האמת שמאחורי פוליסות ביטוחי הבריאות שלכם סופסוף נחשפת מפיו של מקצוען אמיתי, ששם הכל על השולחן ומלמד אתכם מה הן 5 הטעויות שאתם עושים בביטוחי הבריאות שלכם ומדממים מזומנים

זמן קריאה 1.5 דק׳

משיחה עם אחד מסוכני הביטוח החריפים במשק, עולה תמונה עגומה בה אזרחים רבים, פשוטו כמשמעו “מדממים מזומנים” בכל שנה על פוליסות ביטוח הבריאות שלהם ומשלמים כסף רב על כיסויים מיותרים. לכן, מאמר זה יחשוף בפניכם את 5 טעויות שכל אחד ואחת מאיתנו חוטאים בהם עם פוליסת ביטוח הבריאות שלנו.

מכיוון שניתן כיום להוזיל ולשפר את פוליסות ביטוחי הבריאות שלנו ולחסוך אלפי שקלים בשנה כבר בבדיקת הזכאות ניתן לענות על מספר שאלות קצרות וענייניות, פחות מ-60 שניות ולבדוק את זכאות להוזלה בביטוחי הבריאות והשאלה הראשונה היא:

מהו גילך?

את האמת על השולחן בבקשה!

קודם כל לפני הכל, בואו ונודה באמת פוליסות ביטוח בריאות אינן שונות מ-‘אמצעי מניעה’ “עדיף שיהיה ושלא נצטרך, מאשר שנצטרך ושלא יהיה”!
מדוע זה חשוב להבהיר זאת ישר בהתחלה ולהצביע על הפיל בחדר, לקרוא לילד בשמו או כל משפט קלישאתי אחר שתבחרו…? כי רוב הטעויות שלכם נובעות מהגדרה זו!

אז מי הוא המקצוען הביטוחי שמעז לחשוף את הטעויות שגורמות לכם לדמם אלפי שקלים בשנה?

“מדור פרסום”

שניר לא נולד מקצוען ביטוחי בן לילה אך אין זה מנע ממנו לקפוץ לזירה המלחמתית כמו אחד.
במקום להתחיל בקטן שניר הבין מהר מאוד כי כדי להוביל בתחום, צריך להתחיל בטופ והחל את צעדיו הראשונים בענף הביטוח ב-‘אגם לידרים’. 
מי שלא מכיר את השם הזה הרי שמדובר כאן במנהל ההסדרים מהגדולים והמובילים בענף הביטוח בישראל. בזמן שרבים וטובים נאבקים על מקומם להיות ראויים לעבוד במקום זה שניר הצליח להתברג לתוך החברה עוד בתקופת לימודיו ומי שמבין בתחום יודע עד כמה קשה זה, במיוחד כשמדובר בחברה בסדר גודל שכזה.
כיום- בבעלותו סוכנות משנה תחת סוכנות ‘גפן’ בה למעלה מ-120 סוכנים המתמחים בכל פן ביטוחי קיים. מניהול סיכונים, בריאות, מחלות קשות, תאונות אישיות, ביטוח חיים, ביטוח אלמנטרי כמו ביטוחי רכב, דירות עסקים…לקוח של שניר, מכוסה מכל הכיוונים ולאורך כל השנה! 
משיחה עם שניר לא הייתם מאמינים שמדובר כאן ב-“תופעת טבע ביטוחית” שהצליחה לשנות את חייהם של אלפי ישראלים לטובה, לצד  פעילות עסקית בהיקפים מפלצתיים כי מאופן הדיבור שלו והדרך הייחודית שלו לבטא ולהסביר את עולם הביטוח בצורה פשוטה, עיניינית ו-“בגובה העיניים” הייתם בקלות יכולים לחשוב שאתם מדברים עם אחד החברים שלכם מהמילואים.

לקביעת שיחת ייעוץ עם שניר יובל לחצו על הכפתור:

הטעות הראשונה שכל  בעל פוליסת ביטוח בריאות עושה, הוא  במשפט אחד…”שגר ושכח”

