למעלה מ-₪50,000 פוטנציאל רווח לסוכני ביטוח אשר משתמשים ב-לידים חמים ואיכותיים

כשמדובר באחד התחומים התחרותיים ביותר, התובענים ביותר והקשים ביותר בישראל…עולם הביטוח חייב לעבור להילוך גבוה ואחת הדרכים, עבור סוכן הביטוח, זה באמצעות לידים חמים ואיכותיים!

דקלה שניידר | זמן קריאה 1.5 דק׳

דקלה שניידר | זמן קריאה 1.5 דק׳

כל שעליכם לעשות, זה להשאיר את פרטי יצירת הקשר שלכם כאן ואת השאר…תשאירו לנו.

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

לידים איכותיים בתחום קרנות השתלמות/פנסיה וקופות גמל

כשמדובר בלידים חמים ואיכותיים, בתחום מוצרי חיסכון לטווח ארוך, הכסף מדבר!

סוכני ביטוח המקבלים לידם לידים איכותיים, המכילים צבירות המתחילות מ-₪300,000 ומעלה…לא צריך להיות גאון במתמטיקה כדי להבין כי מדובר כאן בפוטנציאל רווח עצום, אשר זוקק במיוחד עבור מי שמחפש צבירות בסדר גודל שכזה.

לידים איכותיים בתחום הביטוחים

בין אם זה מדובר בכפל ביטוחים, הרפורמה בביטוחי הבריאות וביטוחי החיים…כשמרבית מהמבוטחים אינם כלל יערים למושגים אלה, כשי שסוכן הביטוח יוכל לקבל לידיו לידים איכותיים, לידים של לקוחות שכבר עברו “בישול” לקראת השיחה הראשונית וחדורי מטרה עבור השירותים שלו…הם חייבים לעבור מסע לקוח חד כתער…כזה שאינו משאיר מקום לסימני שאלה!

לידים איכותיים של הוזלת דמי ניהול

הרי שכל סוכן ביטוח יודע עד כמה קשה זה לשכנע לקוח פוטנציאלי לשנע את פוליסות הביטוח שלו/ מוצרי חיסכון לטווח ארוך שברשותו למקום אחר, כשמדובר שהוזלת דמי ניהול.

כשמרבית מהאזרחים בישראל מתעלמים מדמי הניהול ואם כבר, הם  מרכזים את תשומת ליבם על נושאים כמו “תשואות”…לדעת איך “להכין” את הלקוח הפוטנציאלי ולגרום לו להבין את המהות והחשיבות של “הוזלת דמי ניהול”, זו משימה לא קלה ולכן, לידים איכותיים של “הוזלת דמי ניהול”, אחד המרכיבים הבולטים בהם היא הדרכת הלקוח הפוטנציאלי לחשיבות של הוזלת דמי הניהול בפוליסות/קרנות/קופות שלו ואף לגרום לו להבין עד כמה גבוהה היא רמת הדחיפות שבעניין וכל זאת…לפני שסוכן הביטוח מקבל אותו כ-ליד!

אז איך זה נעשה בפועל? איך מייצרים לידים חמים ואיכותיים?

באמצעות סוכנות שיווק מבוסס תוצאות אשר מובילה בישראל לייצור לידים איכותיים מצליחה לעשות זאת באמצעות פלטפורמות שיווק מתקדמות, כתבות תוכן ממוקדות, הפקות וידאו וצילומי חוץ, כתיבת תוכן מקצועית, עיצוב באנרים ועוד…

כדי שנוכל לייצר לידים חמים ואיכותיים, הדרך לשלב את כל המרכיבים הללו בצורה סינרגית, בדרך בה היא תעבוד בצורה מושלמת והומוגנית, כשתוצאותיה הן לא פחות מ-לידים איכותיים…הצלחה זו אינה יכולה להימדד בנוסחאות ודרכי פעולה טכניים אלא שייצור לידים מסוג זה נופל יותר באזור של ‘אמנות’ מאשר ‘מיומנות’.

על סוכנות השיווק להרגיש את תחום העיסוק של סוכני הביטוח, כחלק בלתי נפרד מעולם הביטוח בישראל. על סוכנות השיווק, מצד אחד, להכיר את הלקוחות הפוטנציאלים בתחום זה, את החששות שלהם, הרצונות שלהם והשאיפות שלהם ומצד שני, להכיר בדרישות של סוכן הביטוח עבור הצלחת העסק שלו, הגדלת המחזורים שלו ואת קהל הלקוחות שלו.

