האם נמצאה השיטה האולטימטיבית, בעולם תוספות השיער בישראל, שמשאירה מראה טבעי, נוחות ועיצוב שיער מושלם וקל?

עד היום, למשמע צמד המילים "תוספות שיער" הוצמדו גם מילים כמו "חוסר נוחות", "מחנק", "לא טבעי" ועוד...מסתבר כי ישנה שיטת טיפול חדשנית, המורכבת מחומרים טבעיים ולצד טכניקה מהפכנית שפשוט משנה את חוקי המשחק בעולם תוספות השיער ושיקום השיער בישראל. איך זה בדיוק עובד...? כל זאת, בכתבה אחת קצרה ומקיפה.

לבעיות של שיער דליל יש קשת רחבה של סיבות כמו תורשה, תזונה, מתח נפשי… מנזקי מזג האוויר, טיפול שוטף לקוי ועד לגנטיקה…בעולם המגדרי שבין נשים וגברים, נראה כי גברים קיבלו בחן את גזרת “נשירת השיער” ושיער דליל אך אין זה מתקבל כל-כך “בברכה” כשנשים בחברה שלנו מראות סימנים של שיער דליל ו/או נשירת שיער. ולכן- פתרונות שיקום שיער, כמו ‘תוספות שיער’, הפכו פופולריים מאוד בחברה הישראלית ואף בעולם כולו.

מה הן השיטות בהן ניתן לטפל בבעיות נשירת שיער ושיער דליל?

עולם תוספות השיער אינו זר בישראל. למעשה, כבר שנים רבות שאנו מכירים את תחום זה בעיצוב השיער, הן ברמה התרפיוטית והן ברמת העיצוב(כמו ת.שיער לאירועים).

אז אילו שיטות טיפול יש לנו, עבור בעיות השיער הייחודיות לנו?

  • מיקרו-ליין בשיטה זו, מדובר ביחידת שיער המדמה את השיער הטבעי של המטופל/ת. בין אם מדובר בשיער גלי, תלתלים או שיער חלק…בזמן שדואגים להתאמת גוון מושלם, ללא דופי, לגוון שיער המטופל/ת .
    את יחידת השיער, אנו נחבר במספר ‘ננו-נקודות’, מסביב לאזור שדורש טיפול ובכך יוצרים מעטפת טבעית למראה ואורגנית למגע שאיתה, ניתן להתקלח, לשחות בבריכה או בים ואף להשתמש במייבש שיער.
  • פאות קלות- שיטה זו, אמנם, הינה חדשה בעולם תוספות השיער ולמעשה העתיקה ביותר בהיסטוריית פתרונות בעיות שיער אבל…ויש כאן אבל גדול מאוד…! כשמדובר ב-“פאות קלות”, ברבע הראשון של המאה ה-21…אנחנו מדברים על פאה שמבטלת לחלוטין את התחושה הלא טבעית שפאות “מסורתיות” מקנות לנו, כמו עצם זר על ראשנו. שיטה זו, למי שזקוק או מעוניין בה(נשים חרדיות למשל), מעניקה את פאה טבעית לחלוטין, מאחד המותגים המובילים ביותר בעולם (HairDreams). מדובר כאן בפאה נושמת,  טבעית נוחה וקלה לעיצוב, היכולה לשטות את עיניהם של טובי מעצבי השיער בישראל!

יחידות שיער מיקרו-ליין. השיטה המהפכנית לפתרונות ושיקום שיער שגורמת לכל השיטות המקובלות לחשב מסלול מחדש!

שיטת ה-‘מיקרו-ליין‘ קיבלה את התואר “השיטה החדשנית והמהפכנית שבעולם תוספות השיער”, בזכות הליך טיפול ייחודי, ממוקד ומקצועי עבור קרקפות הסובלות משיער דליל, שתוצאותיו, הרבה יותר ממרשימות…מדובר כאן בתוצאות הנראות טבעיות ונוחות לגמרי, נוחות למטופלת וכמעט שבלתי ניתנות לזיהוי(מרחוק ומקרוב). למעלה…שיטת טיפול זו יכולה אך להטעות את עיניהם של מיטב מעצבי השיער בישראל.

שיטה זו נותנת מענה מיידי עבור כל מי שסובל מנשירת שיער אקוטית ובלתי נשלטת, שיער דליל עקב גנטיקה, מתחים, תזונה לקויה או אף טיפול לקוי בשעיר והקרקפת, בעיה של נסיגת קו המצח ואף בעיית התקרחות באזור הפדחת!

