איך תופסים את הפיננסים שלנו בקרניים, ב-2022?

דקלה ש.

2022-תופסים את הפיננסים שלנו בקרניים. המדריך המלא

למעלה משנתיים, מדינה שלמה ספגה מהלומה כלכלית קשה. חלק גדול מהציבור הישראלי לא היה מוכן לה וגם אלה שכן הצטיידו ב-‘אוויר לנשימה כלכלי’, מצאו עצמם ממצים את כל החסכונות שלהם ומיישרים קו עם כל שאר אזרחי מדינת ישראל.
המדריך הבא נועד להקנות לכל אזרח ואזרחית, במדינתנו היפה, את הכלים לתפוס את הפיננסים שלהם בקרניים ולחשוף בפניהם את כל האפשרויות הקיימות בהן הם יוכלו להצטייד ב-‘ביטחונות כלכליים’ ו/או לדעת היכן אפשר למקסם את האפשרויות הכלכליות העומדות בפניהם, שלאו דווקא ערים לקיומם.

קודם כל, שמים את הקלפים על השולחן

אף אחד לא הכין אותנו לסערה הכלכלית, עולמית, שתקופת ה-“קורונה” הביאה עמה.
נראה כי בן לילה, מדינת ישראל הפכה למדינה משותקת, עומדת מאחורי מרכז שיקום שאינו פותח דלתותיו לציבור.

כל אזרח ואזרחית במדינת ישראל הרגישו כי האדמה נשמטת מתחת לרגליהם כשכל הקלפים, בנוגע לעתידם המידי נטרפים מול עיניהם, מבלי שביקשו וגרוע מכך…מבלי שתהיה להם יכולת לשלוט בחלוקת הקלפים!

בשלב מסוים, כל אחד ואחת מאיתנו שאל את עצמו את אותה השאלה, “מה יכולנו לעשות קודם לכן, כדי שנוכל לצלוח את התקופה הכלכלית הקשה הזאת, באופן פחות קשה ממה שחווינו על בשרנו?”

הרי שאף אחד לא באמת הכין את עצמו לסערה הכלכלית הקשה ביותר  מאז קום המדינה אבל היו כאלה שהצליחו להחליש מעט את המכה הכלכלית, בכך שהם הצליחו, כבר לפני, לתפוס את הפיננסים שלהם…בקרניים!

איך באמת ניתן לעשות זאת?
מה עומד בפנינו, אשר יכול לעזור לנו למקסם את איכות החיים הכלכלית שלנו?
והשאלה העיקרית…מה אנו יכולים לעשות בנדון?

קרנות השתלמות, קופ"ג, פנסיה וכל מה שביניהם

בתקופה הקשה שעברה עלינו, בשנתיים+ האחרונות, רבים מאתנו פנו לקופות הגמל/השתלמות והפנסיה שלנו בתור ‘מענה כלכלי מידי’ עבור המצוקה הכלכלית שלה נקלענו ומתוך אלה שפעלו כך, רבים מהם התחוורו לגלות עד כמה קרנות וקופות אלה לא היו יעילות בתפקודן עבור המשימה שלה נדרשו להתגייס.

‘בורות פיננסית’ אינה מתת אל!
ישנה תופעה ההולכת וגדלה בישראל, בה ציבור גדול, פשוט לא מתייחס בכובד ראש כלפי מוצרים פיננסים אלה.
עם זה קרנות פנסיה והשתלמות אשר נפתחות ע”י המעסיק ועד לקופות גמל שנפתחו עבורם ע”י ההורים שלהם, בילדותם…מה שבטוח…הקשר האישי והישיר של בעלי קרנות וקופות אלה, נותק כבר מההתחלה ולכן, ההתייחסות של ציבור זה כלפיהם הוא בגדר “שגר ושכח”.

אינכם היחידים ובטח שלא האחרונים
אם תשאלו את עצמכם “כמה תשואה עשתה קרן הפנסיה/השתלמות שלנו עשתה בשנה שעברה?”, רוב הסיכויים שלא תדעו לענות עליה. יותר מזה…רובכם כלל לא יצליחו למנות את שמה של הקרן המדוברת.

אם אתם מרגישים סוג של מרמור ואף תחושת כעס כלפי מה שקראתם זה עתה או אף כלפי עצמכם…אל דאגה, הרי שאינכם היחידים שנמצאים במצב זה של “חוסר ידיעה”.

