10 המחשבים ה-‘שווים’ ביותר ב-2022

2022 הפכה לשנה של פריחה טכנולוגית בתחום המחשבים הניידים- מי הם המחשבים הניידים השווים ביותר, בשנת 2022?

בתקופת הקורונה,כשכולם “ננעלו” בביתם, עקב סגרים, בידודים…בישראל ובשאר המדינות בעולם, התושבים התמקדו בשדרוג נוחיות ביתם ע”י רכישת מוצרי מדיה, שיהפכו את זמנם בבית לאיכותי יותר. מחשבים ניידים, כמו מוצרים אחרים, נרכשו בכמויות אסטרונומיות ואחת הסיבות לקפיצה באיכות המחשבים הניידים, הן ברמות הגימור שלהם והביצועים, קפצו מספר מדרגות ובכתבה זו, נוכל לבדוק מי הם 10 המחשבים הניידים השווים ביותר ל-2022.

מחשבים ניידים, מאז ומעולם היו “השדרוג המושלם” בעולם המחשבים. למרות עידם ה-‘טאבלטים’, ‘פאב-לטים’, ‘מחשבי דסק-טופ’…המוצר “מחשב נייד”(LapTop), כרעיון מחשוב קומפקטי אשר מסוגל לבצע פעולות מחשוב, לא פחות טובות ממחשב ביתי ואף לעיתים בעל ביצועים טובים יותר…נראה שהמארז המחשובי הזה, לא רק שמבטיח את קיומו בעולם המחשוב, אלא מתחיל “לנשוף בעורפו” של המחשב הנייח (ביתי)!
כיום, ב-2022, בתקופת “פוסט קורונה”, אנו נחשפים למחשבים ניידים מסוג אחר. אנו רואים על מדפי התצוגה מחשבים חזקים יותר, איכותיים יותר, יפים יותר….כשהמחיר עבור מחשבי פרימיום…שווים כמעט לכל כיס!

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.הכתבה הבאה אינה מתרכזת על השוואת מחירים בין המחשבים אלא מתמקדת ברמת הביצועים של כל מחשב ומחשב, אשר הצליח להיכנס לרשימת ה-TOP10 של אתר סלב.

כמובן, כי ראוי לציין זאת כאן ועכשיו כי לאתר סלב, אין צד בעניין כל אחד מהמוצרים/חברות שמוצגות בכתבה. הרשימה של עשרת המחשבים הניידים השווים ביותר לשנת 2022, נעשתה ע”י מחקר פנימי, מתוך מערכת סלב ולכן, אין האתר ממליץ על מוצר כזה  על גבי מוצר אחר ואין לא שום דעה או עניין לגבי מוצר ספציפי.

אז…עכשיו, כשכל ה-‘דיסקליימרים’ למיניהם מאחורינו…שנתחיל?

מפרט טכני

  • מעבד: M1 Pro (8Core) או M1 Max (10Core)

  • כרטיס גרפי: M1 Pro (14Core) או M1 Max (16Core)

  • זיכרון: 16GB – 64GB

  • מסך: 14.3inch Liquid Retina XDR display

  • אחסון: 512GB – 8TB SSD

בשנת 2021– כשחברת Apple השיקה את המק-בוק 14 אינץ’, היא הצהירה כי החברה והמוצר שלה נמצאים בכיוון הנכון להוביל את השוק עבור ציבור שלם של יוצרים מקצוענים ברחבי העולם!
ניתן היה לראות זאת בשנת 2020, כשהחברה השיקה את המק-בוק 13 אינץ’(שגם הוא מופיע ברשימת עשרת המחשבים הניידים השווים של 2020!).

אפל הצליחה לעשות זאת בזכות השבב שבנתה, ה-M1 עבור מוצר זה.
לצד קומפקטיות נוחה, עיצוב עדכני ונקי, היפה ומוכר לחברת Apple, קימפרוס חומרה בצורה יעילה, שבבי ה-M1Pro וה-M1MAX, אשר נולדו בעקבות שבב ה-M1 המפורסם מדגם ה-13 אינץ’ של 2020…בהחלט ממקם את מחשב נייד זה, בקודקוד הרשימה של עשרת המחשבים הניידים השווים ביותר לשנת 2022 מסיבה מאוד פשוטה…אתם מקבלים כוח מחשוב אדיר תמורת הכסף שלכם, נקודה!

למשתמש יש בחירת ‘קוסטומיזציה’ בין שבב M1PRO וה-(M1MAXSoc (SystemOnChip מה שמאפשר למקם את ה-CPU וה-GPU כיחידה אחת. למי שבוחר בשבב זה, בהחלט  מקבל מחשב נייד חזק יותר אבל בכל מקרה, בין אם תבחרו בשבב זה או הקודם שצוין לעיל, אתם מקבלים לידכם “חיית ביצועים” לא מהעולם הזה!

חיי הסוללה בדגם זה משופר בהרבה מדגמים שקדמו לו.
למחשב נייד זה יציאת HDMI אחת, 3 יציאות THUNDERBOLTארבעה סלוטים של SDXC ו- MAGSAFE3 אחד.
מסך ה-14.3 אינץ’, 120HZ מיני לד דיספליי פשוט מדהים ביופיו לצפייה! יכולות הקרנה של דיוק צבע, שפשוט אין שני לו, לצד 1,000NIT, מסך מלא ועד 1,600NIT בהירות!

אם נחפש בנרות טענה או תלונה על המוצר…המחיר. מחשב נייד זה אינו זול כלל וכלל! אבל ידוע לכולנו שמוצרים אלה, מבית אפל, לא נמצא במבצעים של 3 ב-10 אצל רמי לוי :-).

מי שרוכש מחשב נייד זה, רוב הסיכויים שמודע למחיר, הוא הכין עצמו נפשית למחיר זה ומצא לנכון כי רכישת המחשב, בהחלט שווה כל שקל!

מפרט טכני

  • מעבד: M1 Pro (10Core) או M1 Max (10Core)

  • כרטיס גרפי: M1 Pro (16Core) או M1 Max (32Core)

  • זיכרון: 16GB – 64GB

  • מסך: 16.2inch Liquid Retina XDR display

  • אחסון: 512GB – 8TB SSD

הצהרה ברורה לחלוטין של חברת Apple עבור המחשבים הניידים שלה, מול המחרים מולה בקטגורית הניידים! הגרסה המוגדלת של מחשב זה, לעומת קודמתה(גרסת ה-14 אינץ’), מציעה את אותן היתרונות של קודמתה.
גרסה מוגדלת זו מביאה למשתמשים בה, מסך גדול יותר כמובן ולצד סוללה גדולה יותר( משך זמן עבודה ארוך יותר), מציגה בפנינו סוס עבודה אימתני, שחובה לקחת ברצינות יתרה!

