כשפיצויים בגין רשלנות רפואית יכולים להגיע ל-₪1,000,000 ויותר, אין זה פלא שעולם הרפואה בישראל 2022 מתחיל לחשוש!

אלכסנדרה בלוך | זמן קריאה 1.5 דק׳

אלכסנדרה בלוך | זמן קריאה 1.5 דק׳

בתקופה האחרונה, אנו עדים לעליית מדרגה בנושא 'רשלנות רפואית' ולמרות תקרת פיצויים גבוהה להפליא על תביעות בגין רשלנות רפואית, עדיין ציבור ישראלי שלם שחווה על בשרו 'רשלנות רפואית' וזכאי לפיצויים גבוהים פשוט לא נוקט את הצעדים הפשוטים אך חשובים ביותר, לקבל את הפיצוי המגיע לו!

משפטנים בכירים קוראים לסדר! יש להקים בית משפט לענייני רשלנות רפואית!

ב-21.07.22, במלון רויאל-ביץ’, בפורום של ‘דאנס 100’, כנס שנתי העוסק בדיני נזיקין, התכנסו משפטנים בכירים ודנו בין היתר בנושא ‘רשלנות רפואית’ בישראל ועקב העלייה החדה במקרים קשים של רשלנות רפואית(כמו שערוריית העוברים שממשיכה לככב על גבי המסך בימים אלו ממש), הגיעו למסקנה כי נדרשת מערכת משפטית ייעודית אשר תטפל באופן פרטני בענייני רשלנות רפואית ושהם יתמכו במהלך זה.

בין אם מדובר במקרים של טיפולים לוקים אשר השאירו את המטופל בגפו להתמודד עם נזקים כבדים שנגרמו במישרין מהטיפול הרפואי שקיבל, טיפולי הפריות חוץ-גופיות אשר משאירות צלקות נפשיות קשות, דווקא בתקופה הכי רגישה שלכאורה, אמורה להיות השמחה ביותר לאימהות טריות ועד למקרי פטירה עקב רשלנות רפואית…נראה כי המצב הרפואי בישראל, מדינה אשר מתגאה באיכות המטפלים והטיפולים שמייצרת הגיע לנקודת שפל חדשה ולנקודת רתיחה  בה אפילו בכירים מתוך מערכת המשפט בישראל פשוט לא יכולים להתעלם!

אנחנו לוקחים את מילתו של רופא המטפל ב-'אמונה עיוורת' ותמימה

כשאנחנו מתנהלים מול רופא המטפל שלנו, אנחנו נוטים לקבל את דבריו כ-“אמת מוחלטת”. אחרי הכל, הוא למד והקריב מחייו שנים רבות ללימודי רפואה כדי שיוכל לטפל בנו.

אבל אמון עיוור זה שאנו נותנים ברופאים שלנו, במקרים של רשלנות רפואית, מנוצלים לרעה, כדי להסב את תשומת לבנו מהטיפול הלוקה.
ע”י מילים גדולות וטרמינולוגיה “ברנג’אית” מעולם הרפואה, הם מצליחים לבלבל אותנו ולהקטין את החשדות שלנו לגבי הרשלנות הרפואית שעל הפרק.

כשזה לא עובד, כשהם ניצבים מול אדם ש-“עשה שיעורי בית” והגיע מוכן, הן בטרמינולוגיה הרפואית, הסימפטומים וכל מה שסביב לנושא של הטיפול הרשלני…אם חשבתם שהצלחתם…אתם טועים.

במקרים כאלה, כשהרופא מרגיש כי הטיפול הרשלני שלו מתחיל לצוף ולראות אור יום, הוא מתחמש לו במחלקה המשפטית של המוסד הרפואי בו העניק את הטיפול הרשלני.

מה הקשר בין 'קוסם' לרשלנות רפואית?

אחת הסיבות העיקריות בהן מטופלים, שבוודאות יודעים כי חוו רשלנות רפואית ‘פר-אקסלנס’, לא מגישים תביעה או פועלים לכיוון דרישת פיצויים נובעת מעובדה מאוד פשוטה: הם עסוקים בהתמודדות עם הכאבים והגבולת באיכות החיים שלהם לאחר הטיפול הרפואי הרשלני שעברו, עד שאין מקום בחייהם ובנפשם כלל לחשוב על תביעות והליכים משפטיים נגד המוסד הרפואי או הרופא המטפל שאחראי לנזקים הרפואיים שאיתם הם חיים.