שניר מסביר בדרכו שלו:
לו רכשתם לעצמכם מכנס חדש, מדדתם אותו בחנות והוא “ישב עליכם בול” כשהגעתם הביתה, מדדתם אותו שוב והבנתם שהוא לא בדיוק “יושב” עליכם כמו שצריך, למחרת(אם לא באותו היום) תלכו כבר להחליף אותו או להזדכות עליו, נכון?
זה לא כך בפוליסות ביטוח כי ברגע שרכשת אחת עצם העובדה שאתה מחזיק בה, נותנת לך את הרשות לשכוח ממנה פרט לעובדה שהיא שם.
אתה כמו רבים אחרים מתרפקים על העובדה שיש לכם פוליסת ביטוח בריאות ולשלם הון עליה. כל זה מבלי לזכור בכלל מהו התמהיל הביטוחי שלה או גבולות הגזרה של סך הכיסוי הביטוחי שבה.
זה כמו לרכוש ג’ינס שמדדת בחנות פעם אחת ולעולם לא ללבוש אותו, כעבור עשור או שניים כשתצטרך ללבוש אותו, בינינו…נראה לך שהוא יתאים למידה שלך?!

הכיסוי הביטוחי שלך, אם לא עדכנת אותו בשנים האחרונות רוב הסיכויים שיתאים לך בדיוק כמו “כיסוי מיטת יחד” למיטה זוגית”!

בעקבות הרפורמה בביטוחי הבריאות של משרד האוצר משנת 2016 ועד היום ניתן להשתמש בתנאים של רפורמה זו כדי להתאים לכל אחד ואחת את פוליסת ביטוח הבריאות הטובה ביותר, המשתלמת ביותר וכזאת שתתאים לצרכים שלו/ה.
מכיוון שהמרכיב של “ניתוחים”, החלק הארי של הביטוח, הוא המרכיב העיקרי שמיישר קו בין הפוליסות, הן בהשתלות, ייעוץ פרה-ניתוח, כיסוי מלא ועוד…קל יותר לבחור אחת שמתאימה לנו מבלי להתפשר ומה שנותר עתה זה למצוא פוליסת ביטוח שמתאימה לכיסנו.

כפל ביטוחים. זה בדיוק כמו ללכת לקולנוע לבד ולרכוש שני כרטיסים!

תתפלא לשמוע כמה, אבל כ-מ-ה מהלקוחות שלי סחבו על גבם פוליסות ביטוח בריאות כפולות ושילמו כפול על כמעט אותו כיסוי ביטוחי במשך שנים רבות.
אם זה ממקומות עבודה קודמים בו המעסיק פתח עבורך פוליסת ביטוח או אפילו פוליסת ביטוח של בן/בת זוג שמכסה את הילדים במשפחה…כמויות הכסף שמתבזבזות פה…פשוט הזייה!

אתם מעדכנים תמונות פרופיל בפייסבוק, באופן קבוע, בשביל לייקים אבל לא עדכנתם את פוליסת ביטוח הבריאות שלכם ולו פעם אחת!

מתי, בפעם האחרונה, יצא לך להרים טלפון לחברת הביטוח שלך ולעדכן את הפוליסה שלך? בדיוק כמו “אמצעי מניעה”(מהפתיח)- כשתצטרך להשתמש בו, רק אז אתה תבדוק את תאריך התפוגה שלו, תקן אותי אם אני טועה?!
לכן, הרפורמה בביטוחי הבריאות של משרד האוצר קבע שעל הפוליסות החדשות להתעדכן אחת לשנתיים באופן אוטומטי ופוליסות ‘מפסידות’ יוסרו באחרות ולכן למי שיש פוליסה מיושנת (לפני 2016) רוב הסיכויים משלם על כיסוי ישן שאינו תואם לצרכיו ומהלך זה נעשה בגלל העובדה שכמוך ורבים אחרים…אי אפשר להסתמך שיעשו זאת בעצמם.

 

מה שזול, בסוף עולה ביוקר!