שבבי ה-M1 PRO וה-M1MAX מתמודדים יפה מול שבבי הקצה של NVIDIA, גם כשהנייד עובד תחת עומסה של הסוללה! 
כשיש מולכם מסך מימי לד עם רזולוציה של 3456X2234 פיקסלים, שלא לדבר על תמיכה בצבעי P3WIDE מחשב נייד זה פשוט תענוג צרוף של צבעים חדים ומדוייקים, בדיוק כמו גרסתו המוקטנת(גרסת ה-14.3 אינץ’).

משמע…במידה ואתם עובדים מחוץ לסביבת הטענה, מחשב נייד זה מעניק לכם ביצועים אופטימליים להחריד, ללא פשרות, בכל מקום ובכל שעה!

בגלל גודל המסך של מחשב נייד זה, הוא לא קיבל את מקומו כ-מקום הראשון ברשימה, כי אחרי הכל…מסך 16 אינץ’, הוא לא ממש נייד בימינו, הלא כך?

לכן- כיום, מחשב נייד זה, עבור יוצרי קריאיטיב, הוא המחשב המוביל ביותר והטוב ביותר בשוק!

מפרט טכני

  • מעבד: 11th Generation Intel Core i5/i7/i9

  • כרטיס גרפי: Intel UHD/NVIDIA GeForce RTX 3050 / GeForce RTX 3060

  • זיכרון: עד- 64GB DDR4-3200MHz

  • מסך: 17.0″FHD+ (1920 x 1200) InfinityEdge Non-Touch Anti-Glare 500-Nit – 17.0″ UHD+ (3840 x 2400) InfinityEdge Touch Anti-Reflective 500-Nit

  • אחסון: עד- 4TB M.2 PCIe NVMe

מעט מאוד מחשבים ניידים שאינם מיועדים ל-גיימינג, בהם ניתן “לרנדר” סרטי 4K ולהריץ משחקים, בזמן שהם נראים ממש טוב אבל מחשב נייד זה בהחלט מעלה את הסטנדרט בכל הקשור למחשבים ניידים בעלי ביצועים גבוהים!

בהשקת דגם זה, מבית DELL, אנו יכולים להבחין בעוצמת המחשוב שהוטמעה בו.

משבבי טייגר לייק ו-NVIDIA RTX 3000 והדאגה על שמירת מראה דק וחלקלק, אנחנו מקבלים מחשב יוקרתי שקשה להאמין שממנו יוצאים ביצועים כאלה גבוהים.

אז מה היה לנו…?

הרי שמדובר כאן בתחנת עבודה ניידת לכל דבר. מעט מאוד, עם בכלל, יש משימות שמחשב זה אינו מסוגל לבצע, כשמולנו מסך 17 אינץ’ ענקי עם 4K דיספליי…ה-XPS17 עדיין נשאר דקיק וקל משקל. מה שאומר שלגודלו, רמת הנוחות לנשיאה ועבודה מחות לבית, היא בין הנוחות בדרגתו!

המחשב יכול לבצע פעולות עמוסות ללא העטה בביצועים והוא מסוגל אך לבצע משימות גרפיות עמוסות ביותר כמו ייצוא 100 תמונות RAW/JPEG ברזולוציה גבוהה בפחות מ-3 דקות!

ניתן לרנדר ב-PREMIERE PRO, קטע וידאו 4K של 10 וחצי דקות ב-HEVC(H.265) ב-4.5 דקות בממוצע כשבמהלך כל התהליך, המחשב נשאר קריר.

חיי הסוללה בהחלט מרשימים פה. במיוחד כשאנו מבינים כמה חומרה יש לנו מתחת למכסה המנוע!

חברת DELL ידועה בייצור מוצרים עילאיים וה-XPS אינו שונה.

אז הם אתם מחפשים מחשב נייד ליצירת תכנים קריאיטיביים ואתם לא ממש בקטע של macOS, מחשב נייד זה בהחלט בשבילכם!

עד כה לא הזכרנו אפילו את הפיצ’רים המעניינים שיש למחשב נייד זה להציע כמו, מסך טאץ’, טכנולוגיית אבטחת כניסה נוחה, ומקלדת נוחה להחריד לאצבעות שלנו!

למרות שבטווח המחירים של מחשב נייד זה, אי אפשר שלא לחשוב ואף להשוות אותו למחשבים ניידים, רמה אחת מעל ולדמיין הוספה קטנה של מימון כספי וליהנות ממפלצת חסרת רחם או במילים אחרות…”לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה”.

אבל…עדיין, במחיר בו מוצע מחשב זה ולצד הביצועים המרהיבים שמספק, יוצרי קריאיטיב, בהחלט יכולים לישון בשקט כי בידם מחשב שבא לעבוק ולא רק בא לעבודה!

מפרט טכני

  • מעבד: Intel Core i9-12900H (14-core)

  • כרטיס גרפי: Intel Iris Xe, Nvidia RTX 3070 Ti 8GB

  • זיכרון: 16GB

  • מסך: 15.6-inch, 2,560 x 1,440, 240Hz, IPS LCD

  • אחסון: עד- 4TB M.2 PCIe NVMe2TB PCIe 4.0 SSD

יש לנו כאן את אחד ממחשבי הקצה של חברת ASUS.

ה- Asus TUF Gaming F15 עבר רענון לקראת 2022 עם מספר תוספות טכנולוגיות עדכניות, הכוללות ביניהם את המעבד החדשני של אינטל דור 12, Nvidia RTX xsrv 30, ובאגף התצוגה, אנחנו מקבלים מסך 15.6 אינץ’ עם 165Hz refresh rate וכיסוי מלא של DCI-P3gamot.
התוספת האחרונה שצוינה, מביאה ליוצרי קריאייטיב את היכולת לערוך קטעי וידאו, לצד גיימיניג מטורף!

