ליסינג מימוני- הדרך הקלה והנוחה לנסוע ברכב יוקרה מבלי לשבור את הכיס

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

הריבית הנמוכה במדינה לכל מי שמתעניין בליסינג מימוני

בישראל ישנה מגמה שעולה בעלייה חדה של טיפולי שיניים אסתטיים המערבים טיפולים כירורגים משמעותים לכל דבר, שאינם נופלים במורכבותם מטיפולים כירורגים בבית החולים. לצד עלייה חדה זו ולצד הביקוש הרב וההיצע

זה תוקף אותנו מעולם הקולנוע, ברשתות החברתיות ומהבית של השכן ממול…כולנו רוצים לנסוע "בסטייל" בתוך רכב יוקרה ועד היום, יכולנו לעשות זאת בזמן שאנו חולמים בהקיץ אבל למזלנו, מהיום, חלומות מסוג זה…מתגשמים!

הזול יחסי, באופן טבעי, מספר הליקויים בטיפולים הדנטליים עולה גם כן.

לנסוע ברכב יוקרה זה בהחלט "לחיות את החלום". השאלה היא האם בישראל זה אפשרי?

עד היום- ישראל השתרכה, קילומטרים מאחור, משאר העולם המערבי בכל הנוגע למימון רכבים.
הלוואות לרכבים מרגישים כמו אחותה הצעירה של משכנתא. אפשרויות המימון המוצעות לנו כה
יקרות עד שדורשות מאיתנו למכור "יד ורגל" כדי לעמוד בהחזרים החודשיים.
בארה"ב- כמעט וכל 'ילד בן-21', יכול להרשות לעצמו "קאדילק אסקלייד" או כל רכב יוקרה אחר,
לעומת זאת, אצלנו בישראל היפה, איננו יכולים כלל להרשות לעצמנו לנסוע ב-BMW, מתחילת המאה הנוכחית

ליסינג מימוני. צמד מילים שישנו את הדרך בה אתם נוסעים

בזכות ליסינג מימוני, לא רק שתוכלו ליהנות מכל ה-"היתרונות" שכל בעל רכב מחשיב כ-"חסרונות" (נרחיב בהמשך) אלא שתוכלו לנסוע ברכב החלומות שלכם, בעלות חודשית יפה לכל נפש החפץ בכך.
במקום לשבת ורק לחלום על נסיעה יומיומית ברכב יוקרה משלך, בוא, בדוק את זכאותך לרכישת רכב יוקרה חדש ולהתפנק עליו בכל יום..כל היום

לרכוש רכב, זה להפסיד כסף מהרגע שהוצאת אותו מהסוכנות

הרי שכולם יודעים זאת היטב כי אין סוג רכב, דגם או מחברת רכבים כלשהי שאינו מאבד אלפי שקלים מערכו, מהרגע בו יצאת איתו מסוכנות הרכבים ומאותו הרגע, בכל שנה בה ממשיך להשתמש בו, הערך שלו צונח כמו צנחן ללא מצנח.

בימינו- כבר עדיף לנסוע במוניות כל היום מאשר לנסוע ברכב חדש

מי לא שמע את הפתגם המפורסם בו לפי חישוב מתמטי פשוט של החזרים חודשיים ותחזוקה שוטפת של רכב חדש יקרים יותר מאשר לנסוע במוניות בכל יום ובכל מקום?יש היגיון בריא מאוד מאחורי פתגם זה כי אין מה לעשות, אם תנאי המימון והלוואות הרכב שהכרנו עד היום…זה בהחלט היה המצב אבל לשמחתנו…בזכות ליסינג מימוני, פתגם זה…כבר מזמן עבר מן העולם.

בימינו- כבר עדיף לנסוע במוניות כל היום מאשר לנסוע ברכב חדש

אם ניקח בחשבון רכישת רכב חדש מסוכנות הרכבים, יהיה עלינו לקחת בחשבון מספר נתונים מרתיעים. רובנו, כדי שנוכל לרכוש רכב חדש "מהניילונים", נצטרך תוכנית מימון כזו או אחרת ובכדי שנוכל להשתמש בתוכנית המימון לרכישת הרכב ( החלק היחסי הנדרש להשלמת הרכישה) ואיך שלא תסתכלו על זה…מדובר כאן בהלוואה לכל דבר המלווה בריבית…לא ממש אטרקטיבית.
לאחר מכן, יהיה עלינו לקחת בחשבון את 'אובדן ערך' הרכב או במילים אחרות…"הפחת" וככל שנשתמש בו, כך ערכו יורד לו בקצב מסחרר ומשנה לשנה. לאחר שלוש שנים בלבד, אנחנו יודעים בוודאות שנאבד עשרות אלפי שקלים מערך הרכב ועכשיו, בכל פעם שנתניע את הרכב, ההתלהבות מ-"רכב חדש ויוקרתי" תוחלף בהרגשת נסיעה במכונת דימום מזומנים שלא משתלמת כלל.