התוצאה…מראה טבעי ונוח, בו הקרקפת אינה מבחינה בתוספת השיער בו המטופל/ת נהנים מתחושה טבעית של קרקפת נושמת, כשהסביבה אינה מצליחה להבחין כלל כי מדובר בתוספת שיער, במיוחד שהיא מרגישה טבעית למגע!

המיתוס הגדול ביותר בעולם תוספות השיער נשבר, כאן ועכשיו!

הרי שכל מי שהתעניינה בעבר בטיפולי תוספות שיער כבר שמעה על המיתוס הזה ומי שעוד לא שמעה עליו, אין זמן טוב מההווה, כדי לשבור אותו אחד ולתמיד!

…”תוספות שיער הורסות את השיער ובסוף מצב ראשך יהיה גרוע עוד יותר”! נשמע מוכר???

למרות שיש מי שתעיד כי לאחר שהפסיקה את טיפולי תוספות השיער, מצב הקרקפת, השיער נותר גרוע בהרבה, מאשר לפני תחילת הטיפול ואין כאן מי שיסתור טענות אלה אך מכאן ובאופן גורף, לכלול את כל שיטות טיפולי תוספות השיער ולהנחית עליהם גזרה שכזאת…זה פשוט פשע!

נכון- מצב נתון בו הקרקפת לא מקבלת חמצן ואף מתחממת עקב יחידת שיער גדולה, המתפרשת לשטח גדול על הראש, בהחלט יכול להביא לתוצאות של נזקים, בדיוק כמו חבישת כובעים לאורך זמן. אין הבדל בין השניים כי התוצאות של השימוש בשניהם זו זהה לחלוטין.
אבל מדובר כאן ביחידות שיער גדולות וכיום, גם בשימוש ביחידות שיער, הן תהיינה קטנות מאוד.

הגורם מספר אחד לנזקים הקשורים במישרין ובעקיפין לטיפולי תוספות שיער, ברוב במקרים, נובע מאי עמידה והוצאה לפועל של הוראות טיפולי האחזקה השוטפים של השיער, מצד המטופלת…הוראות אשר קיבלה מהמטפל בעצמו.

לכל מטופלת יש את סוג השיער וסוג הקרקפת משלה. לחלק יש שיער דק ודליל, לחלק יש שיער עבה. לחלק יש שיער מתולתל או גלי ולכל סוג שיער יש את התכשיר המיועד לו.
כך גם לגבי סוג הקרקפת. לחלק מהמטופלות יש קרקפת שמנונית ולחלק קרקפת יבשה. חוסר התאמה של התכשירים המיועדים לטיפול אחזקה נכון ובריא לשיער, יכול לגרור אחריו תוצאות של נזקים בשיערה ואף בזקיקי השערה!

כל עוד שנטפל נכון בשיער שלנו, נתאים לו את התכשירים הייעודיים לו, אין שום קשר בין נזקים בשיער לטיפולי תוספות שיער!

יותר מזה…!!!

שיטת ה-“יחידות שיער מיקרו-ליין” הצליחה להוכיח את ההיפך הגמור! לא רק ששיטה זו נותנת מענה מיידי לבעיית השיער הייחודית לכל מטופל ומטופל, לצד שימוש במוצרים ומותגי על כמו יחידות שיער מבית HairDreams, חברה אוסטרית המובילה בעולם יחידות השיער הטבעי ואיכותי ולצד מוצרים איכותיים מבית “פיליפ מרטין” לדוגמה, אשר מקנים מעטפת רחבה של תכשירים המותאמים לבעיות קרקפת מהפשוטות ביותר כמו קשקשים ועד לבעיות כרוניות כמו פסוריאזיס…כל הפתרונות, כל התשובות וכל הכלים המקצועיים לפתרון בעיות השיער…מהיום, ניתן למצוא במקום אחד!

לזמן מוגבל ולמהירי החלטה בלבד...שיחת ייעוץ מקצועית עם מומחה לפתרונות שיער, עם למעשה מ-20 שנות ניסיון...בחינם!

עכשיו, לזמן מוגבל, ניתן לקבוע פגישת ייעוץ מקצועית עבור בעיית השיער הייחודית לכם, עם עופר בן-חגי מהמובילים בתחום תוספות השיער בישראל, אשר הצליח לתת מענה מקצועי,  תחום תוספות השיער, היכן שרבים וטובים פשוט נכשלו ובימים אלה ממש ולזמן מוגבל, הוא מציע שיחת ייעוץ למהירי החלטה, המעוניינים למצוא את הפתרון האולטימטיבי עבור בעיית השיער שלהם.

