חשיפה: 20 שנים שחברות הביטוח הישיר דורסות את סוכני הביטוח החוצה מהזירה וסוף סוף הגיעה השעה שסוכני הביטוח…יחזירו מלחמה!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

במשך שנים שחברות ביטוח הישיר דוחקות את סוכני הביטוח מהתחום בהצעות רמוזות ואף ישירות בהן הן מנסות בכל הכוח שלכנע את קהל המבוטחים "לחתוך את איש הביניים" ולחסוך את עלויות שירותים אלה.
השאלה שצריכה להישאל כאן "האם זה משתלם וחכם, לעשות צעד שכזה"??"

הכלי החשוב ביותר שסוכן הביטוח יכול להשתמש ולהחזיר מלחמה בחברות ביטוח הישיר ולצאת מנצח מהצד השני!

כל סוכן ביטוח יודע עד כמה קשה זה להילחם מול חברות ה-"ביטוח הישיר". כשערוצי התקשרות מנופפים בפרסומות שמציגות את סוכן הביטוח כ-"עלוקה מוצצת דם" ולא חיונית, מביאה אסון כלכלי מתמשך לסוכני הביטוח בישראל!

תבחר את המלחמות שלך.

לפני שני עשורים, נכנסה לזירת עולם הביטוח מפלצת חסרת רסן שעד היום, לא רק שאיננה ניתנת לעצירה אלא שנראה כי אינה מראה סימני האטה כלל וכלל.

אין זה מספיק שהיא מתהדרת ביכולות הטכנולוגיים שלה ולהציע לכלל המבוטחים את הנוחות של העולם המקוון ולרכוש פוליסות ביטוח "בלחיצת כפתור" ובאותה קלות, למחוק את משמעות תפקידו של הסוכן הביטוח הנאמן אלא שהם גם דואגים להכפיש את שמו הטוב בכל פיסת פרסום ולהראות את סוכן הביטוח באור שלילי, במילים פשוטות מאוד.

ישנן זירות בהן סוכן הביטוח לא יוכל לנצח את חברות הביטוח הישיר ויהיה עליו להודות בכך ולהפסיק לנסות ולהילחם ב-"תחנות רוח". יהיה עליו אף להתאים את מודל העסקי של המשרד שלו כולו ולהחליט מספר החלטות קשות, לגבי הפעילות העסקית שלו. לדוגמא: בכל הקשור לביטוחי דירה, נסיעות לחו"ל ורכב…ביטוחים אלה, אלמנטריים שיהיו, הם בחזקת חברות הביטוח הישיר.

זה קשה להתמודד מול התחרותיות ב-"תמחור הדיפרינציאלי" משתלם רק ע"י הסרת  "דמי התיווך" של סוכן הביטוח אלא גם הקלות והנוחות של המבוטח לעשות זאת במהירות, בביתו…מבלי לצאת מהבית! לכן- עדיף להילחם ב-"מפלצת הביטוחית" בשדות קרב בהם שווה להילחם ושיש בם יכולת ניצחון!

ביטוחי בריאות וביטוחי חיים.
למזלם של סוכני הביטוח.

ביטוחים אלה הינם הרבה יותר איכותיים מביטוחי רכב ונסיעות וכאן, דווקא בזירה זו, כף המאזניים, נוטה לטובת סוכני הביטוח. בזירה זו, תמיד נמצא בסביבתנו מבוטח שרכש ביטוח חיים ו/או בריאות מחברת ביטוח ישיר כזו או אחרת וברגע שהיה עליו להגיש תביעה…אז, הוא מצא את עצמו לבד מול המפלצת. הבעיה היא שנחיצות סוכן הביטוח, הערכה בקיומו לצד המבוטח באה לידי ביטוי רק כש-"מאוחר מדי" וחברות הביטוח הישיר יודעות זאת ועושות כל שביכולתן להסוות ולהחביא עובדה זו ע"י פרסומים פוגעניים במסווה הליצות קומית טלוויזיונית שיוצאים לפועל ע"י סלבים מעולם הבידור!