ליסינג מימוני בריבית נמוכה- תכירו את הפתרון המושלם לכם ולרכב החלומות שמגיע לכם

ליסינג מימוני, להבדיל מרכישת רכב, דומה בהשוואה ל-"השכרת דירה מול רכישת דירה" רק שברכישת דירה, ברוב הפעמים, ערך הדירה עולה עם השנים.
כיום, כולם יודעים שלרכוש דירה, ללא משכנתא חונקת, אינה ניתנת לביצוע כמו שבימינו, לרכוש רכב יוקרה וחדש ידרוש הלוואה בנקאית לא פחות מפחידה וגדולה.
בזכות העובדה שבליסינג מימוני אנחנו יכולים להשכיר רכב, בריבית נמוכה להחריד, מורידה מאיתנו את כל האחריות, החרדות והמועקות של בעלות רכב בשיטה הקונבנציונלית לצד הדאגות של ירידת הערך, ריביות החזרים חודשיים יקרים…ועצם העובדה שבכל שלב ולפי טווח הזמן שקבענו מראש, נוכל או לרכוש את הרכב לעצמנו או להתחדש ברכב חדש.

כל אלה, שמים אותנו בקדמת הבמה, פחות משני צעדים להגשמת חלום, מבלי למכור את נשמתנו!

רכב מליסינג מימוני, זו הוצאה מוכרת

להבדיל מימון הלוואה לרכב חדש, רכישת רכב באמצעות ליסינג מימוני נחשבת כ-"הוצאה מוכרת" ולכל העצמאיים שבינינו…הרי זו לכשעצמה…מתנה משמיים!

תנאי ההלוואה בליסינג מימוני הם ללא תחרות.
מכיוון שלחברות הליסינג בישראל יש כוח צרכני גדול מאחוריהן, חברות אלה יכולות להיות הרבה יותר גמישות בכל הקשור לתנאי ההלוואה וחשוב מזה…גובה הריביות של ההלוואה!!!

לכן- אם נשווה הלוואות מימון בנקאיות מול ליסינג מימוני…הקרב הזה…הסתיים בנוק-אאוט על הבנקים עוד לפני סיום כתיבת שורות אלה!

בשורה התחתונה, מדובר כאן על רכבי יוקרה שדורשים מימון של למעלה מ-100,000 ₪

עם יד על הלב, אנחנו צריכים להיות כנים עם עצמנו ולהבין במדינה כמו שלנו כשלמעלה מ-50% מהאוכלוסיה חייבים על גלגול המינוס מחודש אחד למשנהו…להיות בעלים של רכב יוקרה, נשמע כמו יריה ברגל ותקיעת עוד מסמר בארון הקבורה הכלכלי שלנו.

ועדיין, תוך התחשבות בנתונים אלה ובמציאות הכלכלית הישראלית של ימינו, חברות הליסינג המימוני בנו עבורנו תוכנית תשלומים קבועה, בהתאמה אישית ובסכום שתואם לאורך חיינו והיכולת ההחזר הכספי שלנו ואף לעיתים…ללא תשלום של מקדמה!

  • תנאי ריבית נמוכים.
  • ללא חשש מירידת ערך הרכב.
  • מתשלום חודשי קבוע ונמוך

 

אז עם אתם מעוניינים ברכב יוקרה אך לא מוכנים לאבד 'יד ורגל' בתהליך וליהנות מריבית נמוכה, לצד כל היתרונות שצוינו בכתבה זו...יכול מאוד להיות ש-'ליסינג מימוני' הוא בהחלט הפתרון המושלם עבורכם

