מה שבטוח…ביטוח!

דקלה ש.

מה שבטוח, ביטוח! הציבור הישראלי מודע לכוחן של פוליסות ביטוחי בריאות וחיים, במיוחד ב-2022!

לצד העלייה בתוחלת החיים והעידן הטכנולוגי, הציבור הישראלי מודע יותר ל-‘שבריריות האדם’, במיוחד לאחר שנתיים של חוסר וודאות בריאותית עקב מגיפת הקורונה ומבטח את עצמו מכף רגל ועד ראש.

מאז השפעת הספרדית, לא עברנו משבר קיום שכזה

 בשנתיים פלוס האחרונות, בתקופת הקורונה, לציבור הישראלי היה המון זמן לחשוב על מקומו בעולם.  אם זה בתחום התעסוקתי, כלכלי, אישי ומשפחתי…הסגרים, החל”תים וגל האבטלה…בנוסף לסכנה הברורה והמיידית לחייו…שימת הלב לגבי בריאותו של ציבור זה גהה, במיוחד בתקופה האחרונה.

כמעט וכל אחד מאיתנו מצא עצמו חרד לשלומו ולבריאותו. אחרי הכל, מגיפת הקורונה גבתה מספר רב של אנשים בעולם כולו ומספר לא מבוטל של אזרחים ישראלים.

האסימון נופל וכל אחד ואחת בישראל, מגלים שבני תמותה הם

כל מי שלקה בקורונה, הרגיש עד כמה שברירי הוא והבריאות שלו בעולם זה וגם מי שלא חווה את השלכות המגיפה, שמע או הכיר מישהו שנפטר בגללה.

פתאום אנו מבינים כי שעון החול של חיינו עובד במלוא המרץ ובעזרת כוח המשיכה, הוא מזרים מטה את גרגירי החול ואיתם…שנים מחיינו. ולמרות כי שעון החול לא נח לרגע, רבים מאתנו מתעלמים בקיומו ופשוט “חיים את החיים”.

מגפת הקורונה יישרה קו עם הציבור הישראלי והכריח אותם להביט אל חייהם, בזווית שונה, דרך משקפיים חדשים שמביאים איתם מסקנות והחלטות שנועדו להקל עליו לבלוע את התרופה…שזמנו על כדור הארץ הוא בגדר “זמן שאול”.

הביטוח של קופת החולים לא מספקת יותר

מסתבר כי הציבור הישראלי לא מסופק מהכיסוי הרפואי שקופות החולים מציעות להם.

העלייה החדה ברכישת פוליסות בריאות, ניתנת להבחנה, בימים אלה ממש, ב-2022.

אם בעבר, אזרחי ישראל היו נהנים מפוליסות ביטוחי חיים ובריאות ממקום העבודה שלהם, היום, גם אלה שלא ניחנו בתחום עיסוק עם הטבה זו ממהרים להשכיל עצמם בתחום ביטוחי החיים והבריאות ורוכשים באופן פרטי פוליסה.

הציבור מתעורר ואיתו, תופעת "כפל ביטוחים".

מכיוון שמדינת ישראל מעניקה לנו כיסוי ביטוחי( הטבה שמרבית ממדינות העולם המערבי לא נהנות) ולצד פוליסות ביטוחי חיים והבריאות, הניתנות ממסגרת העבודה, תופעה חדשה נולדה לה בה נוצרת הקבלה בין הכיסויים הביטוחיים.

“כפל ביטוחי” הוא למעשה מצב בו למבוטח יותר מפוליסת ביטוח בריאות אחת וישנה חפיפיה בתמהיל הביטוחי, בתוך הפוליסה או במילים אחרות…בכיסוי הביטוחי שבין שתי הפוליסות.

יש שיטענו כי “הגנה כפולה” טובה יותר מאחת אך אין זה המקרה. אם מבוטח משלם בכל חודש על שתי פוליסות ביטוח בריאות וישנה חפיפה בכיסוי הביטוחי בין השתיים, הוא למעשה מבזבז כסף בכל חודש. מן סוג של “דימום מזומנים” היכול להסתכם במספר אלפי שקלים בכל שנה:

מבוטח יכול לתבוע רק פוליסת ביטוח אחת לכל מקרה בריאותי ספציפי!