נראה כי הם עלו על השיטה!
כמו ש-קוסם מסיח את דעת הקבל ביד אחת ובשנייה הוא למעשה עושה את הקסם, כך נראה כי הרשלנות הרפואית בישראל 2022 ממשיכה לנסוק, בעיקר מסיבה זו. בזמן שדעתם של המטופלים מוסחת מכאב והתמודדות עם מציאות רפואית עגומה, אותם מטפלים ממשיכים להעניק שירותים רפואיים למטופלים נוספים…מטופלים פוטנציאלים להינזק על ידם ובכך “מעגל הכשפים” ממשיך להתקיים ולייצר קורבנות חדשים של רשלנות רפואית.

שיטות הפחדה בכפפות של משי

מתחת לפני השטח, אם נחפור מעט, נוכל לגלות מערכת תמיכה בלתי חוקית בעליל, בה רופאים ומוסדות רפואיים שלמים תומכים, כמעט בעיוורון מלא במטפלים אשר גרמו לנסקים רפואיים המטופלים שלהם.
הרי שיש להם מניע משותף, שעדיף לכל הנוגעים בדבר ממנו…”פרסום שלילי ו-“כסף”!

מטפל שהעניק טיפול רפואי לוקה, המלווה בנזקים רפואיים למטופל, חשוף מנקודה זו ואילך לתביעה בגין רשלנות רפואית והמוסד הרפואי בו נעשתה “העבירה הרפואית”, ברור לכל כי אין הוא מעוניין לקחת חלק מרשלנות רפואית זו ומכאן נוצרה המערכת התת-קרקעית לתמיכה במטפלים רפואיים רשלניים להינצל מחשיפה לתביעות משפטיות.

מחלקות וסוללות של עורכי-דין משמשים חיץ בין המטופל למטפל ובאמצעות טכניקות הפחדה עדינות ביותר כמו: “ההליך המשפטי יכול להיגרר על גבי שנים ולהפוך יקר עבור תביעה שלאו דווקא תיחתם לטובתכם”

שיטת הפחדה מסוג זה, לגרור את ‘האדם מן היישוב’, חסר הניסיון המשפטי, שעתה גם מתמודד עם משבר נפשי ופיסי…עכשיו אפשר להתחיל ולהבין מדוע ציבור ישראלי שלם פשוט לא חושב להתחיל ולתבוע את אשר מגיע לו ומצד שני, מטפלים שאת רישיון הרפואי שלהם צריך לגזור, בדיוק כמו כרטיס אשראי ללא מסגרת, ממשיך “לגהץ ללא קבלות” שירותים רפואיים לוקים, על חשבון בריאותם של מטופלים אשר הניחו, תרתי משמע, את בריאותם בידיהם!

בסופו של יום, זו זכותנו המלאה, בחוק, לדרוש פיצוי הולם עבור כל נזק בריאותי שנגרם לנו מטיפול רפואי רשלני, הן מידיו של המטפל וממוסד הרפואי בו קיבלנו את הטיפול, נקודה!

אז איך עושים זאת???

לבדיקת התאמה מהירה ע”י מספר שאלות קצרות וענייניות לתביעה בגין רשלנות רפואית, כל שעליכם לעשות זה לענות על מספר שאלות קצרות וענייניות והשאלה הראשונה היא:

מה היא קבוצת גילך?

רופאים עורכים בדיקות כדי "לשלול" מחלות. גם אתם צריכים לשלול "רשלנות רפואית" שאולי חלה עליכם!


כל מטופל שעבר טיפול רפואי שלאחריו נגרם לו נזק חייב זאת לעצמו ולשלול את האפשרות שהנזק שנגרם לו הוא כתוצאה טיפול לוקה ורשלני

למזלנו, העידן הטכנולוגי ניצב לרשותנו ולטובתנו. כבר בשלבים הראשונים של חשד לרשלנות רפואית, נוכל לחקור את הרשת ולברר, לפחות בירור ראשוני, האם הכאבים הכרוניים שאנו חווים, פוסט-טיפול הרפואי, הם פועל יוצא של רשלנות רפואית או האם מדובר בחלק בלתי נפרד ונלווה לטיפול הרפואי.
לאחר שעשינו זאת, עלינו לברר מה הם גבולות הגזרה של תחומי המושג המשפטי “רשלנות רפואית” ולשם כך, הנחנו כאן את ההגדרה המלאה של מושג זה:

“רשלנות רפואית פירושה “מתן שירותים רפואיים תוך סטייה מרמת הזהירות הסבירה, כאשר סטייה זו גרמה נזק למטופל שלא היה נגרם אלמלא סטייה זו”. למשל: רישום תרופה שאינה מתאימה, בעוד כל רופא סביר לא היה רושם אותה בנסיבות המקרה, וגרימת נזק לחולה עקב נטילתה”.
חשוב לציין כי הוכחה של רשלנות רפואית מחייבת ברוב המקרים, הוכחה של גרימת נזק כדי שנוכל לדרוש פיצוי כספי.

לסיכום: אם הרשלנות הרפואית גרמה נזק במישרין, אז ניתן לדרוש פיצוי שיכול להגיע למיליונים של שקלים.

אז איך אתם יכולים לדעת האם חוויתם רשלנות רפואית?

 רשלנות רפואית שהתרחשה בכל מוסד /קליניקה המציעה שירותים רפואיים, בהם מעורב צוות רפואי.
בין אם מדובר ברשלנות רפואית לאחר ניתוח מסובך ועד לטיפולים אסתטיים בקליניקה פרטית. בכל מקום בו המטופל ניגש לטיפול רפואי וכתוצאה מהטיפול נגרם לו נזק רפואי, יכול, רשאי ואך מומלץ לבדוק זכאות לתביעה בגין רשלנות רפואית.
ציבור שלם מתעלם מזכאותם לתביעה בגין רשלנות רפואית רק מהסיבה שאינם חושבים כי מצבם מצריך בדיקה לזכאות עבור תביעה מסוג זה. סיבה נוספת להתעלמות מזכאות לתביעה בגין רשלנות רפואית היא שהציבור חושב שאם עברו טיפולים רפואיים בקליניקות פרטיות ושההליך הרפואי שעברו אינו מציל חיים אז חשיבות המקרה שלהם, בבית המשפט, לא ינקוף אצבעו לטובתם.

במידה ואתם בטוחים כי חוויתם רשלנות רפואית- האם כדאי לעשות זאת בעצמכם או בעזרת ליווי משפטי?

אם קראתם את כל הכתבה, עד לנקודה זו, שאלה זו למעשה הופכת ל-“שאלה רטורית”.
למרות כי הכל אפשרי ואכן ניתן להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית, בצורה עצמאית, עדיין…אותו רופא מטפל ו/או מוסד הרפואי בו ניתן הטיפול הרשלני, ברגע שירגישו כי תביעה מסוג זה באה לכיוונם, תהיו בטוחים שהם ילוו בייעוץ משפטי מקצועי והולם. לכן, אין זה מומלץ לעשות זאת בעצמכם, במיוחד כשאתם מתמודדים עם נזקים שלאחר הטיפול הרפואי, אשר דורשים מכם את מלוא תשומת הלב והכוחות הפיסיים והנפשיים. 
אבל לפני הכל, לפני שחושבים בכלל להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית, כדאי לערוך בדיקת התאמה, לספר ולברר האם באמת חלה עליכם רשלנות רפואית.

אם הינכם חושבים ומאמינים שחוויתם רשלנות רפואית, תוכלו לבדוק את התאמתכם לתביעה בגין רשלנות רפואית כשהפיצויים מתביעות מסוג זה יכולים להגיע למעלה מ-₪1,000,000 !
כל שעליכם לעשות כדי לבדוק את זכאותם לפיצויים בגין רשלנות רפואית זה לענות על מספר שאלות, קצרות וענייניות כשהראשונה שביניהן היא:

מה היא קבוצת גילך?

*כל המידע המוצע בכתבה אינו מהווה הצעה לרכישת שירותים אלו או אחרים ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי, יעוץ רפואי או ייעוץ פיננסי מכל סוג שהוא .