השליטה היכן הקרן/קופה שלכם תעבוד הכי קשה עבורכם, בידכם!
לחלקכם זו תהיה הפעם הראשונה, לגלות ולחלק קטן יותר השורות הבאות לא יחדשו להם מאום אבל מה שבטוח זה שברוב הסיכויים, שתי הקבוצות פועלות באותה צורה, או יותר נכון…באותה “חוסר פעולה”, לגבי המוצרים הפיננסים שצוינו לעיל.

הרפורמה בניוד מוצרי חיסכון תרמה רבות ליכולת הכלכלית של הפרט, קרי הציבור, לשנע כל קרן/קופה שברשותם לבית ההשקעות שיטיב עמם, כלומר…הזכות לשנע את המוצרים הפיננסים שלהם לבית ההשקעות שיפיק עבורם את המיטב עבור ההשקעה הכספית שלהם, ללא קנסות וללא פגיעה בצבירה.

אז היכן כדאי לשנע ולהעביר את קרנות ההשתלמות שלנו, קופות הגל שלנו ואף קרנות הפנסיה שברשותינו…?

לשאלה זו רק אתם תוכלו לענות כי לכל אחד ואחת מאיתנו יש צרכים כלכליים שונים, השקעה כספית שונה ותוכניות עתידיות כלפי כל קופה וקרן…מה שכן תוכלו לעשות באמצעות מדריך זה, זה להעשיר את הידע שלכם בכל הקשור לבתי ההשקעות המובילים בישראל ולהלן קישור לכתבה, אשר מרכזת עבורכם את עשרת בתי ההשקעות שהובילו בישראל 2021 ואתם…אתם תחליטו בעצמכם, איזה בית השקעות הוא המתאים ביותר לכם או לפחות תוצג בפניכם תמונה מתוחמת, המכילה את טובי בתי ההשקעות שיש למדינת ישראל להציע לכם כיום.

לקריאה נוספת>> 10 בתי ההשקעות המובילים בישראל 2021

מה שבטוח...ביטוח!

היום, יותר מתמיד, לשמחנו הרבה, הציבור הישראלי פתוח יותר לביטוחי חיים ובריאות.
אם זה מקום העבודה שמספק עבורנו את השירות ופותח עבורנו פוליסת ביטוח כזו או אחרת או אם זה הפרט, שמחליט על דעת עצמו לפתוח פוליסת ביטוח חיים/בריאות…התופעה הזו בהחלט מאירה בחן על בציבור הישראלי.

השאלה שצריכה להישאל היא…“האם אתם יודעים במה ועל מה אתם מבוטחים?”

בשנים האחרונות, צפו על פני השטח מספר לא קטן של ליקויים בחברות הביטוח בישראל, בכל הקשור להתנהלות המקצועית שלהם כלפי העמיתים בחברה.
ליקויים אלה, למעשה גרמו ולצערנו עדיין גורמים לציבור שלם של מבוטחים, פשוט “לדמם מזומנים” בכל שנה, בסכומים שיכולים להגיע למספר לא קטן של אלפי שקלים, שבקלות יכולים להיחסך, לו רק היו יודעים היכן לשים את האצבע.

על כפל ביטוחי שמעתם?
כפל ביטוחי הוא למעשה תופעה בה לאזרח הישראלי יותר מפוליסת ביטוח אחת, כאשר ישנה חפיפה בין חלק מהכיסוי הביטוחי של הפוליסות הביטוח שברשותו.

מכיוון שהעמית יכול להפעיל רק פוליסת ביטוח אחת בכל תביעה, זה נראה מיותר ואף אווילי להחזיק באותו כיסוי ביטוחי, בשתי פוליסות ביטוח או יותר!

במקרה כזה, על המבוטח לוודא כי הפוליסות ביטוח שברשותו, לא “סובלות מכפל ביטוחי” ובמידה וכך המצב, הסרת כיסוי חופף זה, או אפילו במקרים מסוימים פוליסה שלמה, יכולה לסחוף עבורו עוד מספר אלפי שקלים בשנה…אותם אלפי שקלים שיכלו להתברך ולהתקבל בזרועות פתוחות בתקופה הקשה ביותר שחוותה מדינת ישראל ואזרחיה.