מבדיקות שנערכו, ע”י בלוגים שונים ברחבי הרשת, דבר אחד היה משותף לכולם…כמות העומס שמחשב נייד זה יכול לעמוד בו, פשוט לא ניתן לתיאור!

אתם יכולים למעשה יכולים להעמיס על המעבד עבודה מחשוב רצינית ועדיין, הוא יעבוד ללא גמגומים!

חיי הסוללה יכולה להחזיק מעמד, די הרבה זמן, ביחס לעומס העבודה האפשרי בניתן להעמיס על מחשב נייד זה.

עם שוליים צרים משני צדי המסך, בהחלט ניתן לראות בבירור את הפרקטיות של מחשב נייד זה ואינו כזה גדול ממדים, למרות שהוא ניחן בסנטר מסותת לא קטן, אשר יכול לגרום לכל גיבור-על לקנא בו! מה שלפחות ניתן לזכות מסנטר זה, הוא הפאד עכבר הגדול שאפשר להניח בקלות במרכזו.

חיבורים למיניהם…אפשר לומר שלמחשב הנייד הזה, ממש לא חסר כניסות ויציאות.

עם 4 כניסות של ט’אנדר-בולט ו-40Gbps רוחב פס, נראה כי היכולת להעביר נתונים בווליום גדול מדיסק קשיח ואליו, קל ומהיר מאוד.

מובנה בתוך המחשב דיסק קשיח SSD של סמסונג. נכון, הוא מעט איטי עם 30MB/s קריאה ו-67MB/s כתיבה…הביצועים של כרטיס קשיח זה, מעט בינוניים לשימוש היומיומי.

המסך גם מעט אכזב, אם לומר את האמת. למרות כל הספסיפיקציות המרשימות, על הנייר, עם מסך 1440p 165Hz resfresh rate, עדיין…כשיושבים מול המסך, אי אפשר להתעלם מחוסר ה-“חיות” בצבע שמוקרן ממנו, ושלא לדבר על הבהירות הלוקה בחסר.

עדיין, מדובר כאן במחשב שבהחלט יודע לעבוד ואם הדרישות שלכם בעבודה ומשחקים הדורשים כוח מחשוב רציני…אז המחשב הזה ישרת אתכם נאמנה!

מפרט טכני

  • מעבד: Intel Core i7 12800H

  • כרטיס גרפי: Nvidia GeForce RTX 3080 Ti

  • זיכרון: 32GB DDR5-4800

  • מסך: 17.3-inch QHD, 240Hz, G-Sync

  • אחסון: 1TB SSD

אוקיי…מי שלא מכיר את את חברת המחשבים Razer וקורא לעצמו ‘גיימר’, עדיך שיפרוש כבר עכשיו ויעבור לשחק “דוקים”!

Razer היא אחת החברות המובילות במחשבים ניידים בעלי ביצועי-על בימינו!

ה-Razer Blade 17, נושא עליו בכבוד את ה-באדג’ של ש Nvidia Studio’ , תודות לכרטיס המסך האייקוני מסדרת כרטיסי המסך של לחברת Nvidia להציע!
מה שזה אומר לגבי יוצרי תוכן שגם סובלים מ-‘שפעת משחקים’ זה שאתם מקבלים את הכלים המהירים ביותר שניתן לקנות!
חשוב להבין, כאן ועכשיו…! לא מדובר כאן בנייד זול בכלל.
אפילו הגרסה הצנועה מבית Razer, תעלה לכם לא מעט ‘מצלצלים’ ותותיר לכם חור לא קטן בארנק. האם זה שווה את המחיר…ללא צל של ספק!

מבדיקות שונות ברחבי הרשת, ניתן לראות כי ה- Razer Blade 17 הוא מחשב נייד בעל יכולות ביצוע פעולות מורכבות יוצאות מהכלל וללא סימני הזעה!
אתם יכולים להעמיס על המעבד עבודה ‘רצינית’ ולא תשמעו אותו אפילו לוחש, שלא לדבר על להרעיש או להתחמם! וכל זאת…מבלי שבכלל חשבנו על OverClocking!!!
ביצועים אלה ניתן להודות ל-32GB DDR5 RAM שנותן עבודה ולא רואה ממטר!

היכולת של מחשב נייד זה לסיים את ה-בלנדר בנצ’מארק ב-7 דקות ו-30 שניות בלבד, רק מוכיח לנו שהויכוח בין יכולות מחשבים נייחים לניידים, מצטמצם ואך כמעט שנעלם.

כל תוכנת קריאייטיב שרק תחשבו להעמיס על מחשב זה, הוא ‘יאכל בלי מלח’ וגם כל משחק ו-VR שתתקינו בו, יגמרו לכם התירוצים, מדוע אתם לא כאלה שחקנים טובים. אי אפשר להאשים את המחשב הזה בביצועים איטיים, נקודה! 🙂

למרות כל התשבוחות וההילולות שנשפכו כאן, כמעט עם משוא פנים, ל-Razer Blade 17 יש ‘עקב אכילס’. אחד רציני ביותר שחובה, פשוט חובה לציין כאן!
ה-סוללה!!! חיי הסוללה פשוט שכמעט לא קיימים! אפילו בסטנדרטים של מחשבים בעלי ביצועי-על(כששם עוד מוותרים מעט על קוצר בחיי הסוללה), מסתבר שה-Razer Blade 17 יכול להחזיק מעמד על מחוץ לשקע החשמל, לא יותר משלוש שעות וקצת בשימוש רגיל לגמרי בצורת ‘ברוס באנר’ ולא-‘הענק הירוק’. ברגע שהוא הופך למפלצת, כל שתקבלו ממנו זו שעה וחצי, בלחץ, לפני שהמחשב נכנס לתרדמת.
גילוי נאות- המחשב מגיע עם באנדל של לבנת סוללה של 280W. מה שמרכך מעט את המכה הקשה של ביצועי סוללה ירודים אבל חשוב לזכור…גם צ’יטה, החיה המהירה ביותר בעולם החיות, לא יכולה לרות יותר מדקה!!! אז אפשר לסלוח לחברת Razer. אבל עדיין…מדובר כאן בחיסרון רציני ומשמעותי, כשמדובר במחשב נייד…כן כן…נ-י-י-ד! ואם אנחנו נצטרך, כל 3 שעות לחפש שקע הטענה…מה עשינו בזה?!