אם לדוגמה, מבוטח צריך ניתוח בכף ידו והוא מכוסה בשתי פוליסות ביטוח שונות, הוא יכול להשתמש רק בפוליסת ביטוח אחת ולנצל את הכיסוי הביטוחי בה. א-י-ן  כ-פ-ל מ-ב-צ-ע-י-ם!!! 

אז אם המבוטח משלם על אותו כיסוי ביטוחי פעמיים, בזמן שהוא יכול להשתמש רק בכיסוי אחד…משמע שהוא מבזבז כסף!

ביטוח בריאות או ביטוח חיים? מה יותר פופולרי?

לשאלה זו, אין תשובה ממשית קונקרטית אבל אפשר להניח כי ביטוחי הבריאות בהחלט יותר פופולריים מביטוחי חיים ומסיבה מאוד פשוטה. טבע האדם לשים את כובד משקל של תשומת ליבו למה שיותר “קרוב לו לצלחת”, כלומר, מה שעומד מולו.

ביטוח חיים נועד לבטח את בני המשפחה של המבוטח במקרה של פטירה. למרות שמדובר כאן בנושא חשוב, רב משקל, עדיין, בני אדם רוצים להשקיע את מיטב כספם בדברים שיוכלו לממש, במיוחד כשמדובר במוצר שעליו אנחנו משלמים בכל חודש ומתפללים שלא נצטרך להשתמש בו או לממשו.

פוליסות ביטוח, במקורם, נועדו להסב “שקט תעשייתי” עבור המבוטח. לא מדובר כאן במנוי חודשי לקאנטרי אלא מדובר כאן בספקולציה לגבי עתיד בריאותו של המבוטח, בזמן שהוא עושה כל שיכולתו שלא יצטרך לממש את הזכות לתבוע את חברת הביטוח.

בכל הקשור לפוליסות ביטוחי חיים- ניתן להסיק כי ישנו נתח שלם של ציבור, שפוליסות ביטוח מסוג זה, חשיבותן מהמעלה העליונה.

מדובר בציבור בוגר יותר, מבוגר יותר. ציבור שחיי בתא משפחתי בו בני המשפחה מסתמכים עליו כלכלית…ציבור זה, בהחלט שיתעניין לבטח עצמו בפוליסת ביטוח חיים, לצד פוליסות ביטוח בריאות.

אז מה כדאי לנו, לבטח את עצמנו בחברות ביטוח הישיר או באמצעות סוכן ביטוח?

אכן מדובר כאן בשאלת מיליון שקל! באיזו דרך כדאי לנו לפעול? לשאלה זו, אנחנו, כאן באתר ‘סלב’, לא נוכל לענות עבורכם אבל בהחלט שניתן לכם את כל הנתונים לגבי כל אחד מדרכים אלה, כדי שאתם, תוכלו לקבל על עצמכם את החלטה הנכונה ביותר והשקולה ביותר…זו שמתאימה לכם, ככפפה ליד.

לרכוש פוליסות ביטוח היישר מחברות הביטוח- הבה נצביע על הפיל בחדר…היתרן המובהק ברכישות פוליסות ביטוחי חיים ובריאות היישר מחברות הביטוח, או במילים אחרות, חברות ביטוח ישיר, הוא החיסכון בסוכן ביטוח. יתרון זה למעשה “חותך את המתווך” ומקשר אתכם ישר מול חברת הביטוח. זה יתרון משמעותי, במיוחד בתקופת ה-פוסט קורונה, שהותירה אותנו במציאות בה “כל שקל קובע”.

לרכוש פוליסות ביטוח באמצעות סוכן ביטוח- כמו שציינו לעיל, להשתמש בשירותיו של סוכן ביטוח עולה כסף. הרי שסוכן הביטוח לא עובד בהתנדבות, נכון?

