10 הרכבים הנמכרים ביותר בישראל ב-2022?

לפני שמתחדשים ברכב- מי הם עשרת הרכבים הנמכרים ביותר בישראל 2022?

למי שלא שם לב, ישראל מדביקה, בצעדי ענק, עם אחותה מעבר לים…אמריקה. 
עד לא מזמן, היינו יכולים לראות חבר’ה צעירים שבקושי חצו את רף ה-20 שנים לחייהם, מצוידים ברכבי יוקרה שכאן בישראל, רק אושיות אקזיטים בתחום ההייטק יכלו להרשות לעצמם. והיום, נראה כי מדינתנו היפה הצליחה להדביק פערים ובזכות תוכניות מימון של סוכנויות רכב גדולות, ניתן להתחדש, כמעט בכל סוג רכב ודגם אפשרי.
אז, לנוכח המציאות האטרקטיבית זו, איזה רכב כדאי לנו לרכוש ולהתחדש?
בכתבה הבאה, ריכזנו עבורכם את עשרת הרכבים הנמכרים ביותר בישראל 2022.

המספרים אף פעם לא משקרים

בכתבה הבאה, אנחנו לא ניקח בחשבון נתונים כמו צריכת דלק, חשמלי/לא חשמלי, מחיר וכיוב’…אנחנו ניתן לציבור הישראלי לשפוט ונגיש בפניכם את “בחירת העם”, ואתם…אתם תגבשו החלטה על פי הרכב הנמכר ביותר לעומת הרכב המתאים ביותר לכם.

אז אם אתם מוכנים, נתחיל מהמקום הראשון ועד למקום העשירי.

יונדאי אלנטרה הייבריד-5,471 מסירות מתחילת השנה

קצת רקע- 

יונדאי אלנטרה הינו רכב משפחתי, קומפקטי, במרכב “SEDAN”.
לרכב חמישה מקומות ישיבה והיא מיוצרת ע”י ‘יונדאי מוטור’ משנת 1990 והיא הוצגה לראשונה באוקטובר של אותה השנה.

1990-1995- הדור הראשון החל לצאת לשוק הרכבים והיא החליפה את ה-‘יונדאי סטלאר’.
דגם זה, התחרה באותה התקופה מול ‘פורד סיירה’ ו-‘אופל וקטרה A’.

הרכב כלל מנוע בנזין, בנפח 1.6 ליטר, אשר סיפק כ-113 כ”ס ב-6,000 סל”ד. רכב זה הצליח להאיץ מ-0 ל-100 קמ”ש בתוך 95 שניות כשהמהירות המירבית שלו עמד על 187 קמ”ש. לרכב זה היה תיבת הילוכים אוטומטית ו-ידנית לבחירה.

1992- יונדאי אלנטרה עברה מתיחת פנים כדי להתאים אותה לשוק האירופי אשר כללה סמל חדש של יונדאי, לצד פגוש קדמי חדש.

1993- הוסיפה חברת יונדאי מוטור מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר שסיפק 124 כ”ס ב-6,000 סל”ד.

1994- ה-אלנטרה עברה מתיחת פנים נוספת, הכללה שני פגושים חדשים.

1995-1998- ה-אלנטרה הורכבה ושווקה ב-‘אינדונזיה’, תחת השם “בימאנטרה ננגלה”. הרכב שווק באינדונזיה רק עם מנוע 1.6 ליטר בלבד.

1995-2000- דור שני של יונדאי אלנטרה הושק והוצע לציבור במרכב של סאדן וסטיישן.

1998- ה-אלנטרה עברה מתיחת פנים נוספת אשר כללה עיצוב חדש לחזית הרכב, יחד עם הוספת מנוע דיזל בנפח 1.9 ליטר שסיפק 89 כ”ס. האפשרות למנוע בנזין הוצע בנפח של 2.0 ליטר.

2000-2006- הדור השלישי הוצג לציבור והא נראה שונה לגמרי משני הדורות שקדמו לו.
מרכב ה-סטיישן בוטל לטובת מרכב “ליפטבק”.

המכונית שווקה עם כריות אוויר, מנעולים חשמליים לדלתות הרכב, חלונות חשמליים…כל זה לטובת שיפור תדמית החברה כאחת שמסוגלת לייצר רכבי יוקרה.

2003- בשנה זו, ה-אלנטרה עברה מתיחת פנים. היא כללה פגושים חדשים שכללו פנסים בעיצוב חדש.

2006-2010- הדור הרביעי של ה-אלנטרה הוצג בשנת 2000 בתערוכת הרכב הבינלאומית בניו-יורק.

2010-2015- הדור החמישי של ה-אלנטרה הוצג לציבור הרחב. בישראל דור זה הוכר בשם יונדאי i35 אלנטרה, עם מנוע בנזין של 1.6 ליטר אשר סיפק 132 כ”ס ב-6,300 סל”ד.

2013- מתחית פנים נוספת ליונדאי אלנטרה i35. היא כללה עיצוב מעודכן וכיול חדש למתלים והוספת שני מנועים להיצע, מנוע 1.6 ליטר ו-מנוע 1.6 ליטר דיזל טורבו. דגם הטורבו הוצע רק לשוק האמריקאי.

2015-2020- הדור השישי של ה-אלנטרה הוצג לשוק לציבור הקוריאני ולשוק האמריקאי. הדור השישי יוצר במרכב סדאן אך העיצוב שלו דומה יותר למרכב ליפטבק, כמו יונדאי איוניק.

לשוק הישראלי, הדור השישי של יונדאי אלנטרה הוצע רק בשנת 2016.

2018- מתיחת פנים נוספת אשר כללה עיצוב חדש לגמרי מתיחת פנים זו כללה פגוש קדמי ואחורי חדשים וגג משופע, עיצוב חדש לתא הנוסעים שכלל עדכון טכנולוגי.

2020- הדור השביעי נוצר, לצד שפת עיצוב חדשה מבית יונדאי שכללה קימורים בבטן המרכב, גג משופע, תא נוסעים מנהלי, מאובזר וטכנולוגי.

2020- נחשף הדגם הספורטיבי של יונדאי אלנטרה…יונדאי אלנטרה N-ליין. לדגם הזה היה מנוע משופר. הוא כלל בתוכו מנוע בנזין 1.6 ליטר טורבו אשר סיפק 204 כ”ס.

קיה פיקנטו-5,327 מסירות מתחילת השנה

קצת רקע- 

קיה פיקנטו הוא סוג של ‘מיני אצ’בק’, מחברת קיה הקוריאנית.

היא הוצגה לראשונה בשנת 2003, במספר שווקים מצומצם.

הדור השני של קיה פיקנטו הוצג בשנת 2011  ושם רכב זה זכה להצלחה רבה. שיווק השור השני לרכב זה הוצע לציבור הישראלי באותה השנה.

2015-2017 קיה פיקנטו היה לרכב הנמכר ביותר בישראל.

2003- הדור הראשון של קיה פיקנטו יוצר, כשהוא מתבסס על פלטפורמה מקוצרת של יונדאי גטס וגם ממכונית המיני ‘יונדאי אטוס’.