למרות שהרפורמה בביטוחי הבריאות הוזילה משמעותית את עלויות החודשיות של פוליסות הביטוח כשציירה קו גבול ברור על החול וקבעה סטנדרטים גבוהים ושווים בין כל חברות הביטוח, כתוצאה מכך הרפורמה יצרה תחרות גדולה ובריאה בה כל אזרח ואזרחית בישראל יכולים ליהנות ממנה…ועדיין…לבחור פוליסת ביטוח בריאות לפי הפרמטר “מה הכי זול שיש לך בחנות?” זו טעות שיכולה לעלות לא רק בבריאות שלך אלה בחיים שלך ואני לא מגזים!
אני נתקל בהמון ישראלים שהחליטו לקזז בעלויות פוליסות הביטוח שלהם ע”י קיצוץ בסוכן ביטוח ולעבור לאחת מחברות -ביטוח הישיר ולפי דעתי, ואני מתנצל מראש בפני מי שקורא את מה שאני אומר לך כאן ויש לו ביטוח בריאות באחת מחברות ביטוח הישיר…מי שעשה זאת החליט לצאת למלחמת אקדחים, כשהוא חמוש בכפית!
הרי שכל הרעיון שמאחורי סוכן ביטוח הוא ש…”בדברים החשובים בחיים…אתה חייב מישהו שילחם בשבילך״ אוקיי?!
נגיד ועברת הליך רפואי ואתה בתקופת החלמה שבינינו…לא נעימה וקלה- עכשיו אתה רוצה לתבוע את חברת הביטוח הישיר שאליה אתה שייך ואתה מתיישב מול נציג ממולח ומשופשף שבתכלס…הוא סוג של “איש מכירות”, אחד שאפילו שאינו סוכן ביטוח ‘פר-אקסלנס’ או אפילו סטודנט…עדיין…בקיא בכל הטרמינולוגיה המקצועית שאתה לא בקיא בו וגם עם ניסיון תעסוקתי של קורס בן חודש הוא, לעומתך, חמוש מכף רגל ועד ראש כשכל מהות תפקידו היא להקשות על התביעה שלך, אין פסול בזה זה התפקיד שלו. כדי שאתה תוכל לתבוע את חברת הביטוח שלך שהם יכניסו את ידם לכיס ולשלוף עבורך מזומנים, יהיה עליך להוכיח שזו זכותך.
עכשיו- במצבים אלה, לא רק שאתה לא חמוש בידע הנכון להתמודד עם הנציג הממולח אלא שעכשיו אתה נלחם מלחמה זו כשאתה פצוע וללא “כשירות מבצעית”, אז תגיד לי אתה ידידי, האם זה “פייר”?  ברור שלא.

שניר. איך היית מייעץ לכל מי שיש בידו פוליסת ביטוח בריאות להפסיק לדמם מזומנים ולהתחיל לחסוך?

זה פשוט מאוד, אני ממליץ בחום לכל אחד ואחת ללכת ולבדוק כל אחת מפוליסות ביטוח הבריאות שברשותם וממש להיכנס לעובי הקורה ולבדוק האם הפוליסות שלהם משרתות אותם והאם כיסוי הביטוחי שבהם מצדיק את העלויות של הפוליסה ועונה על  הצרכים שלהם ובמקביל, לחפש פוליסת ביטוח בריאות דומה או אף זהה לשלהם בעליות נמוכות יותר.

ואם הם לא יודעים  מאיפה להתחיל ואיזה פוליסות ביטוח בריאות יש להם או באיזו חברת ביטוח היא נמצאת?

חמור מאוד! מי שבסיטואציה הזאת שזה עתה תיארת, רוב הסיכויים שאינם יודעים שום דבר על הכיסוי הביטוחי שלהם.
במצב כזה אני הייתי ממליץ להם לפנות לגורם מקצועי שיעשה להם “סדר בבלאגן”. זה אולי יעלה להם מספר של מאות שקלים עבור השירות, אבל כשהם יכולים להוזיל באלפי שקלים בשנה ולקבל אנחת רווחה שיש להם פוליסה המתאימה להם בצורה מושלמת…זה שווה כל שקל!

למי שקורא את המאמר ורוצה לקבל שיחת ייעוץ, כאן ועכשיו, האם זה משהו שאתה מוכן לעשות?

אני לא נוהג לנהל שיחות ייעוץ פרטניות עם לקוחות פרטיים שאין לי היכרות אישית איתם וגם אנשי הצוות שלי אינם עוסקים בזה. מדובר כאן בעבודת רגליים לא פשוטה, במיוחד כשמדובר בפוליסות ביטוח בריאות ישנות שמהצד השני, ללקוח אין דרך למצוא או לאתר אותם ושאינו יודע מהיכן להתחיל.
תראה- בגלל “המצב” ורוח התקופה שפקדה אותנו בחודשים האחרונים מי שקרא את המאמר ובאמת, אבל באמת צריך עזרה, אני מוכן להקנות את המשאבים של המשרד שלי עבורו, ללא עלות מצידו ולתת לו שיחת ייעוץ ראשונית שתעשה לו את ה-“סדר בבלאגן” אבל שוב אחזור ואומר…מכיוון שאיני עוסק בזה, ביומיום  וזה דורש משאבים מצידי ובמיוחד כשאני מעניק את השירות ללא תשלום…אני אגביל את “שיחת הייעוץ ללא עלות” ל-50 שיחות ייעוץ בלבד. ברגע שנגיע למכסה…ה-“שאלטר” ייסגר.