אז מה היתרון הבולט בשימוש כישוריו של סוכן ביטוח עבור רכישת פוליסות ביטוח עבורכם?

כשאתם עומדים מול חברת ביטוח גדולה, מול נציג מטעמה ואתם מעוניינים לרכוש פוליסת ביטוח בעצמכם, אתם למעשה מסתכנים ברכישת פוליסת ביטוח שלאוו דווקא עונה לאינטרסים שלכם. כשאתם יושבים מול נציג ביטוח, באחת מחברות הביטוח הישיר, אתם יושבים מול איש מכירות ממולח, חמוש מכף רגל ועד ראש בידע ומידע, לצד כישורי מכירה חדים כתער. מצידו, למכור לכם כמה שיותר כיסויים ביטוחיים ובמקרים מסוימים, מהוא אף, ישכנע אתכם לרכוש פוליסות ביטוח עם כיסויים שאינכם צריכים. הוא יעשה זאת ע”י שימוש בטרמינולוגיה מקצועית, שלכם תישמע כמו דיאלט אבוד בסינית.

כשאתם משתמשים בסוכן ביטוח, אתם לפחות מבטיחים לעצמכם איזון כוחות בידע המקצועי שמאחורי פוליסות הביטוח שאתם מעוניינים לרכוש. את סוכן הביטוח, לא יוכל נציג המכירות “למרוח”. יתרה מכך, שימוש בשירותיו של סוכן ביטוח יצמצם ואף יסיר את החשש ל-“כפל ביטוחי”, במידה ויש לכם כבר פוליסת ביטוח בריאות.

השאלה שצריכה להישאל על ידכם היא “האם זה שווה לשלם עבור שירותים של סוכן ביטוח?”

נושא “ביטוחי הבריאות וביטוחי החיים” הפך לנושא פופולרי מאוד בתקופה האחרונה ונראה כי תופעה זו אינה עומדת להסתיים בקרוב אז אם אתם, כמו רבים אחרים, מעוניינים לבטח עצמכם ולרכוש פוליסת ביטוח חיים/בריאות, כדאי שתעשו קצת “שיעורי בית” ולפחות ללמוד על חברות הביטוח שיש למדינתנו היפה להציע.

לכן, אנחנו, כאן ב-אתר ‘סלב’, הכנו עבורכם כתבה מעניינת בה ריכזנו את עשרת חברות הביטוח המובילות בישראל 2021

*כל המידע המוצע בכתבה אינו מהווה הצעה לרכישת שירותים אלו או אחרים ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי, יעוץ רפואי או ייעוץ פיננסי מכל סוג שהוא .

עלו לאחרונה

בטומי – עיר פורצת דרך שבולטת במגוון יתרונות, והתפתחותה המהירה מובילה לקראת השקעה חפוזה בדירות..
הבינה המלאכותית שמכה גלים- מבוטים למסחר, בניית תוכניות עסקיות ועד לכתיבת תכנים מקצועיים…נראה שמצאנו לנו..
ארה”ב עושה ל-‘ריפל’ “חיים קשים” והשמועות מספרות כי ‘ריפל’ מתכוונת ‘לעבור דירה’ ולהגר לאירופה. אם..
בינאנס עושה זאת שוב- עננה של שחיתות מרחפת מעל פלטפורמת המסחר הגדולה בעולם למטבעות קריפטוגרפיים...
נראה כי שניות ספורות לאחר ההצהרה של אפל על מכונית הקונספט החשמלית שלה, אילון מאסק..
טוען כתבות נוספות

ניוזלטר

רוצים לקרוא עוד מהמאמרים שלנו?

הרשמו לניוזלטר שלנו והשארו מעודכנים בכל הנושאים החמים בשוק!

להצטרפות לשידור ה-LIVE הקרוב בחינם השאירי פרטים כאן

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם ליפז אלזון השאירו פרטים כאן בטופס

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם ליפז אלזון השאירו פרטים כאן בטופס

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

מי אנחנו?