2011- הדור השני של קיה פיקנטו הוצג בתערוכת ג’נבה וזכה להצלחה רבה.
הדור השני הציע ממדים נדיבים משמעותית מאלו שהציע קודמו, לצד בסיס גלגלים באורך של 238 ס”מ ואורך כללי של 359 ס”מ.

2017- הוצג הדור השלישי בתערוכת ג’נבה. פרט לשינוי במראה החיצוני, חלה מודרניזציה גם בתא הנוסעים כגון, צג מרכזי עם מסך מולטימדיה(בהתאם לרמת הגימור), גלגל הגה עם תפעול רב יותר… 

טויוטה קורולה- 4,654 מסירות מתחילת השנה

קצת רקע-

רכב זה הוא למעשה רכב מסדרת מכוניות משפחתיות קטנות, מתוצרת ‘טויוטה’ היפנית.
חברת טויוטה הפכה לחברת ייצור מכוניות פופולרית ברבי עולם משנת 1996.

כבר בשנת 1997, הפכה טויטוה קורולה לרכב הנמכר ביותר בכל הזמנים, עם למעלה מ-35,000,000 רכבים שנמכרו עד לשנת 2007.

בשנת 2013 חצתה טויוטה קורולה את רף ה-40,000,000  רכבים שנמכרו בעולם כולו.

את שם הדגם “קורולה”,ניתן לרכב זה כחלק מהמסורת בחברה להקנות שמות של “כתר” בווריאציות שונות

  • קורולה- “כתר קטן” בלטינית
  • קורונה- “כתר” בלטינית
  • קאמרי- “כתר” ביפנית

ייצור דגם ה-“קורולה” נעשה במספר רב של מדינות ברחבי העולם:

  • יפן
  • ברזיל
  • קנדה
  • סין
  • הודו
  • אינדונזיה
  • מלזיה
  • פקיסטן
  • הפליפינים
  • דרום אפריקה
  • טאיוואן
  • תאילנד
  • טורקיה
  • בריטניה
  • ונצואלה

 

1966-1970- הדור הראשון של טויוטה קורולה הוצג לראשנה באוקטובר 1966 והיה לרכב בעל מנוע חדיש בנפח של 1.077 סמ”ק עם תיבת הילוכים ידנית אשר הכילה ארבעה הילוכים או תיבת הילוכים אוטומטית אשר הכילה שני הילוכים.

1970-1974- הדור השני של דגם הקורולה זכה להגדלת בסיס הגלגלים ב-49 מ”מ ולצד עיצוב חדש בעל מראה מעוגל יותר.

בדור זה הוצעו דגמים עם נפח מנוע של 1,400 סמ”ק ו-1,600 סמ”ק.

1974-1979- הדור השלישי של טויוטה קורולה נכנס לשוק הרכבים העולמי, בחודש אפריל לשנת ’74 ואיתו, צורה עגולה יותר, מה שהפך לדגם זה להפוך להצלחה גדולה במכירות בארה”ב.

1979-1983- הדור הרביעי של טויוטה קורולה עוצב מחדש שהראה קצוות מרובעים, לצד מנוע חדש מסוג A.

1983-1987- הדור החמישי של טויוטה קורולה אשר הושק בחודש מאי ’83 הציג פגוש קדמי משופע ופינות רכב חדות.

1984- חברת טויוטה הוסיפה רכב חדש תחת השם ‘קורולהFX’ במרכב אצ’בק והיא נמכרה ביפן ובגרמניה.

1987-1991- הדור השישי הוצג לראשונה בחודש מאי ’87 ואיתו הגיע המראה היותר מעוגל בעל סגנון עדין יותר ואווירודינמי.

1991-1995- הדור השביעי של טויוטה קורולה הוצע לשוק הרכבים בחודש יוני ’91. הרכב עוצב להיות גדול יותר וכבד יותר, בעל צורה מעוגלת לחלוטין.

1995- הדור השמיני של דגם ה-קורולה עוצב מחדש ונעשו בו שינויים חיצוניים הניתנים להבחנה, לצד שיפורים טכנולוגיים נוספים. 

2000- הדור התשיעי ראה אור יום בחודש נובמבר ‘2000 עם טכנולוגיה חדישה, כדי שטויוטה תוכל לדרוך אל תוך המאה ה-21.

2006- הדור העשירי הוצג לראשונה בחודש אוקטובר ’06.

יונדאי טוסון- 2,758 מסירות מתחילת השנה

קצת רקע-

יונדאי טוסון הוא רכב המיוצר במרכב ‘קרוסאובר’ והיא מיוצרת כבר משנת 2005.

היא הוצגה לראשונה לעולם בשנת 2004 והייתה כבר בישראל בחודש ספטמבר ’04.

יונדאי טוסון מבוססת בעיקר על גבי “יונדאי סנטה פה” כש-יונדאי ‘קונה’ ו-יונדאי ‘כרתה’ שתיהן מבוססות על גבי יונדאי טוסון.

שמו של דגם רכב זה, “טוסון”, נקרא על שם העיר טוסון שבמדינת אריזונה ארה”ב.

דגם הטוסון של יצרנית הרכבים יונדאי, הוא הדגם הנמכר ביותר של החברה. על למעלה מ-7,400,000 רכבים שנמכרו ברחבי העולם.

2005-2008- הדור הראשון של יונדאי טוסון יוצר כשהוא כלל שתי אפשרויות מתחת למכה המנוע:

  • מנוע דיזל טורבו בנפח 2.0 ליטר עם הספק של 112 כ”ס ב-4,000 סל”ד.
  • מנוע V6 בנזין בנפח 2.7 ליטר עם הספק של 175 כ”ס ב-6,000 סל”ד.

2009-2015- הדור השני של יונדאי טוסון כלל מספר סוגים של מנועים לבחירה:

  • מנועי בנזין 4 צילינדרים בנפחים של 2.0-2.4 ליטרים ובהספקים של 154/163/177 כ”ס.
  • מנועי דיזל טורבו בנפח 2.0 ליטר ובהספק של 184 כ”ס ב-4,000 סל”ד.

2013- יונדאי ix35 עברה מתיחת פנים שכללה עיצוב חדש ומנוע חדש בנפח 2.0 ליטר עם הספק של 166 כ”ס

2015-2020- הדור השלישי נחשף בשנת 2015 והגיע לישראל, כבר באותה השנה.
בישראל, יונדאי טוסון זכה להצלחה רבה במכירות בצורה אקספוננציאלית כשבשנת2011-2014 נמנו מספר מכירות בודדות של הטוסון ובשנת 2015, המכירות עלו ל575 יחידות שנמכרו אך ב-2016…נמכרו בישראל 11,866 יחידות!!!

2018- יונדאי טוסון עברה מתיחת פנים והיא כללה עיצוב מחודש ומנוע חדש, אשר החליף את המנוע הטורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר, במנוע בנזין 2.4 ליטר עם הספק של 181 כ”ס.