לפרטים נוספים והגשת מועמדות לשיחת ייעוץ ללא תשלום עם שניר יובל, הנך מוזמן לענות על מספר שאלות קצרות וענייניות והשאלה הראשונה היא.

מהו גילך?

בדיקת זכאות מהירה למשכנתא על הנכס בריבית אטרקטיבית

שלב ראשון 30%
מה הגיל שלך?
שלב שני 35%
מה גובה ההלוואה שברצונך לקבל?
שלב שני 55%
מה המצב התעסוקתי שלך?​​
שלב שני 74%
מה המצב בחשבון הבנק שלך?​
שלב שני 74%
איזה סוג נכס יש ברשותך?
שלב שלישי 82%
מה תאריך הלידה שלך?
שלב רביעי והאחרון 90%
פרטים אישיים

למידע נוסף והצטרפות למועדון ההשקעות של 20 משקיעים ב-PropTeck

שלב ראשון 30%

שלום שמי דיקלה 😀

 על-מנת שאוכל להוזיל את דמי הניהול בקרנות השתלמות וקופות הגמל שברשותכם, אני אצטרך לקבל מימך מספר פרטים והשאלה הראשונה היא:

מה הגיל שלך?
שלב שני 44%
באיזה בית השקעות ממוקמות קרנות ההתשלמות/קופות הגמל שברשותך?
שלב שלישי 55%
כמה כסף סה״כ חסכת בכל הקופות?
(קופת גמל, עוש, נזיל, קרן השתלמות, קרן פנסיה)
שלב רביעי 69%
מהו מקום המגורים שלך?
שלב חמישי ואחרון 90%
הכניסו שם וטלפון לקבלת תוצאות הבדיקה

למידע נוסף אודות הצטרפות למועדון ההשקעות של 20 משקיעים ב-PropTeck

שיפור תשואות ובדיקת דמי ניהול

שיפור תשואות ובדיקת דמי ניהול

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

בידקו אם גם אתם יכולים להיות זכאים למשכנתא הפוכה

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם ליפז אלזון השאירו פרטים כאן בטופס

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם ליפז אלזון השאירו פרטים כאן בטופס

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

מי אנחנו?


חברת בי פירסט בע”מ עוסקת בקישור בין צרכן לבין ספקי מוצרים ושירותים בעידן הדיגטלי. מטרת החברה להביא לך הצרכן את מיטב ההצעות למוצרים או לשירותים שאתה רוצה כדי שתבחר בחוכמה במוצר או בשירות המתאים עבורך.
אנו מכבדים את הפרטיות שלכם ומתחייבים להגן על הפרטיות של המתעניינים בשירותי החברה. מדיניות פרטיות זו מפרטת את הנהלים שלנו ביחס לאיסוף, שימוש וחשיפה של המידע שלכם באמצעות השימוש באתר שלנו ובאפליקציה שלנו (ביחד: “השירותים). מדיניות פרטיות זו היא חלק מהסכם הרישיון שימוש בדפי המידע ובאתר של החברה, אשר משולב במסמך זה. אנו ממליצים לכם לקרוא את מדיניות הפרטיות בעיון ולהשתמש בה בכדי לקבל החלטות מושכלות. על ידי השימוש בשירותים שלנו, אתם מסכימים לתנאים של מדיניות הפרטיות הזו, והמשך השימוש שלכם בשירותים מהווה את הסכמתכם המתמשכת למדיניות פרטיות זו כפי שתעודכן מפעם לפעם.
 

איזה מידע אנו אוספים עליכם?


