הנשים המהממות הללו חיות בקרבנו, נשים בנות 30+ אחרי הריון או עם שומן עודף, שפשוט נמאס להן. נמאס להן לצבוט מידי פעם את קפלי הבטן המרגיזים שהשאירו השנים וההריונות. נמאס להן להתבונן בראי ולנסות להבין יום אחרי יום מה לא בסדר. לא משנה מה וכמה הן מנסות כדי לחזור לגוף ש”לפני” נדמה כי שום דבר לא עובד ושהגוף פשוט “תקוע”. הסטטיסטיקה העגומה מראה כי רק 5% מצליחות “לשרוד” את המסע בדרך לגוף רזה וחטוב. תכירו את הטריק המוזר והגאוני הזה שתעשיית הכושר, הדיאטות, כוכבי הרשת וסלבס ממש לא רוצים שתדעו.
מכירות את זה? אתן מנסות את כל סוגי האימונים והדיאטות במטרה לרזות ולהתחטב: מפיאלטיס ועד קרוספיט, מדיאטה X ועד צום מוחלט. חלקינו אף יעידו, שניסו כבר הכל והחליטו להרים ידיים ולהשלים עם המצב. המחשבות שבתוכן בין היתר כעס עצמי, כשלונות, אכזבות וההשלמה עם המציאות הכואבת משתלטות לנו על החיים רק בגלל שאף אחד לא מוכן ללמד אותנו, את מה שאיש אחד, עומד לחשוף.
כשפגשתי אותו לראשונה, לא הבנתי על מה המהומה. ראיתי מולי איש כריזמטי, עם נסיון של חמש-עשר שנים בתחום הכושר והספורט מה שהיה ניכר גם מהגזרה שלו. עידו טוען שהוא רוצה לחולל “מהפכה” של ממש בתחום שהוא כל כך רווי וטוען שהוא מתחייב למי שיעקוב אחרי “7 צעדים אידיוטיים”, לדבריו, “וישקיע 3 דקות ביום, ישיג את המראה החטוב והאינסטגרמי שכל כך רצה, ללא נסיון או רקע קודם”. תחילה, לא הצלחתי לראות את כל התמונה. אחרי שישבתי עמו לשעה וחצי של ראיון אינטנסיבי, הבנתי בדיוק על איזו “מהפכה” הוא מדבר, ולמה חשוב לצעוק את המסר שלו לעולם חזק ככל הניתן.
הגיבור של הסיפור הזה, גורא עידו, גובל בקלישאה הוליוודית. מילדות מצולקת של ילד שמן שעבר בגידה מכוערת בקשר זוגי, דרך אקזיט מוצלח של מועדון כושר חדשני שהקים ברמלה ועד ופיצוח “הצופן” שעזר כבר לאלפים להגיע לגוף שעליו תמיד חלמו.
גורא (34), דמות מוכרת בעולם הכושר, הקדיש את חמש עשרה השנים האחרונות של חייו במחקר הגוף האנושי בכל הנוגע לפיתוח גוף, הרזיה וחיטוב. עד לפני האקזיט שעשה לפני חצי שנה היה הוא הבעלים של מועדון כושר מהיפים והמקצועיים בישראל שממוקם ברמלה, בו סייע למאות רבות של תושבי הסביבה לשפר את איכות חייהם, להגשים להם חלומות ולהתאהב בתהליך. הכל באמצעות שיטה ייחודית ופשוטה ששומרת על התוצאות, לטענו, לכל החיים. דבר שנתפס לעיתים כהישג בלתי אפשרי בעיני אנשים רבים.
את השיטה המדוברת, שהייתה שמורה אך ורק למומחים המובילים בישראל בתחום הכושר והתזונה, הוא הולך לחשוף לראשונה לציבור בהדרכה בשידור חי. שידור שעלול לעורר עליו את חמת אפה של תעשייה שלמה. כעת, רגע לפני, הגיע הזמן לברר למה הוא בוחר לעשות את זה?
איך אתה, מאמן ובעלים של מועדון כושר שפעל למעלה מעשור שאפילו עשה אקזיט מוצלח, יכול להסביר את זה שהיה לך את כל הידע, לכאורה, ועדיין היית בעודף משקל?
“עם כמה שאני עצמי בתחום חדרי הכושר וה”דיאטות” למעלה מ 15 שנים, גם אני התבלבלתי אפילו ממושגים שונים שהיו מסבירים עליהם אפילו באקדמיות כדוגמת ווינגייט ומוסדות אחרים. כולם מדברים על גרעון קלורי אבל אף אחד לא מסביר הלכה למעשה איך זה מתבצע. הבנתי שאני חייב להוציא יותר ממה שאני מכניס כדי לרדת במשקל השומן אבל לא ידעתי כמה להוציא? ממה? או כמה להכניס? והאם זה הרבה? או פחות? בקיצור זה מה שתמיד גרם לי לחזור לנקודת ההתחלה ולהעלות חזרה הכל במשקל ולעיתים אף יותר”
איך זה קרה?