לצד מתיחת פנים זו, יונדאי הוסיפה לדגם הטוסון מערכות בטיחות מתקדמות, שלא הופיעו קודם לכן כגון ‘בלימה אוטונומית’, בקרת סטייה מנתיב, התראה על עייפות הנהג, מצלמת 360 מעלות, בקרת שיוט אדפטיבית.

2000-2022- הדור הרביעי ראה את אור יומו הראשון בספטמבר 2020 והגיע לישראל ב-אפריל 2021.

הדור הרביעי כולל מנוע בנזין 4 צילינדרים, בנפח 1.6 ליטר, עם הספק של 150 כ”ס.
מנוע זה יכול להתווסף לגרסה ההיברידית.

העיצוב החדש של יונדאי טוסון דור 4 דומה לעיצוב של היונדאי סנטה פה החדשה. 

העיצוב נותן השראה של מכונית ספורט אשר מזכירה במקצת את הטויוטה ראב4.

טויוטה יאריס- 2,488 מסירות מתחילת השנה

קצת רקע-

טויוטה יאריס. סדרה של מכוניות ‘סופר מיני האצ’בק’, מתוצרת טויוטה.

1998- סדרה זו החלה את מסעה על פס הייצור.

לטויוטה יאריס מספר שמות:

  • טויוטה ויטץ- נקראת היאריס ביפן.
  • טויוטה יאריס- נקראת בשאר העולם.
  • טויוטה אקו- בחלק מהשווקים בעולם, הדור הראשון נקרא בשם זה.

1998-2005- הדור ראשון נקרא XP10.

2005-2010- הדור השני נקרא XP90.

2010-2020- הדור השלישי נקרא XP130.

2021- בנוסף לגרסת ה-קרוסאובר, אשר מבוססת על דגם היאריס, ‘טויוטה קרוב’ הושק בשנה זו.

טויוטה ראב-4- 2,485 מסירות מתחילת השנה

קצת רקע-

טויוטה ראב4- מדובר כאן במכונית משפחתית, עשויה במרכב ‘קרוסאובר’, בעלת 5 מקומות ישיבה והיא מיוצרת ע”י חברת המכוניות טויוטה משנת 1994.

השור הראשון מסדרת ראב4 זכה בתואר “רכב השנה” לשנת 1997.

1994-2000- הדור הראשון של ראב4 התבסס על פלטפורמה משותפת לטויוטה קורונה ו-טויוטה קורולה.

1994- השקתו של טויוטה ראב4. העיצוב ופיתוח של רכב זה החלו כבר בשנת 1989, תחת השם טויוטה 153T.

הדור הראשון של ראב4 כלל מנוע בנזין 4 צילינדרים, בנפח 2.0 ליטר עם הספק של 128 כ”ס ב-5,600 סל”ד.
תיבת ההילוכים הינה אוטומטית, בעלת ארבעה הילוכים.
הרכב מאיץ מ-0 ל-100 קמ”ש בתוך 11.1 שניות כשמהירות המירבית שלו מגיעה ל-166 קמ”ש.

1997-2003- חברת טויוטה מוטור הציגה גרסה חשמלית של טויוטה ראה ושמו של דגן זה היה טויוטה ראב4 EV.

הרכב כלל מנוע חשמלי אשר סיפק 67 כ”ס, עם סוללה בקיבולת של 27.4 קילוואט לשעה אשר סיפק טווח נסיעה חשמלי של 153 קילומטרים.

2000-2005- הדור השני יצא למכירה בחודש יולי ’20.

דור זה של טויוטה ראב4 גם כן התבסס על פלטפורמה משותפת ל-טויוטה קורונה ו-קורולה.

דגם זה הציג שני סוגים של מנועי בנזין ומנוע דיזל אחד.
מנועי הבנזין היו בנפחים של 1.8-2.0 ליטר אשר סיפקו  הספק של 123 כ”ס ל-מנוע ה-1.8 ו-150 כ”ס למנוע ה-2.0 ליטר.

מנוע הדיזל היה בנפח של 2.0 ליפט עם הספק של 116 כ”ס. כל המנועים שווקו עם תיבת הילוכים ידנית של 5 הילוכים ו-תיבת הילוכים של 4 הילוכים.

2003- טויוטה ראב4 עברה את מתיחת הפנים הראשונה שלה אשר כללה עדכון סטיילינג ואבזור משופר יותר.

בשוק האמריקאי, מנוע ה-2.0 ליטר שודרג ל-2.4 ליטר עם הספק של 160 כ”ס, לצד מערכת מיזוג חשמלית.

באוסטרליה, מתיחת הפנים של ה-ראב4 שווק בעיצוב ספורטיבי יותר.

2005-2012- הדור השלישי של טויוטה ראב4 הוצג לראשונה בשנת-2005 בתערוכת הרכב בפרנקפורט.

הדור השלישי כלל מנועי בנזין בנפחים שונים: 2.0, 2.4, 2.5, 3.5 ליטר שסיפקו 150 כ”ס (2.0), 166 כ”ס (2.4 ליטר) 178 כ”ס(2.5 ליטר), 268 כ”ס (3.5 ליטר) ומנוע דיזל בנפח 2.2 ליטר שסיפק בין 114 ל-174 כ”ס.

2009- בשנה זו, טויוטה הציגה את מתיחת הפנים השנייה של ה-ראב4.
מתיחת פנים זו כללה עיצוב חדש לפגוש האחורי, שדרוג האבזור, בטיחות, נוחות ועוד…

2003- הדור השלישי הציג את גרסת ה-ראב4 החשמלית, ראב4 EV עם מנוע וסוללה מבית ‘טסלה מוטורס’.

הייצור הוגבל ל-2,800 יחידות בלבד.
המנוע החשמלי סיפק 154 כ”ס כשהסוללה סיפקה טווח נסיעה חשמלי של 160 קילומטרים, כשזמן הטעינה עמד על 6 שעות.

2012-2018- הדור הרביעי של טויוטה ראב4 הוצג בתערוכת הרכב שבלוס-אנג’לס ארה”ב, ב-2012.
אורך הרכב, בדור הרביעי, היה גדול יותר מקודמו, עם אורך של 4,569מ”מ, לצד רוחב של 1,841מ”מ ו-גובה של 1,661מ”מ, כשכל הרכב עומד ונשען על בסיב גלגלים בגודל של 2,660מ”מ.

טויוטה הפסיקה לשווק את מנוע ה-V6 שלה, בנפח של 3.5ליטר, אשר סיפק 268 כ”ס בשוק האמריקאי. הדור הרביעי הציע מנועי בנזין בנפחים: 2.0, 2.5, עם הספק של 150 כ”ס לנפח ה-2.0 ליטר ו-178 כ”ס לנפח ה-2.5 ליטר.

באגף הדיזל, הוצע מנוע דיזל בנפח 3.0, 2,2 ליטר עם הספק של 122 כ”ס ל-נפח 2.0 ליטר ו-148 כ”ס לנפח ה-2.2

הדור הרביעי של טויוטה ראב4 לא שווק בשוק היפני כשהדור השלישי עדיין שווק עד לשנת 2016.

2016- מתיחת הפנים השלישית של טויוטה ראה4 הוצגה בתערוכת הרכב שניו-יורק ארה”ב, כשהיא כללה גרסה היברידית.