"סוכן מדלת אל דלת"- שיטה יעילה כמו לפתור בעיה באלגברה ע"י לעיסת מסטיק!
כשיש מולכם מפלצת ביטוחית, עם גב כלכלי עצום, אחת שלא חוסכת בהוצאות פרסום יקרות…כל מה שאתם עושים כיום, בניסיון להדוף מפלצת זו פשוט אינן יעילות! עליכם להילחם אש באש! עליכם להביא את המלחמה אליה ולהשתמש באותם כלים שהיא משתמשת נגדה. איך עושים זאת…?

 

להילחם אונליין

למשרד הביטוח הממוצע בישראל אין את היכולות הכלכליות להילחם בכל קצוות השיווק והפורמטים הפופולאריים במשק. פרסום ברדיו נראה כמשימה כלכלית בלתי אפשרית ופרסום טלוויזיוני ב-'פריים-טיים' נשמע כמו חלום ליל קיץ. אז איך משיבים מלחמה, מבלי "למכור את הנשמה לשטן"???

בעזרת שיווק דיגיטלי נכון, מכוון מטרה ויעיל, ניתן לפנות ולהשיג כמות לא הגיונית של לקוחות פוטנציאלים ו-"לתפוס" אותם כמעט בכל מקום ובכל זמן! בזכות שיווק מקוון, בעלות השקעה מינימלי (עלות מול תועלת) אפילו משרד סוכני ביטוח, המחזיק 25-30 סוכנים, יכול ליהנות משטף רציף של לקוחות פוטנציאלים, בכל יום…כל היום.

האבולוציה של ה-'שיווק הדיגיטלי', המותאם למאמץ המלחמתי של סוכני הביטוח.

נכון שבשנים האחרונות שיווק דיגיטלי הפך לשחקן מרכזי בזירה המקוונת וכיום האינטרנט הפך להיות ה-"דפי זהב" של המאה ה-21("אם אתה לא שם…אתה לא קיים") ו-'פרסום ממומן' הפך להיות שם בית של כל עסק בישראל אבל עדיין, אותם תנאים ועלויות של סוכנות שיווק 'פר-אקסלנס' חלות גם בעולם המקוון. עדיין יהיה עליכם לשלם סכום כסף חודשי לא מבוטל עבור שירותי השיווק של הסוכנות הדיגיטלית. יהיה עליכם לשלם סכום כסף חד פעמי עבור בניית מערך שיווק מקוון ויהיה עליכם להשקיע סכום כסף חודשי עבור פרסום מערך השיווק. כל זה, יכול להביא אתכם להשקיע הון קטן…הון, שרוב הסיכויים, לרובכם פשוט אין.

שיווק מבוסס תוצאות- בלי בבל"ת, בלי עלויות פרסום…משלמים על תוצאות!

שיווק דיגיטלי, כמו כל דבר אחר בעולם, גם הוא עבר תהליך אבולוציה משלו ו-"שיווק מבוסס תוצאות" הוא אחד מהם. בזכות שיווק מבוסס תוצאות, כל סוכן ביטוח או בעלים של משרד סוכנות ביטוח יכול להסיר מעליו את עלויות בניית מערך שיווק, עליות פרסום חודשיות ופשוט לקנות את כמות ה-"לידים"(לקוחות פוטנציאלים חמים) שמחכים שתחזרו אליהם עוד היום! כך- אתם לא לוקחים סיכונים כלכליים ומטילים את האמונה שלכם בסוכנות שיווק להביא לכם תוצאות אלא שבמודל זה, כל הסיכונים הכלכליים והשיווקיים לוקחת הסוכנות השיווק בעצמה ואתם רק נהנים לקטוף את פירות עמלה!
למידע נוסף בנושא "שיווק מבוסס תוצאות".

הרי ברור לכולנו שחברות הביטוח הישיר אינן מתכוונות לפנות את מקומן מהזירה הביטוחית אבל זה גם ברור שמציאות זו, בה סוכני הביטוח נדחקים הצידה וסוכנויות ביטוח  קטנות ועד בינוניות אינן יכולות לייצר לקוחות חדשים…מציאות זו חייבת להשתנות ויפה שעה אחת קודם!