אפשר לומר שסוכנות שיווק מבוסס תוצאות, מקצועית, משמשת כ-“סוכנות שידוכים” בין שלקוחות פוטנציאלים מתחום עום הביטוח ל-סוכני ביטוח.

האם אתם יכולים להתמודד עם פוטנציאל רווח של למעלה מ-₪50,000?

למרות שהשאלה הזאת נשמעת רטורי ואך מעט עוקצנית…מניסיון של למעלה מעשור, החברה זכתה לראות, לא פעם במרוצת השנים לקוחות חברה שפשוט לא עומדים בקצב קבלת הלידים האיכותיים שמקבלים בכל יום ובכל היום! אין כאן ניסיון שטחי לתפיחה עצמית על השכם. מדובר כאן בסוגיה שממשיכה לחזור על עצמה, שנה אחר שנה…עד שהחברה שלנו החליטה לבנות מערכת תמיכה המותאמת בדיוק למצבים אלה, בהם סוכן הביטוח פשוט לא עומד בקצב!

אז איך באמת נראית מערכת תמיכה זו?
לפני שנרחיב בנושא, חשוב להבין שלמרות שכל סוכן ביטוח היה מעוניין ליהנות מפוטנציאל רווח של למעלה מ-₪50,000 מלידים חמים ואיכותיים, מה שרובם לא חושבים באותו הרגע כי לקבל כמות של לידים חמים ואיכותיים כמו אלה, מבחינה כמותית…העניין דורש מאותו סוכם הביטוח לעלות הילוך בעצמו כשבפועל…כשמגיע רגע האמת…הם קורסים תחת שטף הלידים הבלתי פוסק.

כדי למנוע ממצב בו סוכן הביטוח מבקש לצמצם או להפסיק את הזרמת הלידים ובכל זאת לקרב אותו למימוש פוטנציאל הרווח שמדובר כאן לעיל, החברה שלנו בנתה מערכת תמיכה משלה, עבור סוכני הביטוח:

  • טיוב לידים– טיוב לידים הוא שירות שהחברה מציעה לסוכני ביטוח המעוניינים למקסם את סיכויי סגירת העסקה מול הלקוח. המטייבים שלנו הינם אנשי מקצוע הבקיאים בתחום הפיננסים אשר יוודאו עבור סוכן הביטוח כי כל הנתונים שהשאיר, בפרטי ההתקשרות תקינים, נכונים ועדכניים. בנוסף, המטייבים של שבחברה אף יחדירו בלקוח (הליד) רמת מחוייבות גבוהה עבור הפגישה העתידית של סוכן הביטוח עמם ובמידה וניתן למשות עוד מוצר חיסכון, עוד פיסת אינפורמציה היכולה לתרגם עצמה ב-רווח עבור סוכן הביטוח, אפשר להיות סמוכים ובטוחים שמטייבים אלה יעשו את העבודה.
  • פגישות ביומן סוכני ביטוח, לרוב הינם One Man Show. כלומר, הם גם אנשי המכירות של עצמם, המזכירה האישית, הבוס והעובד…בין הריצות מפגישה אחת לשניה, על סוכן הביטוח גם לקבוע את הפגישות, לוודא עם הלקוח לגבי הפגישה העתידית, להתמודד עם ביטולים ומילוי חוסרים ביומן…כשסוכן הביטוח מתמודד עם שטף של לידים חמים, איכותיים…כשכל אחד מהם הוא ליד רלוונטי לכל דעה ועניין…בכמות כזו של פגישות…העניין הופך למסובך ומסורבל עבור סוכן הביטוח ולכן, סוכנות שיווק מבוסס תוצאות מקצועית, יכולה ומעניקה שירותי “תיאום פגישות ביומן” כך שלפחות את ההתעסקות האדמניסטרטיבית שח סוכן הביטוח ניתן יהיה להסיר מעל כתפיו וכך יוכל להתרכז על סגירת עסקאות, הגדלת קהל הלקוחות והגדלת מחזורי המכירות שלו!
  • הדרכות לחלק מסוכני הביטוח יש מערך מכירות (דסק מכירות). מניוסיון מוכח, לאורך השנים, גם סוכני ביטוח עם דסק מלא באנשי מכירות, מתקשה לעמוד בקצב קבלת הלידים. סוכני ביטוח עם מערך מכירות, לרוב מזהה כבר מההתחלה את הפוטנציאל הרווחי שבדבר אך להרחיב את הפעילות של מחלקת המכירות שלו, יכולה להיות לעיתים גיהנום לוגיסטי וכלכלי. לכן, אנו מעניקים שירותי הדרכת מכירות עבור אנשי מכירות חדשים וקיימים ומתמקדת בשיטות מכירה אשר הולכות יד ביד עם מערך השיווק שנבנה במיוחד עבור סוכן הביטוח כך שהתוצאה המתקבלת היא חזית אחידה וקוהרנטית לגבי השירותים שסוכן הביטוח/סוכנות ביטוח מספקת, התכנים השיווקיים שנוצרו עבורו…הדרכות מסוג אלה מביאות תוצאות מרשימות, לצד אחוזי סגירת עסקאות גבוהה.