“תראי, אחרי האקזיט נותרתי עם המון זמן פנוי ועדיין לא הרגשתי שהצלחתי באמת לעזור לכמות האנשים שרציתי. בגלל שכל החיים הייתי ילד שמן ספוג טראומות הייתי חייב לחשוב גדול יותר ולחקור מה גרם לאנשים אחדים להצליח יותר מאנשים אחרים. אז התחלתי לגרד חתיכות אינפורמציה מאלפי תלמידים שלי וניסתי להבין מה גרם לשוני בתוצאות בין התלמידים.”
“בדקתי והשוותי כל בדיקה, כל מדידה, כל סריקה . תביני, מדובר באלפי אנשים ועבודת מחקר של חודשים”. הוא מוסיף:
“היו ימים שלא ישנתי עד שהגעתי למסקנות חד משמעיות לגבי איך השיטה להמסת שומן עובדת בצורה מדוייקת להחריד עד כי כך שהיא תעבוד על כל אחד ב 100% ובהתחייבות. והבונוס? המסקנות שעלו מתוך המחקר שביצעתי הצביעו על הדרך לשמר את התוצאה לכל החיים מבלי לוותר על מאכלים שאוהבים.”
עד עכשיו הכל טוב ויפה… איפה הקאטצ’?
“אין שום קאטצ'” הוא ממהר להרגיע
“החלטתי לבדוק בעצמי, על עצמי האם זה באמת עובד. ב 14.08.2022 התחלתי את התהליך עם משקל של 126 ק”ג..” הוא שולף תמונה מהטלפון
“תראי איזו בטן הייתה לי ותראי את הסנטר, שיואו” הוא מחזיק את הראש עם הידיים
“אני לא מאמין שככה הייתי מסתובב… אני בהלם שבת הזוג שלי לא זרקה אותי מזמן!” הוא צוחק ומוסיף:
“אני, מאמן כושר בעצמי, לא מצאתי את הדרך והלכתי לאיבוד טוטאלי, גם כשהייתי מתאמן יום יום כמו מטורף וקורע את עצמי. בסופו של דבר הגוף שלי לא היה מייצג את העבודה הקשה שאני משקיע. השתגעתי כבר, שנים שאני מתאמן ו…כלום!”
אז מה בדיוק קרה? מה הבנת פתאום?
“הבנתי שאם רק לא הייתה לי את שכבת השומן העבה מעל השרירים היה אפשר לראות את העיצוב שלהם ואת העבודה הקשה בה אני משקיע כל כך הרבה זמן. ברגע שהתחלתי ליישם את השיטה, אחרי 17 שבועות זו הייתה התוצאה שלי, תראי:” הוא מחליק הפעם את התמונה ימינה וחושף את כל התהליך
וואו!… זה שינוי מטורף.
האם זה אומר שכל מה שהיית צריך לעשות זה רק להוריד את השומן ש”מכסה” אותך כדי שהשרירים יבלטו?
“בהחלט!” עידו מעיד
לעידו יש קול שקט ובטוח. למרות שאני מבהירה לו שאני מתכוונת לצטט אותו, הוא לא נרתע מלתת את ההצהרה הבאה:
“מי שיישם את השיטה, יגיע לאחוז השומן שרצה כל כך הרבה זמן ובשבועות ספורים וישמור עליו לנצח ואני עומד מאחורי המשפט הזה ב 100%.”
עידו טוען שהמפתח נעוץ תחילה בהבנת הדרך והיכולת להבין בצורה ברורה שאפשר להצליח ומוסיף:
“למעשה הכל התחיל מילדות של “ילד שמן” וצלקת מאירוע טראומתי. ידעתי שיש לי גנטיקה גרועה ושאני סובל מ”נטיה להשמנה”, טוב.. לפחות כך חשבתי וזה מה שכולם אמרו לי, כשאני אומר כולם אני מתכוון לרופאים ואנשי מקצוע. כולם שואלים אותי אם הפסקתי לצרוך פחמימות או האם אני חיי רק על חלבונים כשלמעשה סוד ההצלחה לשיטה המדוברת שלי טמון במקום אחר לחלוטין. תביני, המשמעות של חיטוב עבר מתאמנים ואנשים שרוצים לרדת במשקל שונה לגמרי מהמשמעות שאני מייחס לה. המושג “חיטוב” בעולם הכושר והתזונה מיוחס למסת שריר גבוהה מהנורמה על משקל שומן נמוך מהנורמה. בזמן שפעילות גופנית מהווה את החלק הכי קטן בהוצאה הקלורית היומית עדיין מייחסים לאימונים ושיטות מסויימות סגולות של “חיטוב ועיצוב” כאשר אנשים מנסים את כל סוגי האימונים והדיאטות ואולי רואים תוצאות בקטנה אם בכלל.”
אז מה אתה מציע? מה כל כך מיוחד בשיטה שלך ששונה משיטות ודיאטות אחרות שלא מספקות את הסחורה?