חברת בי פירסט בע”מ עוסקת בקישור בין צרכן לבין ספקי מוצרים ושירותים בעידן הדיגטלי. מטרת החברה להביא לך הצרכן את מיטב ההצעות למוצרים או לשירותים שאתה רוצה כדי שתבחר בחוכמה במוצר או בשירות המתאים עבורך.
אנו מכבדים את הפרטיות שלכם ומתחייבים להגן על הפרטיות של המתעניינים בשירותי החברה. מדיניות פרטיות זו מפרטת את הנהלים שלנו ביחס לאיסוף, שימוש וחשיפה של המידע שלכם באמצעות השימוש באתר שלנו ובאפליקציה שלנו (ביחד: “השירותים). מדיניות פרטיות זו היא חלק מהסכם הרישיון שימוש בדפי המידע ובאתר של החברה, אשר משולב במסמך זה. אנו ממליצים לכם לקרוא את מדיניות הפרטיות בעיון ולהשתמש בה בכדי לקבל החלטות מושכלות. על ידי השימוש בשירותים שלנו, אתם מסכימים לתנאים של מדיניות הפרטיות הזו, והמשך השימוש שלכם בשירותים מהווה את הסכמתכם המתמשכת למדיניות פרטיות זו כפי שתעודכן מפעם לפעם.
 

איזה מידע אנו אוספים עליכם?


אנחנו אוספים שני סוגים של מידע ונתונים מהמשתמשים שלנו:
סוג המידע הראשון – מידע בלתי מזוהה ושאינו ניתן לזיהוי המתייחס למשתמש(ים), אשר עשוי להיות ניתן להשגה או שנאסף על ידי השימוש של המשתמש בשירותים (“מידע שאינו איש”). אנחנו לא מודעים לזהות של המשתמש ממנו המידע הזה נאסף. מידע שאינו אישי כולל מידע על המכשיר שלכם, על תוכנה וחומרה מסוימות (לדוגמא, סוג הדפדפן ומערכת ההפעלה שהמכשיר שלכם משתמש בו, העדפת שפה, זמן גישה ושם הדומיין של אתר האינטרנט אשר ממנו קושרת לשירותים, וכו….
סוג שני של מידע  – הוא מידע המאפשר זיהוי אישי, דהיינו מידע שמזהה אדם פרטי, או אשר במאמץ סביר עשוי לזהות אדם פרטי (“המידע האישי”). המידע האישי אותו אנו אוספים באמצעות השירותים שלנו כולל מידע אשר מוגש ישירות על ידי המשתמש, כגון: מספר טלפון; שם מלא; כתובת דואר אלקטרוני; כתובת מגורים; מספר זהות; חתימה; ומידע כספי אחר שייתכן שנצטרך על מנת לספק את השירותים שלנו (לדוגמא, פרטים לגבי ההכנסה השנתית שלך, ניסיון בהשקעות, וכו
אנו עשויים גם לאסוף מידע אישי מהמכשיר שלך (לדוגמא, נתוני מיקום גאוגרפיים, כתובת IP כתובת) ומידע על הפעילות שלך בשירותים (לדוגמא, עמודים שנצפו, גלישה באינטרנט, קליקים, פעולות, וכו.. ;)