הבית של סוכני ביטוח ללידים איכותיים עם פוטנציאל רווחי של למעלה מ-₪50,000!

עכשיו, לאחר שהבנו איך ניתן, באמצעות סוכנות שיווק מבוסס תוצאות המובילה במדינה לייצור לידים חמים ואיכותיים, השאלה שצריכה להישאל עכשיו, האם אתם מוכנים להתמודד עם פוטנציאל רווח של למעלה מ-₪50,000 מלידים איכותיים?!” 

השירותים שאנו מציעים, עם יד על הלב, בהחלט שאינם מתאימים לכל אחד. הרי שכולם רוצים להרוויח בתחום הזה עד כמה שאפשר אבל לא כל אחד בנוי לזה וזה בסדר. אם אתם, מסיבה כזו או אחרת, מרגישים שאינכם יכולים להתמודד בכל יום, עם יומן פגישות מלא. להתעורר לחמישה ימים מלאי עבודה ועשייה בשבוע ולהתפלל ליממה בת 34 שעות ולא 24…זה בסדר. החברה שלנו לא יכולה להיות הבית של כל סוכני הביטוח בישראל. 

אבל אם אתם מאותם סוכני הביטוח שאנו מחפשים. כאלה שהרעב בעיניים להצלחה לא מצליחות לראות שובע. סוכני ביטוח שמסתכלים אל אופק חדש בכל בוקר, פסגה חדשה לכבוש בכל שבוע ורק מחכים להזדמנות הזאת לפרוץ גבולות ולהמציא קווי גבול חדשים…אז הגעתם למקום הנכון ואצלנו יש מקום שמור במיוחד בשבילכם!

כל שעליכם לעשות, זה להשאיר את פרטי יצירת הקשר שלכם כאן ואת השאר…תשאירו לנו.

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

דיסקליימר: אתר seleb.co.il אינו פועל או מתיימר להיות חברת ייעוץ השקעות/ סוכנות ביטוח. התכנים המוצגים באתר והפרסומים המובילים אליו ו/או ממנו אינם מהווים ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות ו/או הצעה להשקעה ו/או הצעה לציבור לפי חוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות, תשנ”ה-1995 ולפי חוק ניירות ערך, תשכ”ח-1968. המידע באתר אינו מהווה הצעה השקעה, וכן המידע אינו מהווה תחליף לשיווק השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. אין במידע המובא באתר כדי להוות התחייבות לתשואה עודפת ואין בתשואות העבר בכדי להבטיח תשואה דומה בעתיד. בקבלת החלטת השקעה במסגרת הפרסומים לעיל, על המשקיעים/המשתמשים לסמוך על בדיקה שהתבצעה על ידם בלבד אודות ההשקעה ותנאיה, לרבות יתרונות וסיכונים הכרוכים בהשקעה, ועליהם לפנות לקבלת ייעוץ מיועצים מתאימים בנוגע לסוגיות משפטיות, חשבונאיות, כספיות, ענייני מיסוי וכן כל סוגיה אחרת הקשורה לביצוע השקעה.