“תראי, דיאטות מתייחסות למה מותר ואסור ויכולה לעיתים לדבר עיתוי האוכל כדוגמת דיאטה “לפטינית”, דיאטת 17 הימים, פליאו, קיטו, 16-8, כדורים, זריקות, אבקות, יועצים, דיאטנים, ברכות, כישופים וריקודים פגאניים”. הוא מסיים בהלצה ומוסיף:
“כל אלו ייצרו אפקט התחלתי שעזור לאדם לרדת במשקל כתוצר לוואי על הקפדה על כללי מסויימים שבסופו של דבר אמור להכניס אותו לגרעון הקלורי המדובר אך לא מתוך מודעות לתהליך שאמורים לעשות אותו פעם אחת וזהו. ביום שאנשים יבינו שמאגרי השומן שלהם מתנהגים בדיוק כמו חשבון בנק שצריך להיות בפיקוח על מה יוצא ומה נכנס וכיצד לנהל אותו, תעשיית הדיאטה ואיתה כל מי שהזכרתי מקודם יהפכו להיות ללא רלוונטים. זה דבר שהתעשייה כולה מנסה להחביא ממש טוב, וממש לא רוצה שאנשים ידעו את הטריק כי זה פשוט ימוטט אותה.”
אתה מטיח פה דברים קשים כנגד תעשייה שלמה שמטרתה לעזור לאנשים להצליח, לא טיפסת גבוה מידי על העץ?
“ממש ממש לא!” הוא עונה בנחרצות
“גוף האדם המודרני עובד כפי שהוא עובד כבר עשרות אלפי שנים. במקום ללמד אנשים את הפיזיולוגיה ולתת להם פתרון חד משמעי וברור הרי זה פחות כלכלי מאשר שיקנו זריקות, אבקות, כדורים וישפכו במצטבר סמוכי עתק על יועצים שקונים על חשבון הבריאות והחסכונות שלהם שלהם רכבי יוקרה. עובדים על אנשים בעיניים רק כדי לייצר פרובוקציות ולהסיט את הציבור ממה שחשוב באמת. רק כדי שימשיכו לקנות עוד ועוד ולהגדיל את התלות שלך בהם עוד ועוד ולסחוט כמה שיותר”
“וגם:” הוא ממשיך
“אם התעשייה הייתה “כל כך טובה” כמו שאת מתארת אותה, איך זה שיש יותר ויותר אנשים שמנים בישראל ובעולם? את מבינה איזה צחוק עושים פה מכולם? ברגע שאנשים יבינו את השיטה ויישמו אותה הם לא יצטרכו עוד אף איש מקצוע בנושא ירידה במשקל השומן יותר לעולם! כולל אותי…”
אני מוכרחה לציין שסיקרנת. אם כך, מה צריך לדעת על השיטה?
“שנייה לפני שאנחנו צוללים לעומק השיטה” עוצר אותי עידו ומתעקש על האזהרה הבאה:
“חשוב לי שאנשים יידעו שאסור לעגל פינות כאשר משתמשים בשיטה. ההוראות הן מדויקות, צריך לחשוב על זה כמו על מתכון לאפיית עוגה – מי שיעבור סעיף, סעיף ויצמד להנחיות הפשוטות – יפרוץ את התקיעות ויתעורר לעולם שבו הוא לא רק ירד כמה קילוגרמים מסכנים והבטן טיפה ירדה, אלא יתעורר לעולם שבו הוא חי בגוף חטוב ובריא כמו שתמיד חלם. בדומה לאלפי ישראליים שכבר היום עושים את זה מתחת לרדאר.” הוא ממשיך ומסייג את דבריו
“לעומת זאת… מי שיתעקש להמשיך להאמין למיתוס הגדול ביותר בתחום התזונה והחיטוב, המיתוס שמעוור את העיניים של רוב הציבור בכל הקשור לירידה במשקל וחיטוב הגוף וגורם ל-9 מכל 10 אנשים לדמם בוכטות של כסף על יועצים, דיאטנים, זריקות, כדורים ושלל פתרונות שמתגלים בסוף תמיד כאכזבה גדולה – אני לא יכול לעזור לו, סורי.”
אז מה צריך לעשות?
“מי שיעקוב אחרי 7 צעדים אידיוטיים וישקיע 3 דקות ביום, ישיג את המראה החטוב האינסטגרמי שכל כך רצה, גם עם אפס נסיון קודם.”
7 צעדים “אידיוטיים”? זה לא קצת מזלזל? התהליך עד כי כך קל?
“יותר קל מזה נשתגע!” הוא מגלגל עיניים
הזכרת “מיתוס” קודם, למה אתה מתכוון?
“הכוונה לפוקוס שרוב האנשים שנכשלו בדיאטות או בתהליכי ליווי כאלה ואחרים מתמקדים במה מותר ומתי ומה אסור ומתי במקום שהפוקוס שלהם יהיה במקום אחר לגמרי. יש לפחות שלוש דרכים לרדת במשקל ובאחוז השומן ולשמור עליו לכל החיים, מיד ארחיב על זה. אבל אני רוצה ברשותך להסיט את תשומת לבך לסוגייה החשובה באמת – מציאת כמות השומן שאני רוצה לרדת, לא משקל, אלא משקל שומן ולתכנן את הבנק הקלורי שאותו נרצה לרוקן.”
יש דרך למצוא את משקל השומן ולרוקן את הבנק הקלורי הזה כמו שאתה עשית?