לקוחות שעברו טיפולי תוספות שיער בשיטת ה-'יחידות שיער מיקרו-ליין': מה יש להן לומר?

דליה- לקוחה של עופר, הגיעה אליו עם בעיית דלילות מתקדמת בשיער, במצב בו היה עליה להסוות את אזור השיער הדליל באמצעות קשת אלסטית לשיער.

עופר מסביר לדליה על יחידת השיער בה ישתמש עבור בעיית השיער שלה, הרי מדובר ביחידות שיער טבעיות לחלוטין, כשאלה אשר מגיעות על ראשן של המטופלות הן יחידות השיער שנבחרו בקפידה עבור המטופל/ת.
בסוף התהליך(תהליך קצר לטענתה), במילותיה של דליה…“עופר…החזרת אותי 20 שנה אחורה”!

אילנה- לקוחה שסבלה מדלילות שיער נדהמה לגלות את תוצאות הטיפול המקצועי והמסור שעופר בן-חגי, מומחה לפתרונות שיער, העניק לה.
“תקשיב..כשנכנסתי לפה, לא האמנתי שככה אני אצא…פשוט לתפארת…מדהים!”

אילנה העידה במילים שלה שהיא אינה מרגישה כלל את תוספת השיער.

דליה- לדליה יש בעיה של דלילות שיער באזור הפדחת.
לאחר שעופר בן-חגי הסביר לה כי תוספות שיער רגישות לא “יעשו את העבודה”, הוא התאים לה את יחידת השיער עם גוון השיער שתאם לשיערה ככפפה ליד ולהלן התוצאות, אשר מדברות בשם עצמן!

עליזה- עליזה הגיעה לטיפול כשעליה כבר תוספות שיער שעשתה בעבר.
למרות הספקות והחששות, באומץ רב מצידה, החליטה לתת את אמונה ואמון שיערה בידיו המקצועיות של מומחה לפתרונות שיער, כשמתחת לידיו, למעלה משני עשורים של טיפולי שיער מקצועיים!
כשתצפו בסרטון, אתם תדהמו לגלות עד כמה מרשימה התוצאה הסופית, מהליך הטיפול פורץ הדרך הזה, בתוספות השיער!

ורד- ורד, שרגילה לחבוש כיסויי ראש, החליטה שהיא מעוניינת לנסות ולחבוש פאה אך החשש  שלה נבע מתזוזת הפאה וכמובן, המרחק של הפאה ממראה הטבעי של השיער.

תצפו בסרטון בעצמכם ותראו שכשראתה את עצמה לראשונה עם הפאה הקלה והנושמת הזאת…היא החליטה לקחת עוד פאה נוספת!

איך באמת מגיעים לתוצאה של שיער טבעי למראה וחושב מזה...טבעי למגע? בזכות HairDreams, מותג אוסטרי המוביל בעולם ביחידות שיער טבעיות!

עופר בן-חגי- מומחה לפתרונות שיער בתחום תוספות השיער, למעלה מ-20 שנים של מתן פתרונות שיער עבור מטופלים ומטופלות אשר סובלים מבעיות של נשירת שיער, שיער דליל ואף התקרחות באזור הפדחת, מסביר לכם עד כמה חשוב זה להשתמש ביחידות השיער הטובות בעולם, המשלימות לטיפולים המקצועיים ביותר בישראל!

מקשקשים בקרקפת, פסוריאזיס וכל מה שביניהם...באמצעות המוצרים של "פיליפ מרטין", הקרקפת תמיד תהיה ותראה מצב מצוין!

עופר בן-חגי מראייו- רועי מחברת ‘פיליפ מרטין’ הגיע במיוחד כדי להסביר על חשיבותה של קרקפת בריאה ועד כמה חשוב הוא התפקיד שבו היא משחקת, בשמירה על שיער בריא.
בראיון, רועי מסביר לעופר על המענה הייחודי של החברה במוצריה, לקשת רחבה של בעיות בקרקפת, גם אם מדובר בבעיות כרוניות כמו ‘פסוריאזיס’.
כדאי לצפות בסרטון פוקח עיניים זה…בהתחייבות!

הטבה מיוחדת, לזמן מוגבל בלבד!

איך זה עובד?- איך אני מממשת את ההטבה?