לכן- למרות הביצועים המטורפים של Razer Blade 17, הסוללה, היא מה שגרמה לו ליפול לאמצע הרשימה של עשרת המחשבים הניידים השווים ביותר ב-2022.

מפרט טכני

  • מעבד: Intel Core i9-10980HK

  • כרטיס גרפי: Nvidia GeForce RTX 3080 Max-Q

  • זיכרון: 64GB

  • מסך: 17.3-inch UHD 4K OLED

  • אחסון:   1TB X2 SSD

חברת Gigabyte היא עוד שם מוכר בעולם הגיימינג אבל הקשת הרחבה של מחשבי ה-“עבודה” שמציעה לשוק היוצרים בעולם המחשבים הניידים היא כלכך רחבה עד שהיא בהחלט משאירה את המתחרים שלה מאחור, בקטגורייה זו!

ה- Gigbyte Aero17 מdיע עם המון כניסות/יציאות מגוונות כל שלא תצטרכו להצטייד ב-דונגלים למיניהם והמסך שמחשב נייד זה מגיע אתו…לא תראו מסך טוב ממנו באף ממחשב נייד אחר!

למרות כל התכונות היפות ל- Gigabyte Aero 17,  הכוח והעוצמה שיש לו להציע למשתמשים בו…המחיר שלו בהחלט משתלם בהרה, מול מוצרים אחרים בקטגוריה שלו.

 החיסרון היחידי שיש למחשב הנייד הזה הוא חיי הסוללה.
אלא אם אתם תמיד במרחק הטענה של שקע חשמל…אם לא, זה בהחלט שהסוללה מהווה כאן בעיה רצינית.

אז אם נתעלם לרגע מהסוללה וכל מה שהיא מביאה אתה לשולחן, אנחנו מקבלים ‘חיה רעה מבית טוב’!
יש לנו, בתוך מחשב נייד זה,  את כל הרכיבים החדישים ביותר, עם מסך 4K OLED, כל הרכיבים והחומרה הדרושים לעבודה מאסיבית של עריכות וידאו ועריכות 3D כבדות וכל זאת…במחיר סול משמעותית, יחסית למחשבים ניידים בעלי רמות ביצועים בקטגוריה זו.

אז מדוע מפלצת עבודה כזו, עם אחד המסכים המדהימים ביותר שניתן למצוא מורכב על מחשב נייד ובמחיק שממש כמעט “שובר שוק”…דווקא קיבל את מקומו במקום ה-6 ברשימת המחשבים השווים ביותר לשנת 2022???

כמו שציינו קודם לכן, עם מחשב ה-Razer Blade…לסוללה יש תפקיד מאוד חשוב לשחק בחייו של מחשב נייד. דבר נוסף שלא צוין עד כה, המחשב גם רעשן לא קטן!

לולא היה רועש, בהחלט שהיה מחליף מקום עם ה-Razer Blade, רק בזכות המחיר מול תועלת ביצועית שמחשב זה מציע וממש משאיר אבק לכולם.

מפרט טכני

  • מעבד: Apple M2 (8-core)

  • כרטיס גרפי: Integrated 10-core GPU

  • זיכרון: 8-24GB Unified LPDDR5

  • מסך: 13.3-inch, 2,560 x 1,600 Retina display

  • אחסון: 256GB-2TB SSD

מכירים את המושג “אם זה לא מקולקל, למה לתקן את זה?” בכל הקשור לנראות של המחשבים הניידים מבית Apple, הם בהחלט ממשיכים לזרום עם אותו מראה, שבקלות ניתן לראות עם ה-MacBook Pro 13-inch(M2 2022).
במבט חטוף, בקלות שאפשר להתבלבל בין דגמי ה-MacBook של 2022 ל-דגמי –MacBook משנת 2020!

אם נתעלם מהמראה הידוע ויש שאף יגידו “משעמם” של של המארז, ניתן להבחין רק בזוג של כניסות Thunderbot 3USB-C  , כשחברת Apple מתרכזת רק במה שבאמת חשוב:

צ’יפ חדש ונוצץ בשם M2. המחשב מכיל בתוכו תכונות כמו 8-Core CPU עם 4 ליבות עבור יעילות ועוד 4 ליבות עבור ביצועים גבוהים.
לצד זה, ניתן להבחין כי למחשב נייד זה 10 ליבות GPU! מדובר כאן באקסטרה 2 ליבות נוספות מה-M1 מסך ברזולוציה 2,50X1,600

הקונפיגורציה הבסיסית של המחשב היא די משביעת רצון, למרות שהוא בא עם 256GB SSD של אחסון בגרסה הבסיסית שלו. מן הסתם שתצטרכו לשדרג ולהגדיל את נפח האחסון, כבר בעת הרכישה.
רמת הביצועים של ה-MacBook Pro 13inch/M2 2022 וחיי הסוללה, בהחלט שעברו שיפור ביצועים וניתן להבחין בזה, כבר מההתחלה.

רמת הביצועים ב-ריבוי משימות היא מעולה! ניתן לערוך קטעי וידאו 4K ממגוון רחב של מקורות אשר עובדים בו-זמנית ועדיין, רק אם כולם מסביב יהיו בשקט וממש נתאמץ…נוכל, בקושי להבחין בזמזום ממאווררי המחשב.

לסיכום- מדובר כאן במחשב אימתני לחלוטין, עם רכיבים חדשניים שבהחלט מכתיבים את הטון הטכנולוגי במחשבים ניידים ברחבי העולם הטכנולוגי. למי שיש את הממון לרכוש מחשב שכזה, בהחלט יהנה מכל רגע ממנו!

מפרט טכני

  • מעבד: up to 10th-generation Intel Core i9 Processor

  • כרטיס גרפי:  up to NVIDIA GeForce RTX 2080 SUPER with Max-Q

  • זיכרון: up to 64GB

  • מסך: 17.3″ UHD (3840×2160), IPS-Level – 17.3″ UHD (3840×2160), MiniLED, HDR 1000, 60Hz, IPS-Level

  • אחסון: 512GB – 2TB NVMe SSD

MSI– כמו גיגבייט היא חברה הידועה בשמה הטוב לייצור מחשבים ניידים עבור גיימינג ו-כתחנות עבודה ניידות.

ה-MSI Creator 17 הוא מחשב נייד עבור יוצרי תוכן מכל רחבי הקשת והמקצועות וכל זאת תודות להיסטוריה של החברה בייצור מחשבי גיימיניג היכולים לעמוד בעומסים של משחקי מחשב AAA.