“ברור! וזה עוד חלק קטן מהדברים שהולכים להופיע בשידור המדובר” הוא “יורה” לעברי וממשיך:
“עד היום ליוויתי למעלה מ 1785 תלמידים לתוצאות שעליהם תמיד חלמו: לרדת לאחוזי שומן נמוכים בטירוף, מה ששיפר אצלם “על הדרך” את המדדים בלחץ הדם, הסוכר, הכולסטרול, השינה, חיי המין, אנרגטיות, ביטחון עצמי, אושר עילאי והרשימה עוד ארוכה. אז או שיש לי הרבה מאוד מזל…או שמצאתי משהו שעובד בצורה שיטתית וסדרתית, ועם כמות כזו של תלמידים, מועדון כושר מצליח שהוביל לאקזיט, אני חושב שזה הוגן להגיד שיש לי טכניקה עקבית, סדורה ומיוחדת ללמד את פיצוח השיטה ולאפשר לאנשים לחיות ולהנות מהחיים כפי שתמיד חלמו פעם אחת ולתמיד. פה אפשר למצוא את המתכון המדויק בן 3 השלבים שלי להגיע להשיג את התוצאות המדוברות – והאמת? יש שם פרטים שלא הרגשתי בנוח לחשוף, אבל הלכתי על זה בכל זאת…”
השינויים מדהימים! מה לגבי שלושת הדרכים לירידה באחוזי שומן והדרך לשמירה על זה לכל החיים שהזכרת קודם?
“כמו שאמרתי, הגנטיקה שלי גרועה ויש לי נטיה להשמנה, הבנתי שאני חייב להסתכל על: 1- מה שאני מכניס, 2- מה שאני מוציא, 3- איך אני מוציא וכמה אני רוצה להוציא אלה שלושת הכללים העיקריים. שסיימתי את התהליך יכלתי לאפשר לעצמי “לטחון” את כל מה שרציתי ובכמויות גדולות יותר מבלי לעלות גרם במשקל השומן.”
נשמע מבטיח.
זה אומר שהגעתי לשידור, למדתי את התכנים שלך, סיימתי את התכנית ועכשיו אני כבר לא צריכה אותך לעולם?
“בדיוק.”
מה יוצא לך מזה?
“קודם כל אני לא צדיק, השקעתי המון זמן, משאבים וכספים כדי לזקק את המידע לרמה שהוא קיים היום כדי שהיא תעבוד במאה אחוז ועל על כל אחד ואחת. בזמן שרוב הציבור בארץ מוזן מ”פייק ניוז” ו”מדעי האינסטגרם” ומופצץ נון-סטופ בים של מסרים סותרים שמבלבלים ומורחים אותו ולוקחים אותו סחור סחור הכל כדי לחלוב ממנו עוד ועוד, אני מרגיש שאני הופך את החלום של גוף חטוב וחלומי למשהו בר השגה. אני מדבר איתך על שיטה שמשנה לאנשים את החיים לרמה שהם בעצמם לא חלמו עליהם. אני דווקא חושב שבגלל שהשיטה כל-כך טובה, אנשים פשוט לא צריכים אותי אחר כך. עם כמה שהייתי שמח לשמור על קשר עם כולם, יהיה להם את הידע והכלים להתגבר על כל מכשול בדרך אל ההצלחה ובקלילות. בדיוק כמו שאני, בזמנו, רציתי לדעת איך ולא ידעתי ולפעמים הצלחתי יותר ולפעמים פחות והכל הרגיש לי “יו-יו”. רציתי כל כך לדעת איך לעשות את זה פעם אחת ולתמיד ולא היה לי את המידע, שבדיעבד, יכל לעזור לי לחסוך המון תסכול ודרמות בחיים. היום אחרי שעברתי כל כך הרבה אני מוצא בזה את מלוא הסיפוק.. אבל אני חייב לסייג את הדברים שלי.” הוא ממשיך:
“הפחד שלי הוא שאאלץ להפסיק עם הפעילות שלי מכוח ההגבלה שכנראה תוטל עליי מהממונה על ההגבלים עסקיים ואיסור קיום מונופול. בנוסף, אני מתחיל לחוות כבר עכשיו את הלחץ שמופעל עליי מתעשיה שמגלגלת כבר היום למעלה מ 50 מיליון שקלים על חשבון כולנו. אחרי מה שאנשים ילמדו בשידור התעשייה הזו תהיה מיותרת כמעט לחלוטין. היא פשוט תקרוס.”
אין ספק שהערפל סביב כל מה שקורה בתעשייה מתחיל להתבהר נוכח מה שהזכרת. אז מה תעשה ביום שזה יקרה?
“אם לא תהיה לי ברירה אז אאלץ להפסיק להפיץ את השיטה שלי.” הוא אומר בעודו עוצם עיניים מתחושת חוסר אונים ומוסיף:
“לכן, אני ממליץ בחוזקה לכל מי שרוצה להגיע בקרוב לגוף שתמיד חלם עליו, או סתם להתכונן לאירוע חשוב או אפילו להראות טוב ולשפר את הביטחון העצמי שלו ולגלות את ה”סוד” – להרשם ומהר להדרכת החירום המיוחדת שלי בשידור חי אותה אני מקיים ממש בימים הקרובים לפני שאצטרך לרדת מהאוויר לצמיתות. חשוב לי לציין כי בגלל מגבלה טכנית מספר המקומות מוגבל לצערי הרב…”
נשמע מרתק! מתי זה קורה?
“ממש בימים הקרובים! אם אתם קוראים את השורות האלה זה אומר שההזמנה להדרכה עדיין “בחיים” אז כמו שאמרתי כנסו עכשיו ותירשמו להדרכת החירום המיוחדת שלי בשידור חי שם אחשוף את הכל מבלי להתבייש. וכן, זה ח-י-נ-ם.” הוא מדגיש.