דיסקליימר: אתר seleb.co.il אינו פועל או מתיימר להיות חברת ייעוץ השקעות/ סוכנות ביטוח. התכנים המוצגים באתר והפרסומים המובילים אליו ו/או ממנו אינם מהווים ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות ו/או הצעה להשקעה ו/או הצעה לציבור לפי חוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות, תשנ"ה-1995 ולפי חוק ניירות ערך, תשכ"ח-1968. המידע באתר אינו מהווה הצעה השקעה, וכן המידע אינו מהווה תחליף לשיווק השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. אין במידע המובא באתר כדי להוות התחייבות לתשואה עודפת ואין בתשואות העבר בכדי להבטיח תשואה דומה בעתיד. בקבלת החלטת השקעה במסגרת הפרסומים לעיל, על המשקיעים/המשתמשים לסמוך על בדיקה שהתבצעה על ידם בלבד אודות ההשקעה ותנאיה, לרבות יתרונות וסיכונים הכרוכים בהשקעה, ועליהם לפנות לקבלת ייעוץ מיועצים מתאימים בנוגע לסוגיות משפטיות, חשבונאיות, כספיות, ענייני מיסוי וכן כל סוגיה אחרת הקשורה לביצוע השקעה.

מט״ח

נפוצות ביותר

איך הצליחו בעלי נכסים בישראל 2022 לעקוף את הבנקים ועדיין ליהנות מהלוואה? להיות בעלים של

ישראל 2022- גם לבעלי נכסים מגיע לקחת הלוואה, במיוחד אם כבר סורבו ע"י הבנק! בעלי

לפני שמתחדשים ברכב- מי הם עשרת הרכבים הנמכרים ביותר בישראל 2022? למי שלא שם לב,

2022-תופסים את הפיננסים שלנו בקרניים. המדריך המלא למעלה משנתיים, מדינה שלמה ספגה מהלומה כלכלית קשה.

סמל"ת- מקום 10 מתוך 10 תאריך הקמה 1946 מספר עובדים 350 מייסד אברהם גולדשטיין-גורן ענפי

קבוצת לובינסקי- מקום 9 מתוך 10 תאריך הקמה 1936 מספר עובדים 650+ מייסד דוד לובינסקי

טלקר מוטורס- מקום 8 מתוך 10 תאריך הקמה 1973 מספר עובדים 200+ מייסד רמי אונגר

יוניברסל מוטורס ישראל- מקום 7 מתוך 10 תאריך הקמה 1993 מספר עובדים 1.200 מייסד קבוצת

בודקים ומוזילים

2022-תופסים את הפיננסים שלנו בקרניים. המדריך המלא למעלה משנתיים, מדינה שלמה ספגה מהלומה

בדוקים אם ניתן לקבל החזרי מס

כולנו למדנו לחיות בשלום עם מינוס ענק בחשבון העו"ש שלנו, הורדות אשראי בגובה

במשך שנים שחברות ביטוח הישיר דוחקות את סוכני הביטוח מהתחום בהצעות רמוזות ואף

שינוי הפרדיגמה באמונה העיוורת כלפי 'תוכניות חיסכון' למען עתיד כלכלי יציב החלה ולהלן

איך זה כשבאמת צריכים הלוואה, צריכים אותה כאוויר לנשימה ואתם מוכנים לקחת עבורה

בעקבות עלייה משמעותית של תוחלת החיים, ב-50 השנים האחרונות, מין אישור חריג לחברות

אולי יעניין אותך גם:

  היזם שמלחיץ את הבנקים וחברות הביטוח בישראל איך ניסוי חברתי פשוט (אך מדהים) בבנק גדול במרכז הארץ

M-Systems- מקום 9 מתוך 10 כמות עובדים 2,500 (לאחר המיזוג עם סאו-דיסק. 900 בישראל) משרד ראשי כפר סבא

הלוואה מיידית עד-200,000 ש"ח או במילים אחרות…"הלוואה חוץ בנקאית". כיום, זה קל מתמיד ליהנות מאישור הלוואות חוץ בנקאיות,

אאורה- מקום 7 מתוך 10 תאריך הקמה 1992 מספר עובדים 45 מייסד בועז משעולי הכנסות 893,000,000 ש"ח ענפי

החזר חד פעמי שיכול להסתכם בעשרות אלפי שקלים לצד הטבה חודשית קבועה לפי קביעת מס מיוחדת לגמלאים משנת

אלביט מערכות- מקום 8 מתוך 10 שווי שוק 31.314BILS מחזור 65.701K ווליום 4.581B עובדים 16.575K סקטור טכנולוגיה אלקטרונית