*כל המידע המוצע בכתבה אינו מהווה הצעה לרכישת שירותים אלו או אחרים ואינו מהווה תחליף לייעוץ השקעות, ייעוץ פנסיוני, יעוץ ביטוחי או ייעוץ פיננסי מכל סוג שהוא.

בדיקת זכאות מהירה למשכנתא על הנכס בריבית אטרקטיבית

שלב ראשון 30%
מה הגיל שלך?
שלב שני 35%
מה גובה ההלוואה שברצונך לקבל?
שלב שני 55%
מה המצב התעסוקתי שלך?​​
שלב שני 74%
מה המצב בחשבון הבנק שלך?​
שלב שני 74%
איזה סוג נכס יש ברשותך?
שלב שלישי 82%
מה תאריך הלידה שלך?
שלב רביעי והאחרון 90%
פרטים אישיים

למידע נוסף והצטרפות למועדון ההשקעות של 20 משקיעים ב-PropTeck

שלב ראשון 30%

שלום שמי דיקלה 😀

 על-מנת שאוכל להוזיל את דמי הניהול בקרנות השתלמות וקופות הגמל שברשותכם, אני אצטרך לקבל מימך מספר פרטים והשאלה הראשונה היא:

מה הגיל שלך?
שלב שני 44%
באיזה בית השקעות ממוקמות קרנות ההתשלמות/קופות הגמל שברשותך?
שלב שלישי 55%
כמה כסף סה״כ חסכת בכל הקופות?
(קופת גמל, עוש, נזיל, קרן השתלמות, קרן פנסיה)
שלב רביעי 69%
מהו מקום המגורים שלך?
שלב חמישי ואחרון 90%
הכניסו שם וטלפון לקבלת תוצאות הבדיקה

למידע נוסף אודות הצטרפות למועדון ההשקעות של 20 משקיעים ב-PropTeck

שיפור תשואות ובדיקת דמי ניהול

שיפור תשואות ובדיקת דמי ניהול

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

בידקו אם גם אתם יכולים להיות זכאים למשכנתא הפוכה

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

להצטרפות לשידור ה-LIVE הקרוב בחינם השאירי פרטים כאן

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם ליפז אלזון השאירו פרטים כאן בטופס

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם ליפז אלזון השאירו פרטים כאן בטופס

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

מי אנחנו?


חברת בי פירסט בע”מ עוסקת בקישור בין צרכן לבין ספקי מוצרים ושירותים בעידן הדיגטלי. מטרת החברה להביא לך הצרכן את מיטב ההצעות למוצרים או לשירותים שאתה רוצה כדי שתבחר בחוכמה במוצר או בשירות המתאים עבורך.
אנו מכבדים את הפרטיות שלכם ומתחייבים להגן על הפרטיות של המתעניינים בשירותי החברה. מדיניות פרטיות זו מפרטת את הנהלים שלנו ביחס לאיסוף, שימוש וחשיפה של המידע שלכם באמצעות השימוש באתר שלנו ובאפליקציה שלנו (ביחד: “השירותים). מדיניות פרטיות זו היא חלק מהסכם הרישיון שימוש בדפי המידע ובאתר של החברה, אשר משולב במסמך זה. אנו ממליצים לכם לקרוא את מדיניות הפרטיות בעיון ולהשתמש בה בכדי לקבל החלטות מושכלות. על ידי השימוש בשירותים שלנו, אתם מסכימים לתנאים של מדיניות הפרטיות הזו, והמשך השימוש שלכם בשירותים מהווה את הסכמתכם המתמשכת למדיניות פרטיות זו כפי שתעודכן מפעם לפעם.
 

איזה מידע אנו אוספים עליכם?