עידו, תודה רבה לך על הראיון המרתק הזה, מצפה לשידור.
“תודה רבה.”
שאלות נפוצות:
מי אתם?
אתר “סלב” הוא אתר אינפורמטיבי כלכלי וחברתי שנועד להנגיש לכלל הציבור מידע חיוני בנושא פיננסים, חיסכון, איכות חיים וכל נושא היכול לשפר את חיי הקורא.
מטרת האתר לספק לציבור את הפתרונות הפיננסים הטובים ביותר ע”י שיתוף וחיבור בין אנשי מקצוע מיומנים, אמינים ומקצועיים העובדים תחת הרגולציה והפיקוח של משרד האוצר.
צור קשר –
כתובתנו: משה לוי 11, ראשון לציון, 7565828
טלפון – 0723341006
האם הטופס בטוח?
לחלוטין כן!
הטופס שלנו מאובטח תחת התקן SSL. תקן בו מסלקות אשראי של חברות אשראי גדולות בעולם משתמשות כיום.
*כל המידע המוצע בכתבה אינו מהווה הצעה לרכישת שירותים אלו או אחרים ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי, יעוץ ביטוחי או ייעוץ פיננסי מכל סוג שהוא .
דיסקליימר: אתר seleb.co.il אינה פועלת או מתיימרת להיות חברת ייעוץ השקעות/ סוכנות ביטוח. התכנים המוצגים באתר והפרסומים המובילים אליו ו/או ממנו אינם מהווים ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות ו/או הצעה להשקעה ו/או הצעה לציבור לפי חוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות, תשנ”ה-1995 ולפי חוק ניירות ערך, תשכ”ח-1968. המידע באתר אינו מהווה הצעה השקעה, וכן המידע אינו מהווה תחליף לשיווק השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. אין במידע המובא באתר כדי להוות התחייבות לתשואה עודפת ואין בתשואות העבר בכדי להבטיח תשואה דומה בעתיד. בקבלת החלטת השקעה במסגרת הפרסומים לעיל, על המשקיעים/המשתמשים לסמוך על בדיקה שהתבצעה על ידם בלבד אודות ההשקעה ותנאיה, לרבות יתרונות וסיכונים הכרוכים בהשקעה, ועליהם לפנות לקבלת ייעוץ מיועצים מתאימים בנוגע לסוגיות משפטיות, חשבונאיות, כספיות, ענייני מיסוי וכן כל סוגיה אחרת הקשורה לביצוע השקעה.
שלום שמי דיקלה 😀
על-מנת שאוכל להוזיל את דמי הניהול בקרנות השתלמות וקופות הגמל שברשותכם, אני אצטרך לקבל מימך מספר פרטים והשאלה הראשונה היא:
חברת בי פירסט בע”מ עוסקת בקישור בין צרכן לבין ספקי מוצרים ושירותים בעידן הדיגטלי. מטרת החברה להביא לך הצרכן את מיטב ההצעות למוצרים או לשירותים שאתה רוצה כדי שתבחר בחוכמה במוצר או בשירות המתאים עבורך.
אנו מכבדים את הפרטיות שלכם ומתחייבים להגן על הפרטיות של המתעניינים בשירותי החברה. מדיניות פרטיות זו מפרטת את הנהלים שלנו ביחס לאיסוף, שימוש וחשיפה של המידע שלכם באמצעות השימוש באתר שלנו ובאפליקציה שלנו (ביחד: “השירותים). מדיניות פרטיות זו היא חלק מהסכם הרישיון שימוש בדפי המידע ובאתר של החברה, אשר משולב במסמך זה. אנו ממליצים לכם לקרוא את מדיניות הפרטיות בעיון ולהשתמש בה בכדי לקבל החלטות מושכלות. על ידי השימוש בשירותים שלנו, אתם מסכימים לתנאים של מדיניות הפרטיות הזו, והמשך השימוש שלכם בשירותים מהווה את הסכמתכם המתמשכת למדיניות פרטיות זו כפי שתעודכן מפעם לפעם.
אנחנו אוספים שני סוגים של מידע ונתונים מהמשתמשים שלנו:
סוג המידע הראשון – מידע בלתי מזוהה ושאינו ניתן לזיהוי המתייחס למשתמש(ים), אשר עשוי להיות ניתן להשגה או שנאסף על ידי השימוש של המשתמש בשירותים (“מידע שאינו איש”). אנחנו לא מודעים לזהות של המשתמש ממנו המידע הזה נאסף. מידע שאינו אישי כולל מידע על המכשיר שלכם, על תוכנה וחומרה מסוימות (לדוגמא, סוג הדפדפן ומערכת ההפעלה שהמכשיר שלכם משתמש בו, העדפת שפה, זמן גישה ושם הדומיין של אתר האינטרנט אשר ממנו קושרת לשירותים, וכו….