בדיקת זכאות מהירה למשכנתא על הנכס בריבית אטרקטיבית

שלב ראשון 30%
מה הגיל שלך?
שלב שני 35%
מה גובה ההלוואה שברצונך לקבל?
שלב שני 55%
מה המצב התעסוקתי שלך?​​
שלב שני 74%
מה המצב בחשבון הבנק שלך?​
שלב שני 74%
איזה סוג נכס יש ברשותך?
שלב שלישי 82%
מה תאריך הלידה שלך?
שלב רביעי והאחרון 90%
פרטים אישיים

למידע נוסף והצטרפות למועדון ההשקעות של 20 משקיעים ב-PropTeck

שלב ראשון 30%

שלום שמי דיקלה 😀

 על-מנת שאוכל להוזיל את דמי הניהול בקרנות השתלמות וקופות הגמל שברשותכם, אני אצטרך לקבל מימך מספר פרטים והשאלה הראשונה היא:

מה הגיל שלך?
שלב שני 44%
באיזה בית השקעות ממוקמות קרנות ההתשלמות/קופות הגמל שברשותך?
שלב שלישי 55%
כמה כסף סה״כ חסכת בכל הקופות?
(קופת גמל, עוש, נזיל, קרן השתלמות, קרן פנסיה)
שלב רביעי 69%
מהו מקום המגורים שלך?
שלב חמישי ואחרון 90%
הכניסו שם וטלפון לקבלת תוצאות הבדיקה

למידע נוסף אודות הצטרפות למועדון ההשקעות של 20 משקיעים ב-PropTeck

שיפור תשואות ובדיקת דמי ניהול

שיפור תשואות ובדיקת דמי ניהול

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

בידקו אם גם אתם יכולים להיות זכאים למשכנתא הפוכה

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

להצטרפות לשידור ה-LIVE הקרוב בחינם השאירי פרטים כאן

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם ליפז אלזון השאירו פרטים כאן בטופס

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם ליפז אלזון השאירו פרטים כאן בטופס

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

מי אנחנו?


חברת בי פירסט בע”מ עוסקת בקישור בין צרכן לבין ספקי מוצרים ושירותים בעידן הדיגטלי. מטרת החברה להביא לך הצרכן את מיטב ההצעות למוצרים או לשירותים שאתה רוצה כדי שתבחר בחוכמה במוצר או בשירות המתאים עבורך.
אנו מכבדים את הפרטיות שלכם ומתחייבים להגן על הפרטיות של המתעניינים בשירותי החברה. מדיניות פרטיות זו מפרטת את הנהלים שלנו ביחס לאיסוף, שימוש וחשיפה של המידע שלכם באמצעות השימוש באתר שלנו ובאפליקציה שלנו (ביחד: “השירותים). מדיניות פרטיות זו היא חלק מהסכם הרישיון שימוש בדפי המידע ובאתר של החברה, אשר משולב במסמך זה. אנו ממליצים לכם לקרוא את מדיניות הפרטיות בעיון ולהשתמש בה בכדי לקבל החלטות מושכלות. על ידי השימוש בשירותים שלנו, אתם מסכימים לתנאים של מדיניות הפרטיות הזו, והמשך השימוש שלכם בשירותים מהווה את הסכמתכם המתמשכת למדיניות פרטיות זו כפי שתעודכן מפעם לפעם.
 

איזה מידע אנו אוספים עליכם?


אנחנו אוספים שני סוגים של מידע ונתונים מהמשתמשים שלנו:
סוג המידע הראשון – מידע בלתי מזוהה ושאינו ניתן לזיהוי המתייחס למשתמש(ים), אשר עשוי להיות ניתן להשגה או שנאסף על ידי השימוש של המשתמש בשירותים (“מידע שאינו איש”). אנחנו לא מודעים לזהות של המשתמש ממנו המידע הזה נאסף. מידע שאינו אישי כולל מידע על המכשיר שלכם, על תוכנה וחומרה מסוימות (לדוגמא, סוג הדפדפן ומערכת ההפעלה שהמכשיר שלכם משתמש בו, העדפת שפה, זמן גישה ושם הדומיין של אתר האינטרנט אשר ממנו קושרת לשירותים, וכו….
סוג שני של מידע  – הוא מידע המאפשר זיהוי אישי, דהיינו מידע שמזהה אדם פרטי, או אשר במאמץ סביר עשוי לזהות אדם פרטי (“המידע האישי”). המידע האישי אותו אנו אוספים באמצעות השירותים שלנו כולל מידע אשר מוגש ישירות על ידי המשתמש, כגון: מספר טלפון; שם מלא; כתובת דואר אלקטרוני; כתובת מגורים; מספר זהות; חתימה; ומידע כספי אחר שייתכן שנצטרך על מנת לספק את השירותים שלנו (לדוגמא, פרטים לגבי ההכנסה השנתית שלך, ניסיון בהשקעות, וכו
אנו עשויים גם לאסוף מידע אישי מהמכשיר שלך (לדוגמא, נתוני מיקום גאוגרפיים, כתובת IP כתובת) ומידע על הפעילות שלך בשירותים (לדוגמא, עמודים שנצפו, גלישה באינטרנט, קליקים, פעולות, וכו.. ;)