מתיחת הפנים כללה בתוכה עיצוב חדיש לפגוש הקדמי, תאורת לד בפגוש האחורי, שדרוג איכות החומרים בדגם, והתווס גם מנוע דיזל טורבו בנפח 2.0 עם הספק של 143 כ”ס.

2018-2022- הדור החמישי של טויוטה ראב4 הוצג בשנת 2018 בתערוכת הרכב בניו-יורק.
דגם זה של טויוטה ראב4 הגיע לישראל רק שנת 2019.

הדור החמישי של רכב זה התבסס על הקונספט FT-AC שהוצג דאז, בתערוכת הרכב בלוס אנג’לס בשנת 2017.

טויוטה הציגה שני מנועי בנזין, ללא מנוע דיזל, כשמנועי הבנזין היו בנפחים של 2.0 ליטר ו-2.5 ליטר, לצד 203 כ”ס שיועד רק לשוק האמריקאי.

מאזדה 2- 2,380 מסירות מתחילת השנה

קצת רקע-

מאזדה 2 או בכינויה “מאזדה דמיו”, היא מכונית סופרמיני מתוצרת יצרנית הרכב היפנית מאזדה ומכונית זו הוצגה לראשונה ב-1996.

הדור השלישי של מכונית זו זכה בתואר מכונית השנה לשנת 2008.

1996- תחילת ייצור דגם מאזדה 2 בפלטפורמת DW.
הדגם עודכן בשנת 1999, לצד שיפורים כמו סינון אוויר ותיבת הילוכים אוטומטית.

 

2000- הדור הראשון של מאזדה 2 הוצג ביפן בתקופה הנמוכה ביותר, מבחינת כמות הביקורת השלילית כלפי החברה ודגם זה הצליח להחזיר עטרה ליושנה, בכל הקשור למוניטין של יצרנית המכוניות היפנית ונחל הצלחה גדולה.

2008- הדור השלישי של מאזדה 2 נבנתה על בסיס םלטפורמת DE, אותה פלטפורמה מבית מאזדה שגם פורד השתמשה עבור הפורד פיאסטה.

המכונית עשויה מחומרים קלים אשר מפחיתים את ממדי המכונית.

2010- דווח כי נמכרו כ-400,000 יחידות מזוג דגם ודור זה באירופה, אוסטרליה ויפן.

הדור הרביעי של מאזדה 2 מוצא בשתי גרסאות: 5 דלתות( דגם ה-האצ’בק) ו-4 דלתות ( מדגם הסדאן) שנקרא “מאזדה דמיו”.

הדגם שופע בשפת עיצוב “קודו” המאופיינת לחברה.

לדגם מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר עם הספק של 111 כ”ס עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים.
הרכב מדור הרביעי מאובזר במיוחד בהשוואה לדור שלפניה. את השוני ניתן להבחין במערכת המולטימדיה ועד למערכות בטיחות מתקדמות כגון בלימה אוטונומית ועוד.

2017- שווקה בישראל מתיחת הפנים של המאזדה 2 והיא הציגה עדכון לתא הנוסעים אשר כלל גלל הגה חדש, בידוד רעשים משופר, תצוגה עילית חדה וצבעונית ומערכת מולטימדיה מעודכנת. המו8נע נותר ללא שינוי.

קיה ספורטאז'- 1,742 מסירות מתחילת השנה

קצת רקע-

רכב זה, הקיה ספורטאז’, יוצר על גבי מרכב קרוסאובר והוא בעל 5 מקומות ישיבה.

הרכב יוצר ע”י קיה מוטורב משנת 1997.

2016- קיה ספורטאז’ לרכב השנה בישראל, ע”י מגזין הרכבים “מגזין אוטו”.
בשנה זו, הרכב היה לרכב הנמכר ביותר בישראל, אחרי ה-יונדאי טוסון.

1993-2003- הדור הראשון חלק עם מאזדה בונגו כמו מנוע, עיצוב, שלדה ותיבת הילוכים.
הרכב בדור זה כלל גם אפשרות למרכב שלוש דלתות עם גג רך נפתח.


1997- ציידה קיה את הספוטאז’ בכרית אוויר ברגליים ובכך הספורטאז’ הפך לרכב הראשון בעולם עם כרית אוויר ברגליים.

הדור הראשון כלל מנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח של 2.0 ליטר עם הספק של 95, 118, ו-128 כ”ס ובעל תיבת הילוכים אוטומטית עם 4 הילוכים או תיבת הילוכים ידנית עם 5 הילוכים.

2004-2010- הדור השני יוצר לאחר שנתיים של הפסקה בייצור ובשנת 2004, הציגה קיה, בחודש אוגוסט לאותה השנה, את הדור השני של קיה ספורטאז’.

הדור השני כלל מנוע V6 צילינדרים בנפח 2.7 ליטר עם הספק של 175 כ”ס ב-6,000 סל”ד לצד תיבת הילוכים אוטומטית בלעת 4 הילוכים.

2008- הרכב עבר מתיחת פנים בלונדון אנגליה כשהשינוי היחידי במתיחת פנים זו הייתה עיצוב חדש לפגוש הקידמי.

2010-2015- הדור השלישי של קיה ספורטאז’ הוצג לראשונה בתערוכת הרכב בג’נבה, בחודש מארס לשנת 2010. הוא כלל מנועי בנזין בנפח 1.6 ליטר ו-2ץ0 ליטר עםפ הספק של 133, 163 ו-166 כ”ס. 

הוא כלל גם מנוע דיזל טורבו בנפח 2.0 ליטרים עם הספק של 184 כ”ס.

לכל המנועים יש תיבת הילוכים אוטומטית, בעלת שישה הילוכים.

2011- חברת קיה מוטורס הציגה במונטריאול קנדה את ה-קיה ספורטאז’ SX. גרסה משודרגת המספקת 256 כ”ס, בנוסף לשיפור באבזור הרכב.
גרסה זו יועדה ושווקה רק לשוק האמריקאי.

2013- קיה החליטה שקיה ספורטאז’ צריכה לעבור מתיחת פנים שכללה פנסים אחוריים חדשים ופנסי ערפל וסורג אוורור חדש לפגוש הקדמי.
לצד מתיחת הפנים, הציגה קיה  מנוע חדש בעל 166 כ”ס

2015-2021- הדור הרביעי של קיה ספורטאז’ הוצג לראשונה בתערוכת הרכב של פרנקפורט.
דור זה הוסיף לבסיס הגלגלים 30 מ”מ ותוספת של 40 מ”מ לאורך ותא הנוסעים שודרג בשדה הראייה.

הדור הרביעי כלל בתוכו מנועי בנזין בנפחים של 1.6 ו-2.0 עם הספקים של 132, 133, 155 ו-166 כ”ס.
לדור זה של קיה ספורטאז’ תיבת הילוכים אוטומטית, בעלת 6 הילוכים. לצד מנוע הבנזין, הוצע גם מנוע דיזל בנפח 2.0 ליטר עם הספקים של 136 ו-184 כ”ס.
דור רביעי זה של קיה ספורטאז’ הציע גם גרסת GT פרימיום שכללה עיצוב ספורטיבי ומנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר עם הספק של 177 כ”ס ב-5,000 סל”ד.