איך אנחנו משתמשים במידע שאנו אוספים

אנו משתמשים ומשתפים את המידע האישי בדרכים המתוארים במדיניות פרטיות זו. המידע האישי ייחשף לצד שלישי רק במידה הנדרשת לצורך המסוים שלכם לקבל הצעות למוצר או שירות לפי העדפות שציינתם, כפי שנקבע במדיניות פרטיות זו, ובמקרה כזה אנו דורשים מהצד השלישי הרלוונטי להסכים לעבד את המידע הזה בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו ולהציע לכם מוצרים ושירותים לפי העדפותיכם.
המידע האישי שלכם יועבר לצד שלישי רק במידה ותאשרו לנו להעבירו לידי צד שלישי.
עם מי אנחנו חולקים את המידע שאנו אוספים?
אנו עשויים להעביר או לחשוף את המידע האישי לקבלני משנה או לספקים או צדדים שלישיים אחרים שהם ספקי שירות אמינים או שותפים, אשר ממוקמים באזורים שונים ברחבי העולם, למטרת: (א) מתן הצעות למוצרים או שירותים לפי בקשתכם (ב)אחסון או עיבוד המידע הזה למעננו (למשל בשירותי מחשוב ענן) או כדי לסייע לנו עם הפעילות העסקית שלנו, כדי לאמת את הגישה שלכם ולספק ולשפר את השירותים שלנו; (ג) ביצוע מחקר, אבחון, ניתוח או מטרות סטטיסטיות; (ד) שיווק בדוא”ל, בהתאם למדיניות השיווק שלנו (ראה להלן תחת “שיווק”
כמו כן, אנו עשויים לחשוף למשתמשים הרשומים שלנו מידע אישי הנוגע למשתמשים אחרים, שמצטרפים לשירותים בעקבות המלצותיהם (למשל באמצעות מאפיין ה”שיתוף עם חבר” ;).
  המדיניות שלנו מתייחסת רק לשימוש ולחשיפה של המידע שאנו אוספים ממכם. במידה ותחשפו את הפרטים שלכם לצדדים אחרים באמצעות השירותים שלנו (למשל על ידי לחיצה על קישור לכל אתר אינטרנט אחר או מיקום אחר) או באמצעות אתרים אחרים ברחבי האינטרנט, כללים שונים עשויים לחול על השימוש או החשיפה של המידע שאתם תחשפו להם. חשוב לציין כי שירותי צד שלישי אלו עשויים להיות בעלי מדיניות פרטיות משל עצמם, ואנו ממליצים לכם לקרוא אותם בקפידה. הכללת קישור לאתר או שירות של צד שלישי אינה המלצה לגבי אותו אתר אינטרנט או שירות.
מבחינת האתר המידע האישי שלכם יועבר לצד שלישי רק במידה ותאשרו לנו להעבירו לידי צד שלישי, אולם לאחר העברתו השימוש במידע יעשה לפי תנאי השימוש של הצד השלישי.
  

שימוש  בעוגיות

הדף ו/או האתר שלנו משתמש בעוגיות. עוגייה היא קובץ המכיל מזהה (מחרוזת של אותיות ומספרים) שנשלח על ידי שרת אינטרנט לדפדפן אינטרנט ומאוחסן בדפדפן. אז, המזהה נשלח בחזרה לשרת בכל פעם שהדפדפן מבקש מהשרת להציג דף אינטרנט.
עוגיות יכולות להיות או עוגיות “עיקשות” או עוגיות “פעולה” (session): עוגייה עיקשת תאוחסן בדפדפן שלכם ותישאר בתוקף עד תאריך התפוגה שנקבע לה, אלא אם תימחק על ידי המשתמש לפני תאריך התפוגה; עוגיית פעולה, מאידך, תפוג בסוף זמן הגלישה הנוכחי שלכם, כשתסגרו את הדפדפן. השמות של העוגיות בהן אנחנו משתמשים באתר שלנו, והמטרות לשמן הן בשימוש, מפורטות מטה:
אנחנו משתמשים בשירותי Google Analytics ו-Adwords באתר שלנו כדי לזהות מחשב כשמשתמש {כללו את כל השימושים הקיימים לעוגיות באתר שלכם מבקר באתר / לעקוב אחרי משתמשים בזמן השימוש שלהם באתר / לאפשר לנו להשתמש בעגלת קניות באתר / לשפר את נוחות השימוש באתר / לנתח את השימוש באתר / לנהל את האתר / למנוע הונאה ולשפר את האבטחה של האתר / להתאים אישית את האתר לכל משתמש / להשתמש בפרסומות ממוקדות שעשויות לעניין במיוחד משתמשים מסוימים / תארו את המטרה/ות};