סוג שני של מידע – הוא מידע המאפשר זיהוי אישי, דהיינו מידע שמזהה אדם פרטי, או אשר במאמץ סביר עשוי לזהות אדם פרטי (“המידע האישי”). המידע האישי אותו אנו אוספים באמצעות השירותים שלנו כולל מידע אשר מוגש ישירות על ידי המשתמש, כגון: מספר טלפון; שם מלא; כתובת דואר אלקטרוני; כתובת מגורים; מספר זהות; חתימה; ומידע כספי אחר שייתכן שנצטרך על מנת לספק את השירותים שלנו (לדוגמא, פרטים לגבי ההכנסה השנתית שלך, ניסיון בהשקעות, וכו
אנו עשויים גם לאסוף מידע אישי מהמכשיר שלך (לדוגמא, נתוני מיקום גאוגרפיים, כתובת IP כתובת) ומידע על הפעילות שלך בשירותים (לדוגמא, עמודים שנצפו, גלישה באינטרנט, קליקים, פעולות, וכו.. ;)
אנו משתמשים ומשתפים את המידע האישי בדרכים המתוארים במדיניות פרטיות זו. המידע האישי ייחשף לצד שלישי רק במידה הנדרשת לצורך המסוים שלכם לקבל הצעות למוצר או שירות לפי העדפות שציינתם, כפי שנקבע במדיניות פרטיות זו, ובמקרה כזה אנו דורשים מהצד השלישי הרלוונטי להסכים לעבד את המידע הזה בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו ולהציע לכם מוצרים ושירותים לפי העדפותיכם.
המידע האישי שלכם יועבר לצד שלישי רק במידה ותאשרו לנו להעבירו לידי צד שלישי.
עם מי אנחנו חולקים את המידע שאנו אוספים?
אנו עשויים להעביר או לחשוף את המידע האישי לקבלני משנה או לספקים או צדדים שלישיים אחרים שהם ספקי שירות אמינים או שותפים, אשר ממוקמים באזורים שונים ברחבי העולם, למטרת: (א) מתן הצעות למוצרים או שירותים לפי בקשתכם (ב)אחסון או עיבוד המידע הזה למעננו (למשל בשירותי מחשוב ענן) או כדי לסייע לנו עם הפעילות העסקית שלנו, כדי לאמת את הגישה שלכם ולספק ולשפר את השירותים שלנו; (ג) ביצוע מחקר, אבחון, ניתוח או מטרות סטטיסטיות; (ד) שיווק בדוא”ל, בהתאם למדיניות השיווק שלנו (ראה להלן תחת “שיווק”
כמו כן, אנו עשויים לחשוף למשתמשים הרשומים שלנו מידע אישי הנוגע למשתמשים אחרים, שמצטרפים לשירותים בעקבות המלצותיהם (למשל באמצעות מאפיין ה”שיתוף עם חבר” ;).
המדיניות שלנו מתייחסת רק לשימוש ולחשיפה של המידע שאנו אוספים ממכם. במידה ותחשפו את הפרטים שלכם לצדדים אחרים באמצעות השירותים שלנו (למשל על ידי לחיצה על קישור לכל אתר אינטרנט אחר או מיקום אחר) או באמצעות אתרים אחרים ברחבי האינטרנט, כללים שונים עשויים לחול על השימוש או החשיפה של המידע שאתם תחשפו להם. חשוב לציין כי שירותי צד שלישי אלו עשויים להיות בעלי מדיניות פרטיות משל עצמם, ואנו ממליצים לכם לקרוא אותם בקפידה. הכללת קישור לאתר או שירות של צד שלישי אינה המלצה לגבי אותו אתר אינטרנט או שירות.
מבחינת האתר המידע האישי שלכם יועבר לצד שלישי רק במידה ותאשרו לנו להעבירו לידי צד שלישי, אולם לאחר העברתו השימוש במידע יעשה לפי תנאי השימוש של הצד השלישי.
הדף ו/או האתר שלנו משתמש בעוגיות. עוגייה היא קובץ המכיל מזהה (מחרוזת של אותיות ומספרים) שנשלח על ידי שרת אינטרנט לדפדפן אינטרנט ומאוחסן בדפדפן. אז, המזהה נשלח בחזרה לשרת בכל פעם שהדפדפן מבקש מהשרת להציג דף אינטרנט.
עוגיות יכולות להיות או עוגיות “עיקשות” או עוגיות “פעולה” (session): עוגייה עיקשת תאוחסן בדפדפן שלכם ותישאר בתוקף עד תאריך התפוגה שנקבע לה, אלא אם תימחק על ידי המשתמש לפני תאריך התפוגה; עוגיית פעולה, מאידך, תפוג בסוף זמן הגלישה הנוכחי שלכם, כשתסגרו את הדפדפן. השמות של העוגיות בהן אנחנו משתמשים באתר שלנו, והמטרות לשמן הן בשימוש, מפורטות מטה:
אנחנו משתמשים בשירותי Google Analytics ו-Adwords באתר שלנו כדי לזהות מחשב כשמשתמש {כללו את כל השימושים הקיימים לעוגיות באתר שלכם מבקר באתר / לעקוב אחרי משתמשים בזמן השימוש שלהם באתר / לאפשר לנו להשתמש בעגלת קניות באתר / לשפר את נוחות השימוש באתר / לנתח את השימוש באתר / לנהל את האתר / למנוע הונאה ולשפר את האבטחה של האתר / להתאים אישית את האתר לכל משתמש / להשתמש בפרסומות ממוקדות שעשויות לעניין במיוחד משתמשים מסוימים / תארו את המטרה/ות};
לחסימה של כל העוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים. אם תחסמו עוגיות, לא תוכלו להשתמש בכל האפשרויות שבאתר שלנו.