יוצרי תוכן דיגיטליים לא רק מחפשים מחשב נייד חזק, אחד שיכול “ללעוס כל משימה שיפקידו לו בקלות, הם מחפשים גם משהו שיציע להם תצוגה מבריקה שתוכל להציג את העבודות שלהם בכבוד הראוי להם!

כן, בנקודה זו ממש, ה- MSI Creator 17 נכנס לתמונה כשהוא מצויד בתצוגת מיני LED אשר מציעה רמת דיוק וחיות צבע מעולה, לצד 1000nits של בהירות.

בנוסף- המחשב חזק בצורה לא רגילה!1 עם מעבד של אינטל דור-10 ו- כרטיס גרפי של Nvidia מסדרת ה-RTX…כל אלה, במקשה אחת, יוצרים למגד עינינו מחשב נייד עוצמתי להחריד עבור עריכות וידאו כבדות ועריכות מודלים 3D עמוסים.

מפרט טכני

  • מעבד: 10th-generation Intel Core i7

  • כרטיס גרפי: NVIDIA GeForce RTX 2060 – 2080

  • זיכרון: 16GB – 32GB

  • מסך: 15.6″ 4K UHD (3840 x 2160) 16:9 IPS

  • אחסון: 512GB – 2TB NVMe SSD1TB

מחשב נייד זה, למרות מיקומו ברשימה, הוא דווקא מחשב מעניין ביותר. ה-Acer ConceptD 7 Ezel, הוא בחירה מעולה עבור יוצרי תוכן דיגיטליים למיניהם המשתמשים ב- Windows.
המחשב עוצב מכף רגל ועד ראש כדי “לאכול” כל משימה שרק תשימו מולו. מ-רינדור של קטעי וידאו 4K ועוד..

מחשב נייד זה קיבל חבילה עוצמתית של חומרה, מתחת למכסה המנוע, לצד עיצוב חדשני ביותר המשמש כ-ממתק לעיניים!
היכולת להתאמה אישית במחשב זה היא מדהימה. הבחירה בין מעבדים של אינטל למיניהם, כרטיסים גרפיים של Nvidia, מקום ענק להעמיס זיכרונות RAM…מקנה למחשב הזה יכולות התמודדות עם אנימציות 3D ועריכות וידאו, בקלות!

יש האומרים שמה שהכי “מוכר” במוצר זה הוא ה-Pantone validated 4K IPS display. מדובר כאן באחד המסכים הנוחים ביותר שניתן לקבל כיום ממחשבים ניידים ויוצרי תוכן שמתעקשים על חדות ודיוק הצבעים, לצד איכות תמונה שאין שני לו…בהחלט שמחשב נייד זה הופך להיות הבחירה המושלמת עבור יוצר תוכן מקצועי מהשורה!

מפרט טכני

  • מעבד: 11th gen Intel i5/i7/i9

  • כרטיס גרפי: Intel UHD/NVIDIA GeForce RTX 3050 / GeForce RTX 3050 Ti

  • זיכרון: 8GB/16GB/32GB/64GB

  • מסך: 15.6inch- 3.5K OLED

  • אחסון: 256GB/512GB/1TB

ה-Dell XPS 15 הוא אחד מדגמי המחשבים הניידים האהובים והפופולריים מהדור ה-XPS של חברת Dell.
עדיין, מחשב נייד זה נחשב לאחד מהמחשבים הניידים החזקים ביותר והטובים ביותר באזור והוא לא רק נחשב כך בחוגים של יוצרי התוכן בעולם אלא גם בחוגים של משתמשים המעוניינים לקבל “הכל-מהכל”, מבלי להתפשר!

ה-Dell XPS 15 מצויד עם הדור ה-11 של מעבדי אינטל, כרטיס גרפי מבית Nvidia RTX, והמון אפשרויות העמסה של RAM…הכל כדי שתוכלו לבנות עבור עצמכם את המחשב הנייד האולטימטיבי.

ניתו לקבל מסך OLED InfunutyEdge, עבור “שחור חד” וצבעים חיים שממש נראה כי קופצים מהמסך, למרות שישנה גם האופציה ל-Untel UHD, למי שרוצה לחתוך בהוצאות.

ישנם מספר פשרות עם מחשבם נייד זה- למשל, אתם תאבדו את כניסת ה-סטנדרט USB-A מדורות קודמים, מה שיכול לגרום ל-“מצוקה” אצל אילוסטרטורים ופסלים 3D המשתמשים בשרטוט על גבי טאבלטים וכדומה.
ישנם לא מעטו יוצרי תוכן דיגיטליים שהיו מעדיפים מסך תצוגה גדול יותר ולכן, יומלץ להם ללכת לכיוון של ה-Dell XPS 17 ומעלה.

ניוזלטר

רוצים לקרוא עוד מהמאמרים שלנו?

הרשמו לניוזלטר שלנו והשארו מעודכנים בכל הנושאים החמים בשוק!

להצטרפות לשידור ה-LIVE הקרוב בחינם השאירי פרטים כאן

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם ליפז אלזון השאירו פרטים כאן בטופס

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם ליפז אלזון השאירו פרטים כאן בטופס

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

מי אנחנו?


חברת בי פירסט בע”מ עוסקת בקישור בין צרכן לבין ספקי מוצרים ושירותים בעידן הדיגטלי. מטרת החברה להביא לך הצרכן את מיטב ההצעות למוצרים או לשירותים שאתה רוצה כדי שתבחר בחוכמה במוצר או בשירות המתאים עבורך.
אנו מכבדים את הפרטיות שלכם ומתחייבים להגן על הפרטיות של המתעניינים בשירותי החברה. מדיניות פרטיות זו מפרטת את הנהלים שלנו ביחס לאיסוף, שימוש וחשיפה של המידע שלכם באמצעות השימוש באתר שלנו ובאפליקציה שלנו (ביחד: “השירותים). מדיניות פרטיות זו היא חלק מהסכם הרישיון שימוש בדפי המידע ובאתר של החברה, אשר משולב במסמך זה. אנו ממליצים לכם לקרוא את מדיניות הפרטיות בעיון ולהשתמש בה בכדי לקבל החלטות מושכלות. על ידי השימוש בשירותים שלנו, אתם מסכימים לתנאים של מדיניות הפרטיות הזו, והמשך השימוש שלכם בשירותים מהווה את הסכמתכם המתמשכת למדיניות פרטיות זו כפי שתעודכן מפעם לפעם.
 