איך אנחנו משתמשים במידע שאנו אוספים

אנו משתמשים ומשתפים את המידע האישי בדרכים המתוארים במדיניות פרטיות זו. המידע האישי ייחשף לצד שלישי רק במידה הנדרשת לצורך המסוים שלכם לקבל הצעות למוצר או שירות לפי העדפות שציינתם, כפי שנקבע במדיניות פרטיות זו, ובמקרה כזה אנו דורשים מהצד השלישי הרלוונטי להסכים לעבד את המידע הזה בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו ולהציע לכם מוצרים ושירותים לפי העדפותיכם.
המידע האישי שלכם יועבר לצד שלישי רק במידה ותאשרו לנו להעבירו לידי צד שלישי.
עם מי אנחנו חולקים את המידע שאנו אוספים?
אנו עשויים להעביר או לחשוף את המידע האישי לקבלני משנה או לספקים או צדדים שלישיים אחרים שהם ספקי שירות אמינים או שותפים, אשר ממוקמים באזורים שונים ברחבי העולם, למטרת: (א) מתן הצעות למוצרים או שירותים לפי בקשתכם (ב)אחסון או עיבוד המידע הזה למעננו (למשל בשירותי מחשוב ענן) או כדי לסייע לנו עם הפעילות העסקית שלנו, כדי לאמת את הגישה שלכם ולספק ולשפר את השירותים שלנו; (ג) ביצוע מחקר, אבחון, ניתוח או מטרות סטטיסטיות; (ד) שיווק בדוא”ל, בהתאם למדיניות השיווק שלנו (ראה להלן תחת “שיווק”
כמו כן, אנו עשויים לחשוף למשתמשים הרשומים שלנו מידע אישי הנוגע למשתמשים אחרים, שמצטרפים לשירותים בעקבות המלצותיהם (למשל באמצעות מאפיין ה”שיתוף עם חבר” ;).
  המדיניות שלנו מתייחסת רק לשימוש ולחשיפה של המידע שאנו אוספים ממכם. במידה ותחשפו את הפרטים שלכם לצדדים אחרים באמצעות השירותים שלנו (למשל על ידי לחיצה על קישור לכל אתר אינטרנט אחר או מיקום אחר) או באמצעות אתרים אחרים ברחבי האינטרנט, כללים שונים עשויים לחול על השימוש או החשיפה של המידע שאתם תחשפו להם. חשוב לציין כי שירותי צד שלישי אלו עשויים להיות בעלי מדיניות פרטיות משל עצמם, ואנו ממליצים לכם לקרוא אותם בקפידה. הכללת קישור לאתר או שירות של צד שלישי אינה המלצה לגבי אותו אתר אינטרנט או שירות.
מבחינת האתר המידע האישי שלכם יועבר לצד שלישי רק במידה ותאשרו לנו להעבירו לידי צד שלישי, אולם לאחר העברתו השימוש במידע יעשה לפי תנאי השימוש של הצד השלישי.
  

שימוש  בעוגיות

הדף ו/או האתר שלנו משתמש בעוגיות. עוגייה היא קובץ המכיל מזהה (מחרוזת של אותיות ומספרים) שנשלח על ידי שרת אינטרנט לדפדפן אינטרנט ומאוחסן בדפדפן. אז, המזהה נשלח בחזרה לשרת בכל פעם שהדפדפן מבקש מהשרת להציג דף אינטרנט.
עוגיות יכולות להיות או עוגיות “עיקשות” או עוגיות “פעולה” (session): עוגייה עיקשת תאוחסן בדפדפן שלכם ותישאר בתוקף עד תאריך התפוגה שנקבע לה, אלא אם תימחק על ידי המשתמש לפני תאריך התפוגה; עוגיית פעולה, מאידך, תפוג בסוף זמן הגלישה הנוכחי שלכם, כשתסגרו את הדפדפן. השמות של העוגיות בהן אנחנו משתמשים באתר שלנו, והמטרות לשמן הן בשימוש, מפורטות מטה:
אנחנו משתמשים בשירותי Google Analytics ו-Adwords באתר שלנו כדי לזהות מחשב כשמשתמש {כללו את כל השימושים הקיימים לעוגיות באתר שלכם מבקר באתר / לעקוב אחרי משתמשים בזמן השימוש שלהם באתר / לאפשר לנו להשתמש בעגלת קניות באתר / לשפר את נוחות השימוש באתר / לנתח את השימוש באתר / לנהל את האתר / למנוע הונאה ולשפר את האבטחה של האתר / להתאים אישית את האתר לכל משתמש / להשתמש בפרסומות ממוקדות שעשויות לעניין במיוחד משתמשים מסוימים / תארו את המטרה/ות};