אנחנו אוספים שני סוגים של מידע ונתונים מהמשתמשים שלנו:
סוג המידע הראשון – מידע בלתי מזוהה ושאינו ניתן לזיהוי המתייחס למשתמש(ים), אשר עשוי להיות ניתן להשגה או שנאסף על ידי השימוש של המשתמש בשירותים (“מידע שאינו איש”). אנחנו לא מודעים לזהות של המשתמש ממנו המידע הזה נאסף. מידע שאינו אישי כולל מידע על המכשיר שלכם, על תוכנה וחומרה מסוימות (לדוגמא, סוג הדפדפן ומערכת ההפעלה שהמכשיר שלכם משתמש בו, העדפת שפה, זמן גישה ושם הדומיין של אתר האינטרנט אשר ממנו קושרת לשירותים, וכו….
סוג שני של מידע  – הוא מידע המאפשר זיהוי אישי, דהיינו מידע שמזהה אדם פרטי, או אשר במאמץ סביר עשוי לזהות אדם פרטי (“המידע האישי”). המידע האישי אותו אנו אוספים באמצעות השירותים שלנו כולל מידע אשר מוגש ישירות על ידי המשתמש, כגון: מספר טלפון; שם מלא; כתובת דואר אלקטרוני; כתובת מגורים; מספר זהות; חתימה; ומידע כספי אחר שייתכן שנצטרך על מנת לספק את השירותים שלנו (לדוגמא, פרטים לגבי ההכנסה השנתית שלך, ניסיון בהשקעות, וכו
אנו עשויים גם לאסוף מידע אישי מהמכשיר שלך (לדוגמא, נתוני מיקום גאוגרפיים, כתובת IP כתובת) ומידע על הפעילות שלך בשירותים (לדוגמא, עמודים שנצפו, גלישה באינטרנט, קליקים, פעולות, וכו.. ;)

איך אנחנו משתמשים במידע שאנו אוספים

אנו משתמשים ומשתפים את המידע האישי בדרכים המתוארים במדיניות פרטיות זו. המידע האישי ייחשף לצד שלישי רק במידה הנדרשת לצורך המסוים שלכם לקבל הצעות למוצר או שירות לפי העדפות שציינתם, כפי שנקבע במדיניות פרטיות זו, ובמקרה כזה אנו דורשים מהצד השלישי הרלוונטי להסכים לעבד את המידע הזה בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו ולהציע לכם מוצרים ושירותים לפי העדפותיכם.
המידע האישי שלכם יועבר לצד שלישי רק במידה ותאשרו לנו להעבירו לידי צד שלישי.
עם מי אנחנו חולקים את המידע שאנו אוספים?
אנו עשויים להעביר או לחשוף את המידע האישי לקבלני משנה או לספקים או צדדים שלישיים אחרים שהם ספקי שירות אמינים או שותפים, אשר ממוקמים באזורים שונים ברחבי העולם, למטרת: (א) מתן הצעות למוצרים או שירותים לפי בקשתכם (ב)אחסון או עיבוד המידע הזה למעננו (למשל בשירותי מחשוב ענן) או כדי לסייע לנו עם הפעילות העסקית שלנו, כדי לאמת את הגישה שלכם ולספק ולשפר את השירותים שלנו; (ג) ביצוע מחקר, אבחון, ניתוח או מטרות סטטיסטיות; (ד) שיווק בדוא”ל, בהתאם למדיניות השיווק שלנו (ראה להלן תחת “שיווק”
כמו כן, אנו עשויים לחשוף למשתמשים הרשומים שלנו מידע אישי הנוגע למשתמשים אחרים, שמצטרפים לשירותים בעקבות המלצותיהם (למשל באמצעות מאפיין ה”שיתוף עם חבר” ;).
  המדיניות שלנו מתייחסת רק לשימוש ולחשיפה של המידע שאנו אוספים ממכם. במידה ותחשפו את הפרטים שלכם לצדדים אחרים באמצעות השירותים שלנו (למשל על ידי לחיצה על קישור לכל אתר אינטרנט אחר או מיקום אחר) או באמצעות אתרים אחרים ברחבי האינטרנט, כללים שונים עשויים לחול על השימוש או החשיפה של המידע שאתם תחשפו להם. חשוב לציין כי שירותי צד שלישי אלו עשויים להיות בעלי מדיניות פרטיות משל עצמם, ואנו ממליצים לכם לקרוא אותם בקפידה. הכללת קישור לאתר או שירות של צד שלישי אינה המלצה לגבי אותו אתר אינטרנט או שירות.
מבחינת האתר המידע האישי שלכם יועבר לצד שלישי רק במידה ותאשרו לנו להעבירו לידי צד שלישי, אולם לאחר העברתו השימוש במידע יעשה לפי תנאי השימוש של הצד השלישי.
  