דמי ניהול- מוות כלכלי ב-1000 חתכים!
אז יש לכם פוליסת ביטוח חיים/בריאות ודאגתם שאינכם סובלים מ-כפל ביטוחי. עכשיו, מה בנוגע לדמי הניהול שאתם משלמים על אותן פוליסות ביטוח שברשותכם?

מכיוון שישנם מספר רב של חברות ביטוח בישראל, אשר מציעות, פחות או יותר, את אותם כיסויים בין הפוליסות השונות, השאלה שצריכה לצוץ בראשכם היא…“כמה התענוג הזה עולה לי בכל שנה?” 

גובה דמי ניהול בהשוואה בין פוליסות ביטוח יכול להשתנות מחברת ביטוח אחת לשנייה והפער בין המחירים יכול להיות עד כדי כך משמעותי, שגם פה, אתם יכולים לחסוך או “לדמם” מספר אלפי שקלים בשנה, במצטבר!

לכן- יצרנו עבורכם כתבה המכילה את עשרת חברות הביטוח שהובילו בישראל בשנה שעברה ולהניח בידכם את 10 חברות הביטוח שהוכיחו את עצמן, דווקא בשנה קשה כמו 2021 ולתת לכם להגיע למסקנות הנכונות ביותר לכם, כשבידכם את כל המידע הרלוונטי והעדכני ביותר לגבי כל אחת ואחת מחברות ביטוח אלה.

לקריאה נוספת>> 10 חברות הביטוח המובילות בישראל 2021

חושבים להגדיל הכנסות במקצוע חדש?

תקופת ה-‘קורונה’, גרמה להמון אזרחים בישראל לחשב מסלול מחדש.
לצד החל”תים, גל האבטלה וסגירת עסקים רבים…ציבור שלם מצא עצמו עובד במתכונת “עבודה מהבית” או ללא עבודה כלל. עד כמה שתופעה זו השאירה בנו צלקות, שאיתן נצטרך לחיות או שנים להחלים מהן, תפיסת עולם חדשה הוטמעה בציבור הישראלי.

תקופת ה-‘קורונה’ גרמה לאנשי מקצוע מכובדים, כמו עורכי-דין, יזמי נדל”ן…לחשב מסלול מקצועי מחדש בתקופה זו ולעשות כל שביכולתם “להביא אוכל הביתה” ולא פעם שמענו על אנשי מקצוע, מהמקצועות המכובדים בחברה הישראלית עובדים כ-‘מלקטים’ בסופרים או שליחים…כוח הרצון האנושי הכניעה את האגו של הציבור הישראלי ונראה היה כי בן לילה, יכולנו להפשיל שרוולים  ובלי יותר מדי אגו…לעשות מה שצריך לעשות כדי שיהיה אוכל בבית.

כשהדלת הזאת נפתחה לה, חלק נכבד מאותו ציבור, נחשף לאפשרות של “הסבה מקצועית”. הפחד לעזוב מקצוע שהשקענו את מיטב שנותינו, הן בלימודים והן בטיפוס על סולם ה-‘וותק’…עכשיו אנו יכולים להרשות לעצמנו להסתכל על העולם המקצועי במשקפיים אחרות, חדשות ורעננות ופתאום, המושג “הסבה מקצועית” לא נשמעת כמו סוג של משבר גיל מעבר מקצועי אלא כאפשרות ברת קיימא להגדת ההכנסות שלנו, כשאנו עוסקים במקצוע חדש ורווחי יותר!

לכן- אנחנו, כאן באתר סלב, קיבצנו עבורכם את עשרת המשרות הנחשקות ביותר בישראל 2022 וכל מה שעליכם לעשות, במידה ואתם נמנים בין אותם אלה שנחשפו לאפשרות זו, זה לקרוא על אותן החברות המחזיקות במשרות הנחשקות ביותר בקרב הציבור הישראלי.

לקריאה נוספת>> 10 המשרות הנחשקות ביותר בישראל 2022

נתונים אלה נלקחו ממספר מקורות שונים ולכן לאתר Seleb  אין כל אחריות על על האמור בו.