בדיקת זכאות מהירה למשכנתא על הנכס בריבית אטרקטיבית

שלב ראשון 30%
מה הגיל שלך?
שלב שני 35%
מה גובה ההלוואה שברצונך לקבל?
שלב שני 55%
מה המצב התעסוקתי שלך?​​
שלב שני 74%
מה המצב בחשבון הבנק שלך?​
שלב שני 74%
איזה סוג נכס יש ברשותך?
שלב שלישי 82%
מה תאריך הלידה שלך?
שלב רביעי והאחרון 90%
פרטים אישיים

למידע נוסף והצטרפות למועדון ההשקעות של 20 משקיעים ב-PropTeck

שלב ראשון 30%

שלום שמי דיקלה 😀

 על-מנת שאוכל להוזיל את דמי הניהול בקרנות השתלמות וקופות הגמל שברשותכם, אני אצטרך לקבל מימך מספר פרטים והשאלה הראשונה היא:

מה הגיל שלך?
שלב שני 44%
באיזה בית השקעות ממוקמות קרנות ההתשלמות/קופות הגמל שברשותך?
שלב שלישי 55%
כמה כסף סה״כ חסכת בכל הקופות?
(קופת גמל, עוש, נזיל, קרן השתלמות, קרן פנסיה)
שלב רביעי 69%
מהו מקום המגורים שלך?
שלב חמישי ואחרון 90%
הכניסו שם וטלפון לקבלת תוצאות הבדיקה

למידע נוסף אודות הצטרפות למועדון ההשקעות של 20 משקיעים ב-PropTeck

שיפור תשואות ובדיקת דמי ניהול

שיפור תשואות ובדיקת דמי ניהול

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

בידקו אם גם אתם יכולים להיות זכאים למשכנתא הפוכה

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

להצטרפות לשידור ה-LIVE הקרוב בחינם השאירי פרטים כאן

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם ליפז אלזון השאירו פרטים כאן בטופס

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם ליפז אלזון השאירו פרטים כאן בטופס

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

מי אנחנו?


חברת בי פירסט בע”מ עוסקת בקישור בין צרכן לבין ספקי מוצרים ושירותים בעידן הדיגטלי. מטרת החברה להביא לך הצרכן את מיטב ההצעות למוצרים או לשירותים שאתה רוצה כדי שתבחר בחוכמה במוצר או בשירות המתאים עבורך.
אנו מכבדים את הפרטיות שלכם ומתחייבים להגן על הפרטיות של המתעניינים בשירותי החברה. מדיניות פרטיות זו מפרטת את הנהלים שלנו ביחס לאיסוף, שימוש וחשיפה של המידע שלכם באמצעות השימוש באתר שלנו ובאפליקציה שלנו (ביחד: “השירותים). מדיניות פרטיות זו היא חלק מהסכם הרישיון שימוש בדפי המידע ובאתר של החברה, אשר משולב במסמך זה. אנו ממליצים לכם לקרוא את מדיניות הפרטיות בעיון ולהשתמש בה בכדי לקבל החלטות מושכלות. על ידי השימוש בשירותים שלנו, אתם מסכימים לתנאים של מדיניות הפרטיות הזו, והמשך השימוש שלכם בשירותים מהווה את הסכמתכם המתמשכת למדיניות פרטיות זו כפי שתעודכן מפעם לפעם.
 

איזה מידע אנו אוספים עליכם?


אנחנו אוספים שני סוגים של מידע ונתונים מהמשתמשים שלנו:
סוג המידע הראשון – מידע בלתי מזוהה ושאינו ניתן לזיהוי המתייחס למשתמש(ים), אשר עשוי להיות ניתן להשגה או שנאסף על ידי השימוש של המשתמש בשירותים (“מידע שאינו איש”). אנחנו לא מודעים לזהות של המשתמש ממנו המידע הזה נאסף. מידע שאינו אישי כולל מידע על המכשיר שלכם, על תוכנה וחומרה מסוימות (לדוגמא, סוג הדפדפן ומערכת ההפעלה שהמכשיר שלכם משתמש בו, העדפת שפה, זמן גישה ושם הדומיין של אתר האינטרנט אשר ממנו קושרת לשירותים, וכו….
סוג שני של מידע  – הוא מידע המאפשר זיהוי אישי, דהיינו מידע שמזהה אדם פרטי, או אשר במאמץ סביר עשוי לזהות אדם פרטי (“המידע האישי”). המידע האישי אותו אנו אוספים באמצעות השירותים שלנו כולל מידע אשר מוגש ישירות על ידי המשתמש, כגון: מספר טלפון; שם מלא; כתובת דואר אלקטרוני; כתובת מגורים; מספר זהות; חתימה; ומידע כספי אחר שייתכן שנצטרך על מנת לספק את השירותים שלנו (לדוגמא, פרטים לגבי ההכנסה השנתית שלך, ניסיון בהשקעות, וכו
אנו עשויים גם לאסוף מידע אישי מהמכשיר שלך (לדוגמא, נתוני מיקום גאוגרפיים, כתובת IP כתובת) ומידע על הפעילות שלך בשירותים (לדוגמא, עמודים שנצפו, גלישה באינטרנט, קליקים, פעולות, וכו.. ;)