  • באינטרנט אקספלורר (גרסה 10) אתם יכולים לחסום עוגיות בעזרת הגדרות עקיפת הטיפול בעוגיות הזמינות באמצעות לחיצה על “כלים,” “אפשרויות אינטרנט,” “פרטיות,” ואז “מתקדם”;
  • בפיירפוקס (גרסה 24) אתם יכולים לחסום את כל העוגיות באמצעות לחיצה על “כלים,” “אפשרויות,” “פרטיות,” ובחירה של “השתמש בהגדרות מותאמות אישית עבור היסטוריה” מתוך התפריט הנפתח, ואז ביטול הזימון של “קבל עוגיות מאתרים”;
  • ובכרום (גרסה 29), אתם יכולים לחסום את כל העוגיות באמצעות כניסה לתפריט “התאמה אישית ובקרה,” ואז ללחוץ על “הגדרות,” “הצג הגדרות מתקדמות,” ו-“הגדרות תוכן,” ואז לבחור באפשרות “חסום אתרים מהגדרה של נתונים” תחת הכותרת “עוגיות.”

לחסימה של כל העוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים. אם תחסמו עוגיות, לא תוכלו להשתמש בכל האפשרויות שבאתר שלנו.
למחיקה של עוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים.

מדיניות שיפוי

הנך מתחייב לשפות את הנהלת החברה, עובדיה, מנהליה או מי מטעמה בגין כל נזק, הפסד, אבדן-רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו להם – ובכלל זה שכ”ט עו”ד והוצאות משפט – עקב הפרת ו/או התנערות מתנאי שימוש אלה.
מדיניות לגבי הרשמה לרשימת התפוצה של החברה
ההרשמה לרשימת תפוצה של החברה מהווה הסכמה במעשה שלך כמשתמש ברשימה לקבל ולנהוג לפי תקנון זה, היות והנך נרשם לקהילה שמנהלת החברה ומעוניין בידע ובכלים שמוצעים בקהילה.
הצדדים מסכימים כי מילוי פרטיו של המשתמש בטופס ההרשמה לרשימת התפוצה של החברה (להלן: “ההרשמה”) מהווה הסכמה לקבל הודעות וחומרים מסוגים שונים מהחברה ובניהם מידע בנושא שיווק מוצרים ושירותים וכן התפתחות אישית והשגת מטרות שונות.
היות והמשתמש מעוניין בקבלת מידע מסוגים שונים מן החברה והוספת המילים פרסומת בכותרת המייל תקשה על כך, בשל סינון אוטומטי במערכות הדואר, מוסכם על הצדדים כי לא יחולו על ההודעות הדרישות לפי חוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ”ב-1982 (להלן : “חוק התקשורת“) לגבי ציון סוג המסר כגון: “פרסומת” או “תעמולה” או “תרומה” בהודעה הנשלחת. לאור הסכמת הצדדים כאמור החברה יהא רשאי לשלוח למשתמש הודעות בלא ציון סוג המסר.
הצדדים מסכימים כי לאחר ההרשמה בדף נחיתה ו/או באתר החברה, לא תהא החברה חייבת לציין בהודעות את כל פרטי המידע לגבי החברה המפורטים בחוק התקשורת לאור ההכרות והקשר בין הצדדים.
הצדדים מסכימים כי הודעות הכוללות מידע בלבד, אינן פרסומת לפי הגדרתה של פרסומת בחוק התקשורת לעניין שליחת דיוור כמותי. בהתאם להגדרה זו לא יהא המשתמש זכאי לפיצוי כלשהו בגין הודעות מידע בלבד שנשלחו אליו.