עלו לאחרונה

בטומי – עיר פורצת דרך שבולטת במגוון יתרונות, והתפתחותה המהירה מובילה לקראת השקעה חפוזה בדירות..
הבינה המלאכותית שמכה גלים- מבוטים למסחר, בניית תוכניות עסקיות ועד לכתיבת תכנים מקצועיים…נראה שמצאנו לנו..
ארה”ב עושה ל-‘ריפל’ “חיים קשים” והשמועות מספרות כי ‘ריפל’ מתכוונת ‘לעבור דירה’ ולהגר לאירופה. אם..
בינאנס עושה זאת שוב- עננה של שחיתות מרחפת מעל פלטפורמת המסחר הגדולה בעולם למטבעות קריפטוגרפיים...
נראה כי שניות ספורות לאחר ההצהרה של אפל על מכונית הקונספט החשמלית שלה, אילון מאסק..
טוען כתבות נוספות

ניוזלטר

רוצים לקרוא עוד מהמאמרים שלנו?

הרשמו לניוזלטר שלנו והשארו מעודכנים בכל הנושאים החמים בשוק!

להצטרפות לשידור ה-LIVE הקרוב בחינם השאירי פרטים כאן

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם ליפז אלזון השאירו פרטים כאן בטופס

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם ליפז אלזון השאירו פרטים כאן בטופס

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

מי אנחנו?


חברת בי פירסט בע”מ עוסקת בקישור בין צרכן לבין ספקי מוצרים ושירותים בעידן הדיגטלי. מטרת החברה להביא לך הצרכן את מיטב ההצעות למוצרים או לשירותים שאתה רוצה כדי שתבחר בחוכמה במוצר או בשירות המתאים עבורך.
אנו מכבדים את הפרטיות שלכם ומתחייבים להגן על הפרטיות של המתעניינים בשירותי החברה. מדיניות פרטיות זו מפרטת את הנהלים שלנו ביחס לאיסוף, שימוש וחשיפה של המידע שלכם באמצעות השימוש באתר שלנו ובאפליקציה שלנו (ביחד: “השירותים). מדיניות פרטיות זו היא חלק מהסכם הרישיון שימוש בדפי המידע ובאתר של החברה, אשר משולב במסמך זה. אנו ממליצים לכם לקרוא את מדיניות הפרטיות בעיון ולהשתמש בה בכדי לקבל החלטות מושכלות. על ידי השימוש בשירותים שלנו, אתם מסכימים לתנאים של מדיניות הפרטיות הזו, והמשך השימוש שלכם בשירותים מהווה את הסכמתכם המתמשכת למדיניות פרטיות זו כפי שתעודכן מפעם לפעם.
 

איזה מידע אנו אוספים עליכם?


אנחנו אוספים שני סוגים של מידע ונתונים מהמשתמשים שלנו:
סוג המידע הראשון – מידע בלתי מזוהה ושאינו ניתן לזיהוי המתייחס למשתמש(ים), אשר עשוי להיות ניתן להשגה או שנאסף על ידי השימוש של המשתמש בשירותים (“מידע שאינו איש”). אנחנו לא מודעים לזהות של המשתמש ממנו המידע הזה נאסף. מידע שאינו אישי כולל מידע על המכשיר שלכם, על תוכנה וחומרה מסוימות (לדוגמא, סוג הדפדפן ומערכת ההפעלה שהמכשיר שלכם משתמש בו, העדפת שפה, זמן גישה ושם הדומיין של אתר האינטרנט אשר ממנו קושרת לשירותים, וכו….
סוג שני של מידע  – הוא מידע המאפשר זיהוי אישי, דהיינו מידע שמזהה אדם פרטי, או אשר במאמץ סביר עשוי לזהות אדם פרטי (“המידע האישי”). המידע האישי אותו אנו אוספים באמצעות השירותים שלנו כולל מידע אשר מוגש ישירות על ידי המשתמש, כגון: מספר טלפון; שם מלא; כתובת דואר אלקטרוני; כתובת מגורים; מספר זהות; חתימה; ומידע כספי אחר שייתכן שנצטרך על מנת לספק את השירותים שלנו (לדוגמא, פרטים לגבי ההכנסה השנתית שלך, ניסיון בהשקעות, וכו
אנו עשויים גם לאסוף מידע אישי מהמכשיר שלך (לדוגמא, נתוני מיקום גאוגרפיים, כתובת IP כתובת) ומידע על הפעילות שלך בשירותים (לדוגמא, עמודים שנצפו, גלישה באינטרנט, קליקים, פעולות, וכו.. ;)