איזה מידע אנו אוספים עליכם?


אנחנו אוספים שני סוגים של מידע ונתונים מהמשתמשים שלנו:
סוג המידע הראשון – מידע בלתי מזוהה ושאינו ניתן לזיהוי המתייחס למשתמש(ים), אשר עשוי להיות ניתן להשגה או שנאסף על ידי השימוש של המשתמש בשירותים (“מידע שאינו איש”). אנחנו לא מודעים לזהות של המשתמש ממנו המידע הזה נאסף. מידע שאינו אישי כולל מידע על המכשיר שלכם, על תוכנה וחומרה מסוימות (לדוגמא, סוג הדפדפן ומערכת ההפעלה שהמכשיר שלכם משתמש בו, העדפת שפה, זמן גישה ושם הדומיין של אתר האינטרנט אשר ממנו קושרת לשירותים, וכו….
סוג שני של מידע  – הוא מידע המאפשר זיהוי אישי, דהיינו מידע שמזהה אדם פרטי, או אשר במאמץ סביר עשוי לזהות אדם פרטי (“המידע האישי”). המידע האישי אותו אנו אוספים באמצעות השירותים שלנו כולל מידע אשר מוגש ישירות על ידי המשתמש, כגון: מספר טלפון; שם מלא; כתובת דואר אלקטרוני; כתובת מגורים; מספר זהות; חתימה; ומידע כספי אחר שייתכן שנצטרך על מנת לספק את השירותים שלנו (לדוגמא, פרטים לגבי ההכנסה השנתית שלך, ניסיון בהשקעות, וכו
אנו עשויים גם לאסוף מידע אישי מהמכשיר שלך (לדוגמא, נתוני מיקום גאוגרפיים, כתובת IP כתובת) ומידע על הפעילות שלך בשירותים (לדוגמא, עמודים שנצפו, גלישה באינטרנט, קליקים, פעולות, וכו.. ;)

איך אנחנו משתמשים במידע שאנו אוספים

אנו משתמשים ומשתפים את המידע האישי בדרכים המתוארים במדיניות פרטיות זו. המידע האישי ייחשף לצד שלישי רק במידה הנדרשת לצורך המסוים שלכם לקבל הצעות למוצר או שירות לפי העדפות שציינתם, כפי שנקבע במדיניות פרטיות זו, ובמקרה כזה אנו דורשים מהצד השלישי הרלוונטי להסכים לעבד את המידע הזה בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו ולהציע לכם מוצרים ושירותים לפי העדפותיכם.
המידע האישי שלכם יועבר לצד שלישי רק במידה ותאשרו לנו להעבירו לידי צד שלישי.
עם מי אנחנו חולקים את המידע שאנו אוספים?
אנו עשויים להעביר או לחשוף את המידע האישי לקבלני משנה או לספקים או צדדים שלישיים אחרים שהם ספקי שירות אמינים או שותפים, אשר ממוקמים באזורים שונים ברחבי העולם, למטרת: (א) מתן הצעות למוצרים או שירותים לפי בקשתכם (ב)אחסון או עיבוד המידע הזה למעננו (למשל בשירותי מחשוב ענן) או כדי לסייע לנו עם הפעילות העסקית שלנו, כדי לאמת את הגישה שלכם ולספק ולשפר את השירותים שלנו; (ג) ביצוע מחקר, אבחון, ניתוח או מטרות סטטיסטיות; (ד) שיווק בדוא”ל, בהתאם למדיניות השיווק שלנו (ראה להלן תחת “שיווק”
כמו כן, אנו עשויים לחשוף למשתמשים הרשומים שלנו מידע אישי הנוגע למשתמשים אחרים, שמצטרפים לשירותים בעקבות המלצותיהם (למשל באמצעות מאפיין ה”שיתוף עם חבר” ;).
  המדיניות שלנו מתייחסת רק לשימוש ולחשיפה של המידע שאנו אוספים ממכם. במידה ותחשפו את הפרטים שלכם לצדדים אחרים באמצעות השירותים שלנו (למשל על ידי לחיצה על קישור לכל אתר אינטרנט אחר או מיקום אחר) או באמצעות אתרים אחרים ברחבי האינטרנט, כללים שונים עשויים לחול על השימוש או החשיפה של המידע שאתם תחשפו להם. חשוב לציין כי שירותי צד שלישי אלו עשויים להיות בעלי מדיניות פרטיות משל עצמם, ואנו ממליצים לכם לקרוא אותם בקפידה. הכללת קישור לאתר או שירות של צד שלישי אינה המלצה לגבי אותו אתר אינטרנט או שירות.
מבחינת האתר המידע האישי שלכם יועבר לצד שלישי רק במידה ותאשרו לנו להעבירו לידי צד שלישי, אולם לאחר העברתו השימוש במידע יעשה לפי תנאי השימוש של הצד השלישי.
  

שימוש  בעוגיות

הדף ו/או האתר שלנו משתמש בעוגיות. עוגייה היא קובץ המכיל מזהה (מחרוזת של אותיות ומספרים) שנשלח על ידי שרת אינטרנט לדפדפן אינטרנט ומאוחסן בדפדפן. אז, המזהה נשלח בחזרה לשרת בכל פעם שהדפדפן מבקש מהשרת להציג דף אינטרנט.
עוגיות יכולות להיות או עוגיות “עיקשות” או עוגיות “פעולה” (session): עוגייה עיקשת תאוחסן בדפדפן שלכם ותישאר בתוקף עד תאריך התפוגה שנקבע לה, אלא אם תימחק על ידי המשתמש לפני תאריך התפוגה; עוגיית פעולה, מאידך, תפוג בסוף זמן הגלישה הנוכחי שלכם, כשתסגרו את הדפדפן. השמות של העוגיות בהן אנחנו משתמשים באתר שלנו, והמטרות לשמן הן בשימוש, מפורטות מטה:
אנחנו משתמשים בשירותי Google Analytics ו-Adwords באתר שלנו כדי לזהות מחשב כשמשתמש {כללו את כל השימושים הקיימים לעוגיות באתר שלכם מבקר באתר / לעקוב אחרי משתמשים בזמן השימוש שלהם באתר / לאפשר לנו להשתמש בעגלת קניות באתר / לשפר את נוחות השימוש באתר / לנתח את השימוש באתר / לנהל את האתר / למנוע הונאה ולשפר את האבטחה של האתר / להתאים אישית את האתר לכל משתמש / להשתמש בפרסומות ממוקדות שעשויות לעניין במיוחד משתמשים מסוימים / תארו את המטרה/ות};