דרך ההסרה מרשימת תפוצה

הצדדים מסכימים כי למרות האמור בחוק התקשורת, דרך הסרת המשתמש מרשימת התפוצה תהא על ידי שימוש בקישור ההסרה שמופיע בהודעה, או על ידי שליחת הודעה המבקשת הסרה לכתובת החברה ולא על ידי שליחת הודעה בפקס או בדרך אחרת.
הצדדים מסכימים כי בשל הסכמת הצדדים לגבי דרך ההסרה מרשימת התפוצה, החברה לא יידרש להוסיף להודעות דואר ו/או להודעות טקסט את אפשרויות ההסרה הנוספות לפי חוק התקשורת.

הגבלת סכומי הפיצוי בהתאם לתקנון

הצדדים מסכימים כי המשתמש אינו זכאי לפיצוי העונשי לפי חוק התקשורת עבור אגירת הודעות בלא ליתן הודעה על הוצאתו מרשימת התפוצה, ולכן יהא זכאי אך ורק לפיצוי בסכום כולל של עד 2000 ₪ לגבי כל ההודעות שאגר בטרם בקש את הסרתו מרשימת התפוצה. הצדדים מסכימים כי הרשמה מצד המשתמש תוך התחזות לאדם אחר ומתן פרטים כוזבים מהווה הפרת פרטיות של החברה , וכן עבירה פלילית של התחזות והחברה  יהא זכאי לפיצוי כספי לפי הדין בגין הפרת הפרטיות.
הצדדים מסכימים כי במקרה של הרשמה מצד המשתמש תוך התחזות לאדם אחר, המשתמש לא יהא זכאי לפיצוי כספי על פי חוק התקשורת ו/או לפי חוק הגנת הפרטיות.
הצדדים מסכימים כי רשימת התפוצה בכל אמצעי אלקטרוני שונה כגון מספר סלולרי, כתובת ברשת פייסבוק או ברשת חברתית דומה אחרת, קבוצת וואטס אפ וכו’ הינה רשימה נפרדת מרשימת הדיוור במייל. המשתמש רשאי להפסיק לקבל מסרים ברשימה אחת ולהמשיך בשנייה. בהתאם בקשת הסרה מרשימה אחת אינה חלה על הרשימה השנייה ובמידה וברצון המשתמש להפסיק לקבל מסרים מהחברה יש לבצע הסרה מכל אחת משתי הרשימות בנפרד.
הנך מאשר, כי אף אם הנך סבור שלא נרשמת בעבר לרשימת התפוצה של או חלה טעות ופרטיך השתרבבו לרשימת תפוצה כזו או אחרת, או קיבלת דואר פרסומי מכל סיבה אחרת שהיא, הרי שכל מייל שתקבל ושלא תישלח התראה לחברה כנגד שליחתו בתוך שבועיים מהיום שבו נשלח אליך, או כל מייל שלא נפתח על ידך, יחשב כמייל אשר הוסכם על קבלתו וחל ויתור על כל תביעה ו/או טענה לגביו ואינו מהווה טרדה ו/או כל עוולה אחרת מבחינתך.
  

הגבלת האחריות לגבי הפרת חוק הפרטיות

המשתמש מסיר כל אחריות מהחברה לגבי ביצוע תקנות הגנת הפרטיות, ומתחייב שלא לדרוש פיצוי מכל סוג מהחברה עקב ישום חלקי או תקלות בישום התקנות שאינן פגיעה בפרטיות בזדון מכוון.
המשתמש מבין כי כל המידע והתכנים המוצגים על ידי החברה בכל אמצעי התקשורת כולל מוצרים וקורסים אינטרנטיים, תכנים במסגרת ליווי אישי, סדנאות, קורסים פרונטליים או כל שירות ומוצר אחר הינם תכנים כלליים בלבד, ובהתאם על המשתמש לבחור את המידע והתכנים המתאימים לגביו, ולהפעיל שיקול דעת בשימוש שיעשה במידע.
המשתמש מקבל עליו את מלוא האחריות לבחירת דרך הפעולה לפי המידע ולתוצאות בחירות אלה לגביו ולגבי צדדים שלישיים, ובהתאם לא יעלה כל טענה כלפיי החברה בעניין התכנים.
המשתמש מסיר מן החברה כל אחריות לדרך השימוש שיעשה המשתמש במידע ובתכנים, וכן מסיר מן החברה כל האחריות לתוצאות שימוש זה הן כלפיי המשתמש והן כלפי צדדים שלישיים.
המידע המשפטי המוצג על ידי החברה הוא מידע כללי בלבד וכל שימוש או הסתמכות עליו נעשה על אחריות המשתמש בלבד. אין המידע המשפטי ו/או הניהולי הכללי שמציג החברה תחליף ליעוץ מקצועי על ידי אנשי מקצוע כגון עורכי דין ו/או רואי חשבון, בכדי להתאים את הנאמר לנסיבות המיוחדות של המשתמש.