איך אנחנו משתמשים במידע שאנו אוספים

אנו משתמשים ומשתפים את המידע האישי בדרכים המתוארים במדיניות פרטיות זו. המידע האישי ייחשף לצד שלישי רק במידה הנדרשת לצורך המסוים שלכם לקבל הצעות למוצר או שירות לפי העדפות שציינתם, כפי שנקבע במדיניות פרטיות זו, ובמקרה כזה אנו דורשים מהצד השלישי הרלוונטי להסכים לעבד את המידע הזה בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו ולהציע לכם מוצרים ושירותים לפי העדפותיכם.
המידע האישי שלכם יועבר לצד שלישי רק במידה ותאשרו לנו להעבירו לידי צד שלישי.
עם מי אנחנו חולקים את המידע שאנו אוספים?
אנו עשויים להעביר או לחשוף את המידע האישי לקבלני משנה או לספקים או צדדים שלישיים אחרים שהם ספקי שירות אמינים או שותפים, אשר ממוקמים באזורים שונים ברחבי העולם, למטרת: (א) מתן הצעות למוצרים או שירותים לפי בקשתכם (ב)אחסון או עיבוד המידע הזה למעננו (למשל בשירותי מחשוב ענן) או כדי לסייע לנו עם הפעילות העסקית שלנו, כדי לאמת את הגישה שלכם ולספק ולשפר את השירותים שלנו; (ג) ביצוע מחקר, אבחון, ניתוח או מטרות סטטיסטיות; (ד) שיווק בדוא”ל, בהתאם למדיניות השיווק שלנו (ראה להלן תחת “שיווק”
כמו כן, אנו עשויים לחשוף למשתמשים הרשומים שלנו מידע אישי הנוגע למשתמשים אחרים, שמצטרפים לשירותים בעקבות המלצותיהם (למשל באמצעות מאפיין ה”שיתוף עם חבר” ;).
  המדיניות שלנו מתייחסת רק לשימוש ולחשיפה של המידע שאנו אוספים ממכם. במידה ותחשפו את הפרטים שלכם לצדדים אחרים באמצעות השירותים שלנו (למשל על ידי לחיצה על קישור לכל אתר אינטרנט אחר או מיקום אחר) או באמצעות אתרים אחרים ברחבי האינטרנט, כללים שונים עשויים לחול על השימוש או החשיפה של המידע שאתם תחשפו להם. חשוב לציין כי שירותי צד שלישי אלו עשויים להיות בעלי מדיניות פרטיות משל עצמם, ואנו ממליצים לכם לקרוא אותם בקפידה. הכללת קישור לאתר או שירות של צד שלישי אינה המלצה לגבי אותו אתר אינטרנט או שירות.
מבחינת האתר המידע האישי שלכם יועבר לצד שלישי רק במידה ותאשרו לנו להעבירו לידי צד שלישי, אולם לאחר העברתו השימוש במידע יעשה לפי תנאי השימוש של הצד השלישי.
  

שימוש  בעוגיות

הדף ו/או האתר שלנו משתמש בעוגיות. עוגייה היא קובץ המכיל מזהה (מחרוזת של אותיות ומספרים) שנשלח על ידי שרת אינטרנט לדפדפן אינטרנט ומאוחסן בדפדפן. אז, המזהה נשלח בחזרה לשרת בכל פעם שהדפדפן מבקש מהשרת להציג דף אינטרנט.
עוגיות יכולות להיות או עוגיות “עיקשות” או עוגיות “פעולה” (session): עוגייה עיקשת תאוחסן בדפדפן שלכם ותישאר בתוקף עד תאריך התפוגה שנקבע לה, אלא אם תימחק על ידי המשתמש לפני תאריך התפוגה; עוגיית פעולה, מאידך, תפוג בסוף זמן הגלישה הנוכחי שלכם, כשתסגרו את הדפדפן. השמות של העוגיות בהן אנחנו משתמשים באתר שלנו, והמטרות לשמן הן בשימוש, מפורטות מטה:
אנחנו משתמשים בשירותי Google Analytics ו-Adwords באתר שלנו כדי לזהות מחשב כשמשתמש {כללו את כל השימושים הקיימים לעוגיות באתר שלכם מבקר באתר / לעקוב אחרי משתמשים בזמן השימוש שלהם באתר / לאפשר לנו להשתמש בעגלת קניות באתר / לשפר את נוחות השימוש באתר / לנתח את השימוש באתר / לנהל את האתר / למנוע הונאה ולשפר את האבטחה של האתר / להתאים אישית את האתר לכל משתמש / להשתמש בפרסומות ממוקדות שעשויות לעניין במיוחד משתמשים מסוימים / תארו את המטרה/ות};

