה ושם הדומיין של אתר האינטרנט אשר ממנו קושרת לשירותים, וכו….
סוג שני של מידע  – הוא מידע המאפשר זיהוי אישי, דהיינו מידע שמזהה אדם פרטי, או אשר במאמץ סביר עשוי לזהות אדם פרטי (“המידע האישי”). המידע האישי אותו אנו אוספים באמצעות השירותים שלנו כולל מידע אשר מוגש ישירות על ידי המשתמש, כגון: מספר טלפון; שם מלא; כתובת דואר אלקטרוני; כתובת מגורים; מספר זהות; חתימה; ומידע כספי אחר שייתכן שנצטרך על מנת לספק את השירותים שלנו (לדוגמא, פרטים לגבי ההכנסה השנתית שלך, ניסיון בהשקעות, וכו
אנו עשויים גם לאסוף מידע אישי מהמכשיר שלך (לדוגמא, נתוני מיקום גאוגרפיים, כתובת IP כתובת) ומידע על הפעילות שלך בשירותים (לדוגמא, עמודים שנצפו, גלישה באינטרנט, קליקים, פעולות, וכו.. ;)

איך אנחנו משתמשים במידע שאנו אוספים

אנו משתמשים ומשתפים את המידע האישי בדרכים המתוארים במדיניות פרטיות זו. המידע האישי ייחשף לצד שלישי רק במידה הנדרשת לצורך המסוים שלכם לקבל הצעות למוצר או שירות לפי העדפות שציינתם, כפי שנקבע במדיניות פרטיות זו, ובמקרה כזה אנו דורשים מהצד השלישי הרלוונטי להסכים לעבד את המידע הזה בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו ולהציע לכם מוצרים ושירותים לפי העדפותיכם.
המידע האישי שלכם יועבר לצד שלישי רק במידה ותאשרו לנו להעבירו לידי צד שלישי.
עם מי אנחנו חולקים את המידע שאנו אוספים?
אנו עשויים להעביר או לחשוף את המידע האישי לקבלני משנה או לספקים או צדדים שלישיים אחרים שהם ספקי שירות אמינים או שותפים, אשר ממוקמים באזורים שונים ברחבי העולם, למטרת: (א) מתן הצעות למוצרים או שירותים לפי בקשתכם (ב)אחסון או עיבוד המידע הזה למעננו (למשל בשירותי מחשוב ענן) או כדי לסייע לנו עם הפעילות העסקית שלנו, כדי לאמת את הגישה שלכם ולספק ולשפר את השירותים שלנו; (ג) ביצוע מחקר, אבחון, ניתוח או מטרות סטטיסטיות; (ד) שיווק בדוא”ל, בהתאם למדיניות השיווק שלנו (ראה להלן תחת “שיווק”
כמו כן, אנו עשויים לחשוף למשתמשים הרשומים שלנו מידע אישי הנוגע למשתמשים אחרים, שמצטרפים לשירותים בעקבות המלצותיהם (למשל באמצעות מאפיין ה”שיתוף עם חבר” ;).
  המדיניות שלנו מתייחסת רק לשימוש ולחשיפה של המידע שאנו אוספים ממכם. במידה ותחשפו את הפרטים שלכם לצדדים אחרים באמצעות השירותים שלנו (למשל על ידי לחיצה על קישור לכל אתר אינטרנט אחר או מיקום אחר) או באמצעות אתרים אחרים ברחבי האינטרנט, כללים שונים עשויים לחול על השימוש או החשיפה של המידע שאתם תחשפו להם. חשוב לציין כי שירותי צד שלישי אלו עשויים להיות בעלי מדיניות פרטיות משל עצמם, ואנו ממליצים לכם לקרוא אותם בקפידה. הכללת קישור לאתר או שירות של צד שלישי אינה המלצה לגבי אותו אתר אינטרנט או שירות.
מבחינת האתר המידע האישי שלכם יועבר לצד שלישי רק במידה ותאשרו לנו להעבירו לידי צד שלישי, אולם לאחר העברתו השימוש במידע יעשה לפי תנאי השימוש של הצד השלישי.
  