אנחנו אוספים שני סוגים של מידע ונתונים מהמשתמשים שלנו:
סוג המידע הראשון – מידע בלתי מזוהה ושאינו ניתן לזיהוי המתייחס למשתמש(ים), אשר עשוי להיות ניתן להשגה או שנאסף על ידי השימוש של המשתמש בשירותים (“מידע שאינו איש”). אנחנו לא מודעים לזהות של המשתמש ממנו המידע הזה נאסף. מידע שאינו אישי כולל מידע על המכשיר שלכם, על תוכנה וחומרה מסוימות (לדוגמא, סוג הדפדפן ומערכת ההפעלה שהמכשיר שלכם משתמש בו, העדפת שפה, זמן גישה ושם הדומיין של אתר האינטרנט אשר ממנו קושרת לשירותים, וכו….
סוג שני של מידע  – הוא מידע המאפשר זיהוי אישי, דהיינו מידע שמזהה אדם פרטי, או אשר במאמץ סביר עשוי לזהות אדם פרטי (“המידע האישי”). המידע האישי אותו אנו אוספים באמצעות השירותים שלנו כולל מידע אשר מוגש ישירות על ידי המשתמש, כגון: מספר טלפון; שם מלא; כתובת דואר אלקטרוני; כתובת מגורים; מספר זהות; חתימה; ומידע כספי אחר שייתכן שנצטרך על מנת לספק את השירותים שלנו (לדוגמא, פרטים לגבי ההכנסה השנתית שלך, ניסיון בהשקעות, וכו
אנו עשויים גם לאסוף מידע אישי מהמכשיר שלך (לדוגמא, נתוני מיקום גאוגרפיים, כתובת IP כתובת) ומידע על הפעילות שלך בשירותים (לדוגמא, עמודים שנצפו, גלישה באינטרנט, קליקים, פעולות, וכו.. ;)

איך אנחנו משתמשים במידע שאנו אוספים

אנו משתמשים ומשתפים את המידע האישי בדרכים המתוארים במדיניות פרטיות זו. המידע האישי ייחשף לצד שלישי רק במידה הנדרשת לצורך המסוים שלכם לקבל הצעות למוצר או שירות לפי העדפות שציינתם, כפי שנקבע במדיניות פרטיות זו, ובמקרה כזה אנו דורשים מהצד השלישי הרלוונטי להסכים לעבד את המידע הזה בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו ולהציע לכם מוצרים ושירותים לפי העדפותיכם.
המידע האישי שלכם יועבר לצד שלישי רק במידה ותאשרו לנו להעבירו לידי צד שלישי.
עם מי אנחנו חולקים את המידע שאנו אוספים?
אנו עשויים להעביר או לחשוף את המידע האישי לקבלני משנה או לספקים או צדדים שלישיים אחרים שהם ספקי שירות אמינים או שותפים, אשר ממוקמים באזורים שונים ברחבי העולם, למטרת: (א) מתן הצעות למוצרים או שירותים לפי בקשתכם (ב)אחסון או עיבוד המידע הזה למעננו (למשל בשירותי מחשוב ענן) או כדי לסייע לנו עם הפעילות העסקית שלנו, כדי לאמת את הגישה שלכם ולספק ולשפר את השירותים שלנו; (ג) ביצוע מחקר, אבחון, ניתוח או מטרות סטטיסטיות; (ד) שיווק בדוא”ל, בהתאם למדיניות השיווק שלנו (ראה להלן תחת “שיווק”
כמו כן, אנו עשויים לחשוף למשתמשים הרשומים שלנו מידע אישי הנוגע למשתמשים אחרים, שמצטרפים לשירותים בעקבות המלצותיהם (למשל באמצעות מאפיין ה”שיתוף עם חבר” ;).
  המדיניות שלנו מתייחסת רק לשימוש ולחשיפה של המידע שאנו אוספים ממכם. במידה ותחשפו את הפרטים שלכם לצדדים אחרים באמצעות השירותים שלנו (למשל על ידי לחיצה על קישור לכל אתר אינטרנט אחר או מיקום אחר) או באמצעות אתרים אחרים ברחבי האינטרנט, כללים שונים עשויים לחול על השימוש או החשיפה של המידע שאתם תחשפו להם. חשוב לציין כי שירותי צד שלישי אלו עשויים להיות בעלי מדיניות פרטיות משל עצמם, ואנו ממליצים לכם לקרוא אותם בקפידה. הכללת קישור לאתר או שירות של צד שלישי אינה המלצה לגבי אותו אתר אינטרנט או שירות.
מבחינת האתר המידע האישי שלכם יועבר לצד שלישי רק במידה ותאשרו לנו להעבירו לידי צד שלישי, אולם לאחר העברתו השימוש במידע יעשה לפי תנאי השימוש של הצד השלישי.
  