  • באינטרנט אקספלורר (גרסה 10) אתם יכולים לחסום עוגיות בעזרת הגדרות עקיפת הטיפול בעוגיות הזמינות באמצעות לחיצה על “כלים,” “אפשרויות אינטרנט,” “פרטיות,” ואז “מתקדם”;
  • בפיירפוקס (גרסה 24) אתם יכולים לחסום את כל העוגיות באמצעות לחיצה על “כלים,” “אפשרויות,” “פרטיות,” ובחירה של “השתמש בהגדרות מותאמות אישית עבור היסטוריה” מתוך התפריט הנפתח, ואז ביטול הזימון של “קבל עוגיות מאתרים”;
  • ובכרום (גרסה 29), אתם יכולים לחסום את כל העוגיות באמצעות כניסה לתפריט “התאמה אישית ובקרה,” ואז ללחוץ על “הגדרות,” “הצג הגדרות מתקדמות,” ו-“הגדרות תוכן,” ואז לבחור באפשרות “חסום אתרים מהגדרה של נתונים” תחת הכותרת “עוגיות.”

לחסימה של כל העוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים. אם תחסמו עוגיות, לא תוכלו להשתמש בכל האפשרויות שבאתר שלנו.
למחיקה של עוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים.

מדיניות שיפוי

הנך מתחייב לשפות את הנהלת החברה, עובדיה, מנהליה או מי מטעמה בגין כל נזק, הפסד, אבדן-רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו להם – ובכלל זה שכ”ט עו”ד והוצאות משפט – עקב הפרת ו/או התנערות מתנאי שימוש אלה.
מדיניות לגבי הרשמה לרשימת התפוצה של החברה
ההרשמה לרשימת תפוצה של החברה מהווה הסכמה במעשה שלך כמשתמש ברשימה לקבל ולנהוג לפי תקנון זה, היות והנך נרשם לקהילה שמנהלת החברה ומעוניין בידע ובכלים שמוצעים בקהילה.
הצדדים מסכימים כי מילוי פרטיו של המשתמש בטופס ההרשמה לרשימת התפוצה של החברה (להלן: “ההרשמה”) מהווה הסכמה לקבל הודעות וחומרים מסוגים שונים מהחברה ובניהם מידע בנושא שיווק מוצרים ושירותים וכן התפתחות אישית והשגת מטרות שונות.
היות והמשתמש מעוניין בקבלת מידע מסוגים שונים מן החברה והוספת המילים פרסומת בכותרת המייל תקשה על כך, בשל סינון אוטומטי במערכות הדואר, מוסכם על הצדדים כי לא יחולו על ההודעות הדרישות לפי חוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ”ב-1982 (להלן : “חוק התקשורת“) לגבי ציון סוג המסר כגון: “פרסומת” או “תעמולה” או “תרומה” בהודעה הנשלחת. לאור הסכמת הצדדים כאמור החברה יהא רשאי לשלוח למשתמש הודעות בלא ציון סוג המסר.
הצדדים מסכימים כי לאחר ההרשמה בדף נחיתה ו/או באתר החברה, לא תהא החברה חייבת לציין בהודעות את כל פרטי המידע לגבי החברה המפורטים בחוק התקשורת לאור ההכרות והקשר בין הצדדים.
הצדדים מסכימים כי הודעות הכוללות מידע בלבד, אינן פרסומת לפי הגדרתה של פרסומת בחוק התקשורת לעניין שליחת דיוור כמותי. בהתאם להגדרה זו לא יהא המשתמש זכאי לפיצוי כלשהו בגין הודעות מידע בלבד שנשלחו אליו.