למחיקה של עוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים.
הנך מתחייב לשפות את הנהלת החברה, עובדיה, מנהליה או מי מטעמה בגין כל נזק, הפסד, אבדן-רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו להם – ובכלל זה שכ”ט עו”ד והוצאות משפט – עקב הפרת ו/או התנערות מתנאי שימוש אלה.
מדיניות לגבי הרשמה לרשימת התפוצה של החברה
ההרשמה לרשימת תפוצה של החברה מהווה הסכמה במעשה שלך כמשתמש ברשימה לקבל ולנהוג לפי תקנון זה, היות והנך נרשם לקהילה שמנהלת החברה ומעוניין בידע ובכלים שמוצעים בקהילה.
הצדדים מסכימים כי מילוי פרטיו של המשתמש בטופס ההרשמה לרשימת התפוצה של החברה (להלן: “ההרשמה”) מהווה הסכמה לקבל הודעות וחומרים מסוגים שונים מהחברה ובניהם מידע בנושא שיווק מוצרים ושירותים וכן התפתחות אישית והשגת מטרות שונות.
היות והמשתמש מעוניין בקבלת מידע מסוגים שונים מן החברה והוספת המילים פרסומת בכותרת המייל תקשה על כך, בשל סינון אוטומטי במערכות הדואר, מוסכם על הצדדים כי לא יחולו על ההודעות הדרישות לפי חוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ”ב-1982 (להלן : “חוק התקשורת“) לגבי ציון סוג המסר כגון: “פרסומת” או “תעמולה” או “תרומה” בהודעה הנשלחת. לאור הסכמת הצדדים כאמור החברה יהא רשאי לשלוח למשתמש הודעות בלא ציון סוג המסר.
הצדדים מסכימים כי לאחר ההרשמה בדף נחיתה ו/או באתר החברה, לא תהא החברה חייבת לציין בהודעות את כל פרטי המידע לגבי החברה המפורטים בחוק התקשורת לאור ההכרות והקשר בין הצדדים.
הצדדים מסכימים כי הודעות הכוללות מידע בלבד, אינן פרסומת לפי הגדרתה של פרסומת בחוק התקשורת לעניין שליחת דיוור כמותי. בהתאם להגדרה זו לא יהא המשתמש זכאי לפיצוי כלשהו בגין הודעות מידע בלבד שנשלחו אליו.
הצדדים מסכימים כי למרות האמור בחוק התקשורת, דרך הסרת המשתמש מרשימת התפוצה תהא על ידי שימוש בקישור ההסרה שמופיע בהודעה, או על ידי שליחת הודעה המבקשת הסרה לכתובת החברה ולא על ידי שליחת הודעה בפקס או בדרך אחרת.
הצדדים מסכימים כי בשל הסכמת הצדדים לגבי דרך ההסרה מרשימת התפוצה, החברה לא יידרש להוסיף להודעות דואר ו/או להודעות טקסט את אפשרויות ההסרה הנוספות לפי חוק התקשורת.
הצדדים מסכימים כי המשתמש אינו זכאי לפיצוי העונשי לפי חוק התקשורת עבור אגירת הודעות בלא ליתן הודעה על הוצאתו מרשימת התפוצה, ולכן יהא זכאי אך ורק לפיצוי בסכום כולל של עד 2000 ₪ לגבי כל ההודעות שאגר בטרם בקש את הסרתו מרשימת התפוצה. הצדדים מסכימים כי הרשמה מצד המשתמש תוך התחזות לאדם אחר ומתן פרטים כוזבים מהווה הפרת פרטיות של החברה , וכן עבירה פלילית של התחזות והחברה יהא זכאי לפיצוי כספי לפי הדין בגין הפרת הפרטיות.
הצדדים מסכימים כי במקרה של הרשמה מצד המשתמש תוך התחזות לאדם אחר, המשתמש לא יהא זכאי לפיצוי כספי על פי חוק התקשורת ו/או לפי חוק הגנת הפרטיות.
הצדדים מסכימים כי רשימת התפוצה בכל אמצעי אלקטרוני שונה כגון מספר סלולרי, כתובת ברשת פייסבוק או ברשת חברתית דומה אחרת, קבוצת וואטס אפ וכו’ הינה רשימה נפרדת מרשימת הדיוור במייל. המשתמש רשאי להפסיק לקבל מסרים ברשימה אחת ולהמשיך בשנייה. בהתאם בקשת הסרה מרשימה אחת אינה חלה על הרשימה השנייה ובמידה וברצון המשתמש להפסיק לקבל מסרים מהחברה יש לבצע הסרה מכל אחת משתי הרשימות בנפרד.
הנך מאשר, כי אף אם הנך סבור שלא נרשמת בעבר לרשימת התפוצה של או חלה טעות ופרטיך השתרבבו לרשימת תפוצה כזו או אחרת, או קיבלת דואר פרסומי מכל סיבה אחרת שהיא, הרי שכל מייל שתקבל ושלא תישלח התראה לחברה כנגד שליחתו בתוך שבועיים מהיום שבו נשלח אליך, או כל מייל שלא נפתח על ידך, יחשב כמייל אשר הוסכם על קבלתו וחל ויתור על כל תביעה ו/או טענה לגביו ואינו מהווה טרדה ו/או כל עוולה אחרת מבחינתך.