2018- קיה ספורטואז’ עוברת עוד מתיחת פנים והיא כללה הגה בעיצוב חדש, עיצוב חדש לפגוש הקדמי ועיצובים חדשים לגלגלים וריפודים חדשים בשני גוונים, מערכת מולטימדיה חדשה.

הקיה החליפה את מנוע הדיזל 1.7 ליטר למנוע דיזל בנפח 1.6 ליטר עם הספק של 115 ו136 כ”ס. בנוסף…למנוע חובר מערכת מיקרו היברידית שסייעה למנוע צריכת דלק מיותרת.
עם מתיחת הפנים, חברת קיה מוטורס הציגה גם את הדגם ההיבריד שלה, עם הנעה היברידית המשלבת בין מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר ומנוע חשמלי ושניהם מספקים יחד 185 כ”ס.

2021-2022- בחודש יוני לשנת 2021, הדור החמישי של קיה ספורטאז’ הוצג בעיצוב שונה לגמרי מכל הדורות שקמדו לה.

העיצוב החיצוני נמתח יותר, הפגוש הקדמי שונה לחלוטין, לצד שקעים בבטן הרכב ופגוש אחורי שמזכיר את ה-EV^.

העיצוב בפנים הרכב מכיל אלמנטים שנלקחו מה-EV^. פנים הרכב כלל מסך מגע בקוטר של 24.6 אינץ’, לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת שליטה למולטימדיה כפתורים מכניים ומסך מגע קטן, תיבת הילוכים אלקטרונית, כפתור התנעה, בורר מצבי נהיגה…

הדור החמישי של קיה ספורטאז’ כלל בתוכו 6 מנועים שונים. מנועי בנזין בנפחים של 1.6 ליטר טורבו ו-2.0 ליטר עם הספק של 150 כ”ס ו-180 כ”ס, לצד 155 כ”ס למנוע ה-2.0 ליטר.

מנועי הדיזל בנפחים של 1.6 ו-2.0 ליטר טורבו עם הספקים של 186 כ”ס ל-1.6 ליטר ו-115 כ”ס, 136 כ”ס למנוע ה-2.0.
לרוב המנועים מערכת מיקרו היבידית המסייעת בחיסכון צריכת דלק.

טסלה מודל 3- 1,452 מסירות מתחילת השנה

קצת רקע-

טסלה מודל 3- רכב חשמלי, משפחתי ויוקרתי בגודל בינוני מבית חברת ‘טסלה’.

על פי בדיקות הסוכנות להגנת הסביבה של ארה”ב, לרכב בדגם הבסיסי טווח של 354 ק”מ ובדגם לטווח ארוך, טווח של 500 ק”מ בטעינה בודדת אחת.

טסלה הצהירה כי הרכב מצויד במערכת מלאה לנהיגה אוטונומית, שבימים אלה ממש מערכת זו באה לידי ביטוי לרוחבה של ארה”ב.

2016- בתוך שבוע אחד בלבד, מחשיפת המודל 3 של טסלה, החברה קיבלה 325,000 הזמנות למכונית זו, פי שלושה ממכונית הטסלה מודל S, אשר נמכרו עד סוף 2015.

סך סכום הרכישה הכולל של הזמנות אלה עמד על למעלה מ-14 מיליארד דולר.

2017- דיווחה החברה על 455,000 הזמנות למודל 3 ובממוצע נוספו כ-1,800 הזמנות מדי יום.

ייצור המוני בקנה מידה קטן של מודל ה-3 החל באמצע שנת 2017 והמכונית הראשונה יצאה מפס הייתור כבר בחודש יולי 2017.

2018- נמסרו 9,946 כלי רכב ללקוחות החברה.

2018-2020- מודל 3 הייתה המכונית החשמלית הנמכרת ביותר בעולם.

בדגם הבסיסי של מודל 3, מצבר של 50 קוט”ש המאפשר לרכב טווח נסיעה של 350 ק”מ ובדגם טווח ארוך, המצבר הוגדל ל-75 קוט”ש.

המצבר מורכב מתאי סוללות ליתיום-יון מדגם 2170.

במצבר של הדגם הבסיסי ישנם 2,976 תאי סוללות בקבוצות של 31 סוללות, כשלדגם ארוך טווח כמות הסוללות הוגדל ל-4,416 סוללות, בקבוצות של 46 סוללות.

לדגם הבסיסי- טווח נסיעה של 350 ק”מ, לצד תאוצה של 5.5 שניות, עם מהירות מירבית של 225 קמ”ש וקיבולת מצבר של 50 קוט”ש.

לדגם ארוך טווח- טווח נסיעה של 518 ק”מ, לצד תאוצה של 5.1 שניות, עם מהירות מירבית של 233 קמ”ש וקיבולת מצבר של 75 קוט”ש.

סקודה קודיאק- 1,413 מסירות מתחילת השנה

קצת רקע-

סקודה קודיאק הינו רכב המורכב על מרכב ‘קרוסאובר’, בעל 5-7 מקומות ישיבה והיא מיוצרת על ידי סקודה, משנת 2017.

היא הוצגה לראשונה בשנת 2016 בתערוכת ברלין והגיעה לישראל בשנת 2017.

הקודיאק הוכרזה כרכב השנה לשנת 2020 בקטגוריית רכבי שטח ופנאי, ע”י מגזין אוטו.

הרכב מכיל בתוכו מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים, בנפח של 14 ליטר, עם הספק של 125 כ”ס בין 5,000-6,000 סל”ד.

תיבת ההילוכים הינה ידנית בעלת 5 הילוכים. הרכב מאיץ מ-0 ל-100 קמ”ש ב-10.7 שניות ומגיע למהירות מירבית של 190 קמ”ש.

החברה ייצרה 4 גרסאות של דגם רכב זה:

  • סקודה קודיאק סקואט- רכב בעל שתי אפשרויות למנועים: מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר או 2.0 ליטר, בהספקים של 140-180 כ”ס ומנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר עם הספק של 150-190 כ”ס.
  • סקודה קודיאק ספורטליין- רכב זה כולל מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר עם הספק של 148 כ”ס.
  • סקודה קודיאק RS- גקרסת ספורט הכוללת מנוע דיזל טווין טורבו, בנפח 2.0 ליטר, עם הספק של 240 כ”ס. הרכב מאיץ מ-0 ל-100 קמ”ש בתוך 7.0 שניות ומגיע למהירות מירבית של 220 קמ”ש.
  • סקודה קודיאק GT- גרסת קופה שיועדה לשוק השיני. ה-GT כוול בתוכו מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר עם הספק הנע בין 180-220 כ”ס.

עכשיו שלמדתם קצת היסטוריה לגבי עשרת הרכבים הנמכרים ביותר בישראל 2022, ואם מצאתם לכם פנינה לרכישה, בכתבה זו, השאלה שצריכה להישאל כאן “אז היכן אני יכול לרכוש ולהתחדש ברכב חדש משלי?”.