שימוש  בעוגיות

הדף ו/או האתר שלנו משתמש בעוגיות. עוגייה היא קובץ המכיל מזהה (מחרוזת של אותיות ומספרים) שנשלח על ידי שרת אינטרנט לדפדפן אינטרנט ומאוחסן בדפדפן. אז, המזהה נשלח בחזרה לשרת בכל פעם שהדפדפן מבקש מהשרת להציג דף אינטרנט.
עוגיות יכולות להיות או עוגיות “עיקשות” או עוגיות “פעולה” (session): עוגייה עיקשת תאוחסן בדפדפן שלכם ותישאר בתוקף עד תאריך התפוגה שנקבע לה, אלא אם תימחק על ידי המשתמש לפני תאריך התפוגה; עוגיית פעולה, מאידך, תפוג בסוף זמן הגלישה הנוכחי שלכם, כשתסגרו את הדפדפן. השמות של העוגיות בהן אנחנו משתמשים באתר שלנו, והמטרות לשמן הן בשימוש, מפורטות מטה:
אנחנו משתמשים בשירותי Google Analytics ו-Adwords באתר שלנו כדי לזהות מחשב כשמשתמש {כללו את כל השימושים הקיימים לעוגיות באתר שלכם מבקר באתר / לעקוב אחרי משתמשים בזמן השימוש שלהם באתר / לאפשר לנו להשתמש בעגלת קניות באתר / לשפר את נוחות השימוש באתר / לנתח את השימוש באתר / לנהל את האתר / למנוע הונאה ולשפר את האבטחה של האתר / להתאים אישית את האתר לכל משתמש / להשתמש בפרסומות ממוקדות שעשויות לעניין במיוחד משתמשים מסוימים / תארו את המטרה/ות};

  • באינטרנט אקספלורר (גרסה 10) אתם יכולים לחסום עוגיות בעזרת הגדרות עקיפת הטיפול בעוגיות הזמינות באמצעות לחיצה על “כלים,” “אפשרויות אינטרנט,” “פרטיות,” ואז “מתקדם”;
  • בפיירפוקס (גרסה 24) אתם יכולים לחסום את כל העוגיות באמצעות לחיצה על “כלים,” “אפשרויות,” “פרטיות,” ובחירה של “השתמש בהגדרות מותאמות אישית עבור היסטוריה” מתוך התפריט הנפתח, ואז ביטול הזימון של “קבל עוגיות מאתרים”;
  • ובכרום (גרסה 29), אתם יכולים לחסום את כל העוגיות באמצעות כניסה לתפריט “התאמה אישית ובקרה,” ואז ללחוץ על “הגדרות,” “הצג הגדרות מתקדמות,” ו-“הגדרות תוכן,” ואז לבחור באפשרות “חסום אתרים מהגדרה של נתונים” תחת הכותרת “עוגיות.”

לחסימה של כל העוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים. אם תחסמו עוגיות, לא תוכלו להשתמש בכל האפשרויות שבאתר שלנו.
למחיקה של עוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים.

מדיניות שיפוי

הנך מתחייב לשפות את הנהלת החברה, עובדיה, מנהליה או מי מטעמה בגין כל נזק, הפסד, אבדן-רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו להם – ובכלל זה שכ”ט עו”ד והוצאות משפט – עקב הפרת ו/או התנערות מתנאי שימוש אלה.
מדיניות לגבי הרשמה לרשימת התפוצה של החברה
ההרשמה לרשימת תפוצה של החברה מהווה הסכמה במעשה שלך כמשתמש ברשימה לקבל ולנהוג לפי תקנון זה, היות והנך נרשם לקהילה שמנהלת החברה ומעוניין בידע ובכלים שמוצעים בקהילה.
הצדדים מסכימים כי מילוי פרטיו של המשתמש בטופס ההרשמה לרשימת התפוצה של החברה (להלן: “ההרשמה”) מהווה הסכמה לקבל הודעות וחומרים מסוגים שונים מהחברה ובניהם מידע בנושא שיווק מוצרים ושירותים וכן התפתחות אישית והשגת מטרות שונות.
היות והמשתמש מעוניין בקבלת מידע מסוגים שונים מן החברה והוספת המילים פרסומת בכותרת המייל תקשה על כך, בשל סינון אוטומטי במערכות הדואר, מוסכם על הצדדים כי לא יחולו על ההודעות הדרישות לפי חוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ”ב-1982 (להלן : “חוק התקשורת“) לגבי ציון סוג המסר כגון: “פרסומת” או “תעמולה” או “תרומה” בהודעה הנשלחת. לאור הסכמת הצדדים כאמור החברה יהא רשאי לשלוח למשתמש הודעות בלא ציון סוג המסר.
הצדדים מסכימים כי לאחר ההרשמה בדף נחיתה ו/או באתר החברה, לא תהא החברה חייבת לציין בהודעות את כל פרטי המידע לגבי החברה המפורטים בחוק התקשורת לאור ההכרות והקשר בין הצדדים.
הצדדים מסכימים כי הודעות הכוללות מידע בלבד, אינן פרסומת לפי הגדרתה של פרסומת בחוק התקשורת לעניין שליחת דיוור כמותי. בהתאם להגדרה זו לא יהא המשתמש זכאי לפיצוי כלשהו בגין הודעות מידע בלבד שנשלחו אליו.