  • באינטרנט אקספלורר (גרסה 10) אתם יכולים לחסום עוגיות בעזרת הגדרות עקיפת הטיפול בעוגיות הזמינות באמצעות לחיצה על “כלים,” “אפשרויות אינטרנט,” “פרטיות,” ואז “מתקדם”;
  • בפיירפוקס (גרסה 24) אתם יכולים לחסום את כל העוגיות באמצעות לחיצה על “כלים,” “אפשרויות,” “פרטיות,” ובחירה של “השתמש בהגדרות מותאמות אישית עבור היסטוריה” מתוך התפריט הנפתח, ואז ביטול הזימון של “קבל עוגיות מאתרים”;
  • ובכרום (גרסה 29), אתם יכולים לחסום את כל העוגיות באמצעות כניסה לתפריט “התאמה אישית ובקרה,” ואז ללחוץ על “הגדרות,” “הצג הגדרות מתקדמות,” ו-“הגדרות תוכן,” ואז לבחור באפשרות “חסום אתרים מהגדרה של נתונים” תחת הכותרת “עוגיות.”

לחסימה של כל העוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים. אם תחסמו עוגיות, לא תוכלו להשתמש בכל האפשרויות שבאתר שלנו.
למחיקה של עוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים.

מדיניות שיפוי

הנך מתחייב לשפות את הנהלת החברה, עובדיה, מנהליה או מי מטעמה בגין כל נזק, הפסד, אבדן-רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו להם – ובכלל זה שכ”ט עו”ד והוצאות משפט – עקב הפרת ו/או התנערות מתנאי שימוש אלה.
מדיניות לגבי הרשמה לרשימת התפוצה של החברה
ההרשמה לרשימת תפוצה של החברה מהווה הסכמה במעשה שלך כמשתמש ברשימה לקבל ולנהוג לפי תקנון זה, היות והנך נרשם לקהילה שמנהלת החברה ומעוניין בידע ובכלים שמוצעים בקהילה.
הצדדים מסכימים כי מילוי פרטיו של המשתמש בטופס ההרשמה לרשימת התפוצה של החברה (להלן: “ההרשמה”) מהווה הסכמה לקבל הודעות וחומרים מסוגים שונים מהחברה ובניהם מידע בנושא שיווק מוצרים ושירותים וכן התפתחות אישית והשגת מטרות שונות.
היות והמשתמש מעוניין בקבלת מידע מסוגים שונים מן החברה והוספת המילים פרסומת בכותרת המייל תקשה על כך, בשל סינון אוטומטי במערכות הדואר, מוסכם על הצדדים כי לא יחולו על ההודעות הדרישות לפי חוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ”ב-1982 (להלן : “חוק התקשורת“) לגבי ציון סוג המסר כגון: “פרסומת” או “תעמולה” או “תרומה” בהודעה הנשלחת. לאור הסכמת הצדדים כאמור החברה יהא רשאי לשלוח למשתמש הודעות בלא ציון סוג המסר.
הצדדים מסכימים כי לאחר ההרשמה בדף נחיתה ו/או באתר החברה, לא תהא החברה חייבת לציין בהודעות את כל פרטי המידע לגבי החברה המפורטים בחוק התקשורת לאור ההכרות והקשר בין הצדדים.
הצדדים מסכימים כי הודעות הכוללות מידע בלבד, אינן פרסומת לפי הגדרתה של פרסומת בחוק התקשורת לעניין שליחת דיוור כמותי. בהתאם להגדרה זו לא יהא המשתמש זכאי לפיצוי כלשהו בגין הודעות מידע בלבד שנשלחו אליו.

דרך ההסרה מרשימת תפוצה

הצדדים מסכימים כי למרות האמור בחוק התקשורת, דרך הסרת המשתמש מרשימת התפוצה תהא על ידי שימוש בקישור ההסרה שמופיע בהודעה, או על ידי שליחת הודעה המבקשת הסרה לכתובת החברה ולא על ידי שליחת הודעה בפקס או בדרך אחרת.
הצדדים מסכימים כי בשל הסכמת הצדדים לגבי דרך ההסרה מרשימת התפוצה, החברה לא יידרש להוסיף להודעות דואר ו/או להודעות טקסט את אפשרויות ההסרה הנוספות לפי חוק התקשורת.

הגבלת סכומי הפיצוי בהתאם לתקנון

הצדדים מסכימים כי המשתמש אינו זכאי לפיצוי העונשי לפי חוק התקשורת עבור אגירת הודעות בלא ליתן הודעה על הוצאתו מרשימת התפוצה, ולכן יהא זכאי אך ורק לפיצוי בסכום כולל של עד 2000 ₪ לגבי כל ההודעות שאגר בטרם בקש את הסרתו מרשימת התפוצה. הצדדים מסכימים כי הרשמה מצד המשתמש תוך התחזות לאדם אחר ומתן פרטים כוזבים מהווה הפרת פרטיות של החברה , וכן עבירה פלילית של התחזות והחברה  יהא זכאי לפיצוי כספי לפי הדין בגין הפרת הפרטיות.
הצדדים מסכימים כי במקרה של הרשמה מצד המשתמש תוך התחזות לאדם אחר, המשתמש לא יהא זכאי לפיצוי כספי על פי חוק התקשורת ו/או לפי חוק הגנת הפרטיות.
הצדדים מסכימים כי רשימת התפוצה בכל אמצעי אלקטרוני שונה כגון מספר סלולרי, כתובת ברשת פייסבוק או ברשת חברתית דומה אחרת, קבוצת וואטס אפ וכו’ הינה רשימה נפרדת מרשימת הדיוור במייל. המשתמש רשאי להפסיק לקבל מסרים ברשימה אחת ולהמשיך בשנייה. בהתאם בקשת הסרה מרשימה אחת אינה חלה על הרשימה השנייה ובמידה וברצון המשתמש להפסיק לקבל מסרים מהחברה יש לבצע הסרה מכל אחת משתי הרשימות בנפרד.
הנך מאשר, כי אף אם הנך סבור שלא נרשמת בעבר לרשימת התפוצה של או חלה טעות ופרטיך השתרבבו לרשימת תפוצה כזו או אחרת, או קיבלת דואר פרסומי מכל סיבה אחרת שהיא, הרי שכל מייל שתקבל ושלא תישלח התראה לחברה כנגד שליחתו בתוך שבועיים מהיום שבו נשלח אליך, או כל מייל שלא נפתח על ידך, יחשב כמייל אשר הוסכם על קבלתו וחל ויתור על כל תביעה ו/או טענה לגביו ואינו מהווה טרדה ו/או כל עוולה אחרת מבחינתך.
  