דרך ההסרה מרשימת תפוצה

הצדדים מסכימים כי למרות האמור בחוק התקשורת, דרך הסרת המשתמש מרשימת התפוצה תהא על ידי שימוש בקישור ההסרה שמופיע בהודעה, או על ידי שליחת הודעה המבקשת הסרה לכתובת החברה ולא על ידי שליחת הודעה בפקס או בדרך אחרת.
הצדדים מסכימים כי בשל הסכמת הצדדים לגבי דרך ההסרה מרשימת התפוצה, החברה לא יידרש להוסיף להודעות דואר ו/או להודעות טקסט את אפשרויות ההסרה הנוספות לפי חוק התקשורת.

הגבלת סכומי הפיצוי בהתאם לתקנון

הצדדים מסכימים כי המשתמש אינו זכאי לפיצוי העונשי לפי חוק התקשורת עבור אגירת הודעות בלא ליתן הודעה על הוצאתו מרשימת התפוצה, ולכן יהא זכאי אך ורק לפיצוי בסכום כולל של עד 2000 ₪ לגבי כל ההודעות שאגר בטרם בקש את הסרתו מרשימת התפוצה. הצדדים מסכימים כי הרשמה מצד המשתמש תוך התחזות לאדם אחר ומתן פרטים כוזבים מהווה הפרת פרטיות של החברה , וכן עבירה פלילית של התחזות והחברה  יהא זכאי לפיצוי כספי לפי הדין בגין הפרת הפרטיות.
הצדדים מסכימים כי במקרה של הרשמה מצד המשתמש תוך התחזות לאדם אחר, המשתמש לא יהא זכאי לפיצוי כספי על פי חוק התקשורת ו/או לפי חוק הגנת הפרטיות.
הצדדים מסכימים כי רשימת התפוצה בכל אמצעי אלקטרוני שונה כגון מספר סלולרי, כתובת ברשת פייסבוק או ברשת חברתית דומה אחרת, קבוצת וואטס אפ וכו’ הינה רשימה נפרדת מרשימת הדיוור במייל. המשתמש רשאי להפסיק לקבל מסרים ברשימה אחת ולהמשיך בשנייה. בהתאם בקשת הסרה מרשימה אחת אינה חלה על הרשימה השנייה ובמידה וברצון המשתמש להפסיק לקבל מסרים מהחברה יש לבצע הסרה מכל אחת משתי הרשימות בנפרד.
הנך מאשר, כי אף אם הנך סבור שלא נרשמת בעבר לרשימת התפוצה של או חלה טעות ופרטיך השתרבבו לרשימת תפוצה כזו או אחרת, או קיבלת דואר פרסומי מכל סיבה אחרת שהיא, הרי שכל מייל שתקבל ושלא תישלח התראה לחברה כנגד שליחתו בתוך שבועיים מהיום שבו נשלח אליך, או כל מייל שלא נפתח על ידך, יחשב כמייל אשר הוסכם על קבלתו וחל ויתור על כל תביעה ו/או טענה לגביו ואינו מהווה טרדה ו/או כל עוולה אחרת מבחינתך.
  

הגבלת האחריות לגבי הפרת חוק הפרטיות

המשתמש מסיר כל אחריות מהחברה לגבי ביצוע תקנות הגנת הפרטיות, ומתחייב שלא לדרוש פיצוי מכל סוג מהחברה עקב ישום חלקי או תקלות בישום התקנות שאינן פגיעה בפרטיות בזדון מכוון.
המשתמש מבין כי כל המידע והתכנים המוצגים על ידי החברה בכל אמצעי התקשורת כולל מוצרים וקורסים אינטרנטיים, תכנים במסגרת ליווי אישי, סדנאות, קורסים פרונטליים או כל שירות ומוצר אחר הינם תכנים כלליים בלבד, ובהתאם על המשתמש לבחור את המידע והתכנים המתאימים לגביו, ולהפעיל שיקול דעת בשימוש שיעשה במידע.
המשתמש מקבל עליו את מלוא האחריות לבחירת דרך הפעולה לפי המידע ולתוצאות בחירות אלה לגביו ולגבי צדדים שלישיים, ובהתאם לא יעלה כל טענה כלפיי החברה בעניין התכנים.
המשתמש מסיר מן החברה כל אחריות לדרך השימוש שיעשה המשתמש במידע ובתכנים, וכן מסיר מן החברה כל האחריות לתוצאות שימוש זה הן כלפיי המשתמש והן כלפי צדדים שלישיים.
המידע המשפטי המוצג על ידי החברה הוא מידע כללי בלבד וכל שימוש או הסתמכות עליו נעשה על אחריות המשתמש בלבד. אין המידע המשפטי ו/או הניהולי הכללי שמציג החברה תחליף ליעוץ מקצועי על ידי אנשי מקצוע כגון עורכי דין ו/או רואי חשבון, בכדי להתאים את הנאמר לנסיבות המיוחדות של המשתמש.