  • באינטרנט אקספלורר (גרסה 10) אתם יכולים לחסום עוגיות בעזרת הגדרות עקיפת הטיפול בעוגיות הזמינות באמצעות לחיצה על “כלים,” “אפשרויות אינטרנט,” “פרטיות,” ואז “מתקדם”;
  • בפיירפוקס (גרסה 24) אתם יכולים לחסום את כל העוגיות באמצעות לחיצה על “כלים,” “אפשרויות,” “פרטיות,” ובחירה של “השתמש בהגדרות מותאמות אישית עבור היסטוריה” מתוך התפריט הנפתח, ואז ביטול הזימון של “קבל עוגיות מאתרים”;
  • ובכרום (גרסה 29), אתם יכולים לחסום את כל העוגיות באמצעות כניסה לתפריט “התאמה אישית ובקרה,” ואז ללחוץ על “הגדרות,” “הצג הגדרות מתקדמות,” ו-“הגדרות תוכן,” ואז לבחור באפשרות “חסום אתרים מהגדרה של נתונים” תחת הכותרת “עוגיות.”

לחסימה של כל העוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים. אם תחסמו עוגיות, לא תוכלו להשתמש בכל האפשרויות שבאתר שלנו.
למחיקה של עוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים.

מדיניות שיפוי

הנך מתחייב לשפות את הנהלת החברה, עובדיה, מנהליה או מי מטעמה בגין כל נזק, הפסד, אבדן-רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו להם – ובכלל זה שכ”ט עו”ד והוצאות משפט – עקב הפרת ו/או התנערות מתנאי שימוש אלה.
מדיניות לגבי הרשמה לרשימת התפוצה של החברה
ההרשמה לרשימת תפוצה של החברה מהווה הסכמה במעשה שלך כמשתמש ברשימה לקבל ולנהוג לפי תקנון זה, היות והנך נרשם לקהילה שמנהלת החברה ומעוניין בידע ובכלים שמוצעים בקהילה.
הצדדים מסכימים כי מילוי פרטיו של המשתמש בטופס ההרשמה לרשימת התפוצה של החברה (להלן: “ההרשמה”) מהווה הסכמה לקבל הודעות וחומרים מסוגים שונים מהחברה ובניהם מידע בנושא שיווק מוצרים ושירותים וכן התפתחות אישית והשגת מטרות שונות.
היות והמשתמש מעוניין בקבלת מידע מסוגים שונים מן החברה והוספת המילים פרסומת בכותרת המייל תקשה על כך, בשל סינון אוטומטי במערכות הדואר, מוסכם על הצדדים כי לא יחולו על ההודעות הדרישות לפי חוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ”ב-1982 (להלן : “חוק התקשורת“) לגבי ציון סוג המסר כגון: “פרסומת” או “תעמולה” או “תרומה” בהודעה הנשלחת. לאור הסכמת הצדדים כאמור החברה יהא רשאי לשלוח למשתמש הודעות בלא ציון סוג המסר.
הצדדים מסכימים כי לאחר ההרשמה בדף נחיתה ו/או באתר החברה, לא תהא החברה חייבת לציין בהודעות את כל פרטי המידע לגבי החברה המפורטים בחוק התקשורת לאור ההכרות והקשר בין הצדדים.
הצדדים מסכימים כי הודעות הכוללות מידע בלבד, אינן פרסומת לפי הגדרתה של פרסומת בחוק התקשורת לעניין שליחת דיוור כמותי. בהתאם להגדרה זו לא יהא המשתמש זכאי לפיצוי כלשהו בגין הודעות מידע בלבד שנשלחו אליו.

דרך ההסרה מרשימת תפוצה

הצדדים מסכימים כי למרות האמור בחוק התקשורת, דרך הסרת המשתמש מרשימת התפוצה תהא על ידי שימוש בקישור ההסרה שמופיע בהודעה, או על ידי שליחת הודעה המבקשת הסרה לכתובת החברה ולא על ידי שליחת הודעה בפקס או בדרך אחרת.
הצדדים מסכימים כי בשל הסכמת הצדדים לגבי דרך ההסרה מרשימת התפוצה, החברה לא יידרש להוסיף להודעות דואר ו/או להודעות טקסט את אפשרויות ההסרה הנוספות לפי חוק התקשורת.