איך אנחנו משתמשים במידע שאנו אוספים

אנו משתמשים ומשתפים את המידע האישי בדרכים המתוארים במדיניות פרטיות זו. המידע האישי ייחשף לצד שלישי רק במידה הנדרשת לצורך המסוים שלכם לקבל הצעות למוצר או שירות לפי העדפות שציינתם, כפי שנקבע במדיניות פרטיות זו, ובמקרה כזה אנו דורשים מהצד השלישי הרלוונטי להסכים לעבד את המידע הזה בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו ולהציע לכם מוצרים ושירותים לפי העדפותיכם.
המידע האישי שלכם יועבר לצד שלישי רק במידה ותאשרו לנו להעבירו לידי צד שלישי.
עם מי אנחנו חולקים את המידע שאנו אוספים?
אנו עשויים להעביר או לחשוף את המידע האישי לקבלני משנה או לספקים או צדדים שלישיים אחרים שהם ספקי שירות אמינים או שותפים, אשר ממוקמים באזורים שונים ברחבי העולם, למטרת: (א) מתן הצעות למוצרים או שירותים לפי בקשתכם (ב)אחסון או עיבוד המידע הזה למעננו (למשל בשירותי מחשוב ענן) או כדי לסייע לנו עם הפעילות העסקית שלנו, כדי לאמת את הגישה שלכם ולספק ולשפר את השירותים שלנו; (ג) ביצוע מחקר, אבחון, ניתוח או מטרות סטטיסטיות; (ד) שיווק בדוא”ל, בהתאם למדיניות השיווק שלנו (ראה להלן תחת “שיווק”
כמו כן, אנו עשויים לחשוף למשתמשים הרשומים שלנו מידע אישי הנוגע למשתמשים אחרים, שמצטרפים לשירותים בעקבות המלצותיהם (למשל באמצעות מאפיין ה”שיתוף עם חבר” ;).
  המדיניות שלנו מתייחסת רק לשימוש ולחשיפה של המידע שאנו אוספים ממכם. במידה ותחשפו את הפרטים שלכם לצדדים אחרים באמצעות השירותים שלנו (למשל על ידי לחיצה על קישור לכל אתר אינטרנט אחר או מיקום אחר) או באמצעות אתרים אחרים ברחבי האינטרנט, כללים שונים עשויים לחול על השימוש או החשיפה של המידע שאתם תחשפו להם. חשוב לציין כי שירותי צד שלישי אלו עשויים להיות בעלי מדיניות פרטיות משל עצמם, ואנו ממליצים לכם לקרוא אותם בקפידה. הכללת קישור לאתר או שירות של צד שלישי אינה המלצה לגבי אותו אתר אינטרנט או שירות.
מבחינת האתר המידע האישי שלכם יועבר לצד שלישי רק במידה ותאשרו לנו להעבירו לידי צד שלישי, אולם לאחר העברתו השימוש במידע יעשה לפי תנאי השימוש של הצד השלישי.
  

שימוש  בעוגיות

הדף ו/או האתר שלנו משתמש בעוגיות. עוגייה היא קובץ המכיל מזהה (מחרוזת של אותיות ומספרים) שנשלח על ידי שרת אינטרנט לדפדפן אינטרנט ומאוחסן בדפדפן. אז, המזהה נשלח בחזרה לשרת בכל פעם שהדפדפן מבקש מהשרת להציג דף אינטרנט.
עוגיות יכולות להיות או עוגיות “עיקשות” או עוגיות “פעולה” (session): עוגייה עיקשת תאוחסן בדפדפן שלכם ותישאר בתוקף עד תאריך התפוגה שנקבע לה, אלא אם תימחק על ידי המשתמש לפני תאריך התפוגה; עוגיית פעולה, מאידך, תפוג בסוף זמן הגלישה הנוכחי שלכם, כשתסגרו את הדפדפן. השמות של העוגיות בהן אנחנו משתמשים באתר שלנו, והמטרות לשמן הן בשימוש, מפורטות מטה:
אנחנו משתמשים בשירותי Google Analytics ו-Adwords באתר שלנו כדי לזהות מחשב כשמשתמש {כללו את כל השימושים הקיימים לעוגיות באתר שלכם מבקר באתר / לעקוב אחרי משתמשים בזמן השימוש שלהם באתר / לאפשר לנו להשתמש בעגלת קניות באתר / לשפר את נוחות השימוש באתר / לנתח את השימוש באתר / לנהל את האתר / למנוע הונאה ולשפר את האבטחה של האתר / להתאים אישית את האתר לכל משתמש / להשתמש בפרסומות ממוקדות שעשויות לעניין במיוחד משתמשים מסוימים / תארו את המטרה/ות};