מדיניות הצגת תכנים מסחריים

הנהלת החברה עשויה להציב באתר תכנים מסחריים, כגון פרסומות ומודעות, הנמסרים לפרסום מטעמם של מפרסמים שונים, המבקשים להציע למכירה נכסים או שירותים. תכנים כאמור יכול שיהיו בטקסט, בתמונות או בקול.
הנהלת החברה לא תשא בכל אחריות לתכנים המסחריים שיפורסמו באתר מטעם צדדים שלישיים.
הנהלת החברה אינה כותבת, בודקת, מוודאת או עורכת את תוכן הפרסומים הללו או אמיתותם. האחריות היחידה לתכנים המסחריים ולכל תוצאה שתיגרם משימוש בהם או מהסתמכות עליהם חלה על המפרסמים.
כל עסקה שתיעשה בעקבות תכנים מסחריים המתפרסמים באתר תסוכם ישירות בינך לבין המפרסם. הנהלת החברה איננה צד לכל עיסקה כזו, והיא לא תישא באחריות לשירותים וטובין שיוצעו בתכנים המסחריים באתר או ירכשו באמצעותן.

מדיניות לגבי הצגת קישורים בדף או באתר

הנהלת החברה עשויה להציב באתר קישורים (לינקים) לעמודים שונים ברשת האינטרנט. הקישורים מאפשרים לך למצוא תכנים המתפרסמים ברשת האינטרנט.
תכנים אלו אינם מתפרסמים על ידי הנהלת החברה, או מטעמה והנהלת החברה איננה שולטת או מפקחת עליהם. העובדה שיש קישור לתכנים אלה אינו מעיד על הסכמת הנהלת החברה לתוכנם ואינו מהווה ערובה לאמינותם, לעדכניותם, לחוקיותם. הנהלת החברה אינה אחראית לתכנים שאליהם מוליכים הקישורים ואינה אחראית לכל תוצאה שתיגרם מהשימוש בהם או מהסתמכות עליהם.
הנהלת החברה איננה מתחייבת כי הקישורים שימצאו באתר יהיו תקינים ויובילו אותך אל אתר אינטרנט פעיל. הנהלת החברה רשאית להסיר מהאתר קישורים שנכללו בו בעבר, או להימנע מהוספת קישורים חדשים – הכל, לפי שיקול דעתה המוחלט.
  

שינויים בדף או באתר

הנהלת החברה תוכל לשנות מעת לעת את מבנה הדף ו/או האתר, מראהו ועיצובו, את היקפם וזמינותם של השירותים והתכנים בו ותהיה רשאית לשנות כל היבט אחר הכרוך באתר – והכל, בלא צורך להודיע לך על כך מראש. שינויים כאלה יבוצעו, בין השאר, בהתחשב באופי הדינאמי של האינטרנט ובשינויים הטכנולוגיים והאחרים המתרחשים בה. מטבעם, שינויים מסוג זה עלולים להיות כרוכים בתקלות או לעורר בתחילה אי-נוחות וכיו”ב. לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי הנהלת החברה בגין ביצוע שינויים כאמור או תקלות שיתרחשו אגב ביצועם.
הנהלת החברה רשאית להשעות מדי פעם את פעילות הדף ו/או האתר לשם תחזוקה, תיקון, שדרוג ושיפור השירות. הנהלת החברה תפעל כמיטב יכולתה לצמצם את פרקי הזמן שבמהלכם לא יהיה הדף ו/או האתר פעיל.

רוצים לבדוק אם גם אתם יכולים לקבל הלוואה כנגד נכס?

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

רוצים לבדוק אם גם אתם יכולים לנייד לקופת IRA בעלות דמי ניהול נמוכים יותר?

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר
דילוג לתוכן