שימוש  בעוגיות

הדף ו/או האתר שלנו משתמש בעוגיות. עוגייה היא קובץ המכיל מזהה (מחרוזת של אותיות ומספרים) שנשלח על ידי שרת אינטרנט לדפדפן אינטרנט ומאוחסן בדפדפן. אז, המזהה נשלח בחזרה לשרת בכל פעם שהדפדפן מבקש מהשרת להציג דף אינטרנט.
עוגיות יכולות להיות או עוגיות “עיקשות” או עוגיות “פעולה” (session): עוגייה עיקשת תאוחסן בדפדפן שלכם ותישאר בתוקף עד תאריך התפוגה שנקבע לה, אלא אם תימחק על ידי המשתמש לפני תאריך התפוגה; עוגיית פעולה, מאידך, תפוג בסוף זמן הגלישה הנוכחי שלכם, כשתסגרו את הדפדפן. השמות של העוגיות בהן אנחנו משתמשים באתר שלנו, והמטרות לשמן הן בשימוש, מפורטות מטה:
אנחנו משתמשים בשירותי Google Analytics ו-Adwords באתר שלנו כדי לזהות מחשב כשמשתמש {כללו את כל השימושים הקיימים לעוגיות באתר שלכם מבקר באתר / לעקוב אחרי משתמשים בזמן השימוש שלהם באתר / לאפשר לנו להשתמש בעגלת קניות באתר / לשפר את נוחות השימוש באתר / לנתח את השימוש באתר / לנהל את האתר / למנוע הונאה ולשפר את האבטחה של האתר / להתאים אישית את האתר לכל משתמש / להשתמש בפרסומות ממוקדות שעשויות לעניין במיוחד משתמשים מסוימים / תארו את המטרה/ות};

  • באינטרנט אקספלורר (גרסה 10) אתם יכולים לחסום עוגיות בעזרת הגדרות עקיפת הטיפול בעוגיות הזמינות באמצעות לחיצה על “כלים,” “אפשרויות אינטרנט,” “פרטיות,” ואז “מתקדם”;
  • בפיירפוקס (גרסה 24) אתם יכולים לחסום את כל העוגיות באמצעות לחיצה על “כלים,” “אפשרויות,” “פרטיות,” ובחירה של “השתמש בהגדרות מותאמות אישית עבור היסטוריה” מתוך התפריט הנפתח, ואז ביטול הזימון של “קבל עוגיות מאתרים”;
  • ובכרום (גרסה 29), אתם יכולים לחסום את כל העוגיות באמצעות כניסה לתפריט “התאמה אישית ובקרה,” ואז ללחוץ על “הגדרות,” “הצג הגדרות מתקדמות,” ו-“הגדרות תוכן,” ואז לבחור באפשרות “חסום אתרים מהגדרה של נתונים” תחת הכותרת “עוגיות.”

לחסימה של כל העוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים. אם תחסמו עוגיות, לא תוכלו להשתמש בכל האפשרויות שבאתר שלנו.
למחיקה של עוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים.

מדיניות שיפוי

הנך מתחייב לשפות את הנהלת החברה, עובדיה, מנהליה או מי מטעמה בגין כל נזק, הפסד, אבדן-רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו להם – ובכלל זה שכ”ט עו”ד והוצאות משפט – עקב הפרת ו/או התנערות מתנאי שימוש אלה.
מדיניות לגבי הרשמה לרשימת התפוצה של החברה
ההרשמה לרשימת תפוצה של החברה מהווה הסכמה במעשה שלך כמשתמש ברשימה לקבל ולנהוג לפי תקנון זה, היות והנך נרשם לקהילה שמנהלת החברה ומעוניין בידע ובכלים שמוצעים בקהילה.
הצדדים מסכימים כי מילוי פרטיו של המשתמש בטופס ההרשמה לרשימת התפוצה של החברה (להלן: “ההרשמה”) מהווה הסכמה לקבל הודעות וחומרים מסוגים שונים מהחברה ובניהם מידע בנושא שיווק מוצרים ושירותים וכן התפתחות אישית והשגת מטרות שונות.
היות והמשתמש מעוניין בקבלת מידע מסוגים שונים מן החברה והוספת המילים פרסומת בכותרת המייל תקשה על כך, בשל סינון אוטומטי במערכות הדואר, מוסכם על הצדדים כי לא יחולו על ההודעות הדרישות לפי חוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ”ב-1982 (להלן : “חוק התקשורת“) לגבי ציון סוג המסר כגון: “פרסומת” או “תעמולה” או “תרומה” בהודעה הנשלחת. לאור הסכמת הצדדים כאמור החברה יהא רשאי לשלוח למשתמש הודעות בלא ציון סוג המסר.
הצדדים מסכימים כי לאחר ההרשמה בדף נחיתה ו/או באתר החברה, לא תהא החברה חייבת לציין בהודעות את כל פרטי המידע לגבי החברה המפורטים בחוק התקשורת לאור ההכרות והקשר בין הצדדים.
הצדדים מסכימים כי הודעות הכוללות מידע בלבד, אינן פרסומת לפי הגדרתה של פרסומת בחוק התקשורת לעניין שליחת דיוור כמותי. בהתאם להגדרה זו לא יהא המשתמש זכאי לפיצוי כלשהו בגין הודעות מידע בלבד שנשלחו אליו.