לכן- אנחנו, כאן באתר סלב, קיבצנו עבורכם את עשרת דגמי הרכב הנמכרים ביותר בישראל 2022 וכל מה שעליכם לעשות, במידה ואתם נמנים בין אותם אלה שמעוניינים להתחדש ברכב חדש, ישר מה-“ניילונים”, אולי כדאי שתקראו את הכתבה שהכנו עבורכם וללמוד מי הן עשרת סוכנויות הרכב המובילות בישראל והיכן תוכלו למצוא את הרכב שלכם.

אולי יעניין אותך גם>> 10 סוכנויות הרכב המובילות בישראל 2021   

נתונים אלה נלקחו ממספר מקורות שונים ולכן לאתר Seleb  אין כל אחריות על על האמור בו.

ניוזלטר

רוצים לקרוא עוד מהמאמרים שלנו?

הרשמו לניוזלטר שלנו והשארו מעודכנים בכל הנושאים החמים בשוק!

להצטרפות לשידור ה-LIVE הקרוב בחינם השאירי פרטים כאן

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם ליפז אלזון השאירו פרטים כאן בטופס

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם ליפז אלזון השאירו פרטים כאן בטופס

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

מי אנחנו?


חברת בי פירסט בע”מ עוסקת בקישור בין צרכן לבין ספקי מוצרים ושירותים בעידן הדיגטלי. מטרת החברה להביא לך הצרכן את מיטב ההצעות למוצרים או לשירותים שאתה רוצה כדי שתבחר בחוכמה במוצר או בשירות המתאים עבורך.
אנו מכבדים את הפרטיות שלכם ומתחייבים להגן על הפרטיות של המתעניינים בשירותי החברה. מדיניות פרטיות זו מפרטת את הנהלים שלנו ביחס לאיסוף, שימוש וחשיפה של המידע שלכם באמצעות השימוש באתר שלנו ובאפליקציה שלנו (ביחד: “השירותים). מדיניות פרטיות זו היא חלק מהסכם הרישיון שימוש בדפי המידע ובאתר של החברה, אשר משולב במסמך זה. אנו ממליצים לכם לקרוא את מדיניות הפרטיות בעיון ולהשתמש בה בכדי לקבל החלטות מושכלות. על ידי השימוש בשירותים שלנו, אתם מסכימים לתנאים של מדיניות הפרטיות הזו, והמשך השימוש שלכם בשירותים מהווה את הסכמתכם המתמשכת למדיניות פרטיות זו כפי שתעודכן מפעם לפעם.
 

איזה מידע אנו אוספים עליכם?


אנחנו אוספים שני סוגים של מידע ונתונים מהמשתמשים שלנו:
סוג המידע הראשון – מידע בלתי מזוהה ושאינו ניתן לזיהוי המתייחס למשתמש(ים), אשר עשוי להיות ניתן להשגה או שנאסף על ידי השימוש של המשתמש בשירותים (“מידע שאינו איש”). אנחנו לא מודעים לזהות של המשתמש ממנו המידע הזה נאסף. מידע שאינו אישי כולל מידע על המכשיר שלכם, על תוכנה וחומרה מסוימות (לדוגמא, סוג הדפדפן ומערכת ההפעלה שהמכשיר שלכם משתמש בו, העדפת שפה, זמן גישה ושם הדומיין של אתר האינטרנט אשר ממנו קושרת לשירותים, וכו….
סוג שני של מידע  – הוא מידע המאפשר זיהוי אישי, דהיינו מידע שמזהה אדם פרטי, או אשר במאמץ סביר עשוי לזהות אדם פרטי (“המידע האישי”). המידע האישי אותו אנו אוספים באמצעות השירותים שלנו כולל מידע אשר מוגש ישירות על ידי המשתמש, כגון: מספר טלפון; שם מלא; כתובת דואר אלקטרוני; כתובת מגורים; מספר זהות; חתימה; ומידע כספי אחר שייתכן שנצטרך על מנת לספק את השירותים שלנו (לדוגמא, פרטים לגבי ההכנסה השנתית שלך, ניסיון בהשקעות, וכו
אנו עשויים גם לאסוף מידע אישי מהמכשיר שלך (לדוגמא, נתוני מיקום גאוגרפיים, כתובת IP כתובת) ומידע על הפעילות שלך בשירותים (לדוגמא, עמודים שנצפו, גלישה באינטרנט, קליקים, פעולות, וכו.. ;)

איך אנחנו משתמשים במידע שאנו אוספים

אנו משתמשים ומשתפים את המידע האישי בדרכים המתוארים במדיניות פרטיות זו. המידע האישי ייחשף לצד שלישי רק במידה הנדרשת לצורך המסוים שלכם לקבל הצעות למוצר או שירות לפי העדפות שציינתם, כפי שנקבע במדיניות פרטיות זו, ובמקרה כזה אנו דורשים מהצד השלישי הרלוונטי להסכים לעבד את המידע הזה בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו ולהציע לכם מוצרים ושירותים לפי העדפותיכם.
המידע האישי שלכם יועבר לצד שלישי רק במידה ותאשרו לנו להעבירו לידי צד שלישי.
עם מי אנחנו חולקים את המידע שאנו אוספים?
אנו עשויים להעביר או לחשוף את המידע האישי לקבלני משנה או לספקים או צדדים שלישיים אחרים שהם ספקי שירות אמינים או שותפים, אשר ממוקמים באזורים שונים ברחבי העולם, למטרת: (א) מתן הצעות למוצרים או שירותים לפי בקשתכם (ב)אחסון או עיבוד המידע הזה למעננו (למשל בשירותי מחשוב ענן) או כדי לסייע לנו עם הפעילות העסקית שלנו, כדי לאמת את הגישה שלכם ולספק ולשפר את השירותים שלנו; (ג) ביצוע מחקר, אבחון, ניתוח או מטרות סטטיסטיות; (ד) שיווק בדוא”ל, בהתאם למדיניות השיווק שלנו (ראה להלן תחת “שיווק”
כמו כן, אנו עשויים לחשוף למשתמשים הרשומים שלנו מידע אישי הנוגע למשתמשים אחרים, שמצטרפים לשירותים בעקבות המלצותיהם (למשל באמצעות מאפיין ה”שיתוף עם חבר” ;).
  המדיניות שלנו מתייחסת רק לשימוש ולחשיפה של המידע שאנו אוספים ממכם. במידה ותחשפו את הפרטים שלכם לצדדים אחרים באמצעות השירותים שלנו (למשל על ידי לחיצה על קישור לכל אתר אינטרנט אחר או מיקום אחר) או באמצעות אתרים אחרים ברחבי האינטרנט, כללים שונים עשויים לחול על השימוש או החשיפה של המידע שאתם תחשפו להם. חשוב לציין כי שירותי צד שלישי אלו עשויים להיות בעלי מדיניות פרטיות משל עצמם, ואנו ממליצים לכם לקרוא אותם בקפידה. הכללת קישור לאתר או שירות של צד שלישי אינה המלצה לגבי אותו אתר אינטרנט או שירות.
מבחינת האתר המידע האישי שלכם יועבר לצד שלישי רק במידה ותאשרו לנו להעבירו לידי צד שלישי, אולם לאחר העברתו השימוש במידע יעשה לפי תנאי השימוש של הצד השלישי.
  