  • באינטרנט אקספלורר (גרסה 10) אתם יכולים לחסום עוגיות בעזרת הגדרות עקיפת הטיפול בעוגיות הזמינות באמצעות לחיצה על “כלים,” “אפשרויות אינטרנט,” “פרטיות,” ואז “מתקדם”;
  • בפיירפוקס (גרסה 24) אתם יכולים לחסום את כל העוגיות באמצעות לחיצה על “כלים,” “אפשרויות,” “פרטיות,” ובחירה של “השתמש בהגדרות מותאמות אישית עבור היסטוריה” מתוך התפריט הנפתח, ואז ביטול הזימון של “קבל עוגיות מאתרים”;
  • ובכרום (גרסה 29), אתם יכולים לחסום את כל העוגיות באמצעות כניסה לתפריט “התאמה אישית ובקרה,” ואז ללחוץ על “הגדרות,” “הצג הגדרות מתקדמות,” ו-“הגדרות תוכן,” ואז לבחור באפשרות “חסום אתרים מהגדרה של נתונים” תחת הכותרת “עוגיות.”

לחסימה של כל העוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים. אם תחסמו עוגיות, לא תוכלו להשתמש בכל האפשרויות שבאתר שלנו.
למחיקה של עוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים.

מדיניות שיפוי

הנך מתחייב לשפות את הנהלת החברה, עובדיה, מנהליה או מי מטעמה בגין כל נזק, הפסד, אבדן-רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו להם – ובכלל זה שכ”ט עו”ד והוצאות משפט – עקב הפרת ו/או התנערות מתנאי שימוש אלה.
מדיניות לגבי הרשמה לרשימת התפוצה של החברה
ההרשמה לרשימת תפוצה של החברה מהווה הסכמה במעשה שלך כמשתמש ברשימה לקבל ולנהוג לפי תקנון זה, היות והנך נרשם לקהילה שמנהלת החברה ומעוניין בידע ובכלים שמוצעים בקהילה.
הצדדים מסכימים כי מילוי פרטיו של המשתמש בטופס ההרשמה לרשימת התפוצה של החברה (להלן: “ההרשמה”) מהווה הסכמה לקבל הודעות וחומרים מסוגים שונים מהחברה ובניהם מידע בנושא שיווק מוצרים ושירותים וכן התפתחות אישית והשגת מטרות שונות.
היות והמשתמש מעוניין בקבלת מידע מסוגים שונים מן החברה והוספת המילים פרסומת בכותרת המייל תקשה על כך, בשל סינון אוטומטי במערכות הדואר, מוסכם על הצדדים כי לא יחולו על ההודעות הדרישות לפי חוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ”ב-1982 (להלן : “חוק התקשורת“) לגבי ציון סוג המסר כגון: “פרסומת” או “תעמולה” או “תרומה” בהודעה הנשלחת. לאור הסכמת הצדדים כאמור החברה יהא רשאי לשלוח למשתמש הודעות בלא ציון סוג המסר.
הצדדים מסכימים כי לאחר ההרשמה בדף נחיתה ו/או באתר החברה, לא תהא החברה חייבת לציין בהודעות את כל פרטי המידע לגבי החברה המפורטים בחוק התקשורת לאור ההכרות והקשר בין הצדדים.
הצדדים מסכימים כי הודעות הכוללות מידע בלבד, אינן פרסומת לפי הגדרתה של פרסומת בחוק התקשורת לעניין שליחת דיוור כמותי. בהתאם להגדרה זו לא יהא המשתמש זכאי לפיצוי כלשהו בגין הודעות מידע בלבד שנשלחו אליו.