דרך ההסרה מרשימת תפוצה

הצדדים מסכימים כי למרות האמור בחוק התקשורת, דרך הסרת המשתמש מרשימת התפוצה תהא על ידי שימוש בקישור ההסרה שמופיע בהודעה, או על ידי שליחת הודעה המבקשת הסרה לכתובת החברה ולא על ידי שליחת הודעה בפקס או בדרך אחרת.
הצדדים מסכימים כי בשל הסכמת הצדדים לגבי דרך ההסרה מרשימת התפוצה, החברה לא יידרש להוסיף להודעות דואר ו/או להודעות טקסט את אפשרויות ההסרה הנוספות לפי חוק התקשורת.

הגבלת סכומי הפיצוי בהתאם לתקנון

הצדדים מסכימים כי המשתמש אינו זכאי לפיצוי העונשי לפי חוק התקשורת עבור אגירת הודעות בלא ליתן הודעה על הוצאתו מרשימת התפוצה, ולכן יהא זכאי אך ורק לפיצוי בסכום כולל של עד 2000 ₪ לגבי כל ההודעות שאגר בטרם בקש את הסרתו מרשימת התפוצה. הצדדים מסכימים כי הרשמה מצד המשתמש תוך התחזות לאדם אחר ומתן פרטים כוזבים מהווה הפרת פרטיות של החברה , וכן עבירה פלילית של התחזות והחברה  יהא זכאי לפיצוי כספי לפי הדין בגין הפרת הפרטיות.
הצדדים מסכימים כי במקרה של הרשמה מצד המשתמש תוך התחזות לאדם אחר, המשתמש לא יהא זכאי לפיצוי כספי על פי חוק התקשורת ו/או לפי חוק הגנת הפרטיות.
הצדדים מסכימים כי רשימת התפוצה בכל אמצעי אלקטרוני שונה כגון מספר סלולרי, כתובת ברשת פייסבוק או ברשת חברתית דומה אחרת, קבוצת וואטס אפ וכו’ הינה רשימה נפרדת מרשימת הדיוור במייל. המשתמש רשאי להפסיק לקבל מסרים ברשימה אחת ולהמשיך בשנייה. בהתאם בקשת הסרה מרשימה אחת אינה חלה על הרשימה השנייה ובמידה וברצון המשתמש להפסיק לקבל מסרים מהחברה יש לבצע הסרה מכל אחת משתי הרשימות בנפרד.
הנך מאשר, כי אף אם הנך סבור שלא נרשמת בעבר לרשימת התפוצה של או חלה טעות ופרטיך השתרבבו לרשימת תפוצה כזו או אחרת, או קיבלת דואר פרסומי מכל סיבה אחרת שהיא, הרי שכל מייל שתקבל ושלא תישלח התראה לחברה כנגד שליחתו בתוך שבועיים מהיום שבו נשלח אליך, או כל מייל שלא נפתח על ידך, יחשב כמייל אשר הוסכם על קבלתו וחל ויתור על כל תביעה ו/או טענה לגביו ואינו מהווה טרדה ו/או כל עוולה אחרת מבחינתך.
  

הגבלת האחריות לגבי הפרת חוק הפרטיות

המשתמש מסיר כל אחריות מהחברה לגבי ביצוע תקנות הגנת הפרטיות, ומתחייב שלא לדרוש פיצוי מכל סוג מהחברה עקב ישום חלקי או תקלות בישום התקנות שאינן פגיעה בפרטיות בזדון מכוון.
המשתמש מבין כי כל המידע והתכנים המוצגים על ידי החברה בכל אמצעי התקשורת כולל מוצרים וקורסים אינטרנטיים, תכנים במסגרת ליווי אישי, סדנאות, קורסים פרונטליים או כל שירות ומוצר אחר הינם תכנים כלליים בלבד, ובהתאם על המשתמש לבחור את המידע והתכנים המתאימים לגביו, ולהפעיל שיקול דעת בשימוש שיעשה במידע.
המשתמש מקבל עליו את מלוא האחריות לבחירת דרך הפעולה לפי המידע ולתוצאות בחירות אלה לגביו ולגבי צדדים שלישיים, ובהתאם לא יעלה כל טענה כלפיי החברה בעניין התכנים.
המשתמש מסיר מן החברה כל אחריות לדרך השימוש שיעשה המשתמש במידע ובתכנים, וכן מסיר מן החברה כל האחריות לתוצאות שימוש זה הן כלפיי המשתמש והן כלפי צדדים שלישיים.
המידע המשפטי המוצג על ידי החברה הוא מידע כללי בלבד וכל שימוש או הסתמכות עליו נעשה על אחריות המשתמש בלבד. אין המידע המשפטי ו/או הניהולי הכללי שמציג החברה תחליף ליעוץ מקצועי על ידי אנשי מקצוע כגון עורכי דין ו/או רואי חשבון, בכדי להתאים את הנאמר לנסיבות המיוחדות של המשתמש.