דרך ההסרה מרשימת תפוצה

הצדדים מסכימים כי למרות האמור בחוק התקשורת, דרך הסרת המשתמש מרשימת התפוצה תהא על ידי שימוש בקישור ההסרה שמופיע בהודעה, או על ידי שליחת הודעה המבקשת הסרה לכתובת החברה ולא על ידי שליחת הודעה בפקס או בדרך אחרת.
הצדדים מסכימים כי בשל הסכמת הצדדים לגבי דרך ההסרה מרשימת התפוצה, החברה לא יידרש להוסיף להודעות דואר ו/או להודעות טקסט את אפשרויות ההסרה הנוספות לפי חוק התקשורת.

הגבלת סכומי הפיצוי בהתאם לתקנון

הצדדים מסכימים כי המשתמש אינו זכאי לפיצוי העונשי לפי חוק התקשורת עבור אגירת הודעות בלא ליתן הודעה על הוצאתו מרשימת התפוצה, ולכן יהא זכאי אך ורק לפיצוי בסכום כולל של עד 2000 ₪ לגבי כל ההודעות שאגר בטרם בקש את הסרתו מרשימת התפוצה. הצדדים מסכימים כי הרשמה מצד המשתמש תוך התחזות לאדם אחר ומתן פרטים כוזבים מהווה הפרת פרטיות של החברה , וכן עבירה פלילית של התחזות והחברה  יהא זכאי לפיצוי כספי לפי הדין בגין הפרת הפרטיות.
הצדדים מסכימים כי במקרה של הרשמה מצד המשתמש תוך התחזות לאדם אחר, המשתמש לא יהא זכאי לפיצוי כספי על פי חוק התקשורת ו/או לפי חוק הגנת הפרטיות.
הצדדים מסכימים כי רשימת התפוצה בכל אמצעי אלקטרוני שונה כגון מספר סלולרי, כתובת ברשת פייסבוק או ברשת חברתית דומה אחרת, קבוצת וואטס אפ וכו’ הינה רשימה נפרדת מרשימת הדיוור במייל. המשתמש רשאי להפסיק לקבל מסרים ברשימה אחת ולהמשיך בשנייה. בהתאם בקשת הסרה מרשימה אחת אינה חלה על הרשימה השנייה ובמידה וברצון המשתמש להפסיק לקבל מסרים מהחברה יש לבצע הסרה מכל אחת משתי הרשימות בנפרד.
הנך מאשר, כי אף אם הנך סבור שלא נרשמת בעבר לרשימת התפוצה של או חלה טעות ופרטיך השתרבבו לרשימת תפוצה כזו או אחרת, או קיבלת דואר פרסומי מכל סיבה אחרת שהיא, הרי שכל מייל שתקבל ושלא תישלח התראה לחברה כנגד שליחתו בתוך שבועיים מהיום שבו נשלח אליך, או כל מייל שלא נפתח על ידך, יחשב כמייל אשר הוסכם על קבלתו וחל ויתור על כל תביעה ו/או טענה לגביו ואינו מהווה טרדה ו/או כל עוולה אחרת מבחינתך.
  

הגבלת האחריות לגבי הפרת חוק הפרטיות

המשתמש מסיר כל אחריות מהחברה לגבי ביצוע תקנות הגנת הפרטיות, ומתחייב שלא לדרוש פיצוי מכל סוג מהחברה עקב ישום חלקי או תקלות בישום התקנות שאינן פגיעה בפרטיות בזדון מכוון.
המשתמש מבין כי כל המידע והתכנים המוצגים על ידי החברה בכל אמצעי התקשורת כולל מוצרים וקורסים אינטרנטיים, תכנים במסגרת ליווי אישי, סדנאות, קורסים פרונטליים או כל שירות ומוצר אחר הינם תכנים כלליים בלבד, ובהתאם על המשתמש לבחור את המידע והתכנים המתאימים לגביו, ולהפעיל שיקול דעת בשימוש שיעשה במידע.
המשתמש מקבל עליו את מלוא האחריות לבחירת דרך הפעולה לפי המידע ולתוצאות בחירות אלה לגביו ולגבי צדדים שלישיים, ובהתאם לא יעלה כל טענה כלפיי החברה בעניין התכנים.
המשתמש מסיר מן החברה כל אחריות לדרך השימוש שיעשה המשתמש במידע ובתכנים, וכן מסיר מן החברה כל האחריות לתוצאות שימוש זה הן כלפיי המשתמש והן כלפי צדדים שלישיים.
המידע המשפטי המוצג על ידי החברה הוא מידע כללי בלבד וכל שימוש או הסתמכות עליו נעשה על אחריות המשתמש בלבד. אין המידע המשפטי ו/או הניהולי הכללי שמציג החברה תחליף ליעוץ מקצועי על ידי אנשי מקצוע כגון עורכי דין ו/או רואי חשבון, בכדי להתאים את הנאמר לנסיבות המיוחדות של המשתמש.