דרך ההסרה מרשימת תפוצה

הצדדים מסכימים כי למרות האמור בחוק התקשורת, דרך הסרת המשתמש מרשימת התפוצה תהא על ידי שימוש בקישור ההסרה שמופיע בהודעה, או על ידי שליחת הודעה המבקשת הסרה לכתובת החברה ולא על ידי שליחת הודעה בפקס או בדרך אחרת.
הצדדים מסכימים כי בשל הסכמת הצדדים לגבי דרך ההסרה מרשימת התפוצה, החברה לא יידרש להוסיף להודעות דואר ו/או להודעות טקסט את אפשרויות ההסרה הנוספות לפי חוק התקשורת.

הגבלת סכומי הפיצוי בהתאם לתקנון

הצדדים מסכימים כי המשתמש אינו זכאי לפיצוי העונשי לפי חוק התקשורת עבור אגירת הודעות בלא ליתן הודעה על הוצאתו מרשימת התפוצה, ולכן יהא זכאי אך ורק לפיצוי בסכום כולל של עד 2000 ₪ לגבי כל ההודעות שאגר בטרם בקש את הסרתו מרשימת התפוצה. הצדדים מסכימים כי הרשמה מצד המשתמש תוך התחזות לאדם אחר ומתן פרטים כוזבים מהווה הפרת פרטיות של החברה , וכן עבירה פלילית של התחזות והחברה  יהא זכאי לפיצוי כספי לפי הדין בגין הפרת הפרטיות.
הצדדים מסכימים כי במקרה של הרשמה מצד המשתמש תוך התחזות לאדם אחר, המשתמש לא יהא זכאי לפיצוי כספי על פי חוק התקשורת ו/או לפי חוק הגנת הפרטיות.
הצדדים מסכימים כי רשימת התפוצה בכל אמצעי אלקטרוני שונה כגון מספר סלולרי, כתובת ברשת פייסבוק או ברשת חברתית דומה אחרת, קבוצת וואטס אפ וכו’ הינה רשימה נפרדת מרשימת הדיוור במייל. המשתמש רשאי להפסיק לקבל מסרים ברשימה אחת ולהמשיך בשנייה. בהתאם בקשת הסרה מרשימה אחת אינה חלה על הרשימה השנייה ובמידה וברצון המשתמש להפסיק לקבל מסרים מהחברה יש לבצע הסרה מכל אחת משתי הרשימות בנפרד.
הנך מאשר, כי אף אם הנך סבור שלא נרשמת בעבר לרשימת התפוצה של או חלה טעות ופרטיך השתרבבו לרשימת תפוצה כזו או אחרת, או קיבלת דואר פרסומי מכל סיבה אחרת שהיא, הרי שכל מייל שתקבל ושלא תישלח התראה לחברה כנגד שליחתו בתוך שבועיים מהיום שבו נשלח אליך, או כל מייל שלא נפתח על ידך, יחשב כמייל אשר הוסכם על קבלתו וחל ויתור על כל תביעה ו/או טענה לגביו ואינו מהווה טרדה ו/או כל עוולה אחרת מבחינתך.
  

הגבלת האחריות לגבי הפרת חוק הפרטיות

המשתמש מסיר כל אחריות מהחברה לגבי ביצוע תקנות הגנת הפרטיות, ומתחייב שלא לדרוש פיצוי מכל סוג מהחברה עקב ישום חלקי או תקלות בישום התקנות שאינן פגיעה בפרטיות בזדון מכוון.
המשתמש מבין כי כל המידע והתכנים המוצגים על ידי החברה בכל אמצעי התקשורת כולל מוצרים וקורסים אינטרנטיים, תכנים במסגרת ליווי אישי, סדנאות, קורסים פרונטליים או כל שירות ומוצר אחר הינם תכנים כלליים בלבד, ובהתאם על המשתמש לבחור את המידע והתכנים המתאימים לגביו, ולהפעיל שיקול דעת בשימוש שיעשה במידע.
המשתמש מקבל עליו את מלוא האחריות לבחירת דרך הפעולה לפי המידע ולתוצאות בחירות אלה לגביו ולגבי צדדים שלישיים, ובהתאם לא יעלה כל טענה כלפיי החברה בעניין התכנים.
המשתמש מסיר מן החברה כל אחריות לדרך השימוש שיעשה המשתמש במידע ובתכנים, וכן מסיר מן החברה כל האחריות לתוצאות שימוש זה הן כלפיי המשתמש והן כלפי צדדים שלישיים.
המידע המשפטי המוצג על ידי החברה הוא מידע כללי בלבד וכל שימוש או הסתמכות עליו נעשה על אחריות המשתמש בלבד. אין המידע המשפטי ו/או הניהולי הכללי שמציג החברה תחליף ליעוץ מקצועי על ידי אנשי מקצוע כגון עורכי דין ו/או רואי חשבון, בכדי להתאים את הנאמר לנסיבות המיוחדות של המשתמש.