מדיניות הצגת תכנים מסחריים

הנהלת החברה עשויה להציב באתר תכנים מסחריים, כגון פרסומות ומודעות, הנמסרים לפרסום מטעמם של מפרסמים שונים, המבקשים להציע למכירה נכסים או שירותים. תכנים כאמור יכול שיהיו בטקסט, בתמונות או בקול.
הנהלת החברה לא תשא בכל אחריות לתכנים המסחריים שיפורסמו באתר מטעם צדדים שלישיים.
הנהלת החברה אינה כותבת, בודקת, מוודאת או עורכת את תוכן הפרסומים הללו או אמיתותם. האחריות היחידה לתכנים המסחריים ולכל תוצאה שתיגרם משימוש בהם או מהסתמכות עליהם חלה על המפרסמים.
כל עסקה שתיעשה בעקבות תכנים מסחריים המתפרסמים באתר תסוכם ישירות בינך לבין המפרסם. הנהלת החברה איננה צד לכל עיסקה כזו, והיא לא תישא באחריות לשירותים וטובין שיוצעו בתכנים המסחריים באתר או ירכשו באמצעותן.

מדיניות לגבי הצגת קישורים בדף או באתר

הנהלת החברה עשויה להציב באתר קישורים (לינקים) לעמודים שונים ברשת האינטרנט. הקישורים מאפשרים לך למצוא תכנים המתפרסמים ברשת האינטרנט.
תכנים אלו אינם מתפרסמים על ידי הנהלת החברה, או מטעמה והנהלת החברה איננה שולטת או מפקחת עליהם. העובדה שיש קישור לתכנים אלה אינו מעיד על הסכמת הנהלת החברה לתוכנם ואינו מהווה ערובה לאמינותם, לעדכניותם, לחוקיותם. הנהלת החברה אינה אחראית לתכנים שאליהם מוליכים הקישורים ואינה אחראית לכל תוצאה שתיגרם מהשימוש בהם או מהסתמכות עליהם.
הנהלת החברה איננה מתחייבת כי הקישורים שימצאו באתר יהיו תקינים ויובילו אותך אל אתר אינטרנט פעיל. הנהלת החברה רשאית להסיר מהאתר קישורים שנכללו בו בעבר, או להימנע מהוספת קישורים חדשים – הכל, לפי שיקול דעתה המוחלט.
  

שינויים בדף או באתר

הנהלת החברה תוכל לשנות מעת לעת את מבנה הדף ו/או האתר, מראהו ועיצובו, את היקפם וזמינותם של השירותים והתכנים בו ותהיה רשאית לשנות כל היבט אחר הכרוך באתר – והכל, בלא צורך להודיע לך על כך מראש. שינויים כאלה יבוצעו, בין השאר, בהתחשב באופי הדינאמי של האינטרנט ובשינויים הטכנולוגיים והאחרים המתרחשים בה. מטבעם, שינויים מסוג זה עלולים להיות כרוכים בתקלות או לעורר בתחילה אי-נוחות וכיו”ב. לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי הנהלת החברה בגין ביצוע שינויים כאמור או תקלות שיתרחשו אגב ביצועם.
הנהלת החברה רשאית להשעות מדי פעם את פעילות הדף ו/או האתר לשם תחזוקה, תיקון, שדרוג ושיפור השירות. הנהלת החברה תפעל כמיטב יכולתה לצמצם את פרקי הזמן שבמהלכם לא יהיה הדף ו/או האתר פעיל.

רוצים לבדוק אם גם אתם יכולים לקבל הלוואה כנגד נכס?

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

רוצים לבדוק אם גם אתם יכולים לנייד לקופת IRA בעלות דמי ניהול נמוכים יותר?

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר
דילוג לתוכן