המשתמש מסיר כל אחריות מהחברה לגבי ביצוע תקנות הגנת הפרטיות, ומתחייב שלא לדרוש פיצוי מכל סוג מהחברה עקב ישום חלקי או תקלות בישום התקנות שאינן פגיעה בפרטיות בזדון מכוון.
המשתמש מבין כי כל המידע והתכנים המוצגים על ידי החברה בכל אמצעי התקשורת כולל מוצרים וקורסים אינטרנטיים, תכנים במסגרת ליווי אישי, סדנאות, קורסים פרונטליים או כל שירות ומוצר אחר הינם תכנים כלליים בלבד, ובהתאם על המשתמש לבחור את המידע והתכנים המתאימים לגביו, ולהפעיל שיקול דעת בשימוש שיעשה במידע.
המשתמש מקבל עליו את מלוא האחריות לבחירת דרך הפעולה לפי המידע ולתוצאות בחירות אלה לגביו ולגבי צדדים שלישיים, ובהתאם לא יעלה כל טענה כלפיי החברה בעניין התכנים.
המשתמש מסיר מן החברה כל אחריות לדרך השימוש שיעשה המשתמש במידע ובתכנים, וכן מסיר מן החברה כל האחריות לתוצאות שימוש זה הן כלפיי המשתמש והן כלפי צדדים שלישיים.
המידע המשפטי המוצג על ידי החברה הוא מידע כללי בלבד וכל שימוש או הסתמכות עליו נעשה על אחריות המשתמש בלבד. אין המידע המשפטי ו/או הניהולי הכללי שמציג החברה תחליף ליעוץ מקצועי על ידי אנשי מקצוע כגון עורכי דין ו/או רואי חשבון, בכדי להתאים את הנאמר לנסיבות המיוחדות של המשתמש.
הנהלת החברה עשויה להציב באתר תכנים מסחריים, כגון פרסומות ומודעות, הנמסרים לפרסום מטעמם של מפרסמים שונים, המבקשים להציע למכירה נכסים או שירותים. תכנים כאמור יכול שיהיו בטקסט, בתמונות או בקול.
הנהלת החברה לא תשא בכל אחריות לתכנים המסחריים שיפורסמו באתר מטעם צדדים שלישיים.
הנהלת החברה אינה כותבת, בודקת, מוודאת או עורכת את תוכן הפרסומים הללו או אמיתותם. האחריות היחידה לתכנים המסחריים ולכל תוצאה שתיגרם משימוש בהם או מהסתמכות עליהם חלה על המפרסמים.
כל עסקה שתיעשה בעקבות תכנים מסחריים המתפרסמים באתר תסוכם ישירות בינך לבין המפרסם. הנהלת החברה איננה צד לכל עיסקה כזו, והיא לא תישא באחריות לשירותים וטובין שיוצעו בתכנים המסחריים באתר או ירכשו באמצעותן.
הנהלת החברה עשויה להציב באתר קישורים (לינקים) לעמודים שונים ברשת האינטרנט. הקישורים מאפשרים לך למצוא תכנים המתפרסמים ברשת האינטרנט.
תכנים אלו אינם מתפרסמים על ידי הנהלת החברה, או מטעמה והנהלת החברה איננה שולטת או מפקחת עליהם. העובדה שיש קישור לתכנים אלה אינו מעיד על הסכמת הנהלת החברה לתוכנם ואינו מהווה ערובה לאמינותם, לעדכניותם, לחוקיותם. הנהלת החברה אינה אחראית לתכנים שאליהם מוליכים הקישורים ואינה אחראית לכל תוצאה שתיגרם מהשימוש בהם או מהסתמכות עליהם.
הנהלת החברה איננה מתחייבת כי הקישורים שימצאו באתר יהיו תקינים ויובילו אותך אל אתר אינטרנט פעיל. הנהלת החברה רשאית להסיר מהאתר קישורים שנכללו בו בעבר, או להימנע מהוספת קישורים חדשים – הכל, לפי שיקול דעתה המוחלט.
הנהלת החברה תוכל לשנות מעת לעת את מבנה הדף ו/או האתר, מראהו ועיצובו, את היקפם וזמינותם של השירותים והתכנים בו ותהיה רשאית לשנות כל היבט אחר הכרוך באתר – והכל, בלא צורך להודיע לך על כך מראש. שינויים כאלה יבוצעו, בין השאר, בהתחשב באופי הדינאמי של האינטרנט ובשינויים הטכנולוגיים והאחרים המתרחשים בה. מטבעם, שינויים מסוג זה עלולים להיות כרוכים בתקלות או לעורר בתחילה אי-נוחות וכיו”ב. לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי הנהלת החברה בגין ביצוע שינויים כאמור או תקלות שיתרחשו אגב ביצועם.
הנהלת החברה רשאית להשעות מדי פעם את פעילות הדף ו/או האתר לשם תחזוקה, תיקון, שדרוג ושיפור השירות. הנהלת החברה תפעל כמיטב יכולתה לצמצם את פרקי הזמן שבמהלכם לא יהיה הדף ו/או האתר פעיל.