שימוש  בעוגיות

הדף ו/או האתר שלנו משתמש בעוגיות. עוגייה היא קובץ המכיל מזהה (מחרוזת של אותיות ומספרים) שנשלח על ידי שרת אינטרנט לדפדפן אינטרנט ומאוחסן בדפדפן. אז, המזהה נשלח בחזרה לשרת בכל פעם שהדפדפן מבקש מהשרת להציג דף אינטרנט.
עוגיות יכולות להיות או עוגיות “עיקשות” או עוגיות “פעולה” (session): עוגייה עיקשת תאוחסן בדפדפן שלכם ותישאר בתוקף עד תאריך התפוגה שנקבע לה, אלא אם תימחק על ידי המשתמש לפני תאריך התפוגה; עוגיית פעולה, מאידך, תפוג בסוף זמן הגלישה הנוכחי שלכם, כשתסגרו את הדפדפן. השמות של העוגיות בהן אנחנו משתמשים באתר שלנו, והמטרות לשמן הן בשימוש, מפורטות מטה:
אנחנו משתמשים בשירותי Google Analytics ו-Adwords באתר שלנו כדי לזהות מחשב כשמשתמש {כללו את כל השימושים הקיימים לעוגיות באתר שלכם מבקר באתר / לעקוב אחרי משתמשים בזמן השימוש שלהם באתר / לאפשר לנו להשתמש בעגלת קניות באתר / לשפר את נוחות השימוש באתר / לנתח את השימוש באתר / לנהל את האתר / למנוע הונאה ולשפר את האבטחה של האתר / להתאים אישית את האתר לכל משתמש / להשתמש בפרסומות ממוקדות שעשויות לעניין במיוחד משתמשים מסוימים / תארו את המטרה/ות};

  • באינטרנט אקספלורר (גרסה 10) אתם יכולים לחסום עוגיות בעזרת הגדרות עקיפת הטיפול בעוגיות הזמינות באמצעות לחיצה על “כלים,” “אפשרויות אינטרנט,” “פרטיות,” ואז “מתקדם”;
  • בפיירפוקס (גרסה 24) אתם יכולים לחסום את כל העוגיות באמצעות לחיצה על “כלים,” “אפשרויות,” “פרטיות,” ובחירה של “השתמש בהגדרות מותאמות אישית עבור היסטוריה” מתוך התפריט הנפתח, ואז ביטול הזימון של “קבל עוגיות מאתרים”;
  • ובכרום (גרסה 29), אתם יכולים לחסום את כל העוגיות באמצעות כניסה לתפריט “התאמה אישית ובקרה,” ואז ללחוץ על “הגדרות,” “הצג הגדרות מתקדמות,” ו-“הגדרות תוכן,” ואז לבחור באפשרות “חסום אתרים מהגדרה של נתונים” תחת הכותרת “עוגיות.”

לחסימה של כל העוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים. אם תחסמו עוגיות, לא תוכלו להשתמש בכל האפשרויות שבאתר שלנו.
למחיקה של עוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים.

מדיניות שיפוי

הנך מתחייב לשפות את הנהלת החברה, עובדיה, מנהליה או מי מטעמה בגין כל נזק, הפסד, אבדן-רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו להם – ובכלל זה שכ”ט עו”ד והוצאות משפט – עקב הפרת ו/או התנערות מתנאי שימוש אלה.
מדיניות לגבי הרשמה לרשימת התפוצה של החברה
ההרשמה לרשימת תפוצה של החברה מהווה הסכמה במעשה שלך כמשתמש ברשימה לקבל ולנהוג לפי תקנון זה, היות והנך נרשם לקהילה שמנהלת החברה ומעוניין בידע ובכלים שמוצעים בקהילה.
הצדדים מסכימים כי מילוי פרטיו של המשתמש בטופס ההרשמה לרשימת התפוצה של החברה (להלן: “ההרשמה”) מהווה הסכמה לקבל הודעות וחומרים מסוגים שונים מהחברה ובניהם מידע בנושא שיווק מוצרים ושירותים וכן התפתחות אישית והשגת מטרות שונות.
היות והמשתמש מעוניין בקבלת מידע מסוגים שונים מן החברה והוספת המילים פרסומת בכותרת המייל תקשה על כך, בשל סינון אוטומטי במערכות הדואר, מוסכם על הצדדים כי לא יחולו על ההודעות הדרישות לפי חוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ”ב-1982 (להלן : “חוק התקשורת“) לגבי ציון סוג המסר כגון: “פרסומת” או “תעמולה” או “תרומה” בהודעה הנשלחת. לאור הסכמת הצדדים כאמור החברה יהא רשאי לשלוח למשתמש הודעות בלא ציון סוג המסר.
הצדדים מסכימים כי לאחר ההרשמה בדף נחיתה ו/או באתר החברה, לא תהא החברה חייבת לציין בהודעות את כל פרטי המידע לגבי החברה המפורטים בחוק התקשורת לאור ההכרות והקשר בין הצדדים.
הצדדים מסכימים כי הודעות הכוללות מידע בלבד, אינן פרסומת לפי הגדרתה של פרסומת בחוק התקשורת לעניין שליחת דיוור כמותי. בהתאם להגדרה זו לא יהא המשתמש זכאי לפיצוי כלשהו בגין הודעות מידע בלבד שנשלחו אליו.