הגבלת סכומי הפיצוי בהתאם לתקנון

הצדדים מסכימים כי המשתמש אינו זכאי לפיצוי העונשי לפי חוק התקשורת עבור אגירת הודעות בלא ליתן הודעה על הוצאתו מרשימת התפוצה, ולכן יהא זכאי אך ורק לפיצוי בסכום כולל של עד 2000 ₪ לגבי כל ההודעות שאגר בטרם בקש את הסרתו מרשימת התפוצה. הצדדים מסכימים כי הרשמה מצד המשתמש תוך התחזות לאדם אחר ומתן פרטים כוזבים מהווה הפרת פרטיות של החברה , וכן עבירה פלילית של התחזות והחברה  יהא זכאי לפיצוי כספי לפי הדין בגין הפרת הפרטיות.
הצדדים מסכימים כי במקרה של הרשמה מצד המשתמש תוך התחזות לאדם אחר, המשתמש לא יהא זכאי לפיצוי כספי על פי חוק התקשורת ו/או לפי חוק הגנת הפרטיות.
הצדדים מסכימים כי רשימת התפוצה בכל אמצעי אלקטרוני שונה כגון מספר סלולרי, כתובת ברשת פייסבוק או ברשת חברתית דומה אחרת, קבוצת וואטס אפ וכו’ הינה רשימה נפרדת מרשימת הדיוור במייל. המשתמש רשאי להפסיק לקבל מסרים ברשימה אחת ולהמשיך בשנייה. בהתאם בקשת הסרה מרשימה אחת אינה חלה על הרשימה השנייה ובמידה וברצון המשתמש להפסיק לקבל מסרים מהחברה יש לבצע הסרה מכל אחת משתי הרשימות בנפרד.
הנך מאשר, כי אף אם הנך סבור שלא נרשמת בעבר לרשימת התפוצה של או חלה טעות ופרטיך השתרבבו לרשימת תפוצה כזו או אחרת, או קיבלת דואר פרסומי מכל סיבה אחרת שהיא, הרי שכל מייל שתקבל ושלא תישלח התראה לחברה כנגד שליחתו בתוך שבועיים מהיום שבו נשלח אליך, או כל מייל שלא נפתח על ידך, יחשב כמייל אשר הוסכם על קבלתו וחל ויתור על כל תביעה ו/או טענה לגביו ואינו מהווה טרדה ו/או כל עוולה אחרת מבחינתך.
  

הגבלת האחריות לגבי הפרת חוק הפרטיות

המשתמש מסיר כל אחריות מהחברה לגבי ביצוע תקנות הגנת הפרטיות, ומתחייב שלא לדרוש פיצוי מכל סוג מהחברה עקב ישום חלקי או תקלות בישום התקנות שאינן פגיעה בפרטיות בזדון מכוון.
המשתמש מבין כי כל המידע והתכנים המוצגים על ידי החברה בכל אמצעי התקשורת כולל מוצרים וקורסים אינטרנטיים, תכנים במסגרת ליווי אישי, סדנאות, קורסים פרונטליים או כל שירות ומוצר אחר הינם תכנים כלליים בלבד, ובהתאם על המשתמש לבחור את המידע והתכנים המתאימים לגביו, ולהפעיל שיקול דעת בשימוש שיעשה במידע.
המשתמש מקבל עליו את מלוא האחריות לבחירת דרך הפעולה לפי המידע ולתוצאות בחירות אלה לגביו ולגבי צדדים שלישיים, ובהתאם לא יעלה כל טענה כלפיי החברה בעניין התכנים.
המשתמש מסיר מן החברה כל אחריות לדרך השימוש שיעשה המשתמש במידע ובתכנים, וכן מסיר מן החברה כל האחריות לתוצאות שימוש זה הן כלפיי המשתמש והן כלפי צדדים שלישיים.
המידע המשפטי המוצג על ידי החברה הוא מידע כללי בלבד וכל שימוש או הסתמכות עליו נעשה על אחריות המשתמש בלבד. אין המידע המשפטי ו/או הניהולי הכללי שמציג החברה תחליף ליעוץ מקצועי על ידי אנשי מקצוע כגון עורכי דין ו/או רואי חשבון, בכדי להתאים את הנאמר לנסיבות המיוחדות של המשתמש.