דיסקליימר: אתר seleb.co.il אינו פועל או מתיימר להיות חברת ייעוץ השקעות/ סוכנות ביטוח. התכנים המוצגים באתר והפרסומים המובילים אליו ו/או ממנו אינם מהווים ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות ו/או הצעה להשקעה ו/או הצעה לציבור לפי חוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות, תשנ"ה-1995 ולפי חוק ניירות ערך, תשכ"ח-1968. המידע באתר אינו מהווה הצעה השקעה, וכן המידע אינו מהווה תחליף לשיווק השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. אין במידע המובא באתר כדי להוות התחייבות לתשואה עודפת ואין בתשואות העבר בכדי להבטיח תשואה דומה בעתיד. בקבלת החלטת השקעה במסגרת הפרסומים לעיל, על המשקיעים/המשתמשים לסמוך על בדיקה שהתבצעה על ידם בלבד אודות ההשקעה ותנאיה, לרבות יתרונות וסיכונים הכרוכים בהשקעה, ועליהם לפנות לקבלת ייעוץ מיועצים מתאימים בנוגע לסוגיות משפטיות, חשבונאיות, כספיות, ענייני מיסוי וכן כל סוגיה אחרת הקשורה לביצוע השקעה.

מט״ח

נפוצות ביותר

קבוצת לובינסקי- מקום 9 מתוך 10 תאריך הקמה 1936 מספר עובדים 650+ מייסד דוד לובינסקי

טלקר מוטורס- מקום 8 מתוך 10 תאריך הקמה 1973 מספר עובדים 200+ מייסד רמי אונגר

יוניברסל מוטורס ישראל- מקום 7 מתוך 10 תאריך הקמה 1993 מספר עובדים 1.200 מייסד קבוצת

יוניון מוטורס- מקום 6 מתוך 10 תאריך הקמה 1991 מספר עובדים 1,800 מייסד ג'ורג' חורש

דלק מערכות רכב- מקום 5 מתוך 10 תאריך הקמה 1991 מספר עובדים 318 מייסד אלי

קרסו מוטורס- מקום 4 מתוך 10 תאריך הקמה 1933 מספר עובדים 1,800 מייסד משה קרסו

צ'מפיון מוטורס- מקום 3 מתוך 10 תאריך הקמה 1965 מספר עובדים 600 מייסד אהרון גוטווירט

קבוצת כלמוביל- מקום 1 מתוך 10 תאריך הקמה 1906 מספר עובדים 1,200 מייסד משפחת חרל"פ

בודקים ומוזילים

בדוקים אם ניתן לקבל החזרי מס

כולנו למדנו לחיות בשלום עם מינוס ענק בחשבון העו"ש שלנו, הורדות אשראי בגובה

במשך שנים שחברות ביטוח הישיר דוחקות את סוכני הביטוח מהתחום בהצעות רמוזות ואף

שינוי הפרדיגמה באמונה העיוורת כלפי 'תוכניות חיסכון' למען עתיד כלכלי יציב החלה ולהלן

איך זה כשבאמת צריכים הלוואה, צריכים אותה כאוויר לנשימה ואתם מוכנים לקחת עבורה

בעקבות עלייה משמעותית של תוחלת החיים, ב-50 השנים האחרונות, מין אישור חריג לחברות

בעקבות עלייה משמעותית של תוחלת החיים, ב-50 השנים האחרונות, מין אישור חריג לחברות

אולי יעניין אותך גם:

לקנות עכשיו. לשלם אח"כ- כפתור תשלום בהלוואה ״BUY בקלות״ שמגדיל ולעיתים משלש את מחזורי המכירות מהפכה ברצפת המכר

שופרסל- מקום 6 מתוך 10 תאריך הקמה 1958 מספר עובדים 17,000 מייסד בן ציון בן חיים, חייפ פיינברג,

כל מי שסובל מאובדן שיניים ומבין שזה רק עניין של זמן עד שאיכות חייו יחצו את נקודת האל-חזור

משיחה עם אחד מסוכני הביטוח החריפים במשק, עולה תמונה עגומה בה אזרחים רבים, פשוטו כמשמעו "מדממים מזומנים" בכל

עשרת האקזיטים הגדולים בישראל, מאז קום המדינה מי הם עשרת החברות שעשו את האקזיטים הגדולים ביותר מאז קום

אי.בי.אי השקעות – מקום 8 מתוך 10 ב-2021 כמות עובדים 426 היקף הכספים שהיא מנהלת 48 מיליארד ש"ח