הגבלת האחריות לגבי הפרת חוק הפרטיות

המשתמש מסיר כל אחריות מהחברה לגבי ביצוע תקנות הגנת הפרטיות, ומתחייב שלא לדרוש פיצוי מכל סוג מהחברה עקב ישום חלקי או תקלות בישום התקנות שאינן פגיעה בפרטיות בזדון מכוון.
המשתמש מבין כי כל המידע והתכנים המוצגים על ידי החברה בכל אמצעי התקשורת כולל מוצרים וקורסים אינטרנטיים, תכנים במסגרת ליווי אישי, סדנאות, קורסים פרונטליים או כל שירות ומוצר אחר הינם תכנים כלליים בלבד, ובהתאם על המשתמש לבחור את המידע והתכנים המתאימים לגביו, ולהפעיל שיקול דעת בשימוש שיעשה במידע.
המשתמש מקבל עליו את מלוא האחריות לבחירת דרך הפעולה לפי המידע ולתוצאות בחירות אלה לגביו ולגבי צדדים שלישיים, ובהתאם לא יעלה כל טענה כלפיי החברה בעניין התכנים.
המשתמש מסיר מן החברה כל אחריות לדרך השימוש שיעשה המשתמש במידע ובתכנים, וכן מסיר מן החברה כל האחריות לתוצאות שימוש זה הן כלפיי המשתמש והן כלפי צדדים שלישיים.
המידע המשפטי המוצג על ידי החברה הוא מידע כללי בלבד וכל שימוש או הסתמכות עליו נעשה על אחריות המשתמש בלבד. אין המידע המשפטי ו/או הניהולי הכללי שמציג החברה תחליף ליעוץ מקצועי על ידי אנשי מקצוע כגון עורכי דין ו/או רואי חשבון, בכדי להתאים את הנאמר לנסיבות המיוחדות של המשתמש.

מדיניות הצגת תכנים מסחריים

הנהלת החברה עשויה להציב באתר תכנים מסחריים, כגון פרסומות ומודעות, הנמסרים לפרסום מטעמם של מפרסמים שונים, המבקשים להציע למכירה נכסים או שירותים. תכנים כאמור יכול שיהיו בטקסט, בתמונות או בקול.
הנהלת החברה לא תשא בכל אחריות לתכנים המסחריים שיפורסמו באתר מטעם צדדים שלישיים.
הנהלת החברה אינה כותבת, בודקת, מוודאת או עורכת את תוכן הפרסומים הללו או אמיתותם. האחריות היחידה לתכנים המסחריים ולכל תוצאה שתיגרם משימוש בהם או מהסתמכות עליהם חלה על המפרסמים.
כל עסקה שתיעשה בעקבות תכנים מסחריים המתפרסמים באתר תסוכם ישירות בינך לבין המפרסם. הנהלת החברה איננה צד לכל עיסקה כזו, והיא לא תישא באחריות לשירותים וטובין שיוצעו בתכנים המסחריים באתר או ירכשו באמצעותן.

מדיניות לגבי הצגת קישורים בדף או באתר

הנהלת החברה עשויה להציב באתר קישורים (לינקים) לעמודים שונים ברשת האינטרנט. הקישורים מאפשרים לך למצוא תכנים המתפרסמים ברשת האינטרנט.
תכנים אלו אינם מתפרסמים על ידי הנהלת החברה, או מטעמה והנהלת החברה איננה שולטת או מפקחת עליהם. העובדה שיש קישור לתכנים אלה אינו מעיד על הסכמת הנהלת החברה לתוכנם ואינו מהווה ערובה לאמינותם, לעדכניותם, לחוקיותם. הנהלת החברה אינה אחראית לתכנים שאליהם מוליכים הקישורים ואינה אחראית לכל תוצאה שתיגרם מהשימוש בהם או מהסתמכות עליהם.
הנהלת החברה איננה מתחייבת כי הקישורים שימצאו באתר יהיו תקינים ויובילו אותך אל אתר אינטרנט פעיל. הנהלת החברה רשאית להסיר מהאתר קישורים שנכללו בו בעבר, או להימנע מהוספת קישורים חדשים – הכל, לפי שיקול דעתה המוחלט.
  

שינויים בדף או באתר

הנהלת החברה תוכל לשנות מעת לעת את מבנה הדף ו/או האתר, מראהו ועיצובו, את היקפם וזמינותם של השירותים והתכנים בו ותהיה רשאית לשנות כל היבט אחר הכרוך באתר – והכל, בלא צורך להודיע לך על כך מראש. שינויים כאלה יבוצעו, בין השאר, בהתחשב באופי הדינאמי של האינטרנט ובשינויים הטכנולוגיים והאחרים המתרחשים בה. מטבעם, שינויים מסוג זה עלולים להיות כרוכים בתקלות או לעורר בתחילה אי-נוחות וכיו”ב. לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי הנהלת החברה בגין ביצוע שינויים כאמור או תקלות שיתרחשו אגב ביצועם.
הנהלת החברה רשאית להשעות מדי פעם את פעילות הדף ו/או האתר לשם תחזוקה, תיקון, שדרוג ושיפור השירות. הנהלת החברה תפעל כמיטב יכולתה לצמצם את פרקי הזמן שבמהלכם לא יהיה הדף ו/או האתר פעיל.

רוצים לבדוק אם גם אתם יכולים לקבל הלוואה כנגד נכס?

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

רוצים לבדוק אם גם אתם יכולים לנייד לקופת IRA בעלות דמי ניהול נמוכים יותר?

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר
דילוג לתוכן