מדיניות הצגת תכנים מסחריים

הנהלת החברה עשויה להציב באתר תכנים מסחריים, כגון פרסומות ומודעות, הנמסרים לפרסום מטעמם של מפרסמים שונים, המבקשים להציע למכירה נכסים או שירותים. תכנים כאמור יכול שיהיו בטקסט, בתמונות או בקול.
הנהלת החברה לא תשא בכל אחריות לתכנים המסחריים שיפורסמו באתר מטעם צדדים שלישיים.
הנהלת החברה אינה כותבת, בודקת, מוודאת או עורכת את תוכן הפרסומים הללו או אמיתותם. האחריות היחידה לתכנים המסחריים ולכל תוצאה שתיגרם משימוש בהם או מהסתמכות עליהם חלה על המפרסמים.
כל עסקה שתיעשה בעקבות תכנים מסחריים המתפרסמים באתר תסוכם ישירות בינך לבין המפרסם. הנהלת החברה איננה צד לכל עיסקה כזו, והיא לא תישא באחריות לשירותים וטובין שיוצעו בתכנים המסחריים באתר או ירכשו באמצעותן.

מדיניות לגבי הצגת קישורים בדף או באתר

הנהלת החברה עשויה להציב באתר קישורים (לינקים) לעמודים שונים ברשת האינטרנט. הקישורים מאפשרים לך למצוא תכנים המתפרסמים ברשת האינטרנט.
תכנים אלו אינם מתפרסמים על ידי הנהלת החברה, או מטעמה והנהלת החברה איננה שולטת או מפקחת עליהם. העובדה שיש קישור לתכנים אלה אינו מעיד על הסכמת הנהלת החברה לתוכנם ואינו מהווה ערובה לאמינותם, לעדכניותם, לחוקיותם. הנהלת החברה אינה אחראית לתכנים שאליהם מוליכים הקישורים ואינה אחראית לכל תוצאה שתיגרם מהשימוש בהם או מהסתמכות עליהם.
הנהלת החברה איננה מתחייבת כי הקישורים שימצאו באתר יהיו תקינים ויובילו אותך אל אתר אינטרנט פעיל. הנהלת החברה רשאית להסיר מהאתר קישורים שנכללו בו בעבר, או להימנע מהוספת קישורים חדשים – הכל, לפי שיקול דעתה המוחלט.
  

שינויים בדף או באתר

הנהלת החברה תוכל לשנות מעת לעת את מבנה הדף ו/או האתר, מראהו ועיצובו, את היקפם וזמינותם של השירותים והתכנים בו ותהיה רשאית לשנות כל היבט אחר הכרוך באתר – והכל, בלא צורך להודיע לך על כך מראש. שינויים כאלה יבוצעו, בין השאר, בהתחשב באופי הדינאמי של האינטרנט ובשינויים הטכנולוגיים והאחרים המתרחשים בה. מטבעם, שינויים מסוג זה עלולים להיות כרוכים בתקלות או לעורר בתחילה אי-נוחות וכיו”ב. לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי הנהלת החברה בגין ביצוע שינויים כאמור או תקלות שיתרחשו אגב ביצועם.
הנהלת החברה רשאית להשעות מדי פעם את פעילות הדף ו/או האתר לשם תחזוקה, תיקון, שדרוג ושיפור השירות. הנהלת החברה תפעל כמיטב יכולתה לצמצם את פרקי הזמן שבמהלכם לא יהיה הדף ו/או האתר פעיל.

רוצים לבדוק אם גם אתם יכולים לקבל הלוואה כנגד נכס?

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר

רוצים לבדוק אם גם אתם יכולים לנייד לקופת IRA בעלות דמי ניהול נמוכים יותר?

הנני מאשר את תקנון האתר.

אני מאשר העברת הנתונים לצדדים שלישיים כגון (חברות / סוכנויות ביטוח) או לחילופין מאשר שירותי דיוור ישיר
דילוג לתוכן