דרך ההסרה מרשימת תפוצה

הצדדים מסכימים כי למרות האמור בחוק התקשורת, דרך הסרת המשתמש מרשימת התפוצה תהא על ידי שימוש בקישור ההסרה שמופיע בהודעה, או על ידי שליחת הודעה המבקשת הסרה לכתובת החברה ולא על ידי שליחת הודעה בפקס או בדרך אחרת.
הצדדים מסכימים כי בשל הסכמת הצדדים לגבי דרך ההסרה מרשימת התפוצה, החברה לא יידרש להוסיף להודעות דואר ו/או להודעות טקסט את אפשרויות ההסרה הנוספות לפי חוק התקשורת.

הגבלת סכומי הפיצוי בהתאם לתקנון

הצדדים מסכימים כי המשתמש אינו זכאי לפיצוי העונשי לפי חוק התקשורת עבור אגירת הודעות בלא ליתן הודעה על הוצאתו מרשימת התפוצה, ולכן יהא זכאי אך ורק לפיצוי בסכום כולל של עד 2000 ₪ לגבי כל ההודעות שאגר בטרם בקש את הסרתו מרשימת התפוצה. הצדדים מסכימים כי הרשמה מצד המשתמש תוך התחזות לאדם אחר ומתן פרטים כוזבים מהווה הפרת פרטיות של החברה , וכן עבירה פלילית של התחזות והחברה  יהא זכאי לפיצוי כספי לפי הדין בגין הפרת הפרטיות.
הצדדים מסכימים כי במקרה של הרשמה מצד המשתמש תוך התחזות לאדם אחר, המשתמש לא יהא זכאי לפיצוי כספי על פי חוק התקשורת ו/או לפי חוק הגנת הפרטיות.
הצדדים מסכימים כי רשימת התפוצה בכל אמצעי אלקטרוני שונה כגון מספר סלולרי, כתובת ברשת פייסבוק או ברשת חברתית דומה אחרת, קבוצת וואטס אפ וכו’ הינה רשימה נפרדת מרשימת הדיוור במייל. המשתמש רשאי להפסיק לקבל מסרים ברשימה אחת ולהמשיך בשנייה. בהתאם בקשת הסרה מרשימה אחת אינה חלה על הרשימה השנייה ובמידה וברצון המשתמש להפסיק לקבל מסרים מהחברה יש לבצע הסרה מכל אחת משתי הרשימות בנפרד.
הנך מאשר, כי אף אם הנך סבור שלא נרשמת בעבר לרשימת התפוצה של או חלה טעות ופרטיך השתרבבו לרשימת תפוצה כזו או אחרת, או קיבלת דואר פרסומי מכל סיבה אחרת שהיא, הרי שכל מייל שתקבל ושלא תישלח התראה לחברה כנגד שליחתו בתוך שבועיים מהיום שבו נשלח אליך, או כל מייל שלא נפתח על ידך, יחשב כמייל אשר הוסכם על קבלתו וחל ויתור על כל תביעה ו/או טענה לגביו ואינו מהווה טרדה ו/או כל עוולה אחרת מבחינתך.
  

הגבלת האחריות לגבי הפרת חוק הפרטיות

המשתמש מסיר כל אחריות מהחברה לגבי ביצוע תקנות הגנת הפרטיות, ומתחייב שלא לדרוש פיצוי מכל סוג מהחברה עקב ישום חלקי או תקלות בישום התקנות שאינן פגיעה בפרטיות בזדון מכוון.
המשתמש מבין כי כל המידע והתכנים המוצגים על ידי החברה בכל אמצעי התקשורת כולל מוצרים וקורסים אינטרנטיים, תכנים במסגרת ליווי אישי, סדנאות, קורסים פרונטליים או כל שירות ומוצר אחר הינם תכנים כלליים בלבד, ובהתאם על המשתמש לבחור את המידע והתכנים המתאימים לגביו, ולהפעיל שיקול דעת בשימוש שיעשה במידע.
המשתמש מקבל עליו את מלוא האחריות לבחירת דרך הפעולה לפי המידע ולתוצאות בחירות אלה לגביו ולגבי צדדים שלישיים, ובהתאם לא יעלה כל טענה כלפיי החברה בעניין התכנים.
המשתמש מסיר מן החברה כל אחריות לדרך השימוש שיעשה המשתמש במידע ובתכנים, וכן מסיר מן החברה כל האחריות לתוצאות שימוש זה הן כלפיי המשתמש והן כלפי צדדים שלישיים.
המידע המשפטי המוצג על ידי החברה הוא מידע כללי בלבד וכל שימוש או הסתמכות עליו נעשה על אחריות המשתמש בלבד. אין המידע המשפטי ו/או הניהולי הכללי שמציג החברה תחליף ליעוץ מקצועי על ידי אנשי מקצוע כגון עורכי דין ו/או רואי חשבון, בכדי להתאים את הנאמר לנסיבות המיוחדות של המשתמש.