שימוש  בעוגיות

הדף ו/או האתר שלנו משתמש בעוגיות. עוגייה היא קובץ המכיל מזהה (מחרוזת של אותיות ומספרים) שנשלח על ידי שרת אינטרנט לדפדפן אינטרנט ומאוחסן בדפדפן. אז, המזהה נשלח בחזרה לשרת בכל פעם שהדפדפן מבקש מהשרת להציג דף אינטרנט.
עוגיות יכולות להיות או עוגיות “עיקשות” או עוגיות “פעולה” (session): עוגייה עיקשת תאוחסן בדפדפן שלכם ותישאר בתוקף עד תאריך התפוגה שנקבע לה, אלא אם תימחק על ידי המשתמש לפני תאריך התפוגה; עוגיית פעולה, מאידך, תפוג בסוף זמן הגלישה הנוכחי שלכם, כשתסגרו את הדפדפן. השמות של העוגיות בהן אנחנו משתמשים באתר שלנו, והמטרות לשמן הן בשימוש, מפורטות מטה:
אנחנו משתמשים בשירותי Google Analytics ו-Adwords באתר שלנו כדי לזהות מחשב כשמשתמש {כללו את כל השימושים הקיימים לעוגיות באתר שלכם מבקר באתר / לעקוב אחרי משתמשים בזמן השימוש שלהם באתר / לאפשר לנו להשתמש בעגלת קניות באתר / לשפר את נוחות השימוש באתר / לנתח את השימוש באתר / לנהל את האתר / למנוע הונאה ולשפר את האבטחה של האתר / להתאים אישית את האתר לכל משתמש / להשתמש בפרסומות ממוקדות שעשויות לעניין במיוחד משתמשים מסוימים / תארו את המטרה/ות};

  • באינטרנט אקספלורר (גרסה 10) אתם יכולים לחסום עוגיות בעזרת הגדרות עקיפת הטיפול בעוגיות הזמינות באמצעות לחיצה על “כלים,” “אפשרויות אינטרנט,” “פרטיות,” ואז “מתקדם”;
  • בפיירפוקס (גרסה 24) אתם יכולים לחסום את כל העוגיות באמצעות לחיצה על “כלים,” “אפשרויות,” “פרטיות,” ובחירה של “השתמש בהגדרות מותאמות אישית עבור היסטוריה” מתוך התפריט הנפתח, ואז ביטול הזימון של “קבל עוגיות מאתרים”;
  • ובכרום (גרסה 29), אתם יכולים לחסום את כל העוגיות באמצעות כניסה לתפריט “התאמה אישית ובקרה,” ואז ללחוץ על “הגדרות,” “הצג הגדרות מתקדמות,” ו-“הגדרות תוכן,” ואז לבחור באפשרות “חסום אתרים מהגדרה של נתונים” תחת הכותרת “עוגיות.”

לחסימה של כל העוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים. אם תחסמו עוגיות, לא תוכלו להשתמש בכל האפשרויות שבאתר שלנו.
למחיקה של עוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים.

מדיניות שיפוי

הנך מתחייב לשפות את הנהלת החברה, עובדיה, מנהליה או מי מטעמה בגין כל נזק, הפסד, אבדן-רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו להם – ובכלל זה שכ”ט עו”ד והוצאות משפט – עקב הפרת ו/או התנערות מתנאי שימוש אלה.
מדיניות לגבי הרשמה לרשימת התפוצה של החברה
ההרשמה לרשימת תפוצה של החברה מהווה הסכמה במעשה שלך כמשתמש ברשימה לקבל ולנהוג לפי תקנון זה, היות והנך נרשם לקהילה שמנהלת החברה ומעוניין בידע ובכלים שמוצעים בקהילה.
הצדדים מסכימים כי מילוי פרטיו של המשתמש בטופס ההרשמה לרשימת התפוצה של החברה (להלן: “ההרשמה”) מהווה הסכמה לקבל הודעות וחומרים מסוגים שונים מהחברה ובניהם מידע בנושא שיווק מוצרים ושירותים וכן התפתחות אישית והשגת מטרות שונות.
היות והמשתמש מעוניין בקבלת מידע מסוגים שונים מן החברה והוספת המילים פרסומת בכותרת המייל תקשה על כך, בשל סינון אוטומטי במערכות הדואר, מוסכם על הצדדים כי לא יחולו על ההודעות הדרישות לפי חוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ”ב-1982 (להלן : “חוק התקשורת“) לגבי ציון סוג המסר כגון: “פרסומת” או “תעמולה” או “תרומה” בהודעה הנשלחת. לאור הסכמת הצדדים כאמור החברה יהא רשאי לשלוח למשתמש הודעות בלא ציון סוג המסר.
הצדדים מסכימים כי לאחר ההרשמה בדף נחיתה ו/או באתר החברה, לא תהא החברה חייבת לציין בהודעות את כל פרטי המידע לגבי החברה המפורטים בחוק התקשורת לאור ההכרות והקשר בין הצדדים.
הצדדים מסכימים כי הודעות הכוללות מידע בלבד, אינן פרסומת לפי הגדרתה של פרסומת בחוק התקשורת לעניין שליחת דיוור כמותי. בהתאם להגדרה זו לא יהא המשתמש זכאי לפיצוי כלשהו בגין הודעות מידע בלבד שנשלחו אליו.

דרך ההסרה מרשימת תפוצה

הצדדים מסכימים כי למרות האמור בחוק התקשורת, דרך הסרת המשתמש מרשימת התפוצה תהא על ידי שימוש בקישור ההסרה שמופיע בהודעה, או על ידי שליחת הודעה המבקשת הסרה לכתובת החברה ולא על ידי שליחת הודעה בפקס או בדרך אחרת.
הצדדים מסכימים כי בשל הסכמת הצדדים לגבי דרך ההסרה מרשימת התפוצה, החברה לא יידרש להוסיף להודעות דואר ו/או להודעות טקסט את אפשרויות ההסרה הנוספות לפי חוק התקשורת.