מדיניות הצגת תכנים מסחריים

הנהלת החברה עשויה להציב באתר תכנים מסחריים, כגון פרסומות ומודעות, הנמסרים לפרסום מטעמם של מפרסמים שונים, המבקשים להציע למכירה נכסים או שירותים. תכנים כאמור יכול שיהיו בטקסט, בתמונות או בקול.
הנהלת החברה לא תשא בכל אחריות לתכנים המסחריים שיפורסמו באתר מטעם צדדים שלישיים.
הנהלת החברה אינה כותבת, בודקת, מוודאת או עורכת את תוכן הפרסומים הללו או אמיתותם. האחריות היחידה לתכנים המסחריים ולכל תוצאה שתיגרם משימוש בהם או מהסתמכות עליהם חלה על המפרסמים.
כל עסקה שתיעשה בעקבות תכנים מסחריים המתפרסמים באתר תסוכם ישירות בינך לבין המפרסם. הנהלת החברה איננה צד לכל עיסקה כזו, והיא לא תישא באחריות לשירותים וטובין שיוצעו בתכנים המסחריים באתר או ירכשו באמצעותן.

מדיניות לגבי הצגת קישורים בדף או באתר

הנהלת החברה עשויה להציב באתר קישורים (לינקים) לעמודים שונים ברשת האינטרנט. הקישורים מאפשרים לך למצוא תכנים המתפרסמים ברשת האינטרנט.
תכנים אלו אינם מתפרסמים על ידי הנהלת החברה, או מטעמה והנהלת החברה איננה שולטת או מפקחת עליהם. העובדה שיש קישור לתכנים אלה אינו מעיד על הסכמת הנהלת החברה לתוכנם ואינו מהווה ערובה לאמינותם, לעדכניותם, לחוקיותם. הנהלת החברה אינה אחראית לתכנים שאליהם מוליכים הקישורים ואינה אחראית לכל תוצאה שתיגרם מהשימוש בהם או מהסתמכות עליהם.
הנהלת החברה איננה מתחייבת כי הקישורים שימצאו באתר יהיו תקינים ויובילו אותך אל אתר אינטרנט פעיל. הנהלת החברה רשאית להסיר מהאתר קישורים שנכללו בו בעבר, או להימנע מהוספת קישורים חדשים – הכל, לפי שיקול דעתה המוחלט.
  

שינויים בדף או באתר

הנהלת החברה תוכל לשנות מעת לעת את מבנה הדף ו/או האתר, מראהו ועיצובו, את היקפם וזמינותם של השירותים והתכנים בו ותהיה רשאית לשנות כל היבט אחר הכרוך באתר – והכל, בלא צורך להודיע לך על כך מראש. שינויים כאלה יבוצעו, בין השאר, בהתחשב באופי הדינאמי של האינטרנט ובשינויים הטכנולוגיים והאחרים המתרחשים בה. מטבעם, שינויים מסוג זה עלולים להיות כרוכים בתקלות או לעורר בתחילה אי-נוחות וכיו”ב. לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי הנהלת החברה בגין ביצוע שינויים כאמור או תקלות שיתרחשו אגב ביצועם.
הנהלת החברה רשאית להשעות מדי פעם את פעילות הדף ו/או האתר לשם תחזוקה, תיקון, שדרוג ושיפור השירות. הנהלת החברה תפעל כמיטב יכולתה לצמצם את פרקי הזמן שבמהלכם לא יהיה הדף ו/או האתר פעיל.

רוצים לבדוק אם גם אתם יכולים לקבל הלוואה כנגד נכס?

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

רוצים לבדוק אם גם אתם יכולים לנייד לקופת IRA בעלות דמי ניהול נמוכים יותר?

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר
דילוג לתוכן