מדיניות הצגת תכנים מסחריים

הנהלת החברה עשויה להציב באתר תכנים מסחריים, כגון פרסומות ומודעות, הנמסרים לפרסום מטעמם של מפרסמים שונים, המבקשים להציע למכירה נכסים או שירותים. תכנים כאמור יכול שיהיו בטקסט, בתמונות או בקול.
הנהלת החברה לא תשא בכל אחריות לתכנים המסחריים שיפורסמו באתר מטעם צדדים שלישיים.
הנהלת החברה אינה כותבת, בודקת, מוודאת או עורכת את תוכן הפרסומים הללו או אמיתותם. האחריות היחידה לתכנים המסחריים ולכל תוצאה שתיגרם משימוש בהם או מהסתמכות עליהם חלה על המפרסמים.
כל עסקה שתיעשה בעקבות תכנים מסחריים המתפרסמים באתר תסוכם ישירות בינך לבין המפרסם. הנהלת החברה איננה צד לכל עיסקה כזו, והיא לא תישא באחריות לשירותים וטובין שיוצעו בתכנים המסחריים באתר או ירכשו באמצעותן.

מדיניות לגבי הצגת קישורים בדף או באתר

הנהלת החברה עשויה להציב באתר קישורים (לינקים) לעמודים שונים ברשת האינטרנט. הקישורים מאפשרים לך למצוא תכנים המתפרסמים ברשת האינטרנט.
תכנים אלו אינם מתפרסמים על ידי הנהלת החברה, או מטעמה והנהלת החברה איננה שולטת או מפקחת עליהם. העובדה שיש קישור לתכנים אלה אינו מעיד על הסכמת הנהלת החברה לתוכנם ואינו מהווה ערובה לאמינותם, לעדכניותם, לחוקיותם. הנהלת החברה אינה אחראית לתכנים שאליהם מוליכים הקישורים ואינה אחראית לכל תוצאה שתיגרם מהשימוש בהם או מהסתמכות עליהם.
הנהלת החברה איננה מתחייבת כי הקישורים שימצאו באתר יהיו תקינים ויובילו אותך אל אתר אינטרנט פעיל. הנהלת החברה רשאית להסיר מהאתר קישורים שנכללו בו בעבר, או להימנע מהוספת קישורים חדשים – הכל, לפי שיקול דעתה המוחלט.
  

שינויים בדף או באתר

הנהלת החברה תוכל לשנות מעת לעת את מבנה הדף ו/או האתר, מראהו ועיצובו, את היקפם וזמינותם של השירותים והתכנים בו ותהיה רשאית לשנות כל היבט אחר הכרוך באתר – והכל, בלא צורך להודיע לך על כך מראש. שינויים כאלה יבוצעו, בין השאר, בהתחשב באופי הדינאמי של האינטרנט ובשינויים הטכנולוגיים והאחרים המתרחשים בה. מטבעם, שינויים מסוג זה עלולים להיות כרוכים בתקלות או לעורר בתחילה אי-נוחות וכיו”ב. לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי הנהלת החברה בגין ביצוע שינויים כאמור או תקלות שיתרחשו אגב ביצועם.
הנהלת החברה רשאית להשעות מדי פעם את פעילות הדף ו/או האתר לשם תחזוקה, תיקון, שדרוג ושיפור השירות. הנהלת החברה תפעל כמיטב יכולתה לצמצם את פרקי הזמן שבמהלכם לא יהיה הדף ו/או האתר פעיל.

רוצים לבדוק אם גם אתם יכולים לקבל הלוואה כנגד נכס?

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

רוצים לבדוק אם גם אתם יכולים לנייד לקופת IRA בעלות דמי ניהול נמוכים יותר?

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר
דילוג לתוכן