מדיניות הצגת תכנים מסחריים

הנהלת החברה עשויה להציב באתר תכנים מסחריים, כגון פרסומות ומודעות, הנמסרים לפרסום מטעמם של מפרסמים שונים, המבקשים להציע למכירה נכסים או שירותים. תכנים כאמור יכול שיהיו בטקסט, בתמונות או בקול.
הנהלת החברה לא תשא בכל אחריות לתכנים המסחריים שיפורסמו באתר מטעם צדדים שלישיים.
הנהלת החברה אינה כותבת, בודקת, מוודאת או עורכת את תוכן הפרסומים הללו או אמיתותם. האחריות היחידה לתכנים המסחריים ולכל תוצאה שתיגרם משימוש בהם או מהסתמכות עליהם חלה על המפרסמים.
כל עסקה שתיעשה בעקבות תכנים מסחריים המתפרסמים באתר תסוכם ישירות בינך לבין המפרסם. הנהלת החברה איננה צד לכל עיסקה כזו, והיא לא תישא באחריות לשירותים וטובין שיוצעו בתכנים המסחריים באתר או ירכשו באמצעותן.

מדיניות לגבי הצגת קישורים בדף או באתר

הנהלת החברה עשויה להציב באתר קישורים (לינקים) לעמודים שונים ברשת האינטרנט. הקישורים מאפשרים לך למצוא תכנים המתפרסמים ברשת האינטרנט.
תכנים אלו אינם מתפרסמים על ידי הנהלת החברה, או מטעמה והנהלת החברה איננה שולטת או מפקחת עליהם. העובדה שיש קישור לתכנים אלה אינו מעיד על הסכמת הנהלת החברה לתוכנם ואינו מהווה ערובה לאמינותם, לעדכניותם, לחוקיותם. הנהלת החברה אינה אחראית לתכנים שאליהם מוליכים הקישורים ואינה אחראית לכל תוצאה שתיגרם מהשימוש בהם או מהסתמכות עליהם.
הנהלת החברה איננה מתחייבת כי הקישורים שימצאו באתר יהיו תקינים ויובילו אותך אל אתר אינטרנט פעיל. הנהלת החברה רשאית להסיר מהאתר קישורים שנכללו בו בעבר, או להימנע מהוספת קישורים חדשים – הכל, לפי שיקול דעתה המוחלט.
  

שינויים בדף או באתר

הנהלת החברה תוכל לשנות מעת לעת את מבנה הדף ו/או האתר, מראהו ועיצובו, את היקפם וזמינותם של השירותים והתכנים בו ותהיה רשאית לשנות כל היבט אחר הכרוך באתר – והכל, בלא צורך להודיע לך על כך מראש. שינויים כאלה יבוצעו, בין השאר, בהתחשב באופי הדינאמי של האינטרנט ובשינויים הטכנולוגיים והאחרים המתרחשים בה. מטבעם, שינויים מסוג זה עלולים להיות כרוכים בתקלות או לעורר בתחילה אי-נוחות וכיו”ב. לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי הנהלת החברה בגין ביצוע שינויים כאמור או תקלות שיתרחשו אגב ביצועם.
הנהלת החברה רשאית להשעות מדי פעם את פעילות הדף ו/או האתר לשם תחזוקה, תיקון, שדרוג ושיפור השירות. הנהלת החברה תפעל כמיטב יכולתה לצמצם את פרקי הזמן שבמהלכם לא יהיה הדף ו/או האתר פעיל.

רוצים לבדוק אם גם אתם יכולים לקבל הלוואה כנגד נכס?

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

רוצים לבדוק אם גם אתם יכולים לנייד לקופת IRA בעלות דמי ניהול נמוכים יותר?

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר
דילוג לתוכן