מדיניות הצגת תכנים מסחריים

הנהלת החברה עשויה להציב באתר תכנים מסחריים, כגון פרסומות ומודעות, הנמסרים לפרסום מטעמם של מפרסמים שונים, המבקשים להציע למכירה נכסים או שירותים. תכנים כאמור יכול שיהיו בטקסט, בתמונות או בקול.
הנהלת החברה לא תשא בכל אחריות לתכנים המסחריים שיפורסמו באתר מטעם צדדים שלישיים.
הנהלת החברה אינה כותבת, בודקת, מוודאת או עורכת את תוכן הפרסומים הללו או אמיתותם. האחריות היחידה לתכנים המסחריים ולכל תוצאה שתיגרם משימוש בהם או מהסתמכות עליהם חלה על המפרסמים.
כל עסקה שתיעשה בעקבות תכנים מסחריים המתפרסמים באתר תסוכם ישירות בינך לבין המפרסם. הנהלת החברה איננה צד לכל עיסקה כזו, והיא לא תישא באחריות לשירותים וטובין שיוצעו בתכנים המסחריים באתר או ירכשו באמצעותן.

מדיניות לגבי הצגת קישורים בדף או באתר

הנהלת החברה עשויה להציב באתר קישורים (לינקים) לעמודים שונים ברשת האינטרנט. הקישורים מאפשרים לך למצוא תכנים המתפרסמים ברשת האינטרנט.
תכנים אלו אינם מתפרסמים על ידי הנהלת החברה, או מטעמה והנהלת החברה איננה שולטת או מפקחת עליהם. העובדה שיש קישור לתכנים אלה אינו מעיד על הסכמת הנהלת החברה לתוכנם ואינו מהווה ערובה לאמינותם, לעדכניותם, לחוקיותם. הנהלת החברה אינה אחראית לתכנים שאליהם מוליכים הקישורים ואינה אחראית לכל תוצאה שתיגרם מהשימוש בהם או מהסתמכות עליהם.
הנהלת החברה איננה מתחייבת כי הקישורים שימצאו באתר יהיו תקינים ויובילו אותך אל אתר אינטרנט פעיל. הנהלת החברה רשאית להסיר מהאתר קישורים שנכללו בו בעבר, או להימנע מהוספת קישורים חדשים – הכל, לפי שיקול דעתה המוחלט.
  

שינויים בדף או באתר

הנהלת החברה תוכל לשנות מעת לעת את מבנה הדף ו/או האתר, מראהו ועיצובו, את היקפם וזמינותם של השירותים והתכנים בו ותהיה רשאית לשנות כל היבט אחר הכרוך באתר – והכל, בלא צורך להודיע לך על כך מראש. שינויים כאלה יבוצעו, בין השאר, בהתחשב באופי הדינאמי של האינטרנט ובשינויים הטכנולוגיים והאחרים המתרחשים בה. מטבעם, שינויים מסוג זה עלולים להיות כרוכים בתקלות או לעורר בתחילה אי-נוחות וכיו”ב. לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי הנהלת החברה בגין ביצוע שינויים כאמור או תקלות שיתרחשו אגב ביצועם.
הנהלת החברה רשאית להשעות מדי פעם את פעילות הדף ו/או האתר לשם תחזוקה, תיקון, שדרוג ושיפור השירות. הנהלת החברה תפעל כמיטב יכולתה לצמצם את פרקי הזמן שבמהלכם לא יהיה הדף ו/או האתר פעיל.

רוצים לבדוק אם גם אתם יכולים לקבל הלוואה כנגד נכס?

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

רוצים לבדוק אם גם אתם יכולים לנייד לקופת IRA בעלות דמי ניהול נמוכים יותר?

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר
דילוג לתוכן