הגבלת סכומי הפיצוי בהתאם לתקנון

הצדדים מסכימים כי המשתמש אינו זכאי לפיצוי העונשי לפי חוק התקשורת עבור אגירת הודעות בלא ליתן הודעה על הוצאתו מרשימת התפוצה, ולכן יהא זכאי אך ורק לפיצוי בסכום כולל של עד 2000 ₪ לגבי כל ההודעות שאגר בטרם בקש את הסרתו מרשימת התפוצה. הצדדים מסכימים כי הרשמה מצד המשתמש תוך התחזות לאדם אחר ומתן פרטים כוזבים מהווה הפרת פרטיות של החברה , וכן עבירה פלילית של התחזות והחברה  יהא זכאי לפיצוי כספי לפי הדין בגין הפרת הפרטיות.
הצדדים מסכימים כי במקרה של הרשמה מצד המשתמש תוך התחזות לאדם אחר, המשתמש לא יהא זכאי לפיצוי כספי על פי חוק התקשורת ו/או לפי חוק הגנת הפרטיות.
הצדדים מסכימים כי רשימת התפוצה בכל אמצעי אלקטרוני שונה כגון מספר סלולרי, כתובת ברשת פייסבוק או ברשת חברתית דומה אחרת, קבוצת וואטס אפ וכו’ הינה רשימה נפרדת מרשימת הדיוור במייל. המשתמש רשאי להפסיק לקבל מסרים ברשימה אחת ולהמשיך בשנייה. בהתאם בקשת הסרה מרשימה אחת אינה חלה על הרשימה השנייה ובמידה וברצון המשתמש להפסיק לקבל מסרים מהחברה יש לבצע הסרה מכל אחת משתי הרשימות בנפרד.
הנך מאשר, כי אף אם הנך סבור שלא נרשמת בעבר לרשימת התפוצה של או חלה טעות ופרטיך השתרבבו לרשימת תפוצה כזו או אחרת, או קיבלת דואר פרסומי מכל סיבה אחרת שהיא, הרי שכל מייל שתקבל ושלא תישלח התראה לחברה כנגד שליחתו בתוך שבועיים מהיום שבו נשלח אליך, או כל מייל שלא נפתח על ידך, יחשב כמייל אשר הוסכם על קבלתו וחל ויתור על כל תביעה ו/או טענה לגביו ואינו מהווה טרדה ו/או כל עוולה אחרת מבחינתך.
  

הגבלת האחריות לגבי הפרת חוק הפרטיות

המשתמש מסיר כל אחריות מהחברה לגבי ביצוע תקנות הגנת הפרטיות, ומתחייב שלא לדרוש פיצוי מכל סוג מהחברה עקב ישום חלקי או תקלות בישום התקנות שאינן פגיעה בפרטיות בזדון מכוון.
המשתמש מבין כי כל המידע והתכנים המוצגים על ידי החברה בכל אמצעי התקשורת כולל מוצרים וקורסים אינטרנטיים, תכנים במסגרת ליווי אישי, סדנאות, קורסים פרונטליים או כל שירות ומוצר אחר הינם תכנים כלליים בלבד, ובהתאם על המשתמש לבחור את המידע והתכנים המתאימים לגביו, ולהפעיל שיקול דעת בשימוש שיעשה במידע.
המשתמש מקבל עליו את מלוא האחריות לבחירת דרך הפעולה לפי המידע ולתוצאות בחירות אלה לגביו ולגבי צדדים שלישיים, ובהתאם לא יעלה כל טענה כלפיי החברה בעניין התכנים.
המשתמש מסיר מן החברה כל אחריות לדרך השימוש שיעשה המשתמש במידע ובתכנים, וכן מסיר מן החברה כל האחריות לתוצאות שימוש זה הן כלפיי המשתמש והן כלפי צדדים שלישיים.
המידע המשפטי המוצג על ידי החברה הוא מידע כללי בלבד וכל שימוש או הסתמכות עליו נעשה על אחריות המשתמש בלבד. אין המידע המשפטי ו/או הניהולי הכללי שמציג החברה תחליף ליעוץ מקצועי על ידי אנשי מקצוע כגון עורכי דין ו/או רואי חשבון, בכדי להתאים את הנאמר לנסיבות המיוחדות של המשתמש.

מדיניות הצגת תכנים מסחריים

הנהלת החברה עשויה להציב באתר תכנים מסחריים, כגון פרסומות ומודעות, הנמסרים לפרסום מטעמם של מפרסמים שונים, המבקשים להציע למכירה נכסים או שירותים. תכנים כאמור יכול שיהיו בטקסט, בתמונות או בקול.
הנהלת החברה לא תשא בכל אחריות לתכנים המסחריים שיפורסמו באתר מטעם צדדים שלישיים.
הנהלת החברה אינה כותבת, בודקת, מוודאת או עורכת את תוכן הפרסומים הללו או אמיתותם. האחריות היחידה לתכנים המסחריים ולכל תוצאה שתיגרם משימוש בהם או מהסתמכות עליהם חלה על המפרסמים.
כל עסקה שתיעשה בעקבות תכנים מסחריים המתפרסמים באתר תסוכם ישירות בינך לבין המפרסם. הנהלת החברה איננה צד לכל עיסקה כזו, והיא לא תישא באחריות לשירותים וטובין שיוצעו בתכנים המסחריים באתר או ירכשו באמצעותן.

מדיניות לגבי הצגת קישורים בדף או באתר

הנהלת החברה עשויה להציב באתר קישורים (לינקים) לעמודים שונים ברשת האינטרנט. הקישורים מאפשרים לך למצוא תכנים המתפרסמים ברשת האינטרנט.
תכנים אלו אינם מתפרסמים על ידי הנהלת החברה, או מטעמה והנהלת החברה איננה שולטת או מפקחת עליהם. העובדה שיש קישור לתכנים אלה אינו מעיד על הסכמת הנהלת החברה לתוכנם ואינו מהווה ערובה לאמינותם, לעדכניותם, לחוקיותם. הנהלת החברה אינה אחראית לתכנים שאליהם מוליכים הקישורים ואינה אחראית לכל תוצאה שתיגרם מהשימוש בהם או מהסתמכות עליהם.
הנהלת החברה איננה מתחייבת כי הקישורים שימצאו באתר יהיו תקינים ויובילו אותך אל אתר אינטרנט פעיל. הנהלת החברה רשאית להסיר מהאתר קישורים שנכללו בו בעבר, או להימנע מהוספת קישורים חדשים – הכל, לפי שיקול דעתה המוחלט.
  

שינויים בדף או באתר

הנהלת החברה תוכל לשנות מעת לעת את מבנה הדף ו/או האתר, מראהו ועיצובו, את היקפם וזמינותם של השירותים והתכנים בו ותהיה רשאית לשנות כל היבט אחר הכרוך באתר – והכל, בלא צורך להודיע לך על כך מראש. שינויים כאלה יבוצעו, בין השאר, בהתחשב באופי הדינאמי של האינטרנט ובשינויים הטכנולוגיים והאחרים המתרחשים בה. מטבעם, שינויים מסוג זה עלולים להיות כרוכים בתקלות או לעורר בתחילה אי-נוחות וכיו”ב. לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי הנהלת החברה בגין ביצוע שינויים כאמור או תקלות שיתרחשו אגב ביצועם.
הנהלת החברה רשאית להשעות מדי פעם את פעילות הדף ו/או האתר לשם תחזוקה, תיקון, שדרוג ושיפור השירות. הנהלת החברה תפעל כמיטב יכולתה לצמצם את פרקי הזמן שבמהלכם לא יהיה הדף ו/או האתר פעיל.

רוצים לבדוק אם גם אתם יכולים לקבל הלוואה כנגד נכס?

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

רוצים לבדוק אם גם אתם יכולים לנייד לקופת IRA בעלות דמי ניהול נמוכים יותר?

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר
דילוג לתוכן